ما عاشق کتاب های کاربردی هستیم که بر شکست ها و داستان های موفقیت تمرکز دارند. و ما در نهایت آخرین کتاب خود، Addy Osmani را فرستادیم موفقیت در مقیاس در چاپگر است. این بدان معناست که به زودی کتاب فوق العاده و کاربردی دیگری در دستان خود خواهید داشت. همچنین به این معنی است که قیمت کتاب در حال افزایش است. بنابراین نسخه خود را از قبل سفارش دهید تا در قیمت جلد صرفه جویی کنید 11 مارس 2024!

موفقیت در مقیاس.  آخرین فرصت برای قیمت پیش فروش

## نظرات و توصیفات

لوکا مزالیرااین کتاب در صفحات خود خرد جمعی مهندسین فرانت اند که بر روی پروژه های جهانی وب کار می کنند را آشکار می کند. این بهترین راه برای افزایش پتانسیل برنامه های وب شما با بهینه سازی عملکرد با نکات عملی مستقیماً از سنگر است.

لوکا مزالیرا، معمار اصلی راه حل های تخصصی بدون سرور در خدمات وب آمازون (AWS) و نویسنده O'Reilly

جروم هارداویموفقیت در مقیاسکه استادانه توسط آدی عثمانی سرپرستی شده است، به عنوان یک قطب نمای ارزشمند برای توسعه دهندگان مشتاقی است که در آب های پیچیده توسعه وب حرکت می کنند. این بیش از یک کتاب است. این انتقال خرد است که توسعه دهندگان جوان را به سمت سواحل شرکت های بزرگ فناوری راهنمایی می کند. با مطالعات موردی عمیق و تمرکز بر عملکرد، قابلیت‌ها، دسترسی و تجربه توسعه‌دهنده، نسل بعدی استعدادهای فناوری را نه تنها برای مشارکت، بلکه برای شکل دادن به آینده نوآوری دیجیتال آماده می‌کند.

جروم هارداوی، مهندسی محصولات هوش مصنوعی در مایکروسافت

محتوای موفقیت در مقیاس

## فهرست

موفقیت در مقیاس مجموعه سرپرستی شده است مطالعات موردی بهترین عمل ثبت نحوه برخورد سایت‌های تولید در اندازه‌های مختلف با عملکرد، دسترسی، قابلیت‌ها و تجربه توسعه‌دهندگان در مقیاس. مطالعات موردی از کارشناسان صنعت از تیم‌های اینستاگرام، Shopify، Netflix، eBay، Figma، Spotify، Wix، Lyft، LinkedIn و بسیاری دیگر. راهنمایی که در آزمون زمان مقاومت می کند.

به Addy Osmani، متصدی خود بپیوندید، زیرا ما به بررسی دقیق چندین موضوع کلیدی می پردازیم که نکات و ترفندهایی را به شما می آموزد که ممکن است به شما در بهینه سازی سایت های خود کمک کند. این کتاب همچنین شامل مصاحبه های کوتاه با مشارکت کنندگان در مورد موارد اضافی است درس ها، چالش ها و نکات آنها باید مدتی پس از نگارش مطالعات موردی به اشتراک بگذارند.

  • کارایی شامل نمونه هایی از اندازه گیری، بودجه بندی، بهینه سازی و نظارت بر عملکرد، علاوه بر نکاتی برای ایجاد فرهنگ عملکرد است.
  • توانایی ها در مورد پر کردن شکاف بین قابلیت های بومی و وب مدرن است. برنامه های وب، برنامه های بومی و برنامه های کاربردی وب مترقی را کاوش خواهید کرد.
  • دسترسی برنامه های وب را برای کاربران مختلف، از جمله افراد دارای معلولیت موقت یا دائم، قابل اجرا می کند. بسیاری از ما در مقطعی از زندگی خود دچار ناتوانی خواهیم شد، و این مطالعات موردی نشان می دهد که چگونه می توانیم وب را برای همه ما کارایی کنیم.
  • تجربه توسعه دهنده در مورد ایجاد یک محیط پروژه و فرهنگ است که حمایت، رشد و حل مشکل را در تیم ها تشویق می کند. تیم های قوی پروژه های بزرگ می سازند!

ما در حال آزمایش چیزی جدید هستیم

در تلاش برای صرفه جویی در منابع در اینجا در Smashing، ما چیز جدیدی را امتحان می کنیم موفقیت در مقیاس. کتاب چاپ شده 304 صفحه خواهد بود و ما آن را می سازیم نسخه PDF گسترش یافته برای همه کسانی که کتاب چاپی خریداری می کنند در دسترس است. با این کار چند چیز خوب انجام می شود:

  • ما استفاده خواهیم کرد کاغذ و مواد کمتر زیرا ما در حال ساخت یک کتاب چاپی کوچکتر هستیم.
  • به طور کلی از منابع کمتری برای چاپ، ارسال و ذخیره کتاب ها استفاده خواهیم کرد که منجر به یک ردپای کربن کوچکتر; و
  • نگه داشتن کتاب در اندازه قابل کنترل تر به این معنی است که می توانیم به ارائه ارسال رایگان ادامه دهید در تمام سفارشات Smashing!

Smashing Books همیشه با موادی از چاپ شده است دارای گواهی FSC جنگل ها ما متعهد به یافتن راه‌های جدید برای حفظ منابع هستیم و در عین حال بهترین تجربه خواندن ممکن را برای شما به ارمغان می‌آوریم.

موفقیت در مقیاس

درباره نویسنده

آدی عثمانیآدی عثمانی یک رهبر مهندسی است که روی Google Chrome کار می کند. او سازمان تجربه توسعه‌دهنده Chrome را رهبری می‌کند و به کاهش اصطکاک برای توسعه‌دهندگان برای ایجاد تجربه‌های کاربری عالی کمک می‌کند.

جزییات فنی

  • شابک: 978-3-910835-00-9 (چاپ)
  • جلد گالینگور با کیفیت، 304 صفحه، صحافی دوخته شده، نشانگر صفحه روبانی.
  • پست هوایی رایگان در سراسر جهان ارسال از آلمان در اواسط مارس 2024.
  • کتاب الکترونیکی برای دانلود به صورت PDF، ePUB و Amazon Kindle در دسترس است.
  • کتاب را پیش خرید کنید.

تولید یک کتاب زمان زیادی می برد و ما نمی توانستیم بدون حمایت فوق العاده خود آن را به پایان برسانیم. انجمن. یک فریاد بزرگ برای اعضای Smashing برای حمایت مهربان و مداوم. کتاب الکترونیکی رایگان است و همیشه رایگان خواهد بود Smashing Members. بعلاوه، اعضا هنگام خرید نسخه چاپی خود از تخفیف دوستانه برخوردار می شوند. فقط گفتن! 😉

کتاب‌ها و چیزهای شگفت‌انگیز بیشتر

ترویج بهترین شیوه ها و ارائه نکات عملی به شما برای تسلط بر چالش های کدنویسی و طراحی روزانه همیشه بوده (و خواهد بود) هسته اصلی هر کاری که انجام می دهیم در Smashing.

در چند سال گذشته، ما بسیار خوش شانس بودیم که با تعدادی از افراد با استعداد و دلسوز از جامعه وب همکاری کردیم تا تجربیات فراوان خود را به عنوان کتاب های چاپی که در آزمون زمان مقاومت می کنند منتشر کنیم. هدر و استیون دو نفر از این افراد هستند. آیا قبلاً کتابهای آنها را بررسی کرده اید؟