در این مقاله ، نگاهی دقیق به آنچه در پس زمینه های متحرک وجود دارد ، خواهیم انداخت. ما تأثیری که آنها بر تبدیل دارند را در نظر می گیریم ، بررسی می کنیم که چه زمانی باید استفاده شوند و چه مواردی نباید مورد استفاده قرار گیرد ، و سپس نکات کاربردی برای انجام آنها به روش صحیح ارائه می دهیم.

تصاویر متحرک قدرتمند هستند

منکر این نیست که مردم عاشق محتوای ویدئویی هستند. TikTok در حال شکار کردن نمودارهای برنامه است و کلیپ های کوتاه از تصاویر به اشتراک گذاشته شده در فیس بوک پیشی می گیرند. چیزهایی که حرکت می کنند چشم نواز ، جذاب و به یاد ماندنی تر هستند.

جذابیت ویدیو محدود به شبکه های اجتماعی نیست. انتقال عناصر در صفحات فرود شما راهی برای ارتباط فوری با نام تجاری شما به کاربران می دهد. در اینجا چند مورد دیگر آورده شده است آمار طراحی وب ارزش دانستن:

  • مطالعات مختلف نشان می دهد ویدئوها می توانند تبدیل صفحه مقصد را حدود 80٪ افزایش دهند.
  • خریدار که یک فیلم را تماشا می کند تقریباً است دو برابر بیشتر احتمال دارد که تبدیل شود از یک خریدار که این کار را نمی کند.
  • دو سوم مردم ترجیح می دهم چیزی را که به زیبایی طراحی شده است بخوانم تا چیزی ساده.

ویدیو می تواند کارهای خوبی برای سایت شما انجام دهد. اما این بدان معنا نیست که شما باید صفحه اصلی خود را به یک مینی سینما تبدیل کنید. مانند همه موارد طراحی وب ، همه چیز در مورد یافتن آن نقطه شیرین بین احساس بازی و هیجان انگیز و کارساز است.

چه زمانی از پس زمینه های متحرک استفاده کنید

پس زمینه های متحرک می توانند فوق العاده مثر باشند ، اما همیشه مناسب نیستند. آنها سایت شما را کند می کنند ، باعث حواس پرتی می شوند و از نظر خلاقیت جسورانه هستند – سه موردی که در شرایط خاص مناسب نیستند.

به عنوان مثال ، اگر چیز پیچیده ای ارائه می دهید ، یک ویدیو احتمالاً باعث درک حواس شما می شود. اگر چیزی جدی ارائه می دهید – مانند مشاوره مالی ، اطلاعات دولت یا هر کاری در رابطه با مراقبت های بهداشتی – یک ویدیو احساس می کند … اشتباه است. به همین ترتیب ، اگر شما یک سایت عملی هستید – مانند یک فروشگاه مواد غذایی یا سایت استخدام ابزار – سرعت احتمالاً مهمتر از دادن فضای خاص است.

از طرف دیگر ، اگر کار شما به دنبال ایجاد روحیه خاصی باشد ، پس زمینه های متحرک می توانند عالی باشند.

ما از یکی در Chromatix استفاده کنید زیرا ما یک آژانس طراحی خلاق هستیم و بازیگوشی و زیبایی برای مشتریان ما بسیار جذاب است.

مارک های لوکس سبک زندگی معمولاً از پس زمینه های متحرک برای اثرگذاری استفاده می کنند ، زیرا افراد بیشتر از یک محصول تجربه را خریداری می کنند. همین امر برای کنفرانس ها و رویدادها ، آبگرم ، عقب نشینی ، اجاره تعطیلات و غیره انجام می شود.

در اینجا سه ​​دلیل برای استفاده از پس زمینه های متحرک وجود دارد:

  • برای تنظیم لحن
  • سبک زندگی
  • برای ایجاد یک واکنش احساسی

در اینجا سه ​​دلیل برای عدم استفاده از پس زمینه متحرک وجود دارد:

  • چون بقیه این کار را می کنند
  • زیرا آمار تبدیل به من بگو نتایج خوبی خواهد گرفت
  • چون زیبا به نظر می رسد

چگونه می توان پس زمینه های متحرک را با موفقیت در صفحه اصلی خود گنجانید

خواه در حال ساخت سایت خود از ابتدا باشید ، با استفاده از وردپرس یا کار با یک سازنده وب سایت کشیدن و رها کردن ، در اینجا چند نکته برای کمک به شما در راه درست کردن آن آورده شده است.

1. اجازه ندهید سایت شما کند شود

ارسال بازدید کننده به یک سایت آهسته خبر بدی برای شماره سایت شما است: 39٪ از افراد یک وب سایت را ترک خواهند کرد اگر بارگیری تصاویر خیلی طولانی می شود. این یکی از فاکتورهای برتر رتبه بندی SEO است. نرخ تبدیل صفحاتی که به آرامی بارگیری می شوند با هر ثانیه اضافی از زمان بارگیری به طور متوسط ​​4.42٪ افت کنید (در پنج ثانیه اول).

دور دیگری وجود ندارد: فیلم ها و عناصر متحرک سرعت کار را کاهش می دهند. در اینجا سه ​​مرحله وجود دارد که می توانید برای کاهش سرعت سایت کم سرعت انجام دهید:

  • تصاویر خود را بهینه کنید. (برای برخی از نکات عمیق ، عملکرد شروع به کار شروع وب سایت SitePoint را بررسی کنید.)

  • پرونده های خود را فشرده کنید و حافظه پنهان خود را مدیریت کنید. (این می تواند یک کار پیچیده باشد ، اما ابزارهایی مانند آن نیتروپک می تواند کمک کند.)

  • ویدیوی خود را حلقه کنید. وقتی نوبت به ویدیوی شما می رسد ، به خاطر داشته باشید که فیلم های بزرگتر سایت شما را کند می کنند – و همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، داشتن یک سایت با بارگذاری آهسته نرخ تبدیل را به شدت کاهش می دهد. یکی از راه های افزایش سرعت داشتن یک فیلم کوتاه تر است که به صورت حلقه ای نمایش داده می شود. سعی کنید 5-10 ثانیه طول داشته باشید ، سپس آن را به صورت یکپارچه و مداوم حلقه کنید تا تصور کنید طولانی تر از آن است. به یاد داشته باشید: شما فقط سعی در ایجاد یک روحیه دارید ، نه اینکه یک فیلم یا تبلیغ کامل را پخش کنید.

2. دعوت به عمل خود را واضح نگه دارید

جذابیت تصاویر متحرک این است که آنها چشم نواز هستند – و وقتی صحبت از تنظیم روحیه و افزایش زمان سکونت می شود ، چیز خوبی است. اما مراقب باشید: اگر CTA شما برای جلب توجه می جنگد یا از آن چشم پوشی می شود زیرا زمینه حرکتی شما بیش از حد باعث حواس پرتی می شود ، پس با مشکلات روبرو خواهید شد.

CTA با کمی فضای منفی در اطراف خود بهتر تبدیل می شوند. به طور دقیق 232٪ بهتر است. وقتی سر و صدای بصری بیش از حد زیاد است ، تشخیص بیت های مهم کار دشواری است – بنابراین از اجرای درخواست خود روی ویدیوی خود جلوگیری کنید.

3. اطمینان حاصل کنید که متن قابل خواندن است

تا به حال یک فیلم با زیرنویس سفید تماشا کرده اید ، فقط یک صحنه برفی بالا می آید و متن را می بلعد؟ خوب ، بنابراین این مثال کاملاً جالبی است ، اما شما این ایده را پیدا می کنید: رنگ متن خود را با دقت انتخاب کنید ، زیرا بیش از فیلم است ، زیرا تصویر حرکت می کند و متن باید در هر فریم قابل خواندن باشد. رنگ هایی را انتخاب کنید که در تضاد باشند تا پیام مانند زیرنویس های سفید روی برف از بین نرود.

اگر پس زمینه متحرک شما دقیق باشد و شامل همه رنگها و سایه ها باشد ، انتخاب ساده رنگ متضاد ممکن است کافی نباشد. در این حالت ، یک روکش روشن ، تیره یا رنگی را امتحان کنید تا کنتراست کاهش یابد و اجازه دهید متن شما ظاهر شود.

4- پس زمینه ای را انتخاب کنید که پیام شما را تقویت کند

پس زمینه های متحرک تمایل به سرقت توجه مردم دارند. به همین دلیل ما آنها را دوست داریم! اما اگر آنها از پیام اصلی یا هدف شما تمرکز می کنند ، به زودی به آبهای شلخته برخورد خواهید کرد.

هنگام انتخاب ویدئوی خود ، فقط دنبال آنچه زیبا به نظر می رسد نروید. برای انتخاب مطلبی که مربوط به پیام یا مارک تجاری شما است ، واقعاً فکر کنید – و بیشتر از همه ، چیزی که مورد توجه بازار هدف شما قرار گیرد. پس زمینه متحرک شما باید پیام صفحه اصلی خود را افزایش دهد ، نه اینکه چیزی از آن کم کند.

5. مراقب صدا باشید

چند مورد آزار دهنده تر از کلیک کردن بر روی یک وب سایت هستند ، فقط باعث می شود که برخی از موسیقی یا جلوه های صوتی را اعلام نکنید. مخصوصاً وقتی مثل دفتر در جایی ساکت هستید. به همین دلیل ، داشتن صدای پخش خودکار منفی است. اگر کاملاً باید صدا داشته باشید ، مطمئن شوید که صدای آن بی صدا است ، بنابراین برق در اختیار کاربر است که آیا آن را روشن می کند یا خیر.

در اینجا چند نکته دیگر برای فیلم های بهتر پس زمینه وب سایت آورده شده است.

افکار نهایی

انتقال پس زمینه می تواند یک روش عالی برای تقویت پیام برند شما و جذب کاربران به سایت شما باشد. آنها قدرت تقویت تعامل ، ارسال نرخ تبدیل شما به آسمان و ایجاد یک تجربه غوطه وری غیرقابل مقاومت دارند. اما با احتیاط از آنها استفاده کنید. آنها می توانند سرعت سایت شما را کند کنند ، بنابراین مطمئن شوید که در مورد چگونگی سریع نگه داشتن کارها تحقیق می کنید. و اگر واقعاً به پس زمینه متحرک احتیاج ندارید ، به تصاویر و متن ثابت بچسبید. همیشه انجام بهترین کاری که برای شما و کاربران مفید است بهترین گزینه خواهد بود.