چگونه تصاویر سفارشی جالب برند شما را تقویت می کند

اگر عمیقاً به هر یک از برندهای برتر، تصاویر و طرح های آنها نگاه کرده باشید، احتمالاً متوجه شده اید که آنها برای نشان دادن شخصیت آنها به عنوان یک شرکت سفارشی شده اند، و تصاویر سفارشی احتمالاً بخش بزرگی از آن هستند.

در این وبلاگ توضیح خواهیم داد:

  • چرا تصاویر استوک دیگر استاندارد نیست؟
  • تصاویر برند سفارشی چیست؟
  • چرا تصاویر مهم هستند
  • چگونه می تواند برای سازمان شما مفید باشد
  • و جایی که می توانید برای تصاویر باکیفیت خودتان بروید

چرا ما دیگر از تصاویر استوک استفاده نمی کنیم؟

در چاپ، تصویرسازی سفارشی همیشه نقش مهمی ایفا کرده است. با این حال، در رسانه های دیجیتال، محبوبیت در حال حاضر شروع به مطابقت با این تقاضا کرده است. با این حال، عکاسی ارزان قیمت در رسانه های دیجیتال به یک امر عادی تبدیل شد و دسترسی به تصاویر استوک تصاویر سفارشی در محصولات دیجیتال را کاهش داد.

عکاسی استوک معمولاً فراموش شدنی و عمومی است. قبل از یافتن تصویر عالی که دقیقا اهداف شما را بیان می کند، باید هزاران عکس استوک را مرور کنید.

استخدام یک عکاس برای برند شما می تواند گران باشد، و اکثر شرکت ها و استارت آپ های جدیدتر بودجه ای برای داشتن یک عکاس روی ریتینر ندارند. برخی از عکس‌ها می‌توانند عالی باشند اما به اندازه کافی منحصربه‌فرد نباشند یا احساسات اشتباهی را برانگیزند. محصولات و راه‌حل‌های وب نیز برای یافتن تصاویر چالش برانگیز هستند زیرا آیتم‌های مشخصی نیستند.

خدمات تصویرسازی برند سفارشی می تواند واقعاً در این عرصه قدم بگذارد و بدرخشد. تصویرسازی در برندسازی همان محدودیت‌ها را ندارد زیرا به معنای واقعی کلمه می‌توان چیزی را از ابتدا ایجاد کرد که با نیازهای خاص شما مطابقت داشته باشد.

تصویر

چرا تصاویر سفارشی مهم هستند؟

به لطف رسانه های اجتماعی، برندها و مصرف کنندگان بیشتر از همیشه به هم متصل هستند. محتوا روزانه با سرعت رعد و برق ایجاد می شود و کسب و کارها باید راهی برای برجسته شدن در آن انبوه تبلیغات پر سرعت پیدا کنند. با همکاری با شخصی برای ایجاد یک طرح تصویری سفارشی که بتوانید در تمام دارایی های خود حمل کنید، می توانید:

  • یک امضای بصری برای برند خود ایجاد کنید
  • یک داستان برند بسازید که در همه پلتفرم‌ها (اجتماعی، چاپی، وب و غیره) سازگار باشد و
  • با بهبود شناخت برند، ارتباط با مصرف کنندگان را تقویت کنید

بیایید بیشتر به هدف تصاویر سفارشی بپردازیم.

هدف از تصویرسازی سفارشی در برندسازی

تصاویر سفارشی برای شرکت شما چیزی بیش از تزئینی هستند. آنها ابزارهای شگفت انگیزی برای ارتباط با مخاطبان هدف شما هستند. در واقع، این بخش مهمی از رابط کاربری مدرن است که به دلیل توانایی ارزشمندش در برقراری ارتباط سریع و آسان مفاهیم است. آنها می توانند نحوه عملکرد محصولات یا خدمات شما را به مخاطبان شما نشان دهند (یا نشان دهند) و محتوای نوشته شده را تقویت کنند.

تصاویر سفارشی می‌توانند ایده‌های پیچیده را ساده‌سازی کنند، که می‌تواند به ویژه در محصولات فناوری مهم باشد، جایی که به کاربران کمک می‌کند تا جزئیات خدمات یا نرم‌افزار شما را درک کنند. همانطور که محصولات و خدمات دیجیتال انتزاعی‌تر می‌شوند، استعاره‌های مصور به ابزاری بیشتر و مؤثرتر تبدیل می‌شوند زیرا آنچه را که در حال وقوع است به روشی ساده بیان می‌کنند.

تصویرسازی در بازاریابی کسب و کار هویت برند شما را تقویت می کند و به ایجاد یک سبک منحصر به فرد و به یاد ماندنی کمک می کند که کاربران شما به راحتی آن را به خاطر بسپارند. تصاویر می‌توانند احساسات را به تصویر بکشند و با دیگران ارتباط برقرار کنند، ارتباطات عاطفی قوی را تقویت کنند و تجربیات آنلاین را شخصی‌تر کنند. آنها می توانند یک برند را انسانی جلوه دهند و کمک کنند که کمتر بریده و دور به نظر برسد.

اثر طلسم

امروزه، مشتریان تمایل دارند زمانی که یک نام تجاری در حافظه آن‌ها گنجانده شده است، به آن بچسبند و شانس امتحان کردن آن را داشته باشند.

طلسم های برند یک استراتژی بازاریابی است که به طور فزاینده ای محبوب است و به شخصیت سازی برند شما کمک می کند. یک طلسم خوب می تواند به مشتریان و مشتریان کمک کند تا برند شما را با یک محصول یا خدمات خاص شناسایی کنند و تجربه به یاد ماندنی تری را به عنوان چهره کسب و کار شما ایجاد کنند.

این طلسم ها می توانند زمانی که شما سعی می کنید با یک محصول یا خدمات ارتباط برقرار کنید، مفید واقع شوند. این امر به ویژه برای برندهای مبتنی بر وب بدون محصول یا خدمات ملموس بسیار مهم است. در اینجا، یک طلسم منحصر به فرد چیزی به بینندگان می دهد تا در هنگام خرید، آن “رابطه” را ایجاد کنند.

مانند هر تصویر دیگری، یک طلسم عالی تجربه کاربر را افزایش می دهد و به عنوان یک راهنمای دوستانه عمل می کند. هرگز نباید حواس کاربران را پرت کند.

تصویر

چگونه تصاویر سفارشی می توانند به کسب و کار من کمک کنند؟

تصاویر برند به شرکت ها کمک می کند تا از رقبا متمایز شوند. آنها به یک نگاه نام تجاری کمک می کنند تا در کنار هم قرار گیرند و تجربه کاربری یکپارچه و در عین حال لذت بخشی را در تعامل با برند شما ایجاد کنند.

به جای تکیه بر یک لوگو برای انجام تمام کارهای خود، یک ترکیب آرم/تصویر به برند شما اجازه می دهد تا مجموعه ای از دارایی ها را ایجاد کند که می توانند در تلاش های بازاریابی شما با هم کار کنند.

یک لوگوی قوی و سفارشی بسیار مهم است. با این حال، اگر بتوانید آن نماد را با یک تصویر یا مجموعه ای از تصاویر بسط دهید، واقعاً کارها را ارتقا خواهید داد.

استفاده از تصاویر سفارشی برای وب سایت و مواد چاپی شما نیز می تواند نرخ تبدیل مشتری را افزایش دهد. چه فروش یک محصول یا خدمات یا واداشتن بازدیدکنندگان به توقف و خواندن مقالات یا پست های وبلاگ شما، اگر از عناصر گویا برای شکستن تکه های متن استفاده کنید، احتمالاً کاربران بیشتری را حفظ خواهید کرد.

اگر شرکت بزرگی نباشم چه؟ آیا هنوز هم می توانم از تصاویر سفارشی بهره ببرم؟

طراحی‌های تصویرسازی سفارشی نه تنها به نفع شرکت‌های بزرگ است، بلکه برای برندهای کوچک‌تر و استارت‌آپ‌ها نیز خوب عمل می‌کنند. از آنجایی که لوگوها، تصاویر و محتوا همگی می توانند برای تقویت یک برند با هم کار کنند، آنها دارایی های ارزشمندی برای هر کسب و کاری هستند. گرافیک ها به تقویت ارزش های برند کمک می کند و شرکت را به مخاطبان هدف خود متصل می کند. در مورد تصویرسازی شخصیت ها هم همینطور است.

ایجاد یک پایه برند قوی از همان ابتدا می‌تواند برای شرکت‌هایی که تازه شروع به کار کرده‌اند یک مزیت بزرگ داشته باشد و شما را از سردرد تلاش برای بازگشت به عقب و اتصال همه چیز در زمانی که از قبل آماده هستید نجات دهد. تصاویر سفارشی را به چک لیست بازاریابی قبل از راه اندازی خود اضافه کنید.

سرویس تصویرسازی سفارشی چیست؟

خدمات تصویرسازی برند سفارشی می‌تواند به شما در ایجاد دارایی‌های سفارشی، از آرم گرفته تا طلسم و طرح‌های چتر مصور کمک کند. بخش مهمی از خدمات نامحدود طراحی گرافیک، شرکت های زیادی به صورت آنلاین هستند که برنامه های ماهانه را با نرخ ثابت ارائه می دهند.

یکی از ارائه دهندگان برتر تصاویر سفارشی است گله.

نحوه کار تصاویر سفارشی Flocksy

آیا به دنبال راه هایی برای افزایش حضور بصری برند خود هستید؟ به یک طلسم خلاقانه یا یک لوگوی دستی نیاز دارید؟ یا حتی خالکوبی؟ فلاکسی خدمات تصویرسازی سفارشی می تواند به شما کمک کند تا تصویری عالی برای نیازهای خود ایجاد کنید. این مراحل ساده را دنبال کنید!

درخواست یک پروژه تصویرسازی سفارشی

به دنبال چه نوع طراحی و سبک تصویرسازی سفارشی هستید؟ تیم با استعداد Flocksy از تصویرگران می تواند دید شما را زنده کند. اگر نمی دانید چه نوع طراحی می خواهید، خوب است. هنرمندان می توانند چند مثال ارائه دهند تا ببینند شما چه چیزی را دوست دارید. به اطراف وب نگاه کنید و طرح هایی را که دوست دارید بیابید. هنرمندان شما می توانند از آنها برای اطلاع رسانی تصویر جدید شما استفاده کنند.

اثبات خود را مرور کنید

هنگامی که آنها چیزی را ایجاد کردند، تصویرگر شما طرحی را برای تأیید برای شما ارسال می کند. در Flocksy، ویرایش های نامحدودی برای درست کردن آن خواهید داشت. به طور متوسط ​​زمان چرخش آنها حدود 24 تا 48 ساعت است. دیگه چی، هنرمندان فلاکسی از نظر کیفیت بسیار قابل اعتماد هستند. شما هرگز چیزی پایین تر یا غیر حرفه ای دریافت نخواهید کرد.

از تصویر سفارشی خود استفاده کنید

هنگامی که طرح را امضا کردید، می توانید از طرح در سراسر سایت خود، در مواد چاپی خود و هر کجا که می خواهید استفاده کنید! هنرمندان مطمئناً انواع فایل های مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهند و شما مالکیت کامل طرح را خواهید داشت.

تصویر

خدمات نامحدود تصویرسازی سفارشی در Flocksy شامل چه مواردی است؟

  • ایجاد آواتار
  • طراحی شخصیت
  • تصاویر طنز
  • تصاویر برند سفارشی
  • هنر خط سفارشی
  • تایپوگرافی سفارشی
  • کتابچه های راهنما مصور
  • طراحی طلسم
  • تصاویر کالا
  • تصاویر پرتره
  • تصاویر محصول
  • تصاویر کتاب داستان
  • طراحی تاتو
  • و خیلی بیشتر

خدمات تصویرسازی سفارشی Flocksy می تواند به شما کمک کند تا از برندسازی شرکت خود نهایت استفاده را ببرید و زمانی که از آنها برای تمام طرح های گرافیکی خود استفاده می کنید، آن را منسجم و هماهنگ نگه دارید. Flocksy همچنین خدمات توسعه محتوا و وب را ارائه می دهد و آنها را بیش از یک منبع طراحی ساده تبدیل می کند. آنها می توانند تمام نیازهای محتوای خلاقانه شما را زیر یک سقف برطرف کنند. مثل این است که بخش طراحی و محتوای داخلی خود را داشته باشید.

نتیجه

آثار هنری و تصاویر سفارشی به ایجاد یک امضای بصری کمک می کند که درک محصول شما را آسان تر و جذاب تر کند.

اگر به دنبال تصاویر سفارشی برای کسب و کار خود هستید، از خدمات طراحی نامحدود در گله.