به دنبال کیت های بوت استرپ UI رایگان برای پروژه بعدی خود هستید؟ ما چند خبر خوب داریم و یک خبر بد. خبر خوب این است که اگر می‌دانید به کجا نگاه کنید، قالب‌های کیت UI رایگان زیادی وجود دارد. خبر بد این است که پیدا کردن موارد خوب واقعاً سخت است! بنابراین ما تحقیق کرده‌ایم و چند کیت UI شگفت‌انگیز را انتخاب کرده‌ایم. اینها برخی از بهترین قالب‌ها و کیت‌های رابط کاربری رایگان هستند که می‌توانید در اینترنت در سال 2021 پیدا کنید. بدون بحث بیشتر، اجازه دهید با Miri UI شروع کنیم!

کیت های رایگان بوت استرپ برای دانلود در سال 2021

رابط کاربری Miri

Miri UI - کیت UI بوت استرپ رایگان

Miri UI یک کیت رابط کاربری قابل تنظیم است که با Bootstrap 4 ساخته شده است. این الگو با مجوز MIT ارائه می شود، به این معنی که می توانید آن را در هر پروژه ای به صورت رایگان و بدون هیچ زحمتی استفاده کنید. اگر به دنبال یک قالب ریسپانسیو هستید، دیگر به دنبال آن نباشید. رابط کاربری Miri دارای طراحی سازگار با موبایل است که می‌توانید از آن برای ایجاد برنامه‌های وب واکنش‌گرا که می‌توانند با هر دستگاهی که می‌خواهید مناسب باشند، استفاده کنید. این الگو همچنین دارای اسناد دقیقی است که می توانید در صورت گیر افتادن از آنها استفاده کنید. در مجموع، این یک کیت UI عالی است که حتما باید آن را امتحان کنید.

رابط کاربری Miri نیز در نسخه پریمیوم با ویژگی‌های اضافه‌شده در دسترس است. صفحات از پیش ساخته شده بیشتر و تعداد زیادی مؤلفه رابط کاربری اضافی دریافت می کنید که می توانید از آنها برای ایجاد یک برنامه وب پاسخگو استفاده کنید. نسخه پریمیوم همچنین با پشتیبانی رایگان مشتری به مدت یک سال ارائه می‌شود که در صورت بروز مشکل با الگو بسیار عالی است. پیوندهای هر دو نسخه رایگان و پریمیوم در زیر آورده شده است.

نسخه رایگان نسخه پریمیوم

رابط کاربری سرب

Lead UI - کیت رایگان بوت استرپ UI

این یک کیت UI رایگان است که حتی با یک صفحه فرود از پیش ساخته شده است که می توانید آن را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. طراحی نسبتا ساده است، اما فوق العاده تمیز است. به نظر آشنا به نظر می رسد و شما می توانید به راحتی قالب را مطابق با نیازهای خود دریافت کنید. راه‌اندازی رابط کاربری Lead بسیار ساده است و در کمترین زمان برنامه وب خود را راه‌اندازی و اجرا خواهید کرد. همچنین دارای تعداد زیادی مؤلفه رابط کاربری دیگر است. از اینکه این بازی رایگان چقدر ویژگی دارد شگفت زده خواهید شد!

Lead UI یک نسخه ممتاز دارد که با ویژگی‌های از پیش ساخته شده و اجزای رابط کاربری بیشتر همراه است. این یک الگوی همه جانبه است که می توانید برای انواع مختلف پروژه ها از آن استفاده کنید. حتماً Lead UI را بررسی کنید، می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

نسخه رایگان نسخه پریمیوم

WrapKit Lite

WrapKit یک کیت رابط کاربری بوت استرپ رایگان از wrappixel است

این یکی دیگر از کیت های UI رایگان برای استفاده است که با مجوز MIT ارائه می شود. WrapKit دارای بیش از 17 بخش رابط است که آماده استفاده هستند، همراه با 25+ عنصر Bootstrap. WrapKit Lite با Bootstrap 5 ساخته شده است. متأسفانه، این الگو با مستندات ارائه نمی شود، که یک ویژگی برتر است.

WrapKit همچنین در یک نسخه پریمیوم ارائه می شود که با ویژگی های حتی بیشتر همراه است. آنها ویژگی های بسیار بیشتری را ارائه می دهند، و من فکر می کنم شما باید حتما آنها را بررسی کنید!

نسخه رایگان نسخه پریمیوم

کیت مواد 2

Material Kit 2 یک قالب کیت UI رایگان است

آیا شما از طرفداران طراحی متریال هستید؟ اگر دوست دارید، قطعا این کیت رابط کاربری را دوست خواهید داشت. این یک کیت UI بسیار نوآورانه است که از متریال دیزاین 2 گوگل الهام گرفته شده است. این کیت دارای بیش از 60 عنصر جلویی جداگانه است. Material Kit 2 همچنین دارای اسناد دقیقی است که همیشه می توانید هر زمان که به آن نیاز داشتید مراجعه کنید. صفحات نمونه زیادی وجود دارد که می توانید آنها را بررسی کنید.

Material Kit 2 همچنین دارای یک نسخه پریمیوم است که دارای تعداد زیادی ویژگی اضافی از جمله پشتیبانی و به روز رسانی رایگان تا 2 سال است. اگر از من بپرسید ارزش زیادی دارد. لطفا مواد کیت 2 را با استفاده از پیوندهای زیر بررسی کنید:

نسخه رایگان نسخه پریمیوم

MDBootstrap

کیت طراحی متریال UI

این یکی دیگر از کیت های بوت استرپ UI رایگان است که با مجوز MIT ارائه می شود. استفاده از آن کاملا رایگان است و حتی ارزش زیادی را ارائه می دهد. طبق وب سایت آن، بیش از 700 مؤلفه و قالب رابط کاربری دارد. نصب آن فقط یک دقیقه طول می کشد، و آنها همچنین دارای ویژگی های دیگری مانند میزبانی رایگان همراه با قالب هستند. آنها همچنین دارای آموزش های ساده ای هستند که می توانید برای شروع از آنها استفاده کنید. برای شروع با MDBootstrap پیوند زیر را بررسی کنید.

نسخه رایگان

Lindy UI Kit Bootstrap 5 Startup UI Kit

Lindy - کیت UI رایگان Bootstrap 5

این یک کیت UI رایگان برای صفحات فرود راه اندازی است که حتی با 12 ماه پشتیبانی رایگان مشتری همراه است. این قالب برای استارت آپ ها عالی است و تعداد زیادی ویژگی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آنها برای شروع فوری استفاده کنید.

نسخه رایگان

بنابراین شما آن را دارید، برخی از بهترین کیت های بوت استرپ UI رایگان که می توانید در سال 2021 دریافت کنید. همه این قالب ها دارای نسخه های رایگان و ممتاز هستند. قطعاً نسخه های رایگان را بررسی کنید و اگر قالب را دوست دارید، همیشه می توانید برای بهره مندی از ویژگی های بیشتر به نسخه پریمیوم ارتقا دهید. امیدواریم این لیست را دوست داشته باشید. آیا فکر می‌کنید یک کیت UI خاص شایسته قرار گرفتن در این لیست است؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید. فعلاً همین، کدنویسی مبارک!