پینگ بک در وردپرس به سیستم خودکاری اطلاق می شود که اگر شخصی به یکی از پست های وبلاگ شما از وب سایت خود لینک دهد، به شما اطلاع داده می شود. این اعلان به صورت نظر در وب سایت شما در زیر همان پست وبلاگی است که پیوند داده شده است.

اساسا، پینگ‌بک‌ها راهی است که وردپرس به صاحبان وب‌سایت می‌گوید «هی، شخصی به پست وبلاگ شما در آنجا پیوند داده است». یک چیز خوب در مورد پینگ بک این است که آنها کاملاً خودکار هستند. به خاطر داشته باشید که در حالی که پینگ‌بک‌ها گزیده‌ای را همراه با پیوندهای مقاله ارسال می‌کنند، گزیده معمولاً در نظرات اکثر مضامین نشان داده نمی‌شود.

نحوه فعال و غیرفعال کردن پینگ بک وردپرس

پینگ بک برای همه نیست. برخی از مردم آنها را دوست دارند در حالی که برخی دیگر آنها را دوست ندارند. خوشبختانه، وردپرس به شما این امکان را می دهد که به راحتی پینگ بک ها را فعال یا غیرفعال کنید.

پس از ورود به داشبورد مدیریت وردپرس، به این آدرس بروید تنظیمات > بحث از منوی ناوبری شما باید چیزی شبیه به تصویر زیر ببینید.

تنظیمات Pingback وردپرستنظیمات Pingback وردپرستنظیمات Pingback وردپرس

دو گزینه اول برای ارسال و دریافت پینگ بک استفاده می شود. وبلاگ خود شما سعی می کند در صورت تیک زدن گزینه اول، پینگ بک ارسال کند. اگر گزینه دوم علامت زده شود، وبلاگ های دیگر از شما پینگ می گیرند.

اگر نمی‌خواهید پینگ‌بک ارسال کنید، علامت کادر اول را بردارید. اگر نمی خواهید پینگ بک دریافت کنید، علامت کادر دوم را بردارید. برای غیرفعال کردن کامل پینگ بک، علامت هر دو را بردارید.

به خاطر داشته باشید که هر تغییری که در این گزینه ها ایجاد می کنید فقط برای پست های جدید اعمال می شود. تنظیمات پست های قدیمی بدون تغییر باقی می ماند.

فعال یا غیرفعال کردن Pingback برای پست های فردی

داشبورد مدیریت به شما امکان می دهد قوانینی را در سراسر سایت برای فعال یا غیرفعال کردن پینگ بک تنظیم کنید. با این حال، ممکن است گاهی بخواهید پینگ بک را فقط برای یک پست خاص غیرفعال یا فعال کنید. آیا این امکان پذیر است؟ قطعا.

سریع ترین راه برای انجام این کار، پیمایش به آن خواهد بود پست ها > همه پست ها داشبورد مدیریت وردپرس را تشکیل دهید و سپس روی هر عنوان پست از کل لیست پست ها نگه دارید. این یک منوی فرعی را در زیر پست شناور شده به شما نشان می دهد.

وردپرس همه پست هاوردپرس همه پست هاوردپرس همه پست ها

روی دکمه با عنوان کلیک کنید ویرایش سریع و شما یک دسته از گزینه ها را در آنجا خواهید دید. گزینه اجازه دادن به پینگ بک در سمت راست همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است. تیک گزینه غیرفعال کردن پینگ بک برای این پست خاص را بردارید.

گزینه های منوی ویرایش سریع وردپرسگزینه های منوی ویرایش سریع وردپرسگزینه های منوی ویرایش سریع وردپرس

همچنین می‌توانید گزینه‌ای برای اجازه دادن پینگ بک و ترک بک در صفحه اصلی پیدا کنید ویرایش صفحه یک پست خاص در سمت راست در منوی نوار کناری در سمت راست صفحه ویرایش قابل استفاده خواهد بود. احتمالاً برای دیدن آن باید کمی به پایین اسکرول کنید. در اینجا یک اسکرین شات از گزینه یکی از پست های من است.

صفحه ویرایش اصلی پینگ بک وردپرسصفحه ویرایش اصلی پینگ بک وردپرسصفحه ویرایش اصلی پینگ بک وردپرس

نحوه غیرفعال کردن پینگ شخصی

یکی از رفتارهای غیرمنتظره ای که ممکن است هنگام فعال شدن پینگ متوجه شوید این است که گهگاه از پست های وبلاگ خود پینگ بک دریافت می کنید. در حالی که این یک راه خوب برای دستیابی به پیوند متقابل بهتر بین پست های شما است، برخی از کاربران نیز آزاردهنده خواهند بود.

راز غیرفعال کردن این پینگ‌های شخصی در حالی که پینگ‌های دیگران را فعال نگه می‌دارد، استفاده از فرم URL کوتاه شده هنگام پیوند دادن به پست‌های وب‌سایت خود است. عملکرد پینگ بک زمانی فعال می شود که URL شامل شود https:// در آغاز. با این حال، هنگام پیوند دادن به پست های خود به راحتی می توان از آن اجتناب کرد. به عنوان مثال، URL خواهد شد /سفر اخیر من/.

افکار نهایی

این آموزش تمام اصول اولیه پینگ بک وردپرس را که باید بدانید را پوشش می دهد. اکنون باید بتوانید پینگ بک وردپرس را در سطح وب سایت و همچنین سطح پست فردی فعال یا غیرفعال کنید.