این مقاله حمایت شده توسط شریک محتوای ما ، BAW Media ایجاد شده است. از حمایت شما از شرکایی که امکان ایجاد SitePoint را فراهم می کنند متشکریم.

مصرف کنندگان انتظار راه حل های مدرن ، شهودی و مناسب برای مشکلات و شرایط روزمره را دارند. مانند قرار ملاقات ، رزرو رزرو و ثبت نام در رویدادها.

با افزایش روز افزون راه حل های قدیمی مانند سیستم های رزرو مبتنی بر تلفن و فرم های اصلی تماس ، مصرف کنندگان در سال 2021 دقیقاً چه می خواهند؟ به عبارت دیگر ، سیستم های رزرو آنلاین که برای شرکت های مشتریان خود ایجاد می کنید باید چگونه باشد؟

امروز ، ما قصد داریم چهار روند رزرو مدرن و نحوه استفاده از آنها را بررسی کنیم بازدید برای ایجاد سیستم های رزرو آنلاین با مبدل بالاتر که از انتظارات مصرف کنندگان-و مشتریان شما فراتر می رود.

4 گرایش مدرن در سیستم های رزرو آنلاین

در هنگام نوشتن این مقاله ، Millennials نسلی هستند که بیشترین قدرت خرج را دارند. نسل Z خیلی عقب نیست.

چرا این موضوع اهمیت دارد؟ خوب ، اگر یک نام تجاری نتواند از نظر ترجیحات و خواسته های تکنولوژیکی پیش برود ، مطمئناً مورد توجه این مصرف کنندگان قدرتمند قرار می گیرد. و با توجه به اینکه اکثریت Millennials و Gen Zers در قسمت خوبی از روز به صفحه نمایش خود متصل هستند ، سیستم های رزرو آنلاین باید به گونه ای ارائه شوند که بیشترین حس را برای آنها داشته باشد.

به منظور مطابقت با تقاضای مدرن ، چهار گرایش وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد سیستم های رزرو آنلاین بهتر استفاده کنید که به خوبی تبدیل می شوند.

روند 1: فرآیندهای رزرو هوشمند و کارآمد

سیستم های رزرواسیون طی دهه گذشته دچار تغییرات بسیار مورد نیاز شده اند. این به این دلیل است که مدیریت و پشتیبانی سیستم های رزرو قدیمی هزینه بر است. بعلاوه ، اصطکاک بیش از حد زیادی در تجربه کاربر وجود داشت.

مشتریان در انتظار ماندند. یا باید منتظر بمانید تا کسی به او در هماهنگی رزرو کمک کند. یا قرار آنها به دلیل خطای روحانی اشتباه بوده است. این امر برای مشتریان خسته کننده و برای مشاغل وقت گیر بود.

آ بازدید سیستم رزرو این پیچیدگی ها را از تجربه رزرو حذف می کند.

برای شروع ، مشتریان می خواهند بدانند همه گزینه های آنها چیست:

  • مکان ها
  • ارائه دهندگان
  • خدمات یا رویدادها
  • روزها و زمانها
  • هزینه
  • نوع پرداخت
  • و بیشتر

همه این موارد را می توان با سیستم رزرو آنلاین شما برنامه ریزی کرد بازدید بنابراین مشتری می تواند تدارکات رزرو خود را به تنهایی و در عرض چند دقیقه انجام دهد.

با استفاده از Trafft

علاوه بر این ، می توانید در پشت صحنه قوانین مربوط به موارد زیر را تعیین کنید:

  • روزهای کاری ، ساعات کاری ، تعطیلات و غیره
  • بافرهای قرار ملاقات
  • معیارها و محدودیت های رویداد
  • محدوده های زمانی
  • در دسترس بودن کارکنان
  • پیش پرداخت ها

این به مشتریان شما کمک می کند از تماس های شرم آور خودداری کنند ، در صورتی که مجبورند از مشتریان بخواهند زمانبندی مجدد خود را تنظیم کنند زیرا رزرو آنها واقعاً در دسترس نیست.

علاوه بر این ، هنگامی که رزرو آنلاین انجام می شود ، دستورالعمل های قرار ملاقات که شما تعیین می کنید ، بقیه را رعایت می کند. رزرو در تقویم مشتری و کارمند انجام می شود. ایمیل ها و پیامک های یادآوری خارج می شوند. فضای مکان برنامه ریزی شده است. و غیره

بسیار کارآمد است و کمتر مستعد خطا و سرخوردگی نسبت به سیستم های گذشته است.

روند 2: فرم های رزرو که برای محدوده توجه کوتاه تر طراحی شده اند

یک مطالعه 2019 در دانشگاه فنی دانمارک دریافتیم که دامنه توجه جمعی ما سال به سال در حال کاهش است. این به دلیل اطلاعات زیاد موجود در اینترنت است.

بنابراین ، در حالی که برای فرم های رزرو آنلاین مهم است که به کاربران گزینه هایی داده شود ، باید به صورت ساده ارائه شود. اگر به نظر پیچیده یا وقت گیر است ، قطعا تعداد بیشتری از تخفیف ها را نسبت به رزروها خواهید دید.

فقط به خاطر داشته باشید که حداقل با sparse یکسان نیست.

مصرف کنندگان با تکنولوژی ممکن است با یک روند سریع رزرو احساس راحتی و اطمینان کنند ، اما دیگران ممکن است اینطور نباشند. اگر اختصار فرم شما اعتماد آنها را در روند کار یا اعتبار شرکت به خطر اندازد ، این مسئله نیز می تواند مشکل ساز باشد. بنابراین ، مراقب باشید گوشه ها را قطع نکنید.

به همین دلیل مهم است که یک فرم ایجاد کنید که حداقل را درخواست کند در حالی که هنوز تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از کاربر ضبط می کنید. در عین حال ، باید آنها را آموزش دهید یا در صورت منطقی بودن ، زمینه های بیشتری را فراهم کنید.

با بازدید، فرایند رزرو شما به مراحل کوچک و به راحتی قابل هضم تقسیم می شود.

قدم های کوچک

این کار تکمیل فرم را برای کاربران آسان می کند ، زیرا از آنها خواسته می شود که فقط یک کار کوچک را در یک زمان انجام دهند.

شما می توانید ترتیب مراحل را بر اساس آنچه بیشتر برای مشتریان شما منطقی است تغییر دهید. در صورت عدم اطمینان ، تست A/B به شما کمک می کند تا منطقی ترین و ایده آل ترین مراحل را پیدا کنید.

درج اطلاعات در فرم نیز ساده می شود. چه در این فرم از مشتری خواسته شود تا تاریخ و زمان تقویم را کلیک کرده و انتخاب کند یا اطلاعات تماس خود را اضافه کند ، مراحل لازم برای تکمیل یک اقدام سریع و آسان است.

روند 3: روشهای حفظ اطلاعات خصوصی شفاف

گزارش بینش های ایمنی سایبری 2020 NortonLifeLock دریافتند که 74 درصد از بزرگسالان آمریکایی نگران حریم خصوصی آنلاین خود هستند.

نگرانی شماره 1؟ اینکه اطلاعات شخصی آنها در صورت نقض داده سرقت و افشا شود. این ترس وجود ندارد که داده های آنها بدون رضایت آنها به اشخاص ثالث فروخته شود.

حتی اگر فرم رزرو آنلاین شما فقط اطلاعات اساسی مانند نام و آدرس ایمیل مشتری را بخواهد ، اگر اقدامات احتیاطی مناسب برای اطمینان از ایمنی آنها انجام نشود ، می توانید کمی تردید داشته باشید.

تعدادی از کارها را می توانید هنگام ایجاد فرم رزرو خود برای آرامش خاطر آنها انجام دهید ، که در زیر به آنها پرداخته شده است.

1. به آنها اجازه رزرو به عنوان مهمان را بدهید

به عنوان مهمان رزرو کنید

شما برخی از کاربران را خواهید داشت که از ورود به سیستم از طریق یک برنامه شخص ثالث مانند Google یا فیس بوک راحت نیستند یا نمی خواهند یک حساب و رمز عبور آنلاین دیگر ایجاد کنند.

اگر می خواهید رزروها برای مهمانان باز شود ، می توانید آن تنظیمات را به راحتی پیکربندی کنید بازدید.

2. قیمت های خود را پنهان نکنید

نمایش قیمت ها

اگر هزینه ای مربوط به قرارها یا رویدادهای شما وجود دارد ، اطلاعات را پنهان نکنید. این باید در سراسر مراحل رزرو باقی بماند تا مشتریان وقتی آن را در آخرین مرحله کشف می کنند یا بدتر از آن تا زمانی که برای قرار ملاقات حاضر نمی شوند ، شگفت زده نشوند.

با Trafft ، شما همچنین می توانید مالیات را به کل هزینه اضافه کنید تا آنها دقیقاً بدانند سرمایه گذاری چیست.

3. ادغام با برنامه های قابل اعتماد

ادغام با برنامه ها

حتی اگر شغلی که برای آن سیستم رزرو ایجاد می کنید نام خانوادگی نباشد ، مشتریان همچنان می توانند مطمئن باشند که اطلاعات آنها در دستان خوبی است.

یک راه خوب برای انجام این کار ، ادغام با ارائه دهندگان قابل اعتماد مانند Google ، Zoom ، Stripe و PayPal است. نام و نشان آنها می تواند در جلب اعتماد مشتریان جدید بسیار موثر باشد.

4. ارائه اطلاعات قابل توجه در مورد شرکت

اطلاعات شرکت

حتی اگر مشتریان شما ایده اولیه ای از آنچه دارند وارد می شوند ، ارائه صفحات خدمات و مکان های دقیق می تواند اعتماد آنها را هنگام رزرو افزایش دهد.

بنابراین ، به جای این که سعی کنید سریعاً آنها را از طریق رزرو سرویس “مشاوره” عمومی راهنمایی کنید ، برای افزودن جزئیات به صفحه وقت بگذارید. مشتریانی که می خواهند بیشتر بدانند ، عکس های سفارشی ، جزئیات و محدودیت های قرار ملاقات ، توضیحات خدمات ، ارائه دهندگان ، مکان ها و موارد دیگر را مشاهده خواهند کرد.

روند 4: سایت های رزرو دوستانه اجتماعی

مطابق با اطلاعات از Statista، کاربران اینترنت در سراسر جهان به طور متوسط ​​روزانه 145 دقیقه در رسانه های اجتماعی در سال 2020 صرف کردند.

چه چیزی آنها را به سمت شبکه های اجتماعی سوق می دهد و آنها را برای مدت طولانی در آنجا نگه می دارد؟ خوب ، آنها می توانند کارهای زیادی را در یک نقطه انجام دهند. فیلم های سرگرم کننده تماشا کنید. با جامعه دیجیتالی خود ارتباط برقرار کنید. مارک های مورد علاقه خود را جستجو کنید.

اگر به سفر معمولی مشتری فکر کنید ، اگر در حال تحقیق در مورد شرکتی در رسانه های اجتماعی هستند ، قدم بعدی را بر می دارند. به جای این که آنها را مجبور کنید یک قدم اضافی بردارند و از وب سایت کسب و کار دیدن کنند ، فقط یک پیوند مستقیم برای رزرو در همان زمان به آنها بدهید.

این که آیا مشتری شما دارای وب سایت کاملاً ویژه است یا خیر ، شما می خواهید برای آنها یک بستر رزرو آنلاین ایجاد کنید تا بتوانند هر کجا که آنها-و مشتریانشان-آنلاین هستند ، با خود بیاورند:

  • فیس بوک
  • اینستاگرام
  • Google برای کسب و کار من
  • واتساپ
  • تلگرام
  • توییتر
  • تیک تاک

هر کجا که تجارت آنها در حال انجام بازاریابی است ، جایی است که بستر رزرو آنلاین آن باید باشد. با بازدید، مشتریان شما واقعاً می توانند در هر کجا که مشتریانشان هستند باشند.

مشتریان کجا هستند

می توانید آن را در وب سایت آنها جاسازی کنید. به این ترتیب ، بازدیدکنندگان وب سایت برای تعیین وقت قبلی مجبور نیستند به رسانه های اجتماعی یا یک پلت فرم خارجی هدایت شوند.

اگر آنها نمی خواهند یا نیاز به یک وب سایت کامل ندارند ، پلتفرم Trafft مستقل خود را به یک میکروسایت خودکفا تبدیل کنید.

میکروسایت خودکفا

سپس آنها می توانند پیوندی را به صفحه رزرو سایت خود یا محل رزرو با مشتریان رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

این امر نه تنها به آنها امکان می دهد که رزرو خود را در هر کجا که مشتریانشان آنلاین هستند ارائه دهند ، بلکه این امر تضمین می کند که این یک تجربه مداوم با کیفیت بالا در هر زمان و برای هر مشتری است.

مشاغل مشتریان خود را با سیستم رزرواسیون آنلاین با کیفیت بالا مدرن کنید

مشاغل مبتنی بر خدمات دیگر نمی توانند از سیستم های رزرو آنلاین ناکارآمد و قدیمی استفاده کنند. این محدوده بسیار بالا قرار گرفته است و مصرف کنندگان-به ویژه نسل های باهوش در فن آوری-حاضر نیستند به مقدار کمتر اکتفا کنند.

خبر خوب این است که ما در زمینه طراحی سیستم های رزرو آنلاین در دهه گذشته پیشرفت های زیادی کرده ایم.

اگر سیستم فعلی مشتری شما با روند رزرو آنلاین مدرن مطابقت ندارد ، وقت آن است که آنها را در مسیر درست قرار دهید بازدیدپلت فرم انعطاف پذیر ، قدرتمند و خودکار است.