ممکن است قبلاً آن را بدانید، اما شاید هنوز نه: ما مرتباً اجرا می کنیم کارگاه های آنلاین دوستانه دور و بر جلویی و طراحی. ما به زودی چند کارگاه داریم، و فکر کردیم که، می دانید، ممکن است بخواهید به آن بپیوندید. تمامی جلسات کارگاه به صورت تفکیک شده است بخش های 2.5h در طول روز، بنابراین همیشه وقت دارید که سؤال بپرسید، صفحه خود را به اشتراک بگذارید و بازخورد فوری دریافت کنید.

یک گربه کوبنده دوستانه در نقش کاپیتان، در حال قایقرانی در اقیانوس.
ملاقات کارگاه های آموزشی آنلاین: جلسات زنده و تعاملی در frontend و UX.

بحث‌های زنده و تمرین‌های تعاملی در قلب هر کارگاه، با کار گروهی، تکالیف، مرور و تعامل زنده با مردم در سراسر جهان است. به علاوه، شما همه را دریافت می کنید ضبط های ویدئویی از تمام جلسات، بنابراین می توانید در هر زمان، روی صندلی راحت خود در محل کار خود، دوباره تماشا کنید.

کارگاه های زنده آینده (نوامبر 2022 – آوریل 2023)

کارگاه ها چگونه هستند؟

تجربه میکنی خستگی زوم همچنین؟ بالاخره چه کسی واقعاً می خواهد زمان بیشتری را جلوی صفحه نمایش خود بگذراند؟ دقیقاً به همین دلیل است که ما تجربه کارگاه آنلاین را از ابتدا طراحی کرده ایم و زمان لازم برای در نظر گرفتن تمام محتوا، درک آن و داشتن زمان کافی برای سؤال کردن را در نظر می گیریم. فقط سوالات درست

کارگاه های آنلاین ما برگزار می شود زنده و دهانه چند روز در هفته آنها به جلسات 2.5 ساعته تقسیم می شوند و در هر جلسه همیشه زمان کافی برای مطرح کردن سؤالات یا صرف یک فنجان چای وجود دارد. ما در محتوا عجله نمی‌کنیم، بلکه سعی می‌کنیم محیطی دلپذیر، دوستانه و فراگیر برای همه ایجاد کنیم تا فرصتی برای فکر کردن، بحث کردن و دریافت بازخورد داشته باشند.

چیزهای زیادی از یک کارگاه Smashing انتظار می رود، اما مهمترین آنها تمرکز روی آن است نمونه های عملی و تکنیک ها کارگاه ها گفتگو نیستند. آن ها هستند در ارتباط بودن، با گفتگوهای زنده با شرکت کنندگان، گاهی اوقات با چالش ها، تکالیف و کار تیمی.

البته تمام مواد کارگاهی و ضبط های ویدئویی همچنین، بنابراین اگر جلسه ای را از دست دادید، می توانید در همان روز دوباره آن را تماشا کنید.

TL; DR

  • کارگاه ها گستره دارند چند روزه، تقسیم می شود جلسات 2.5 ساعته.
  • زمان کافی برای پرسش و پاسخ زنده هر روز.
  • ده ها نمونه های عملی و تکنیک ها
  • همه مطالب و موارد ضبط شده کارگاه را دریافت خواهید کرد.
  • تمامی کارگاه ها بر روی frontend و UX متمرکز هستند.
  • بسته کارگاهی بگیرید و 250 دلار صرفه جویی کنید کاهش قیمت

با رویدادهای آنلاین آتی ما در بحث‌های پیرامون سیستم‌های دسترسی و طراحی عمیق باشید – رایگان برای همهپس لطفا دوستان خود را همراه خود بیاورید

Smashing Hour
از SVG تا عملکرد، و ترجیحات رنگی به رویه پیتزا – به ویتالی و سارا بپیوندید در گفتگوهای پر جنب و جوش و تأمل برانگیزشان.
Smashing Meets
ملاقات Smashing Meets: Design Systems (سه‌شنبه، 15 نوامبر)، گردهمایی آنلاین منظم ما – این بار در سراسر سیستم‌های طراحی.

متشکرم!

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که کارگاه های آنلاین ما ارزش وقت شما را دارند. اگر بتوانید این خبر را با همکاران و دوستان فوق‌العاده خود به اشتراک بگذارید، صمیمانه قدردانی خواهیم کرد.

از اینکه سرحال ماندید و به خوبی از یکدیگر مراقبت کنید متشکرم!

سرمقاله Smashing
(il، vf)