قهوه دنیا را گرد می کند، بنابراین قرار دادن لوگو یا نام تجاری خود روی یک کیسه قهوه ایده بسیار خوبی به نظر می رسد – به تداعی های مثبت برند خود فکر کنید وقتی مشتریان جدید و بالقوه زمانی که به دنبال مورد علاقه خود هستند، نام شما را می بینند. نوشیدنی اول صبح!

البته، مهم است که طراحی کیسه قهوه شما خوب به نظر برسد، نه فقط برچسبی که روی یک کیسه کاغذی زده شده است – پس چرا از این الگوهای ماکت استفاده نکنید تا ببینید بسته بندی قهوه شما چگونه خواهد بود قبل از اینکه به یک طرح متعهد شوید؟

هر مدل در این لیست با داشتن الگوهای ماکت ممتاز و رایگان از منابع مختلف، برای دانلود فوری در دسترس است. بیا شروع کنیم!

اولین الگوی ماکت کیسه قهوه ما یک گزینه ممتاز از Placeit است که دارای طراحی مینیمال یک کیسه قهوه کلاسیک در کنار یک فنجان قهوه آماده در کنار یک پس زمینه ساده است. رنگ‌های پس‌زمینه، فنجان و کیف همگی قابل سفارشی‌سازی هستند و می‌توانید طرح خود را به لیوان و کیف اضافه کنید.

در اینجا ما یک طرح مینیمال دیگر از Placeit داریم که شامل یک کیسه قهوه زیپ دار، یک فنجان قهوه آماده و یک کروسانی خوشمزه است که در کنار هم در پس زمینه ای ساده قرار گرفته اند. رنگ های این قالب ماکت ممتاز همگی قابل ویرایش هستند و باز هم کیف و فنجان می توانند لوگو یا طرح شما را نمایش دهند.

در مرحله بعدی یک طرح تخت ممتاز است که دارای یک کیسه قهوه زیپلاک است که در میان طیفی از عناصر با تم قهوه چیده شده است، مانند چوب دارچین، کیسه های قند و یک فنجان تازه از چیزهای خوب، به علاوه چند کارت ویزیت. گزینه های زیادی برای گنجاندن لوگو یا طرح شما در اینجا وجود دارد که آن را راهی عالی برای انتقال پیام شما می کند.

یکی دیگر از الگوهای ماکت ممتاز خیره کننده از Placeit، این طرح دارای مجموعه ای مسطح از اقلام با مضمون قهوه مانند انبوهی از دانه ها و یک قاشق است. این شامل یک کیسه قهوه کاغذی و فنجان قهوه و همچنین یک کیسه قهوه گونی است که همه آنها را می توان با طراحی شما سفارشی کرد.

بعد یک الگوی ماکت تمیز با دو اندازه مختلف کیسه قهوه کاغذی، در کنار یک فنجان کاغذی، دانه‌های قهوه، و یک قاشق در یک پس‌زمینه رنگی ساده است. اگر می‌خواهید دو طرح مجزا را در یک ماکت بگنجانید، مانند دو نوع مختلف لوبیا، این گزینه ممتاز از Placeit ایده‌آل است.

ماکت کیسه قهوه

این الگوی ماکت کیسه قهوه کاغذی فلزی را بررسی کنید که واقعاً تأثیر محکمی در مشتریان شما ایجاد می کند. طراحی خلاقانه و منحصر به فرد است و به لطف عملکرد اشیاء هوشمند، سفارشی سازی یک تکه کیک است.

اگر به دنبال گزینه‌هایی هستید، این بسته شامل طیف وسیعی از مدل‌ها، بافت‌ها و سبک‌های لایه‌ای با اندازه متوسط ​​از جمله برجسته، فویل استامپ و Letterpress است. طراحی کیسه قهوه، بافت پس زمینه و رنگ را می توان با استفاده از اشیاء هوشمند ویرایش کرد.

در اینجا ما یک الگوی ماکت خیره کننده داریم که به شما امکان می دهد طرح های کیسه قهوه و فنجان خود را در بهترین نور ممکن به نمایش بگذارید. این قالب را می توان به طور کامل مطابق با نیازهای شما سفارشی کرد و برای کسانی که به دنبال زیبایی تاریک و روشن هستند انتخاب عالی است.

با وضوح 4000 x 3200 پیکسل، الگوی ماکت کیسه قهوه بعدی ما به شما امکان می دهد ایده های طراحی خود را برای همه طرف های کیسه به اشتراک بگذارید. این قالب با استفاده از اشیاء هوشمند در Adobe Photoshop کاملاً قابل تنظیم است.

ماکت کیسه قهوه

این کیت ماکت مارک قهوه خانه شامل کیسه و فنجان مهر و موم شده را برای ارائه طرح های خود جلب کنید و مشتریان خود را شگفت زده کنید. این بسته همراه با یک کتابچه راهنمای کاربر مصور است تا به شما کمک کند از محتویات داخل آن نهایت استفاده را ببرید.

در اینجا ما یک مجموعه ممتاز از چهار مدل کیسه قهوه از Envato Elements داریم که هر کدام چشم انداز و تنظیمات متفاوتی را برای نمایش طرح شما ارائه می دهند. هر چهار ماکت به صورت فایل‌های PSD کاملا لایه‌ای برای ویرایش آسان و با وضوح بالا برای پایان حرفه‌ای ارائه می‌شوند.

این الگوی ماکت کیسه قهوه مینیمال و با ظاهری معتبر دارای یک کیسه قهوه تک زیپلاک در سبک کاغذی قهوه ای روستایی است که طرح شما با افتخار در جلو نمایش داده می شود. این دارای اشیاء هوشمند PSD برای ویرایش آسان است و به صورت رایگان از Free Mockup قابل دانلود است.

در مرحله بعد، ما یک الگوی شیک مدل کیسه قهوه برتر از Envato Elements داریم که دارای یک کیسه قهوه کلاسیک با زیپ قفل است که روی یک سطح مرمری زیبا قرار گرفته است که با دانه های قهوه پراکنده و برگ های نخل سبز احاطه شده است. این گزینه با وضوح بالا شامل پشتیبانی کامل از اشیاء هوشمند و طیف وسیعی از افکت‌های قابل تنظیم است.

این الگوی ماکت رایگان را می‌توانید از Zippy Pixels بارگیری کنید و طرح شما را روی یک کیسه قهوه کاغذی کلاسیک، در بالای سطح جوت روستایی برای زیبایی مینیمال و جذاب به نمایش می‌گذارد. این شامل فایل های PSD با کیفیت بالا با لایه بندی کامل و عملکرد شی هوشمند است.

بعدی در مجموعه ما از بهترین الگوهای ماکت کیسه قهوه، این مجموعه از چهار طرح بندی ممتاز از Envato Elements است که دارای یک کیسه قهوه قهوه ای کاغذی کلاسیک با طرح شما روی آن است که در انبوهی از دانه های کامل قهوه قرار گرفته است.

در اینجا ما یک الگوی موکاپ داریم که طرح شما را بر روی یک سری کیسه های قهوه فویل کلاسیک نشان می دهد، که به صورت شبکه ای در برابر پس زمینه ای ساده با سایه های قابل تنظیم و جلوه های نور برای پرداخت واقعی نمایش داده می شود. همه عناصر را می توان با استفاده از لایه های PSD تنظیم کرد و بهترین بخش این است که به صورت رایگان از Free Mockup در دسترس است.

این الگوی ماکت ممتاز از Envato Elements طرح شما را بر روی یک کیسه قهوه کاغذی شناور به تصویر می‌کشد و با هشت طرح‌بندی منحصربه‌فرد ارائه می‌شود که همگی می‌توانند کاملاً مطابق با سبک شما سفارشی شوند. همچنین دارای تنظیمات عمق میدان، سایه ها و بافت قابل تنظیم است.

این مجموعه از Pixeden مجموعه‌ای از طرح‌بندی‌ها را ارائه می‌دهد که یک کیسه و فنجان قهوه کاغذی را با طرح‌های قابل تنظیم، از طیف وسیعی از دیدگاه‌های مختلف – از جمله چندین نمای نزدیک، نشان می‌دهد. اگر به جزئیات علاقه دارید، این یک انتخاب عالی است – به علاوه، رایگان است.

اگر می‌خواهید برند یا لوگوی خود را روی طیف وسیعی از اقلام دیگر و همچنین کیسه‌های قهوه بگنجانید، این مجموعه ممتاز هشت مدلی شامل کیسه‌های قهوه قابل تنظیم در دو سبک مختلف، به علاوه فنجان‌های قهوه، قوطی‌ها و مجموعه‌ای از لوازم التحریر است. همه آنها را می توان با طرح های خاص شما آراسته کرد.

ساده و در عین حال موثر، این طرح مینیمال از Mockup Tree برچسب شما را روی دو کیسه قهوه کاغذی در کنار هم نشان می دهد و به شما امکان می دهد رنگ ها یا طرح های مختلف را آزمایش کنید. با داشتن اشیاء هوشمند و وضوح با وضوح بالا، این نیز یکی از بهترین الگوهای ماکتی است که به صورت رایگان پیدا خواهید کرد.

یکی دیگر از گزینه‌های حداقلی، این فایل موکاپ فتوشاپ با وضوح بالا، یک الگوی پریمیوم کاملا لایه‌ای و هوشمند با قابلیت شیء هوشمند از Envato Elements است. ابتدایی است، اما تضمین می‌کند که طرح شما نقطه کانونی است و می‌توانید پس‌زمینه را برای تکمیل طرح رنگ خود نیز سفارشی کنید.

برای یک الگوی ماکت کیسه قهوه تیره و بد خلق و در عین حال حرفه ای، این طرح را در نظر بگیرید که دارای یک کیسه قهوه کاغذی کلاسیک با برچسب شما روی آن است، در مقابل یک سطح چوبی که با ناپدید شدن به رنگ سیاه می شود. این به صورت رایگان از Design Bolts در دسترس است.

این الگوی ماکت کیسه قهوه ممتاز از Envato Elements تهیه شده است و به شما این فرصت را می دهد که هر دو برچسب جلویی و پشتی طرح بسته بندی قهوه خود را که بر روی کیسه فویل مشکی نمایش داده شده است، نشان دهید. این شامل 20 چیدمان منحصر به فرد است که هر کدام با عناصر مختلف قهوه گنجانده شده است.

اگر به دنبال یک ماکت مینیمال با کیفیت بالا برای یک کیسه قهوه کاغذی به سبک کیسه ای هستید، این گزینه یک انتخاب عالی است و به صورت رایگان از Good Mockups در دسترس است. این شامل یک فایل PSD لایه لایه با عملکرد شی هوشمند است که به شما امکان می دهد عملاً هر جنبه ای از طراحی را سفارشی کنید.

ماکت کیسه های قهوه

این مدل‌های کیسه‌های قهوه به لطف چین و چروک‌های کیسه‌ها، سوراخ‌های هوا و سایه‌ها و نورهای مربوطه، نمایشی بسیار واقعی به ارمغان می‌آورند. به سراغ کیسه کاغذی کلاسیک بروید و برچسب را با تغییر رنگ، درج آرم و اضافه کردن جزئیات مورد نیاز با استفاده از لایه‌های شی هوشمند ویرایش کنید، یا خلاقیت به خرج دهید و رنگ‌های وحشی را با گرافیک‌ها و الگوهای نوآورانه ترکیب کنید تا عاشقان قهوه بلافاصله کیسه را بگیرند. خارج از قفسه

ماکت کیسه های قهوه

این گرافیک با 2 صحنه بسیار واقعی خود که با وضوح 4000 x 3200 پیکسل (300 نقطه در اینچ) ارائه شده است، شما را قادر می سازد ایده های خود را برای جلو، پشت و کنار کیف به اشتراک بگذارید. از سایه‌های قهوه‌ای یا تیره برای یک پروژه کلاسیک استفاده کنید و طرح‌های برند خود را با لایه‌های شی هوشمند وارد کنید، یا با الگوها و تصاویر زیبا به آن تن رنگارنگ‌تری بدهید.

ماکت کیسه های قهوه

این الگو یک فنجان قهوه را با یک نی روی سطح چوبی در کنار یک کیسه کاغذی با پس‌زمینه سرگرم‌کننده به نمایش می‌گذارد. این تنظیمات به شما امکان می دهد ایده های خود را به وضوح و در نور طبیعی ارائه دهید.

ماکت کیسه های قهوه

این ماکت psd بسته کیسه قهوه کلاسیک رایگان به شما امکان می دهد طرح خود را به گونه ای واقع بینانه ارائه دهید که فراتر از انتظارات مشتری شما باشد. این یک ماکاپ زیبای کیسه قهوه برای استفاده آسان است، با لایه های قابل تنظیم، بنابراین می توانید سایه، رنگ و جلوه نور را مطابق سلیقه تغییر دهید.

ماکت کیسه های قهوه

در اینجا ما یک ماکت رایگان بسته قهوه با کیفیت عالی و خیره کننده برای شما داریم. استفاده از این ماکت کیسه ایستاده مات با زیپلاک و پس‌زمینه رنگی فوق‌العاده آسان است و همچنین تأثیر ماندگاری بر مشتری شما خواهد گذاشت. به لطف عملکرد اشیاء هوشمند این گرافیک، سفارشی سازی این کیف منحصر به فرد یک تکه کیک است. طرح روی بسته، بافت پس زمینه و رنگ به راحتی قابل ویرایش است.

آخرین الگوی ماکت کیسه قهوه که در لیست ما ارائه شده است، این طراحی زیبا و با ظاهری معتبر است که به شما کمک می کند بسته بندی کیسه قهوه خود را در یک محیط واقعی نمایش دهید. کیسه های قهوه شما را در زوایای مختلف با بافت ها و رنگ های پس زمینه قابل تغییر در بالای سطح مرمری به تصویر می کشد.

و در اینجا شما آن را دارید، یک لیست جامع از الگوهای ماکت کیسه قهوه رایگان و ممتاز برای هر سلیقه و سبک ممکن! چه خودتان یک برند قهوه ایجاد کنید یا صرفاً بسته بندی را با لوگوی خود تزئین کنید، این ماکت ها به شما کمک می کنند تا مطمئن شوید که طرح خود را به جا می آورد.