امروز، مجموعه‌ای از بهترین براش‌ها و منابع پیکسلی Procreate را برای شما آورده‌ایم که روش ایجاد هنر پیکسلی را تغییر می‌دهند.

چه در حال ایجاد ظاهر بازی های ویدیویی قدیمی، طراحی شخصیت ها، یا صرفاً در زیبایی شناسی هنر 8 بیتی و 16 بیتی باشید، در این پست منابع مفید زیادی برای پروژه های خود خواهید یافت.

از براش‌هایی که وضوح خطوط پیکسل‌شده را تکرار می‌کنند تا آن‌هایی که به سایه‌زنی و بافت‌دهی به سبک واقعی رترو کمک می‌کنند، فهرست انتخاب‌شده ما تضمین می‌کند که همه چیزهایی را که برای زنده کردن دیدگاه‌های هنری پیکسل خود نیاز دارید، دارید. بیایید شیرجه بزنیم و مجموعه را کشف کنیم.

1000 افزونه Procreate، براش و موارد دیگر با دانلود نامحدود

هزاران افزونه، براش، اسکریپت و موارد دیگر را با عضویت در Envato Elements دانلود کنید. از 16 دلار در ماه شروع می شود و به شما دسترسی نامحدود به کتابخانه در حال رشدی با بیش از 2000000 قالب گرافیکی، دارایی های طراحی، تم ها، عکس ها و موارد دیگر را می دهد.

Procreate Add-Ons را کاوش کنید

Pixel Art Brush for Procreate

این مجموعه ای فوق العاده از براش های پیکسلی برای کسانی است که در حوزه تصویرسازی دیجیتال هستند. طرح های خود را با این منبع دست ساز به سبک آنالوگ، که به دقت برای استفاده در برنامه Procreate با iPad Pro و Apple Pencil ساخته شده است، ادویه کنید. این مجموعه براش یک تجربه خلاقانه بی عیب و نقص را فراهم می کند و راه های جدیدی را برای پروژه های هنری پیکسل شما باز می کند.

Dansdesign Pixel Brush برای Procreate

یکی دیگر از بسته‌های براش پیکسلی Procreate برای کسانی که مشتاق ایجاد تصاویر دیجیتال هستند. این مجموعه براش‌ها که توسط طراحان با استعداد و با درک عمیق از صنعت طراحی گرافیک ساخته شده است، به شما این امکان را می‌دهد تا با iPad Pro و Apple Pencil خود آثاری به سبک آنالوگ تولید کنید و امکانات خلاقانه بی‌پایانی را ارائه دهید.

Creative Procreate Pixel Brush

دنیای پویا طراحی پیکسل آرت را با این بسته براش پیکسلی منحصر به فرد Procreate کاوش کنید. این براش‌ها، با دقت ساخته شده‌اند و منابع سبک آنالوگ را تقلید می‌کنند، به‌ویژه برای کاربران iPad Pro و Apple Pencil در Procreate طراحی شده‌اند. آنها امکانات خلاقانه بی‌شماری را ارائه می‌دهند که برای کسانی که می‌خواهند تصاویر دیجیتالی منحصربه‌فرد بسازند عالی است.

Shape Maker Procreate Brushes

به دنبال روشی نوآورانه برای تقویت طرح های Procreate خود هستید؟ کیت Shape Maker Procreate Brushes پاسخ این سوال است. آغشته به زیبایی‌شناسی به سبک هنری پیکسلی، این مجموعه متنوع، مهرهای شکل پیکسلی عالی از جمله طرح‌های هندسی پایه، حباب‌های گفتار، و براش‌های پرکننده بافت را ارائه می‌دهد. سادگی فریبنده و تطبیق پذیری گسترده آن را به ابزاری ضروری برای خلق هنر تبدیل کرده است.

11 تمبر درخت کریسمس برای نسل

این بسته براش پیکسلی Procreate براش‌هایی با وضوح بالا و باکیفیت ارائه می‌کند که برای بهبود صحنه‌های طبیعت یا افزودن یک حس جشن به آثار هنری شما ایده‌آل هستند. این براش‌ها که به‌طور خاص برای استفاده در برنامه Procreate iPad طراحی شده‌اند، می‌توانند قطعات دقیق را تا 5000 x 5000 پیکسل بدون افت کیفیت ارائه دهند.

10 براش تصویری برای Procreate

این بسته نرم افزاری موجی از خلاقیت را به iPad شما می آورد. این براش‌های هنری پیکسلی که برای کارهای مصور عالی هستند، تجربه Procreate شما را غنی می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند که به وضوح و بدون دردسر روی بوم دیجیتال خود نقاشی کنید. یک بسته براش ضروری برای کاربران مشتاق Procreate، این براش ها یک سفر هنری پیشرفته را ارائه می دهند.

برس های Vintage Halftone Procreate

این بسته براش شامل 21 براش متمایز به سبک هنری پیکسلی است که برای تکرار خط درخشندگی رایج در پوسترهای یکپارچهسازی با سیستمعامل عالی هستند. همچنین با 4 ورق کاغذ فرسوده با بافت گرانج به سبک قدیمی ارائه می شود تا یک استعداد هنری جامع و پس انداز داشته باشید.

نقاط و مربع ها برس ها را تولید می کنند

بسته قلم‌مو Dots & Squares Procreate ابزاری کارآمد برای نقاشی‌های Procreate با الهام از کلاسیک شما ارائه می‌دهد. این 18 براش دیجیتالی ایده‌آل برای تصاویر پیکسلی و کتاب‌های مصور، آثار هنری شما را با ظاهری نیمه‌تون یادآور چاپ یکپارچهسازی با سیستمعامل بهبود می‌بخشد. در کنار برس‌ها، چهار بافت کاغذی فرسوده با جزئیات گرانج نیز دریافت خواهید کرد که برای حفظ زیبایی کلاسیک عالی است.

Dotting Pattern Procreate Brushes

Dotting Pattern Procreate Brushes یک سبک هنری پیکسلی منحصر به فرد را برای خلاقانی ارائه می دهد که دوست دارند ایده های بصری خود را زنده کنند. این مجموعه شامل 25 براش متمایز است که برای سبک های هنری مختلف از جمله هنر ماندالا، استیپلینگ، پوینتیلیسم، مانگا، انیمه، هنر پاپ، کمیک، رمان های گرافیکی و انیمیشن های سبک ژاپنی بسیار عالی هستند.

Procreate Pixel Brushes رایگان

Pixel Art Experience - مجموعه براش کوچک برای Procreate

این بسته شامل 3 براش Procreate با کیفیت بالا است که برای طراحی‌ها و طرح‌های هنری پیکسلی عالی هستند. دارای یک قلم موی اندازه پیکسل و دو برس جداکننده پیکسل و همچنین یک راهنمای سریع برای کمک به شروع طراحی شما.

براش های هنری پیکسل رایگان برای Procreate

با 4 براش Procreate با تم پیکسل و 3 بوم آماده Procreate برای انتخاب، این بسته به شما امکان می دهد تا به راحتی هنر پیکسلی منحصر به فردی ایجاد کنید. این بسته همچنین برای دانلود رایگان است و دارای راهنمای کاربر نیز می باشد.

مجموعه رایگان Pixel Art Bush برای Procreate

یکی دیگر از بسته های کوچک براش برای Procreate که دارای 5 براش پیکسلی مختلف برای سبک های مختلف نقاشی های هنری پیکسل است. این بسته شامل 1 براش پیکسلی، براش سایه زنی پیکسلی و 3 براش دیترینگ پیکسل می باشد.

Procreate Pixel Brush رایگان

این براش پیکسل رایگان Procreate به شما کمک می کند تا به راحتی نقاشی پیکسلی زیبایی بکشید. دارای طراحی ساده ای است که کاملاً با Apple Pencil کار می کند و می توان از آن برای انواع نقاشی های پیکسلی استفاده کرد.

Pixel Vol.1 - Procreate Pixel Brush رایگان

این یک براش پیکسل منحصر به فرد Procreate است که دارای طراحی پیکسلی به سبک بازی ویدیویی است. این برای ساخت اشیا و اقلام به سبک هنری پیکسل ایده آل است. براش برای دانلود و استفاده کاملا رایگان است.

رایگان Creative Procreate Pixel Brush

یک قلم مو خلاقانه برای نقاشی های پیکسلی و آثار هنری شما. این براش را می توان در سبک های مختلف پروژه های هنری پیکسل، از جمله شخصیت های هنری پیکسل و طراحی صحنه پس زمینه استفاده کرد.

Pixel Art پالت های رنگی را تولید می کند

پالت های رنگی Pixel Art برای Procreate

بیش از 230 پالت رنگی Procreate با طراحی ویژه را کشف کنید که می تواند به شما کمک کند تا خلاقیت های هنری پیکسلی خود را زنده کنید. پالت‌های زنده مانند «شب نئون» و «اودیسه اقیانوسی» را انتخاب کنید یا سایه‌های ملایم «رویاهای شیرین» را انتخاب کنید. این نمونه‌ها که همراه با راهنمای مفیدی ارائه می‌شوند، آماده استفاده هستند و می‌توانند ظاهری حرفه‌ای به تصاویر Procreate شما اضافه کنند.

پالت رنگی Pixel Art Procreate Color

پالت رنگی پاییز Pixel Art Procreate یک طرح رنگی هماهنگ است که برای ایجاد هنر پیکسلی با تم پاییز یا پاییز عالی است. این دارایی خلاقانه شامل سه مجموعه 90 رنگی است که مخصوص استفاده با برنامه Procreate طراحی شده است. به سادگی دانلود کنید، روی فایل .swatches کلیک کنید، و تماشا کنید که بوم Procreate شما با رنگ های پر جنب و جوش پاییز آغشته شده است.

کریسمس Pixel Art Procreate Color Palette

پالت رنگ کریسمس Pixel Art Procreate مجموعه ای از رنگ های هماهنگ و دستچین شده است که به تمام هنرهای پیکسلی با تم کریسمس و تعطیلات برفی شما روح می بخشد. این مجموعه شامل سه نوع 90 رنگ است. این فایل‌های .swatches که منحصراً با برنامه Procreate سازگار هستند، پس از دانلود به‌طور یکپارچه با هم ادغام می‌شوند و رنگ‌های بی‌شماری را برای زیباتر کردن خلاقیت‌های جشن شما ارائه می‌دهند.

پالت رنگ Synthwave Pixel Art Procreate Color

پالت رنگ Synthwave Pixel Art Procreate برای ایجاد آثار هنری و طرح‌های با تم یکپارچهسازی با سیستمعامل دهه 80 ایده‌آل است. با ارائه سه مجموعه از 90 رنگ هماهنگ، استفاده از این دارایی خلاقانه ارزشمند آسان است – فقط کافی است فایل .swatches را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید تا این رنگ ها را به Procreate اضافه کنید، که تنها برنامه پشتیبانی شده است.