شمارش معکوس است و خرده فروشان به خریداران می گویند که سفارشات هدیه خود را زودتر دریافت کنند. بنابراین اکنون زمان آن است که به خرید تعطیلات خود رسیدگی کنید.

ما فهرستی از ایده‌های هدیه فوق‌العاده جالب را برای طراحان جمع‌آوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم در این فصل تعطیلات یک بابانوئل راز (یا نه چندان مخفی) باشید. همه ما می دانیم که خرید طراحان ممکن است سخت باشد، بنابراین لیست هدیه ما باید یک نجات دهنده باشد!

با این ایده های شگفت انگیز هدیه، چیزی منحصر به فرد و متفاوت برای فرد نزدیک خود پیدا کنید.

بیش از 2 میلیون قالب کریسمس، عکس، نماد، گرافیک + بیشتر با دانلود نامحدود

با عضویت در Envato Elements هزاران قالب، گرافیک، نمادها و موارد دیگر کریسمس را دانلود کنید. از 16 دلار در ماه شروع می شود و به شما دسترسی نامحدود به کتابخانه رو به رشدی با بیش از 2000000 دارایی طراحی کریسمس، قالب ها، گرافیک ها، عکس ها، فیلم ها و موارد دیگر را می دهد.

الگوهای کریسمس را کاوش کنید

آیپد پرو

لیست هدیه طراح

آی‌پد پرو با تراشه جدید M2 در صدر بسیاری از لیست‌های آرزو قرار دارد. این یک رویای ویرایش ویدیو با سرعت رعد و برق سریع، عملکرد شگفت انگیز و “عامل جالب” اپل است. یک صفحه کلید و قلم اضافه کنید و تقریباً یک ابر رایانه کوچک خواهید داشت که برای هر چیزی سازگار است.

جوراب DeFeet Woolie Boolie

لیست هدیه طراح

جعبه کادویی Woolie Boolie 6 اینچی Blaze 3-Pack شامل سه جفت جوراب پشمی مرینو ضخیم و روکش دار است که برای دوچرخه سواری زمستانی، پیاده روی یا پوشیدن روزمره مناسب است، با نخی متضاد در سرتاسر پا و سرتاسر جوراب، که ظاهری پرپشت ایجاد می کند. آنها به یک دلیل پیروانی از فرقه دارند: گرمای پشمی، راحتی و دوام.

مکعب های معمار

لیست هدیه طراح

این هشت مکعب از مواد مختلف طبیعی و کامپوزیت ساخته شده است: چوب افرا، باکلیت، چوب پنبه، گرانیت، EVA، سیلیکون، اکریلیک و آلومینیوم. مکعب های معمار را می توان برای ایجاد یک مکعب بزرگ ترکیب کرد یا به صورت جداگانه به عنوان بلوک های ساختمانی مجسمه سازی کرد. معماران جان بنت و گوستاوو بونواردی این مجموعه لمسی قانع کننده را برای تشویق کاوش خلاقانه در فرم ها و مواد آن طراحی کردند.

خس … شمع

لیست هدیه طراح

ههه…من طراحی می کنم یک شمع دست ساز زیبا است که مطمئنا شما را به لبخند می اندازد. از میان شمع‌هایی که با استفاده از موم سویا، فتیله‌های پنبه‌ای و شیشه‌های قابل استفاده مجدد ساخته شده‌اند، گزینه‌های بسیار معطری را انتخاب کنید.

تاریخچه طراحی گرافیک

لیست هدیه طراح

ینس مولر جامع ترین کاوش در طراحی گرافیک را تا به امروز تکمیل می کند. با حدود 3500 قطعه مهم و 78 پروژه برجسته، گسترش سال به سال و مشخصات رهبران صنعت، کشف کنید که چگونه طراحی گرافیک جامعه معاصر را از دهه 1960 تا امروز، از جنبش هیپی تا اشکال جدید زبان بصری، شکل داده است. جلد 1 نیز موجود است.

تبلت طراحی UGEE

لیست هدیه طراح

تبلت بزرگ طراحی عالی است اگر می خواهید احساس واقعی قلم به کاغذ را داشته باشید، اما به صورت دیجیتالی. با مک یا ویندوز کار می کند، بنابراین لازم نیست نگران مشکلات سازگاری با این هدیه باشید. کلیدهای میانبر آسانی دارد و یک گزینه تبلت مقرون به صرفه است.

بطری عایق دار Que

لیست هدیه طراح

سهم خود را برای محیط زیست با یک بطری قابل استفاده مجدد – و طراحی زیبا – برای نوشیدنی های گرم یا سرد انجام دهید. فضای داخلی سرامیکی از نوشیدنی‌ها جلوگیری می‌کند و از باقی ماندن هر طعم یا بویی جلوگیری می‌کند و دیواره فولادی دوتایی نوشیدنی‌ها را تا 24 ساعت سرد یا گرم نگه می‌دارد.

نوت بوک های WTF

لیست هدیه طراح

یادداشت برداری را با لمس خنده دار. نوت بوک های WTF یک هدیه سرگرم کننده است که به شما امکان می دهد افکار خود را در مورد احساس واقعی خود با ابزاری که برای هر دفتری کاربردی است به اشتراک بگذارید. (نوت بوک های دسته NSFW برای خنده و کار از خانه عالی هستند.

هدفون حذف نویز Bose 700

لیست هدیه طراح

در حین کار آرامش و سکوت خود را حفظ کنید و با این هدفون های ستاره ای Bose تماس برقرار کنید. از نظر کیفیت صدا، آنها از بالاترین رتبه بندی هدفون های موجود در بازار هستند. آنها از طریق بلوتوث وصل می شوند و دارای کنترل صوتی داخلی، عمر باتری 20 ساعته و رنگ های شیک هستند.

MiniPresso GR

لیست هدیه طراح

Minipresso GR یک دستگاه اسپرسوساز قابل حمل است. جمع و جور، سبک و همه کاره، می‌توانید از انواع دانه‌ها/برشته‌های قهوه با کنترل فراوان روی آماده‌سازی قهوه استفاده کنید.

Hatch Wake Up Light

لیست هدیه طراح

نور طبیعی را شبیه سازی کنید تا آرام تر از خواب بیدار شوید و خلق و خوی خود را تقویت کنید (این چیزی است که احتمالاً همه ما در حال حاضر به آن نیاز داریم). این ساعت هوشمند به شما کمک می‌کند تا یک روال خواب ایجاد کنید و شامل چراغ مطالعه و بیدار شدن، پیشنهادات باد کردن، کتابخانه صدا و زنگ طلوع خورشید است.

جلد کلید بلروی

لیست هدیه طراح

روکش چرمی کلید Bellroy برای 2 تا 4 کلید با طراحی فوق العاده باریک قرار می گیرد که از جرقه زدن و خراشیدن کلیدها در جیب شما جلوگیری می کند. دارای یک حلقه لولا برای وسایل بزرگتر مانند جاکلیدی ماشین.

نوت بوک هوشمند Rocketbook

لیست هدیه طراح

با یک نوت بوک هوشمند، طرح های خود را از کاغذ به رایانه منتقل کنید. نکته جالب در مورد این گزینه این است که دارای دو نوت بوک – با صفحات خط‌دار و نقطه‌دار – خودکار و پارچه‌ای برای پاک کردن صفحات و شروع دوباره است.

Mavic 3

لیست هدیه طراح

Mavic 3 تصاویر خیره کننده ای را با دوربین Hasselblad ثبت می کند و پروازی نرم با تشخیص موانع همه جانبه دارد.

اورو کایاک

لیست هدیه طراح

با این کایاک تاشو از کامپیوتر خارج شوید و روی آب بروید – واقعاً! – از Oru Kayak. قایق‌های آن‌ها در کیسه‌هایی با قابلیت حمل آسان جمع می‌شوند که طراحی زیبا و عملکرد زیادی روی آب دارند.

Mark One Pen

لیست هدیه طراح

Mark One یک قلم مینیمال و بدون درز است که به همان اندازه که احساس می شود ظاهر خوبی دارد. این خودکار ماشینکاری سفارشی، تمام فلزی، جمع شونده با روکش بیرونی بر پایه سرامیک برای دوام طولانی مدت است. این خودکارها به گونه ای طراحی شده اند که برای همیشه دوام بیاورند و به احتمال زیاد مورد علاقه کسانی خواهند بود که آنها را دریافت کنند.

مجموعه راهنمای جامد پنتون

لیست هدیه طراح

هر طراح یک راهنمای پنتون را دوست دارد. مجموعه راهنمای جامد شامل همه راهنماهای رنگ پنج نقطه ای است: فرمول راهنمای پوشش داده شده و بدون پوشش، پاستل و نئون، متالیک، و فلزی ممتاز. این شامل تمام 2678 رنگ در سیستم تطبیق پنتون است تا بهترین آرایه از رنگ های نقطه ای پنتون را در اختیار طراحان قرار دهد.

پوستر فلزی Displate

لیست هدیه طراح

بازی پوستر خود را با چاپ های فلزی نصب شده روی آهنربا Displate به سطح بعدی ببرید. این پوسترها بسیار زیباتر از چاپ های کاغذی هستند و به عنوان یک نقطه صحبت واقعی در یک اتاق عمل می کنند. هر چاپ – و تعداد زیادی برای انتخاب وجود دارد – دارای یک روکش مات بر روی پشتی فلزی با استفاده از فرآیند چاپ ژیکله است. آنها حتی هدایایی را بسته بندی می کنند تا تعطیلات را بسیار آسان تر کنند.

حروف و خوشنویسی مدرن

لیست هدیه طراح

حروف دستی یک تکنیک طراحی مد روز و مفید است. این کتاب ابزارها و تکنیک هایی را برای مبتدیان فراهم می کند تا بتوانند حروف را با دست شروع کنند – این بسیار شبیه طراحی است. (آن را با یک دفترچه یادداشت و خودکار زیبا برای هدیه ای که تقریباً هر طراح آن را دوست دارد جفت کنید.)

گردآوری میز سازمان

لیست هدیه طراح

سازمان‌دهنده میز Gather یک سازمان‌دهنده مینیمال و مدولار است. می‌توانید با حرکت دادن عناصر روی سازمان‌دهنده در سینی شبکه کشویی، آن را با فضای کاری خود تطبیق دهید. طراحی نیز شیک است – چیزی که طراحان آن را دوست خواهند داشت – و در هر فضای کاری عالی به نظر می رسد. همچنین می توانید قطعات اضافی مانند زیر لیوانی، نگهدارنده یادداشت چسبناک، پایه هدفون و موارد دیگر را اضافه کنید.

ابله سه بعدی

لیست هدیه طراح

3D Doodler قلمی است که به شما امکان می دهد اشیاء واقعی را ترسیم کنید. برای طرحی که زنده می شود اشکال، خطوط و هر چیز دیگری را که قابل تصور است بکشید. این با استفاده از پلاستیک گرم شده کلیک به اکسترود کار می کند که به سرعت سخت می شود و به شما امکان می دهد به صورت سه بعدی، با دست آزاد یا با استفاده از شابلون طراحی کنید. هنر بسازید، اشیا را تعمیر کنید، وسایل پوشیدنی طراحی کنید، مدل بسازید و فضا را تزئین کنید. به علاوه، کودک درون شما را با عجله بیرون می آورد.

عرشه کارت وایرفریم

لیست هدیه طراح

در اینجا یک عرشه کارت است که سرگرم کننده و کاربردی است. Wireframe Deck شامل 80 کارت با عناصر وب سایت و رابط کاربری مشترک است که به شما کمک می کند تا قبل از شروع با رایانه، پروژه ها را روی میز ترتیب دهید و بسازید. این یک ابزار تجسم و طوفان فکری عالی است.