Canva مانند چاقوی ارتش سوئیس ابزارهای طراحی آنلاین است. عملاً هیچ کاری وجود ندارد که نتوانید با این ابزار طراحی گرافیک آنلاین انجام دهید.

علاوه بر استفاده از Canva برای ساخت گرافیک رسانه های اجتماعی، لوگوها، بروشورها و اسناد، می توانید از Canva برای ایجاد نمایش اسلایدهای ارائه نیز استفاده کنید.

ما برخی از بهترین الگوهای ارائه Canva را برای ساخت اسلایدشوهای حرفه ای برای انواع پروژه ها انتخاب کردیم. باور کنید یا نه این قالب ها در واقع به خوبی قالب های پاورپوینت هستند.

بیش از 2 میلیون قالب پاورپوینت، تم، گرافیک و موارد دیگر

هزاران قالب پاورپوینت و بسیاری از عناصر طراحی دیگر را با عضویت ماهانه Envato Elements دانلود کنید. از 16 دلار در ماه شروع می شود و به شما امکان دسترسی نامحدود به کتابخانه رو به رشدی با بیش از 2000000 قالب ارائه، فونت، عکس، گرافیک و موارد دیگر را می دهد.

الگوهای پاورپوینت را کاوش کنید

شما می توانید سفارشی سازی این الگوهای اسلاید Canva را تنها با یک کلیک شروع کنید تا آنها را مستقیماً از طریق Canva ارائه دهید یا آنها را به صورت PDF، GIF یا حتی به صورت ویدیو دانلود کنید. الگوهای زیر را بررسی کنید.

الگوهای مدرن ارائه نمایه شرکت Canva

هنگام ایجاد نمایه های تجاری برای شرکت های شرکتی و مشاغل کوچک، باید طرح های اسلاید خود را ساده و حرفه ای نگه دارید. این دقیقاً همان چیزی است که این ارائه Canva نشان می دهد. دارای طراحی اسلاید تمیز و حرفه ای با طرح بندی، انیمیشن ها و انتقال های کاملاً قابل تنظیم است.

الگوهای پاورپوینت Canva نمایه شرکت زرد و مشکی

اگر در حال ساخت یک نمایش اسلاید نمایه شرکت برای یک تجارت مدرن، شرکت بازاریابی یا یک آژانس خلاق هستید، کاملاً اشکالی ندارد که از استانداردهای طراحی سنتی فراتر بروید. شما می توانید از رنگ ها و شکل های زیادی استفاده کنید تا به ارائه خود حس جذاب تری بدهید. این الگوی اسلاید Canva برای آن نوع ارائه نمایه شرکت عالی است.

الگوهای اسلاید ارائه Canva Doodle Pitch Deck Canva

با استفاده از این الگوی ارائه Canva، می‌توانید یک نمایش اسلایدی خلاقانه برای ارائه استارت‌آپ‌ها، برندها، محصولات و ایده‌های خود ایجاد کنید. با طرح اسلاید مینیمالیستی همراه با اشیاء و عناصر با مضمون ابله همراه است. این یک قالب پولی است اما یکی از منحصربفردترین طرح های اسلایدی را دارد که دیده ایم.

قالب های پاورپوینت Canva طرح سفر مینیمالیستی

این الگوی نمایش اسلاید Canva برای اینفلوئنسرها و آژانس های مسافرتی عالی است. می‌توانید از آن برای ایجاد طرح‌های سفر مینیمال و شیک استفاده کنید تا کل سفر سفرتان را برجسته کنید. نکته جالب استفاده از Canva برای ارائه این است که می توانید آن را به عنوان یک ویدیو برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی بارگیری کنید.

الگوهای Canva PPT ارائه پیشنهاد طرح کسب و کار

رنگ های جسورانه، اشکال خلاقانه و طراحی مدرن در کنار هم قرار گرفته اند تا به این ارائه Canva ظاهر و احساس بسیار حرفه ای ببخشند. این برای ساخت اسلاید شوهای جذاب تر طرح کسب و کار و ارائه پیشنهادات تجاری عالی است. بیش از 15 طرح اسلاید در این قالب وجود دارد.

الگوهای ارائه کانوا نمونه کارها زیبا مینیمالیستی

می توانید از این الگوی ارائه Canva برای نمایش نمونه کارها مانند یک حرفه ای واقعی استفاده کنید. این با در نظر گرفتن عکاسان طراحی شده است، اما می توانید از آن برای ایجاد نمونه کارها برای طراحان و هنرمندان نیز استفاده کنید. این الگو از یک طرح سیاه و سفید مینیمال در تمام اسلایدها با فضایی برای افزودن تصاویر استفاده می کند.

الگوهای پاورپوینت Canva آموزش کلاس تاریخ

این الگوی اسلاید Canva پر از رنگ‌های زیبا و تصاویر خلاقانه است تا به شما در طراحی اسلایدشوهای آموزشی جالب‌تر کمک کند. این به ویژه برای ایجاد نمایش اسلاید با موضوع تاریخ برای ارائه های مدرسه شما ایده آل است. بیش از 20 اسلاید در این قالب با طرح بندی کاملاً قابل تنظیم وجود دارد.

قالب های ارائه Canva برای بازاریابی دیجیتال

با استفاده از این الگوی ارائه، می توانید اسلایدشوهای ساده و در عین حال حرفه ای برای انواع ارائه های بازاریابی دیجیتال بسازید. این اسلاید با طرح اسلاید با مضمون فناوری با تعداد زیادی اشکال، تصاویر و اشیاء شیک ارائه می شود تا به شما در طراحی ارائه خود شروع کنید. اسلایدها شامل انیمیشن ها و انتقال نیز هستند.

الگوهای PPT Canva ارائه آموزش بازیگوش

طراحی بازیگوش و سرگرم کننده این قالب ارائه Canva آن را به نمایش اسلایدی عالی برای ایجاد درس های آموزشی برای بچه ها تبدیل می کند. تعداد زیادی اسلاید رنگارنگ در این الگو با طرح‌بندی‌های قابل تنظیم وجود دارد. هر الگو دارای شخصیت های حیوانی شایان ستایش و بامزه است تا آنها را برای کودکان نیز جذاب کند.

قالب های پاورپوینت کانوا نمونه کارها خلاقانه بژ

اگر یک فریلنسر یا حرفه ای خلاق هستید که به دنبال ارائه نمونه کارها مناسب برای ارتقای مهارت ها و خدمات خود هستید، این الگوی اسلاید Canva برای شما مناسب است. دارای تم رنگی بژ شیک با فونت های زیبا و طرح بندی محتوا است که فورا توجه را به خود جلب می کند. البته می توانید رنگ ها، فونت ها و تصاویر را نیز به دلخواه خود سفارشی کنید.

الگوهای Canva PPT ارائه فناوری مدرن

این الگوی ارائه Canva با طراحی مدرن برای ارائه ارائه در موضوعات با موضوع فناوری ارائه می شود. این به ویژه برای ارائه ارائه در مورد هوش مصنوعی، متاورس، و سایر موضوعات فناوری نوآورانه عالی است. این الگو شامل بسیاری از اشکال خلاقانه، تصاویر و عناصر نیز می باشد.

الگوی ارائه کانوا بازاریابی تجاری مصور

با استفاده از این قالب Canva، می توانید یک طرح بازاریابی شیک برای نمایش روند خود برای کمپین های بازاریابی ایجاد کنید. دارای تم رنگی تیره است که به شما امکان می دهد بخش های خاصی از نمایش اسلاید خود را به راحتی برجسته کنید. این الگو فضای زیادی برای گنجاندن تصاویر، نمادها و تصاویر دارد.

الگوهای پاورپوینت Canva ارائه نمودار مقایسه

چه بخواهید طرح قیمت گذاری را مقایسه کنید، مقایسه محصول ایجاد کنید یا حتی محصول خود را با رقبا مقایسه کنید، این الگوی ارائه Canva دارای تعداد زیادی اسلاید نمودار مقایسه مختلف است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. آنها طراحی های زیبایی دارند و همچنین به راحتی قابل تنظیم هستند.

الگوی اسلاید Canva ارائه های تجاری کلاژ عکس

این الگوی ارائه برای خوشامدگویی به کارمندان و اعضای تیم جدید در شرکت شما ساخته شده است. این برای ایجاد یک ارائه گاه به گاه و دوستانه حضوری برای کارمندان جدید عالی است. این الگو دارای تعداد زیادی اسلاید رنگارنگ و مدرن با کلاژ عکس است تا هر اسلاید را مؤثرتر کند.

قالب های پاورپوینت Canva دیجیتال مارکتینگ مدرن

می توانید از این الگوی اسلاید Canva برای ایجاد نمایش اسلایدهای بازیگوش برای ارائه های بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید. دارای طرح بندی اسلایدهای رنگارنگ و زیبا با بسیاری از اشکال انتزاعی، اشیاء خلاقانه و نمادها است. این الگو مخصوصاً برای ساخت اسلاید شوهای کمپین بازاریابی برای برندهای زنانه و مد بسیار عالی است.

الگوی اسلاید Canva ارائه سه بعدی بازگشت به مدرسه

این یکی از خلاقانه ترین الگوهای ارائه در لیست ما است. دارای تصاویر سه بعدی جالب در تمام اسلایدها است تا هر اسلاید را سرگرم کننده و جذاب تر کند. این الگوی اسلاید Canva برای ارائه های مدرسه و آموزشی، به ویژه برای ساخت اسلاید شوهای بازگشتی به مدرسه ساخته شده است.

الگوی اسلاید Canva طرح بازاریابی دیجیتال هندسی

وقتی این الگوی اسلاید Canva را در کنار خود دارید، ایجاد یک ارائه طرح بازاریابی برای سال آینده زمان زیادی نمی برد. این شامل 10 طرح بندی مختلف اسلاید است که می توانید به طور کامل مطابق با اولویت خود سفارشی کنید تا یک ارائه مدرن برای آژانس های بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید.

الگوی Canva PPT ارائه مد گاه به گاه

اسلایدهای زیبا و شیک این الگوی ارائه Canva آن را برای ایجاد نمایش اسلاید برای مارک های مد پیشرفته و مشاغل لوکس بسیار مناسب می کند. این برای نمایش جدیدترین مجموعه محصولات شما و همچنین برای تبلیغ شرکت شما عالی است.

الگوی ارائه Canva نمونه کارها زیبا

این الگوی اسلاید Canva برای فریلنسرها، طراحان، عکاسان و بسیاری دیگر از حرفه‌ای‌ها برای ارائه نمونه کارها که از بقیه متمایز است، عالی است. دارای طرح بندی اسلایدهای زیبا با رنگ های زیبا، فونت های شیک و اشکال است. 10 اسلاید منحصر به فرد در قالب وجود دارد.

گزارش رسانه های اجتماعی قالب های پاورپوینت Canva

یک الگوی ارائه ضروری برای آژانس های بازاریابی رسانه های اجتماعی. با استفاده از این قالب، می توانید گزارش های رسانه های اجتماعی مدرن و جذابی را برای همراهی با کمپین های بازاریابی خود ایجاد کنید یا حتی نتایج تلاش های بازاریابی خود را نشان دهید. این الگو دارای تعداد زیادی اسلاید رنگارنگ با چیدمان های شیک است.

الگوی Canva PPT ارائه آژانس بازاریابی خلاق

می‌توانید از این الگوی اسلاید Canva برای ایجاد نمایش‌های اسلاید تمیز و مدرن برای ارائه‌های با موضوع بازاریابی خود استفاده کنید. این الگو دارای رنگ‌های روشن با حداقل طرح‌بندی اسلاید است تا محتوای شما را بیش از هر چیز دیگری برجسته کند. 10 طرح اسلاید منحصر به فرد نیز موجود است.

الگوی اسلاید Canva ارائه نمودار پای آبی

نمودارها و نمودارها بخش مهمی از هر ارائه تجاری هستند. با استفاده از این الگوی اسلاید Canva، به برخی از اسلایدهای نمودار دایره ای مفید برای استفاده در ارائه های خود دسترسی خواهید داشت. هر اسلاید دارای طراحی نمودار دایره ای متفاوت با عناصر کاملاً قابل تنظیم است.

اگر به دنبال راهی مقرون به صرفه برای ارائه با استفاده از یک برنامه رایگان هستید، Google Slides جایگزین عالی دیگری است که می توانید از آن استفاده کنید. این رایگان است و به صورت آنلاین کار می کند. مجموعه الگوهای اسلایدهای Google ما را کاوش کنید تا یک طرح تم جالب پیدا کنید.