حریم خصوصی با طراحی امکان پذیر است، اما با گذشت زمان، ساخت و استقرار سایت ها و برنامه هایی که از اطلاعات شخصی به روش های عملی ایمن و اخلاقی استفاده می کنند، چالش برانگیز شده است. در واقع، بسیاری از ما حداقل اندکی از حریم خصوصی خود در فضای آنلاین را رها کرده ایم.

بنابراین در کار ما، ممکن است ساده‌تر از جمع‌آوری داده‌های کاربر بیش از آنچه نیاز داریم، اجتناب کنیم شفافیت در مورد نحوه استفاده از آن داده ها و حتی استفاده از آن داده ها برای اهداف ناخواسته. ما به خودمان می گوییم که این برای راحتی کاربران یا افزایش تجربیات آنها است. بر کسی پوشیده نیست که روش‌های غیراخلاقی داده‌ها می‌توانند باعث آسیب شوند، اغلب به روش‌هایی که ما نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم.

جمع آوری داده های متفکرانه، ذخیره سازی و استفاده از داده ها امکان پذیر است. هدر برنز با توضیح اصول جمع‌آوری، ذخیره و استفاده از داده‌های شخصی و نحوه استفاده از این اصول برای ایجاد تجربیات ایمن‌تر برای کاربران، موضوع را شفاف می‌کند. درک حریم خصوصی یک کتاب ضروری برای هر کسی است که اطلاعات شخصی را جمع آوری می کند. پرش به فهرست مطالب ↓.

  • کتاب الکترونیکی موجود برای دانلود در اکتبر 2022،
  • کتاب های چاپ شده در حمل خواهد شد نوامبر 2022.
  • کتاب را پیش خرید کنید.
درک حریم خصوصی

درباره کتاب

درک حریم خصوصی مقدمه‌ای بر باورها، مفاهیم و ایده‌هایی است که حریم خصوصی را همانطور که وجود دارد – یا وجود نداشته است – در وب باز که ما می‌سازیم، نشان می‌دهد. این در مورد تمام ارزش های اساسی حریم خصوصی است به عنوان یک مفهوم، که مقدم بر حریم خصوصی هستند به عنوان یک موضوع انطباق قانونی. این در مورد روش هایی است که این مفاهیم بر کار شما به عنوان یک طراح، یک توسعه دهنده یا یک مدیر پروژه تأثیر می گذارد. و این در مورد روش هایی است که شما می توانید این اصول را برای ایجاد یک اتخاذ کنید رویکرد سالم و کاربر محور به حریم خصوصی در هر کاری که انجام می دهید

هدر آنچه را که در کار بر روی حریم خصوصی از هر زاویه تجربه کرده است – حقوق بشر، قانون، خط مشی و توسعه وب – به ساده ترین شکل ممکن و به مثبت ترین شکل ممکن توضیح می دهد. به روش هایی که می توانید درک کنید، استفاده کنیدو فوراً با کار خود در وب سازگار شوید.

یک رویکرد سالم برای حفظ حریم خصوصی کاربر به شما نمی گوید چگونه برای کدگذاری به شما می گوید که چگونه تصمیمات درست بگیرند که آگاه کردن کد. همچنین پایه و اساس لازم را برای زیر سوال بردن و حتی به چالش کشیدن شیوه های محل کار که ممکن است به نفع کاربران شما نباشد را به شما می دهد.

این کتاب است یک کتابچه راهنمای مرجع قانونی نیست. در پایان این کتاب، شما درک خود را از دیدگاه منفی نسبت به حریم خصوصی به عنوان یک الزام قانونی ترسناک به یک نگاه مثبت به حریم خصوصی به عنوان فرصتی برای ساخت یک وب بهتر.

تقریبا 350 صفحه. نوشته شده توسط هدر برنز طراحی جلد توسط Espen Brunborg. کتاب الکترونیکی در ماه اکتبر برای بارگیری در دسترس است، ارسال چاپ در نوامبر.

یاد خواهید گرفت:

  • اساسی مفاهیم، تعاریف، و چارچوب ها پشت حریم خصوصی و حفاظت از داده ها،
  • نحوه ادغام a رویکرد سالم به حریم خصوصی کاربر در هر کاری که انجام می دهید،
  • مشترک مسائل خصوصی و چگونه می توانید تفاوت ایجاد کنید،
  • چگونه می توان زمینه را برای توسعه دهندگان، طراحان و مدیران پروژه های آینده فراهم کرد تا یک وب بهتر برای فردا،
  • تعهداتی که ما برای محافظت از حریم خصوصی کاربران داریم و داده های سلامت.

این کتاب مال کیه؟

درک حریم خصوصی است برای طراحان، توسعه دهندگان، و مدیران پروژه کسانی که می‌خواهند بفهمند حریم خصوصی واقعاً چیست و می‌خواهند یک رویکرد سالم برای حفظ حریم خصوصی کاربر را در هر کاری که انجام می‌دهند ادغام کنند – نه تنها برای قرار دادن کاربران خود در اولویت امروز، بلکه برای کمک به ایجاد وب بهتر برای فردا.

فهرست مطالب

تقریبا 350 صفحه. کتاب الکترونیکی در ماه اکتبر برای بارگیری در دسترس است، ارسال چاپ در نوامبر. نوشته شده توسط هدر برنز طراحی جلد توسط Espen Brunborg.

درک حریم خصوصی

درباره نویسنده

هدر برنزهدر برنز متخصص سیاست گذاری و مقررات فناوری است. او از یک وب باز مبتنی بر استانداردهای بین المللی حقوق بشر، حریم خصوصی، دسترسی و آزادی بیان دفاع می کند. هدر برای MaidSafe کار می کند. او در حال حاضر نیز یک همکار اواسط شغلی انجمن اینترنت.

جزییات فنی

  • شابک: 978-3-945749-64-7 (چاپ)
  • جلد گالینگور با کیفیت، صحافی دوخته شده، نشانگر صفحه روبانی.
  • پست هوایی رایگان در سراسر جهان حمل و نقل از آلمان از نوامبر 2022 شروع می شود.
  • کتاب الکترونیکی موجود برای دانلود در اکتبر 2022 به صورت PDF، ePUB و Amazon Kindle.
  • کتاب را پیش خرید کنید.

تولید یک کتاب زمان زیادی می برد و ما نمی توانستیم بدون حمایت فوق العاده خود آن را به پایان برسانیم. انجمن. یک فریاد بزرگ برای اعضای Smashing برای حمایت مهربان و مداوم. کتاب الکترونیکی رایگان است و همیشه رایگان خواهد بود Smashing Members به محض اینکه خارج شد بعلاوه، اعضا هنگام خرید نسخه چاپی خود از تخفیف دوستانه برخوردار می شوند. فقط گفتن! 😉

کتاب‌ها و چیزهای شگفت‌انگیز بیشتر

ترویج بهترین شیوه ها و ارائه نکات عملی به شما برای تسلط بر چالش های کدنویسی و طراحی روزانه همیشه بوده (و خواهد بود) هسته اصلی هر کاری که انجام می دهیم در Smashing.

در چند سال گذشته، ما بسیار خوش شانس بودیم که با تعدادی از افراد با استعداد و دلسوز از جامعه وب همکاری کردیم تا تجربیات فراوان خود را به عنوان کتاب های چاپی که در آزمون زمان مقاومت می کنند منتشر کنیم. استیون و استفان دو نفر از این افراد هستند. آیا قبلاً کتابهای آنها را بررسی کرده اید؟