اگر به دنبال بهترین قالب چند منظوره وردپرس هستید، ممکن است نیاز داشته باشید که به وضوح معنی “بهترین” را درک کنید. از سوی دیگر، نباید زیاد نگران این موضوع باشید، زیرا نیازی به انتخاب یک تم چند منظوره وردپرس به استثنای تم های دیگر ندارید. و دلیلش این است

تم های چند منظوره قالب های وردپرس انعطاف پذیر هستند. شما می توانید از آنها برای ایجاد تقریباً هر نوع وب سایتی که قابل تصور است استفاده کنید.

صدها قالب وردپرس در بازار آنلاین موجود است که بسیاری از آنها چند منظوره هستند. تعداد نسبتاً زیادی پرفروش‌ها هستند که می‌توانید از آنها برای ایجاد یک وب‌سایت شرکتی، سایت تجارت الکترونیک، سایت وبلاگ‌نویسی شخصی یا یک نمونه کار استفاده کنید.

در این پست، ما لیستی از نامزدهای بالقوه را به 10 مورد از بهترین تم های چند منظوره وردپرس در سال 2023 که کارشناسان موافق هستند، محدود کرده ایم.

در حالی که در انتخاب یکی که فکر می کنید به بهترین نحو با نیازهای شما مطابقت دارد، مشکل کمی دارید، نمی توانید انتخاب بدی داشته باشید.

  1. Be – قالب وردپرس چند منظوره با بیش از 650 وب سایت از پیش ساخته شده

وقتی یک قالب وردپرس چند منظوره می تواند 250000 مشتری راضی را ادعا کند، باید دلیل خوبی وجود داشته باشد. در مورد BeTheme، چندین مورد وجود دارد. BeTheme همه ابزارها، گزینه‌ها و انعطاف‌پذیری مورد نیاز برای ایجاد اکثر انواع وب‌سایت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد، که هر یک از آنها قادر به مطابقت یا شکست دادن رقبا هستند.

چند نکته برجسته:

  • کتابخانه Be’s با بیش از 650 وب سایت از پیش ساخته شده، واکنش گرا، قابل تنظیم، بسیار کاربرپسند است و همه انواع وب سایت های اصلی و جایگاه ها و بسیاری از موارد کوچکتر را پوشش می دهد.
  • Be Builder سریع ترین، سبک ترین و شهودی ترین سازنده وب سایت برای وردپرس است. علاوه بر کپی کردن محتوا از وب‌سایت‌های از پیش ساخته شده، تعداد زیادی صفحه، بخش‌های از پیش تعریف‌شده و عناصر برای کار در اختیار دارید.
  • ایجاد مغازه؟ WooCommerce Builder با صفحه ساز تک محصولی خود و چندین گزینه مشتری محور از این امر برای شما مراقبت خواهد کرد.
  • Be’s Setup Wizard به شما کمک می کند تا وب سایت های از پیش ساخته شده را نصب کنید و همچنین لوگوها، رنگ ها، فونت ها و غیره را در حین نصب تعریف کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از 40 ویژگی اصلی BeTheme روی بنر کلیک کنید.

  1. حرفه ای – پوسته برتر وردپرس

وقتی تیم حرفه‌ای گفتند “با قدیمی‌ها برو و با جدیدها برو” منظورشان این بود. Pro شما را از منطقه راحتی طراحی وب سایت خود خارج می کند و شما را در منطقه ای حتی زیباتر قرار می دهد.

در اینجا چند چیز وجود دارد که می‌توانید با Pro، محصول خواهر بزرگ ThemeForest، به دنبال سریع‌ترین موضوع فروش تمام دوران‌ها باشید:

  • Cornerstone، پیشرفته ترین سازنده وب سایت در وردپرس، ساخت وب سایت را دوباره سرگرم کننده می کند.
  • ویرایشگر Grid بومی به شما امکان می‌دهد طرح‌بندی‌های غیرممکن با ظاهر CSS Grid را در رابط نقطه و کلیک ایجاد کنید.
  • شما دسترسی آماده به خانواده‌ای از هدر، پاورقی، صفحه، وبلاگ، فروشگاه و سازندگان طرح‌بندی دارید که همگی همراه با مؤلفه‌ها و پارامترهایی کار می‌کنند که امکان ساخت سایت پیشرفته را فراهم می‌کنند.
  • پشتیبانی بومی از محتوای پویا به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌های کاربردی وب پیشرفته با وردپرس بسازید.

روی بنر کلیک کنید و خودتان همه چیزهایی را که Pro روی میز آورده است ببینید.

  1. قالب وردپرس کل

این تم چند منظوره وردپرس با نام مناسب دارای گزینه های طراحی و تنظیمات سفارشی کننده همراه با گزینه های طرح بندی، گزینه های ناوبری و عملکرد قالب پویا است.

به طور خلاصه، توتال همه چیز مورد نیاز برای وبلاگ ها، مشاغل، فروشگاه های آنلاین، انجمن ها، نمونه کارها، و سپس برخی را دارد.

ویژگی های کلیدی زیر به شما کمک می کند تا سایت(های) رویایی خود را با Total بسازید.

  • دموهای شروع سریع، قالب های بخش و کارت پستال.
  • کشیدن و رها کردن آسان صفحه ساز WPBakery با تنظیمات سفارشی سازی داخلی.
  • گزینه‌های چیدمان شامل طرح‌بندی‌های جعبه‌دار و با عرض کامل، طرح‌بندی‌های پویا، سایت‌های تک صفحه‌ای، طرح‌های صفحه و پست و تنظیمات پیشرفته صفحه است.
  • ویژگی های ناوبری شامل 8 سبک سرصفحه از پیش تعیین شده، منوهای اسکرول محلی، سبک های منوی موبایل و یک مگا منو ساده است.
  • تکه‌ها، قلاب‌ها، اکشن‌ها و فیلترهای توسعه‌دهنده پیشرفته.

توتال واکنش گرا است، سرعت بهینه شده و سئو پسند است. روی بنر کلیک کنید تا ایده بهتری در مورد آنچه که این تم چند منظوره محبوب می تواند برای شما انجام دهد به دست آورید.

  1. TheGem – قالب چند منظوره وردپرس WooCommerce

TheGem، یک تم چند منظوره وردپرس WooCommerce، سفارشی‌سازی‌های نامحدود، بسیاری از ویژگی‌های طراحی و بازاریابی، کتابخانه گسترده‌ای از بیش از ۴۰۰ طرح از پیش ساخته شده و سریع‌ترین زمان بارگذاری را ارائه می‌دهد.

  • TheGem’s Templates Builder همه کاره شما را قادر می سازد تا هر قسمت از وب سایت خود را با Elementor یا WPBakery بسازید.
  • TheGem Blocks یک تغییر دهنده بازی است. بیش از 600 بخش صفحه و قالب صفحه آن به طور قابل توجهی سرعت کار شما را افزایش می دهد.
  • جعبه ابزار WooCommerce TheGem دارای WooCommerce Builder، فیلترهای پیشرفته AJAX، شبکه های محصولات همه کاره، جستجوی زنده و موارد دیگر است تا به شما در ایجاد یک فروشگاه آنلاین تبدیل گرا کمک کند.

شما مانند 70000 نفر دیگر از پشتیبانی 5 ستاره کاربر لذت خواهید برد.

  1. آوادا – پرفروش ترین قالب وردپرس چند منظوره

ارقام فروش می تواند یک عامل قانونی در انتخاب قالب وردپرس باشد. آوادا، با فروش بیش از 750 هزار نفر که آن را در رتبه اول پرفروش ترین های تمام دوران قرار می دهد، بدیهی است که چیزهای زیادی برای آن پیش می آید. همه از اولین کاربران وردپرس گرفته تا طراحان وب حرفه ای عاشق آوادا شده اند.

یک دلیل؟ این تم پرفروش چند منظوره به لطف ویژگی های زیر، ایجاد یک وب سایت شگفت انگیز را بسیار آسان می کند – و همچنین سریع:

  • واردکننده نسخه ی نمایشی با یک کلیک وقت شما را تلف نمی کند. برای نصب کلیک کنید و برای سفارشی کردن آماده هستید.
  • سازنده بصری کشیدن و رها کردن آوادا به شما امکان می دهد در چند ساعت یک وب سایت چشمگیر بسازید.
  • می‌توانید طرح‌بندی‌ها، محتوا، سرصفحه‌ها، فوترها، فرم‌ها، صفحات ذخیره‌سازی و تقریباً هر چیز دیگری را سفارشی کنید.
  • به روز رسانی سبک های جهانی در وب سایت خود با گزینه های تم آوادا هرگز آسان تر نبوده است.

Avada پاسخگو است، برای سرعت بهینه سازی شده و تجارت الکترونیک فعال است.

  1. Uncode – قالب وردپرس خلاقانه و ووکامرس

Uncode یک قالب وردپرس خلاقانه با پیکسل کامل است که با توجه به انعطاف پذیری و عملکرد طراحی شده است. همچنین با بیش از 100000 فروش تا به امروز، یکی از پرفروش ترین تم های تمام دوران در بازار Envato است.

با Uncode در نوک انگشتان خود می توانید به راحتی –

  • وب‌سایت‌های WooCommerce باورنکردنی را با Drag & Drop پیشرفته Product Builder، طرح‌بندی فروشگاه‌های چشمگیر، و فیلترهای قابل تنظیم محصول Ajax با نمونه‌های متنوع بسازید.
  • بیش از 70 طرح از پیش ساخته شده قابل واردات و بیش از 500 بخش Wireframes (که همچنین می توانید برای نمونه سازی سریع از آنها استفاده کنید) را با هم ترکیب کنید.
  1. Blocksy – پوسته ممتاز وردپرس رایگان

Blocksy نوآورانه، سریع، آماده گوتنبرگ و تجارت الکترونیکی است و مهمتر از آن، یک تم وردپرس برای هر پروژه ای است. Blocksy یک همراه ایده آل برای زمانی است که شما نیاز به ساخت یک وب سایت با کلاس بالا در مدت زمان کوتاه دارید.

مثلا:

  • سایت‌های مبتدی مدرن و زیبای Blocksy شما را به سرعت شروع می‌کنند.
  • سازندگان هدر و پاورقی قدرتمند، ماژول Content Blocks و پشتیبانی از داده های پویا به شما کمک می کنند تا یک وب سایت پویا ایجاد کنید.
  • Blocksy با استفاده از آخرین فناوری های وب برای یک تجربه ناب ساخته شده است.
  • Blocksy کاملاً با Elementor، Brizy، Beaver Builder و WooCommerce سازگار است.

یک گزینه White-label برای آژانس ها در دسترس است.

  1. Kalium – تم چند منظوره خلاقانه WP

سایت منحصر به فرد خود را با استفاده از زیباترین موضوع خلاقانه چند منظوره دهه بسازید. بیش از 44000 مشتری قبلاً این کار را انجام داده اند و بیش از 2000 نظرات 5 ستاره را ارسال کرده اند.

ایجاد یک سایت برنده جایزه با Kalium شامل 3 مرحله آسان است، 1) انتخاب یک سایت شروع از پیش ساخته، 2) نصب آن با 1 کلیک، و 3) ویرایش زنده آن. طبیعتاً ابزارهای فراوانی برای کمک به شما در این راه وجود دارد که عبارتند از:

  • صفحه ساز زنده با کشیدن و رها کردن که به شما امکان می دهد به راحتی طرح بندی های سفارشی برای صفحات وب سایت خود ایجاد کنید.
  • سازنده زنده WooCommerce که می تواند تغییرات را در زمان واقعی پیش نمایش کند.
  1. قالب وردپرس Litho – Elementor چند منظوره

یکی از مواردی که هنگام انتخاب موضوع باید مراقب آن باشید این است که اطمینان حاصل کنید که کنترل کاملی بر محتوای وب سایت خود خواهید داشت. Litho یک تم Elementor چند منظوره است که دقیقاً همین کار را انجام می دهد، مانند سایر تم های موجود در این صفحه.

  • Litho خلاق، مدرن، پاسخگو و بسیار قابل تنظیم است. همچنین کاملاً سازگار است و با صفحه ساز شماره 1 رایگان جهان – Elementor ساخته می شود.
  • Litho را می توان برای هر نوع سایت تجاری، وبلاگ، نمونه کارها و سایت های تجارت الکترونیک استفاده کرد.
  • بیش از 37 صفحه اصلی، بیش از 200 عنصر خلاقانه و یک کتابخانه عالی از بیش از 300 الگو در دسترس شماست.
  1. Woodmart – تم چند منظوره WooCommerce برای هر نوع فروشگاهی

WoodMart ارائه می دهد و راه حل همه در یک WooCommerce. این قالب وردپرس WooCommerce برای ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک پیشرفته نیازی به پلاگین ندارد. بررسی سریع وب سایت شما را متقاعد خواهد کرد.

Woodmart همراه با –

  • بیش از 80 وب سایت آزمایشی از پیش ساخته شده که با یک کلیک همراه با کتابخانه ای از 400 قالب از پیش ساخته شده قابل وارد کردن هستند.
  • فروشگاه و صفحه محصول سازندگان Elementor و پرداخت سفارشی با ویژگی Elementor. هیچ کدنویسی لازم نیست
  • سازنده هدر با امکانات طرح بندی نامحدود.
  • یک فروشگاه کامل AJAX، یک فروشگاه سریع AJAX، فیلترهای AJAX و جستجو از جمله جستجو بر اساس SKU.

********

هنگامی که وب سایت شما ویترین دیجیتالی برای کسب و کار شما است، می خواهید که نشان دهنده برند شما باشد. نه تنها باید عالی به نظر برسد، بلکه باید یک تجربه کاربری یکپارچه را نیز ارائه دهد.

این همان کاری است که هر یک از 10 تم چند منظوره وردپرس در این مقاله قادر به انجام آن هستند. واقعا نمی توانید انتخاب بدی داشته باشید. اما با کمی تفکر بیشتر باید بتوانید تم چند منظوره وردپرس را انتخاب کنید که با آن راحت تر خواهید بود.