اگر می‌خواهید استعدادهای خود را با جهان به اشتراک بگذارید، داشتن یک وب‌سایت نمونه کارها مؤثرترین راه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگر زمان یا امکانات لازم برای ساختن آن را از ابتدا ندارید و نمی خواهید برای جمع آوری آن هزینه هنگفتی کنید، بهترین رویکرد شما این است که یک ابزار ساخت وب سایت مقرون به صرفه پیدا کنید که کارهای سنگین را انجام دهد. برای شما.

اگر به دنبال راه حلی ارزان و آسان هستید، وب سایت نمونه کار شما ممکن است از نظر کیفیت یا عملکرد کوتاه باشد یا ممکن است فاقد ویژگی باشد که واقعاً می خواهید داشته باشد.

ساخته های شما می توانند خودشان صحبت کنند. آنها چشمگیر هستند. وب سایت نمونه کارها شما باید به همان اندازه چشمگیر باشد تا توجه و اعتماد بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه یا مشتریان شما را جلب کند.

ویژگی های خاصی وجود دارد که باید در جستجوی یک سازنده وب سایت سریع و مقرون به صرفه به دنبال آن باشید. ما استفاده خواهیم کرد جعبه نمونه کارها راه حل های سبد ساز برای نشان دادن اینکه برخی از این ویژگی ها چیست و چگونه می توانید به بهترین شکل از آنها استفاده کنید.

5 ویژگی ساخت وب سایت نمونه کارها که صرفه جویی در زمان و تقویت کننده عملکرد هستند

یک وب سایت نمونه کارها باید برای تحت تاثیر قرار دادن بازدیدکنندگان خود و تقویت کسب و کار و/یا شهرت شما خدمت کند. یک خودروی ضعیف می تواند درست برعکس عمل کند. می تواند مضر باشد.

به همین دلیل است که پیدا کردن یک سبد ساز که بتوانید به آن اعتماد کنید بسیار مهم است. در اینجا 5 ویژگی صرفه جویی در زمان و افزایش کیفیت وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید تا مطمئن شوید محصول نهایی به اهداف شما می رسد.

بیا شروع کنیم با:

  1. ساخت صفحه ترکیب و مطابقت الگو

سازنده وب‌سایت مبتنی بر موضوع می‌تواند یک صرفه‌جویی در زمان واقعی باشد، اما تنها در صورتی که بتوانید موضوعی را پیدا کنید که به راحتی قابل سفارشی‌سازی باشد تا طرح‌بندی و ظاهر و احساس دلخواه را به شما بدهد. اگر نمی تواند، در نهایت می توانید زمان زیادی را صرف سفارشی سازی کنید یا تصمیم بگیرید که از ابتدا شروع کنید.

شما می خواهید که وب سایت نمونه کارها شما منعکس کننده توانایی های خلاقانه منحصر به فرد شما باشد – حداقل. امیدوارکننده ترین راه برای انجام این کار این است که به دنبال یک سازنده وب سایت (ترجیحاً سازنده وب سایت نمونه کارها) باشید که به شما امکان می دهد قالب ها را با هم ترکیب کنید تا به آنچه می خواهید برسید.

با انجام این کار، دیگر نگران این موضوع نخواهید بود

  • اجازه دادن به شخص دیگری برای اعمال محدودیت بر محتوای سایت شما
  • ساعت‌ها صرف سفارشی کردن یک تم برای دستیابی به ظاهر و احساس صحیح می‌شود
  • طراحی وب سایت نمونه کارها از ابتدا

به عنوان مثال Portfoliobox را در نظر بگیرید. شما با یک لوح سیاه شروع می کنید (نه مانند شروع از صفر) و صفحات سایت خود را هر بار یک بخش بسازید.

از آنجایی که تنوع زیادی در مورد شکل ظاهری هر الگوی بخش وجود دارد، باید به راحتی نمونه هایی را بیابید که به خوبی با آنچه انتظار دارید نمونه کارها، گواهی نامه، مخاطبین و سایر صفحات شما مطابقت دارند، بیابید.

پر کردن جزئیات می تواند سریعتر از سفارشی کردن باشد و معمولا رضایت بخش تر است.

  1. قیمت گذاری همه در یک و برنامه های ماهانه مقرون به صرفه و شفاف

هنگامی که برای ایجاد سریع یک وب سایت عجله دارید و با سازنده وب سایتی برخورد می کنید که ادعا می کند می توانید از این کار استفاده کنید.رایگان“، یا ارائه می دهد “مقرون به صرفهبرنامه ریزی کنید، زندگی خوب به نظر می رسد.

یا شاید هم اینطور نیست.

وقتی کار به ترکیب تمام ویژگی‌هایی که می‌خواهید و نیاز دارید می‌رسد، ناگهان متوجه می‌شوید که تنها در صورتی در دسترس هستند که برای ارتقا ثبت‌نام کنید. حتی در این صورت، ممکن است تمام آنچه را که نیاز دارید به دست نیاورید.

این در مورد هر سازنده وب سایت نمونه کارها صدق نمی کند، اما برای اطمینان از اینکه ویژگی های مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد، باید به دنبال قیمت گذاری اولیه شفاف باشید.

این بهترین راه برای جلوگیری از غافلگیری ناخوشایند است. Portfoliobox نمونه ای عالی از قیمت گذاری اولیه شفاف است.

Portfoliobox سه طرح قیمت گذاری را ارائه می دهد، لایت، پرو و ​​پرو پلاس (Pro برای دانش آموزان رایگان است). همچنین می‌توانید قیمت ماهانه را انتخاب کنید اگر برای شما بهترین کار را دارد.

ویژگی‌های هر یک از این طرح‌ها مشخص شده است، بنابراین می‌توانید ببینید چه چیزی شامل و چه چیزی نیست:

  • یک نام دامنه سفارشی (در برنامه های حرفه ای)
  • میزبانی وب و پهنای باند نامحدود
  • گواهینامه SSL
  • یک ویرایشگر وب سایت واکنش گرا برای موبایل
  • ذخیره سازی و حفاظت تصویر
  • قابلیت تجارت الکترونیک در پلتفرم گنجانده شده است
  • ابزارهای سئو
  • پشتیبانی مشتری 24 ساعته (چت)
  1. چهار ویژگی استراتژیک کسب و کار برای خلاقان

بدیهی است که می خواهید از یک سازنده وب سایت استفاده کنید که به شما امکان می دهد یک نمونه کار آنلاین چشمگیر ایجاد کنید. اما اگر قصد دارید محصولات یا خدماتی را ارائه دهید، سایت شما نیز باید کار قابل توجهی را برای ساده کردن معاملات تجاری خود انجام دهد.

سازنده وب سایت شما باید موارد زیر را داشته باشد:

غیرفعال کردن کلیک راست کنید – اگر می خواهید از کار آنلاین خود در برابر سرقت محافظت کنید. با Portfoliobox، این کار با تغییر دادن ویژگی Disable Right-Click مطابق شکل زیر انجام می شود.

گالری های مشتری خصوصی – که راهی سریع و ایمن برای ارسال آثار هنری، عکس‌ها، طراحی‌های وب یا هر چیزی که می‌فروشید به مشتریان یا مشتریانتان می‌دهد.

ابزارهای دیگری برای ایجاد گالری های مشتری خصوصی وجود دارد، اما چرا زمانی که می توانید یک پلتفرم را در Portfoliobox ایجاد کنید، زمان و زحمت را برای راه اندازی و هماهنگی با پلتفرم دیگری صرف کنید.

این ویژگی Portfoliobox علاوه بر اینکه فقط باید یک بار کار خود را آپلود و انتقال دهید، به شما امکان می دهد نمونه کارها و همکاری مشتری/مشتری خود را از یک پلتفرم واحد مدیریت کنید.

واترمارکینگ تصویر – از کار شما در برابر دزدان محافظت می کند. همچنین معاملات تجاری شما را با مشتریانتان ساده می کند، زیرا به شما این امکان را می دهد تا مطمئن شوید که مشتریان قبل از استفاده از محصولات شما، آنها را تأیید کرده و برای آنها پول پرداخت کرده اند.

Portfoliobox واترمارک کردن تصویر را آسان می کند و می توانید این ویژگی را در هر گالری مشتری اعمال کنید.

ادغام شخص ثالث – ابزار دیگری برای صرفه جویی در زمان است.

با ویژگی یکپارچه سازی شخص ثالث، نمونه کار شما می تواند فایل ها را از یک پلت فرم ویرایش تصویر یا ویدیو به وب سایت شما بکشد.

  1. ادغام تجارت الکترونیک

این مثال دیگری از مزایای داشتن پوشه نمونه کارها و توانایی انجام تجارت بر روی یک پلتفرم است. بیش از چند راه‌حل سازنده وب‌سایت وجود دارد که دارای یکپارچگی تجارت الکترونیک هستند، اما بیشتر آنها بر روی صفحات محصول تأکید می‌کنند و در مقابل ایجاد گالری‌های نمونه کار مشتریان برجسته هستند.

راه حل Portfoliobox همچنین از پیکربندی تنظیمات تجارت الکترونیک جداگانه جلوگیری می کند زیرا تجارت الکترونیک دقیقاً در پلت فرم ساخته شده است.

هیچ افزونه ای نیز مورد نیاز نیست. اضافه کردن فروشگاه به عنوان یک صفحه جدید، انتخاب الگوی مورد نظر و آپلود محصولاتتان آسان است.

  1. خدمات به موقع به مشتریان

تعدادی از سازندگان وب سایت یک صفحه سؤالات متداول را در اختیار کاربران قرار می دهند، اکثر آنها اسناد کاربر مناسبی را ارائه می دهند، و برخی نیز مستندات دقیق همراه با فیلم های آموزشی را در اختیار شما قرار می دهند. با این حال، وقتی متوجه می‌شوید که باید مشکل یک وب‌سایت را عیب‌یابی کنید، آیا ترجیح نمی‌دهید که یک شخص واقعی در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارید به شما مشاوره تخصصی بدهد؟

تلاش برای عیب یابی یک مشکل وب سایت به تنهایی می تواند زمان بر باشد و زمان از کار افتادگی که در حال تجربه آن هستید می تواند به هزینه کسب و کار بالقوه تمام شود. پلت فرم Portfoliobox پشتیبانی مورد نیاز شما را ارائه می دهد زمانی که به آن نیاز دارید.

وقتی در یکی از طرح‌های حرفه‌ای Portfoliobox هستید، می‌توانید به ویجت چت در پایین صفحه بروید تا به پشتیبانی فوری مشتری 24/7 دسترسی داشته باشید.

ساختن یک وب سایت نمونه کارها خلاقانه چشمگیر به روشی سریع، مقرون به صرفه و شهودی

در حالی که هیچ کمبودی در سازندگان وب سایت وجود ندارد که دارای ابزارهای نمونه کار هستند، جعبه نمونه کارها به طور خاص برای خلاقانی ساخته شده است که به ابزاری برای ساختن وب سایتی نیاز دارند که جاذبه اصلی آن یک نمونه کار جلب توجه و انجام سریع آن است.

Portfoliobox یکی از بهترین سازندگان وب سایت برای خلاقان است. سازندگان وب‌سایت‌هایی که تمام ویژگی‌های ذکر شده در این پست را دارند، نادر هستند، و این به ویژه برای ویژگی‌های کسب‌وکار صادق است.

استفاده از پورتفولیو سریع و آسان است و برنامه های قیمت گذاری مقرون به صرفه آن شفاف هستند، بنابراین می دانید آنچه را که برای راه اندازی وب سایت نمونه کارها خود نیاز دارید در کوتاه ترین زمان دریافت می کنید.