هویت برند برای بستنی الک توسط هچ


هویت برند برای بستنی الک توسط هچ


هویت برند برای بستنی الک توسط هچ


هویت برند برای بستنی الک توسط هچ


هویت برند برای بستنی الک توسط هچ


هویت برند برای بستنی الک توسط هچ

هویت برند برای بستنی الک توسط هچ

بستنی الک اولین در نوع خود است – شیر احیا کننده A2 که برای سیاره زمین و شکم مفید است. آنها به هچ آمدند زیرا بسته و مأموریت آنها در قفسه گم می شد. ما تصمیم گرفتیم که مصرف کنندگان را آموزش دهیم و آنها را خوشحال کنیم، در حالی که بستنی آنها را که از این دنیا خوشمزه نبود، برجسته می کنیم. ممکن است بگوییم که نتیجه فوق العاده *طبیعی خوب بود!

هچ از تصاویر بازیگوشی استفاده کرد تا طعمی جادویی ایجاد کند و لایه‌های بافت با خاک احیاکننده صحبت می‌کنند. رنگ های روشن امیدوار کننده هستند، با تایپوگرافی سرگرم کننده و دعوت کننده. عکاسی (توسط آر سی ریورا) دارای ترکیبات طعمی منحط است و بافت ممتاز را به نمایش می گذارد. وقتی همه اینها را کنار هم بیاورید، یک برند نمایشی است.

تیم هچ: سی دی نیکول فلورس، شان مورس، رایان وودز، ریچارد اریکسون، برندا بندر، لیلا مور-سلویج عکاسی: آر سی ریورا (در بسته)، یویا پارکر (تصاویر مطالعه موردی)

TDB: اینستاگرام • لینکدین • فیس بوک • خبرنامه • پینترست