در اینجا خلاصه ای از بهترین فروش جمعه سیاه، تخفیف ها و پیشنهادات برای توسعه دهندگان و طراحان است.

ما دائماً پیشنهادهای بیشتری را به این لیست اضافه می کنیم، از جمله برخی تخفیف های پایان سال. بنابراین این صفحه را نشانه گذاری کنید و با بهترین پیشنهادات آشنا شوید.

BootstrapDash - پیشنهاد جمعه سیاه برای توسعه دهندگان و طراحان

از تخفیف 90 درصدی در تمام بسته‌های قالب ما برخوردار شوید و از تخفیف‌های اضافی برای قالب‌های جداگانه بهره مند شوید. در اینجا برخی از بهترین تخفیف هایی که این بار ارائه می دهیم آورده شده است:
Mega Bundle: 54 قالب وب سایت پریمیوم (داشبورد، کیت UI، صفحات ورود و غیره) ساخته شده با Bootstrap، Angular، Vue، React، و Laravel را با 88 درصد تخفیف دریافت کنید! این بسته کامل برای آژانس های وب است که باید با چندین مشتری و پروژه کار کنند.

Bootstrap Bundle: 26 مورد از بهترین داشبوردهای Bootstrap و کیت های UI ما را که با Bootstrap 5 و 4 ساخته شده اند، دریافت کنید.

بسته‌های Angular، Vue، و React: هر یک از این بسته‌ها را با قیمتی بسیار تخفیف برای مدت زمان محدود دریافت کنید! برای جزئیات بیشتر صفحه پیشنهاد ما را بررسی کنید.

ما همچنین یک تخفیف ثابت 30٪ برای همه قالب های فردی ارائه می دهیم. از کد کوپن “BLACKFRIDAY” در هنگام پرداخت استفاده کنید تا تخفیف خود را دریافت کنید.

پیشنهاد جمعه سیاه Themesberg برای توسعه دهندگان و طراحان 2021

تخفیف انحصاری 90 درصدی برای بسته‌ای از 10 تم ممتاز بر اساس فناوری‌های Tailwind CSS، Bootstrap 5، React.js و Figma که شامل بیش از 243 صفحه نمونه، هزاران مؤلفه رابط کاربری و صدها افزونه پیشرفته مانند نمودارها است، دریافت کنید. تقویم، نقشه و موارد دیگر. از صفحه ویژه جمعه سیاه ما دیدن کنید و قبل از اتمام 150 سفارش محدود، معامله خود را دریافت کنید.

WrapPixel Black Friday را پیشنهاد می کند

95٪ تخفیف برای بسته قالبی دریافت کنید که دارای 10 قالب بوت استرپ، 8 الگوی Angular، 4 الگوی React، 2 قالب Vuejs و یک کیت UI است! آنها همچنین یک دسته پیشنهاد در بسته های فردی دارند. برای شیرین کردن معامله، آنها همچنین یک کد کوپن ویژه ارائه می دهند که می توانید از آن در همه قالب های دیگر در سراسر سایت استفاده کنید تا 50٪ تخفیف دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر به صفحه آنها سر بزنید.

معاملات جمعه سیاه Creative Tim 2021

با پیشنهادات شگفت انگیز جمعه سیاه Creative Tim 80٪ تخفیف دریافت کنید. این بار فرصتی برای پیوستن به Creative Tim Club خواهید داشت و دسترسی انحصاری به تمام محصولات حال و آینده آنها خواهید داشت. قالب‌های جداگانه نیز این بار به فروش می‌رسند، از جمله React Stack، Bootstrap Stack، Vuejs Stack، Angular Stack، Laravel Stack و Mobile Stack. این پیشنهادها خیلی خوب هستند که نمی‌توان آنها را از دست داد. اگر هیچ چیز دیگری نیست، صفحه پیشنهاد آنها را برای طراحی شگفت انگیز بررسی کنید. من مطمئن هستم که شما آن را دوست خواهید داشت.

پیشنهاد تم کد شده جمعه سیاه

با هر قالبی در CodedThemes، 50٪ تخفیف ثابت در سراسر سایت دریافت کنید. به همان سادگی که می تواند باشد. این معامله خیلی خوب است که نمی‌توان آن را از دست داد، زیرا CodedThemes دارای برخی از بهترین قالب‌هایی است که می‌توانید دریافت کنید. من خودم تا حدودی طرفدارم اگر یک الگوی جالب در وب سایت آنها می بینید، از کد کوپن “BF2021” استفاده کنید تا از 50٪ تخفیف برخوردار شوید. قبل از پایان پیشنهاد، صفحه آنها را بررسی کنید!