خلاصه سریع ↬
اکنون که مدتی از بازگشت تیم از SmashingConf سانفرانسیسکو می گذرد، ما وقت داشتیم درباره این رویداد فکر کنیم و برخی از چیزهایی را که همه آموختیم جمع بندی کنیم.

ماه گذشته اولین میزبانی خود را داشتیم آفلاین + برخط کنفرانس در سانفرانسیسکو همچنین این اولین کنفرانس حضوری ما از سال 2019 بود، و ما بسیار هیجان زده بودیم – و البته، کمی دلهره – که بازگشت به کنفرانس های حضوری از نو. در این مقاله، مایلیم دیدگاه خود را به عنوان برگزارکنندگان به اشتراک بگذاریم و نگاهی به رویدادهای آینده خود بیاندازیم.

چرا ما خیلی هیجان زده بودیم

در طول چند سال گذشته، ما در به تعویق انداختن کنفرانس‌ها خیلی بهتر عمل کردیم، و فکر می‌کردیم که آیا هنوز در سازماندهی آنها خوب هستیم. بعضی چیزها قطعا کمی زنگ زده به نظر می رسید، اما خیلی چیزها خیلی سریع به حالت عادی برگشتند. فکر می‌کنم هر سخنران با این جمله از صمیم قلب شروع کرد: «خیلی خوشحالم که هستم بازگشت به یک صحنه واقعی قبل از اینکه در صحبت های واقعی آنها غوطه ور شویم، به تو نگاه می کنم. شرکت کنندگان ما با ارائه مدرکی مبنی بر واکسیناسیون قبل یا در حین ورود کمک زیادی کردند و در کل فضای بسیار دوستانه و جشن بود.

20 و 21 ژوئن 2022 تاریخ بازگشت ما به میزبانی رویدادهای حضوری بود و این یک موفقیت بود!

شرکت کنندگان در SmashingConf SF
دیدن شرکت کنندگانی که برای اولین بار پس از سال ها برگشتند، باور نکردنی است. برخی از آنها حتی در اولین کنفرانس حضوری خود شرکت کردند. (اعتبار تصویر: مارک تیل) (پیش نمایش بزرگ)
شرکت کنندگان در SmashingConf SF
یک کنفرانس خوب بدون شبکه خوب اتفاق نمی افتد. بسیاری از شرکت کنندگان از آن برای ملاقات و گفتگو استفاده کردند، اولین بار پس از سالها. (اعتبار تصویر: مارک تیل) (پیش نمایش بزرگ)

ما دوست داریم مردم را دور هم جمع کنیم. و بله، رویدادهای آنلاین شگفت انگیز هستند و فرصت های زیادی برای اتصال ارائه می دهند. اما دیدن دوستان قدیمی و جدید – و اینکه بتوانیم برخی از افراد را در آغوش بگیریم – چیزی بود که همه ما خیلی از دست دادیم.

و چون اسمشینگ یک تیم کاملاً از راه دور است، ما 2.5 سال همدیگر را ندیده بودیم &خط تیره؛ از زمان رویداد ما در نیویورک در اکتبر 2019. و بله، همه ما کمی پیر شده‌ایم (با موهای کمتر یا خاکستری‌تر و چروک‌ها و کیسه‌های زیر چشم‌هایمان بیشتر)، اما میزان انرژی که از این رویدادها دریافت می‌کنیم شگفت‌انگیز است. ما افراد زیادی را دیدیم پیدا کردن دوستان جدید، دوباره با دوستان قدیمی ارتباط برقرار کنید، الهام بگیرید، بخورید، بنوشید و مخلوط شوید – که باور نکردنی است.

برنامه کنفرانس

برنامه ما شامل دو روز گفتگوهای تک آهنگی بود که توسط دو روز کارگاه آموزشی همه جانبه “ساندویچ” شده بود. سخنرانان و کارگاه ها ترکیبی قوی از طراحی و قسمت جلویی موضوعات در Smashing، ما شدیداً به کنفرانس‌هایی با طیف وسیعی از موضوعات اعتقاد داریم (چون شما می‌توانید از هر سخنرانی چیزی یاد بگیرید)، و از این رو کنفرانس‌هایی را متمرکز بر یک چیز واحد انجام ندهید (ما این کار را در جامعه ما با رویدادها ملاقات می کند). موضوعات مختلف از CSS، سیستم‌های طراحی، و نوشتن تجربه کاربری گرفته تا یادگیری نحوه صحبت مجدد. و البته سورپرایزهایی مانند آدی عثمانی (به عنوان سخنران مرموز ما) – این بار در مورد درس های زندگی صحبت می کنیم تا عملکرد وب.

روز 1

نام گوینده عنوان گفتگو
برد فراست ایجاد سیستم های طراحی موضوعی
کیت کالسویچ افزایش دسترسی
رابین مارکس ازدواج با HTTP/3
شوبهی پانیکر راز زدایی از رهبری
میریام سوزان استایل دهی به وب درونی (با کوئری های کانتینر، لایه ها و محدوده)
الیوت جی استکس تایپوگرافی برای مردم

روز 2

نام گوینده عنوان گفتگو
آدی عثمانیکس درس های زندگی توسط سخنران رمز و راز ما
هری رابرتز سرتان را صاف کنید
ویتالی فریدمن طراحی برای رابط های کاربری پیچیده
سوفی طاهران طراحی با کلمات
دن روبین ما دیگه حرف نمیزنیم
جی تامپکینز مهارت های خود را با کدنویسی خلاقانه به ماه ببرید

علاوه بر برنامه در طول روز، ما چندین رویداد بزرگ عصرانه داشتیم، که از آن شروع شد جلسات جام جم – که ترکیبی از گفتگوهای کوتاه و اختلاط بود – و الف مهمانی افسانه ای Smashing جایی که ما مهارت‌های بازی خود (و موفقیت‌های اواخر قرن بیستم) و البته رقصیدن با مهارت‌های فوق‌العاده دی‌جی توبی را تقویت کردیم. از افراد سحرخیز برای شرکت در یک دعوت شد پل گلدن گیت 5K هر صبح کنفرانس نیز اجرا شود.

البته تمام جلسات ضبط شد و فیلم های کنفرانس چند هفته دیگر منتشر خواهد شد، پس لطفا با ما همراه باشید! 💌

محل برگزاری

امسال ما به افسانه بازگشتیم فورت میسون و واقعا از فضا استفاده کرد. کنفرانس اصلی در تئاتر تاریخی کاول برگزار شد. ما خوش شانس بودیم که آب و هوای فوق العاده ای داشتیم و این مکان نمادین ‐ با مناظر زیبای خلیج سانفرانسیسکو و خلیج پل گلدن گیت &خط تیره؛ مثل همیشه زیبا بود کارگاه‌ها در اتاق‌های جلسه پر از نور فورت میسون برگزار می‌شد و به شرکت‌کنندگان این فرصت را می‌داد که در یک محیط کوچک‌تر و به سبک کلاس درس به موضوعات طراحی و توسعه بپردازند.

پوستر کارگاه ها
ما بیش از 150 نفر به کارگاه های حضوری پیوستند، علاوه بر روزهای کنفرانس. (اعتبار تصویر: مارک تیل) (پیش نمایش بزرگ)
تصویری از Cassie Evans که در یک اتاق کارگاه نشسته است و در حال توضیح انیمیشن های SVG برای گروهی از مردمی که مشتاق یادگیری همه چیز در مورد وب فوق العاده هستند.
کیسی ایوانز برگزاری کارگاه حضوری در زمینه انیمیشن SVG. (اعتبار تصویر: مارک تیل) (پیش نمایش بزرگ)
تصویری از سوفی طاهران روی صحنه SmashingConf SF 2022
سوفی طاهران صحبت در مورد طراحی با کلمات در SmashingConf SF. (اعتبار تصویر: مارک تیل) (پیش نمایش بزرگ)

لوکیشن دوم ما بود مجازی; این بار، ما همچنین یک نسخه آنلاین از رویداد را از طریق مرکز آنلاین Vi.to خود میزبانی کردیم. با قابلیت پیگیری با کیفیت بالا پخش زنده کنفرانس از خانه (یا محل کار)، سؤالات خود را در چت بپرسید، و چند مصاحبه ساده در پشت صحنه را ببینید، این تجربه آنلاین یک گزینه عالی بود که در آینده به ارائه آن ادامه خواهیم داد.

تد بویر، یک طراح و توسعه دهنده فرانت اند مستقر در سیاتل، جریان را از راه دور دنبال کرده و در مورد تجربه خود نوشته است. تماشای آنلاین SmashingConf SF 2022.

دی جی توبی
یک و تنها: SmashingConf DJ توبی. (اعتبار تصویر: مارک تیل) (پیش نمایش بزرگ)

یک کنفرانس Smashing همیشه به گونه ای طراحی شده است که از برخی جهات منحصر به فرد باشد. پس البته روی صحنه ما هم دوست عزیزمان را داریم توبی بالدوور دیجی بین صحبت‌ها و انجام نت‌های طراحی در موسیقی زنده. ما حتی نمی توانیم یک کنفرانس Smashing بدون توبی را تصور کنیم و او این روزها طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد! انرژی توبی کاملاً باورنکردنی است و همیشه به فضای رویداد کمک می کند. تو می توانی پشتیبانی از دی جی توبی با خرید موسیقی او در اردوی گروهی (و لطفا اگر می توانید این کار را انجام دهید!).

تصویری از آدی عثمانی و دی جی توبی روی صحنه با صورت آدی که توسط موهای مجعد فوق العاده اش پوشیده شده است.
واقعاً بسیار مرموز: بلندگوی مرموز ما برای SmashingConf SF 2022 بود آدی عثمانی. (اعتبار تصویر: مارک تیل) (پیش نمایش بزرگ)

بعد چه می شود؟

ابتدا مقداری خواب انجام دادیم، با چند ادمین سبک پس از کنفرانس برای جمع بندی کارها. و اکنون ما در حال انجام آخرین کارهای آینده خود هستیم آفلاین + کنفرانس آنلاین که در:

واقعاً جالب است که می‌بینیم تیم ما به طرز باورنکردنی الهام گرفته است تا در آینده به سازماندهی تجارب «ترکیبی» بیشتر و حتی بهتری برگردد.

این را یک بار گفتم، اما باید دوباره بگویم: انرژی دور هم جمع کردن مردم فوق‌العاده است، و کار روی این رویدادها با تیمی عالی از شرکت‌کنندگان شگفت‌انگیز کاری است که امیدواریم بتوانیم برای لووووونگ زمان آمدن هر SmashingConf دارای یک مجموعه منحصربه‌فرد از سخنرانان و کارگاه‌های آموزشی است، و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا هر سخنرانی تا حد امکان ارزشمند باشد.

ناگفته نماند که ما بسیار خوشحال و مفتخریم که شما را در آنجا ملاقات کنیم – در فرایبورگ و/یا در نیویورک.

تصویری از چاریس رودا و آری استایلز که در گاری گلف نشسته اند
به زودی میبینمت! 👋 (اعتبار تصویر: مارک تیل) (پیش نمایش بزرگ)
سرمقاله Smashing
(به عنوان، vf، il)