امروز، ما بسیار خوشحالیم که کتاب جدید خود را معرفی می کنیم: موفقیت در مقیاس، مجموعه ای از مطالعات موردی بهترین عمل ثبت نحوه برخورد سایت‌های تولید در اندازه‌های مختلف با عملکرد، دسترسی، قابلیت‌ها و تجربه توسعه‌دهندگان در مقیاس. مطالعات موردی از کارشناسان صنعت با راهنمایی که در آزمون زمان مقاومت می کند.

به Addy Osmani، متصدی خود بپیوندید، زیرا ما به بررسی دقیق چندین موضوع کلیدی می پردازیم که نکات و ترفندهایی را به شما می آموزد که ممکن است به شما در بهینه سازی سایت های خود کمک کند. این کتاب همچنین شامل مصاحبه‌های کوتاهی با هر مشارکت‌کننده در مورد درس‌های اضافی، چالش‌ها و نکاتی است که باید مدتی پس از نوشتن هر مطالعه موردی به اشتراک بگذارند.

جلد گالینگور با کیفیت بالا. سرپرستی آدی عثمانی. روی جلد توسط اسپن برونبورگ. چاپ و ارسال کتاب الکترونیکی در پاییز 2023. کتاب را پیش خرید کنید.

موفقیت در مقیاس

فهرست

هر بخش از کتاب مملو از مطالعات موردی از برنامه‌ها و سرویس‌های وب در مقیاس بزرگ در دنیای واقعی، مصاحبه با افراد درگیر، و نکات کلیدی است که به شما کمک می‌کند تا به همان موفقیت برسید.

  • کارایی شامل نمونه هایی از اندازه گیری، بودجه بندی، بهینه سازی و نظارت بر عملکرد، علاوه بر نکاتی برای ایجاد فرهنگ عملکرد است.
  • توانایی ها در مورد پر کردن شکاف بین قابلیت های بومی و وب مدرن است. برنامه های وب، برنامه های بومی و برنامه های کاربردی وب مترقی را کاوش خواهید کرد.
  • دسترسی برنامه های وب را برای کاربران مختلف، از جمله افراد دارای معلولیت موقت یا دائم، قابل اجرا می کند. بسیاری از ما در مقطعی از زندگی خود دچار ناتوانی خواهیم شد، و این مطالعات موردی نشان می دهد که چگونه می توانیم وب را برای همه ما کارایی کنیم.
  • تجربه توسعه دهنده در مورد ایجاد یک محیط پروژه و فرهنگ است که حمایت، رشد و حل مشکل را در تیم ها تشویق می کند. تیم های قوی پروژه های بزرگ می سازند!

این کتاب برای چه کسی است

این کتاب برای توسعه دهندگان وب حرفه ای و تیم هایی است که می خواهند تجربیات وب با کیفیت بالا ارائه دهند. ما ابعادی مانند عملکرد، دسترسی، قابلیت‌ها و تجربه توسعه‌دهنده را عمیقا بررسی می‌کنیم. موفقیت در مقیاس فراتر از مطالب مبتدی است تا رویکردهای عمل گرایانه مورد نیاز برای مقابله با این چالش ها در دنیای واقعی را پوشش دهد.

موفقیت در مقیاس

درباره نویسنده

آدی عثمانیآدی عثمانی یک رهبر مهندسی است که روی Google Chrome کار می کند. او سازمان تجربه توسعه‌دهنده Chrome را رهبری می‌کند و به کاهش اصطکاک برای توسعه‌دهندگان برای ایجاد تجربه‌های کاربری عالی کمک می‌کند.

جزییات فنی

  • شابک: 978-3-910835-00-9 (چاپ)
  • جلد گالینگور با کیفیت، صحافی دوخته شده، نشانگر صفحه روبانی.
  • پست هوایی رایگان در سراسر جهان حمل و نقل از آلمان از پاییز 2023 شروع می شود.
  • کتاب الکترونیکی موجود برای دانلود در پاییز 2023 به صورت PDF، ePUB و Amazon Kindle.
  • کتاب را پیش خرید کنید.

تولید یک کتاب زمان زیادی می برد و ما نمی توانستیم بدون حمایت فوق العاده خود آن را به پایان برسانیم. انجمن. یک فریاد بزرگ برای اعضای Smashing برای حمایت مهربان و مداوم. کتاب الکترونیکی رایگان است و همیشه رایگان خواهد بود Smashing Members به محض اینکه خارج شد بعلاوه، اعضا هنگام خرید نسخه چاپی خود از تخفیف دوستانه برخوردار می شوند. فقط گفتن! 😉

کتاب‌ها و چیزهای شگفت‌انگیز بیشتر

ترویج بهترین شیوه ها و ارائه نکات عملی به شما برای تسلط بر چالش های کدنویسی و طراحی روزانه همیشه بوده (و خواهد بود) هسته اصلی هر کاری که انجام می دهیم در Smashing.

در چند سال گذشته، ما بسیار خوش شانس بودیم که با تعدادی از افراد با استعداد و دلسوز از جامعه وب همکاری کردیم تا تجربیات فراوان خود را به عنوان کتاب های چاپی که در آزمون زمان مقاومت می کنند منتشر کنیم. هدر و استیون دو نفر از این افراد هستند. آیا قبلاً کتابهای آنها را بررسی کرده اید؟