اگر بتوانید با جلسات بهتر و کارآمدتر و طراحی جلسات بازخورد، زمان را در روز به عقب برگردانید، چه؟ Claap با در نظر گرفتن این راه حل طراحی شده است.

کف زدن یک پلتفرم همکاری ویدیویی ناهمزمان است که می‌تواند به تیم‌های طراحی کمک کند بدون جلسات بی‌پایان یا رشته‌های پیام‌رسانی که در آن گم می‌شوید، تصمیم‌های بهتر و سریع‌تری بگیرند.

این ابزار می تواند به شما کمک کند زمان کمتری را در جلسات صرف کنید و برای تیم های طراحی ترکیبی ایده آل است.

در اینجا، ما نگاهی به Claap و نحوه کارکرد آن برای شما خواهیم داشت.

Claap چیست؟

شما می توانید استفاده کنید کف زدن برای فرآیندهای داخلی و کمک به تسهیل فرآیند بازخورد طراحی استراتژیک، حتی تبدیل جلسات به ویدیوهای سریع قابل اشتراک گذاری.

هدف Claap کمک به شما برای به اشتراک گذاشتن کار، دریافت بازخورد و سرعت بخشیدن به فرآیندها برای طراحی کارآمدتر و موثرتر است. شما پروژه ها را به اشتراک می گذارید و موارد قابل اجرا را از حاشیه نویسی در تیم خود یا حتی از افراد غیر طراح می گیرید.

Claap حتی می تواند به شما در ایجاد طرح های بهتر کمک کند. وقتی همه بتوانند با هم همکاری و تکرار کنند، نتیجه نهایی قوی تر است.

Claap همچنین به شما امکان می دهد همه چیز را در یک مکان نگه دارید تا تحقیقات، وایرفریم ها و جریان های UX در یک مکان باشند. این می تواند به حفظ همه افراد در یک صفحه کمک کند تا طراحی قبل از جمع آوری بازخورد قابل درک و سازگار باشد.

آنچه که بیشترین سود را دارد احتمالاً توانایی استفاده از Claap برای کمک به تیم شما برای حرکت سریعتر است. تیم‌های متقابل با ویژگی‌های نظر دادن، زمینه بیشتری را دریافت می‌کنند که کار آنلاین را تقریباً شبیه حضور در یک اتاق می‌سازد. این می تواند حلقه بازخورد را برای بهبود سرعت توسعه محصول کوتاه کند.

Claap همچنین با ابزارهای دیگری که ممکن است از آنها استفاده کنید ادغام می شود تا اضافه کردن آن به فرآیندهای شرکت شما آسان شود. ادغام‌های کنونی شامل Slack و Notion هستند که به زودی Github، Google Calendar و موارد دیگر ارائه می‌شوند.

در نهایت، Claap حتی می تواند به شما در ایجاد طرح های بهتر کمک کند. وقتی همه بتوانند با هم همکاری و تکرار کنند، نتیجه نهایی قوی تر است.

تیم‌هایی در سرتاسر جهان وجود دارند که از Claap برای تسهیل فرآیندهای طراحی و بازخورد استفاده می‌کنند، از جمله Revolut، Qonto، Kavak، Openclassrooms، Libeo و غیره.

نحوه اجرای یک بررسی طراحی با Claap

همه به دنبال راهی برای کارآمدتر کردن کار هستند. در اینجا نحوه عملکرد Claap برای تیم های طراحی آمده است:

  • جلسات را به ویدیوهای سریعی تبدیل کنید که پروژه ها یا بازخوردها را توضیح می دهند. سپس دیگران می توانند در زمان خود نظر دهند.
  • بازخورد را در قالبی به اشتراک بگذارید که همه بتوانند ببینند.
  • برای حرکت سریعتر به جلو، موارد قابل اجرا را از بازخورد مشترک ایجاد کنید. به علاوه، تمام وظایف و اقدامات شفاف هستند.

چه کار دیگری می توانید با Claap انجام دهید؟

  • ایجاد نقشه راه محصول
  • محصولات نسخه ی نمایشی
  • گزارش های بزرگ تولید کنید
  • تحقیقات کاربر را انجام دهید
  • تسهیل QA طراحی
  • بررسی خلاقانه انجام دهید
  • اطلاعات یا دانش را به اشتراک بگذارید

مطالعات موردی

با استفاده از Claap، برخی از موفقیت‌های شرکت‌های دیگر که از این ابزار استفاده می‌کنند، ممکن است به شما کمک کند تا تصور کنید که چگونه می‌تواند برای تیم شما کار کند.

کاواک

کاواک توانست با Claap زمان جلسات را 20 درصد کاهش دهد. به عنوان یک شرکت جهانی، این صرفه جویی در زمان قابل توجه است و به آنها کمک کرد تا با تیمی متشکل از 8000 کارمند بهتر کار کنند و سریعتر تصمیم بگیرند.

این شرکت توانست فرآیند بررسی طراحی خود را به طور کامل اصلاح کند و یک جلسه تصمیم گیری طراحی را به یک فایل ضبط شده تبدیل کند که به ذینفعان اجازه می دهد تا با Figma برنامه خود را توضیح دهند، موارد پرچین را نشان دهند و تصمیم بگیرند. تصمیم گیرنده یا در پایان یک نظر با “go/build” اضافه می کند یا بازخورد خود را می نویسد. همینطور، آنها چیزی نوشته اند.

OpenClassrooms

OpenClassrooms از Claap برای ایجاد یک منبع واحد از دانش استفاده می کند تا کل تیم آنها بتوانند به راحتی هر چیزی را که نیاز دارند پیدا کنند. این شرکت کاملاً از راه دور دارای 500 کارمند است و شروع به استفاده از Claap برای ضبط جلسات برای “جلسات” همگام برای همه کرد.

علاوه بر این، از Claap برای تسهیل فرآیند طراحی استفاده کنید. با مستندسازی اجزای سیستم طراحی شروع می‌شود، سپس یک Claap ایجاد می‌کند که توضیح می‌دهد این مؤلفه چگونه کار می‌کند و چه زمانی باید از آن استفاده کرد. سپس آنها اسنادی از همه چیز برای پروژه های جدید دارند و همچنین می توانند از آن برای کمک به کارکنان جدید استفاده کنند.

لیبیو

در یک زمان رشد عظیم، از 40 به 120 کارمند، لیبیو به یک راه حل نیاز داشت تا اطمینان حاصل شود که جلسات کارآمدتر هستند و همه در یک نقطه زمانی که در نقاط مختلف جهان قرار دارند، قرار دارند.

انتقال نظرات طراحی شخصی به Claap یک تغییر بازی برای شرکت بود. آنها متوجه شدند که فرآیند بازخورد به جای یک جلسه منحصر به فرد، به یک عادت مداوم تبدیل شده است. تیم به جای اینکه چند روز منتظر بررسی طراحی بعدی باشد، Claap را برای دریافت بازخورد به اشتراک می گذارد. و تصمیم گیری را بسیار سریعتر کرده است.

قیمت گذاری

Claap چندین برنامه قیمت گذاری برای تیم های با اندازه های مختلف دارد، از جمله یک برنامه شروع رایگان که می توانید برای آزمایش آن استفاده کنید.

شما می توانید به صورت ماهانه یا سالانه پرداخت کنید و لغو آن آسان است (فقط در مورد).

برنامه های Claap عبارتند از:

  • شروع کننده (رایگان): به شما امکان می دهد فیلم های ضبط شده را برای بازخورد با اعضای نامحدود در هر فضای کاری، مهمانان نامحدود در هر فضای کاری، ضبط نامحدود، حداکثر 20 سابقه ضبط قابل جستجو، زمان ضبط حداکثر 15 دقیقه، تعداد نامحدود موضوعات و تیم ها، 5 گیگابایت به اشتراک بگذارید. فضای ذخیره سازی برای هر کاربر، و فضای کاری و تیم ها
  • تیم (10 دلار برای هر عضو در ماه): همه چیز در برنامه شروع به اضافه 30 دقیقه زمان ضبط، 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای هر کاربر، و ابزارهای همکاری پیشرفته (بخش ها، حریم خصوصی، جستجو، و فیلترها)
  • کسب و کار (تماس برای قیمت): همه چیز در برنامه تیم به اضافه زمان ضبط نامحدود، فضای ذخیره سازی نامحدود، ضبط ویدیوی HD، و حریم خصوصی پیشرفته و SSO

لیست کامل را ببینید امکانات برای هر طرح موجود است.

نتیجه

Claap مجموعه ای قوی از ابزارها دارد که می توانند ابرقدرت تیم طراحی شما باشند. از آن برای جمع آوری بازخورد، همکاری در مسافت یا زمان و تکرار سریعتر استفاده کنید.

به صورت رایگان شروع کنید و امروز آن را برای خودتان تست کنید!