پیدا کردن یک قالب وردپرس خوب برای ساخت یک وب سایت تقریباً مانند یک کار دشوار است، به خصوص با توجه به اینکه اکثر بازارها با تم های وحشتناک و قدیمی پر شده اند.

اغلب اوقات اگر یک تم وردپرس با ظاهر عالی پیدا کنید، یا دیگر توسط توسعه دهنده پشتیبانی نمی شود یا برای SEO و افزونه ها بهینه سازی نشده است. هنگام استفاده از Creativo، لازم نیست نگران هیچ یک از این موارد باشید.

Creativo یک قالب وردپرس انعطاف پذیر است که به شما امکان می دهد با استفاده از بیش از 20 قالب از پیش ساخته شده، هر وب سایتی را که می خواهید بسازید. در این پست، نگاهی دقیق‌تر به این موضوع می‌اندازیم تا بفهمیم واقعاً چه چیزی برای ارائه دارد.

Creativo چیست؟

تم خلاقانه

Creativo که توسط RockyThemes توسعه یافته است، یک تم وردپرس چند منظوره با بسیاری از ویژگی های عالی است. اما این موضوع جدیدی نیست. Creativo سابقه طولانی با بیش از 9 سال به روز رسانی دارد که آن را به قالب وردپرس خوب تبدیل کرده است که امروز است. و توسعه دهندگان در حال برنامه ریزی برای ادامه به روز رسانی تم برای 10 سال دیگر هستند.

Creativo توسط بیش از 20000 کاربر فعال برای ساخت انواع وب سایت ها از فروشگاه های آنلاین گرفته تا وب سایت های تجاری و مجلات وبلاگ استفاده می شود. دلیل موفقیت آن قابلیت اطمینان است. می‌توانید با خیالی آسوده از این موضوع استفاده کنید، زیرا می‌دانید که به طور مرتب به روز می‌شود تا آخرین استانداردهای صنعت را برآورده کند و با نسخه بعدی نرم‌افزار وردپرس سازگار باشد.

بیش از 20 قالب از پیش ساخته شده

قالب های خلاقانه

در حالی که برخی از تم های وردپرس وجود دارد که صدها قالب از پیش ساخته شده را ارائه می دهند، Creativo تنها 22 قالب را ارائه می دهد. و این در واقع چیز خوبی است. زیرا بهتر است 22 قالب بهینه شده با کد تمیز و طراحی ریسپانسیو داشته باشید تا 200 قالب با کد شکسته که در موبایل وحشتناک به نظر می رسد.

Creativo قالب هایی برای ساخت وبلاگ ها، مجلات، فروشگاه های آنلاین، وب سایت های تجاری، صفحات فرود و موارد دیگر دارد. آنها کاملاً واکنش گرا هستند و برای سئو بهینه شده اند. هر قالب را می توان به طور کامل با توجه به نیاز شما نیز سفارشی کرد.

بین Elementor یا WP Bakery را انتخاب کنید

عنصر خلاق

Elementor و WP Bakery page builder دو پلاگین برتر هستند که به شما امکان ویرایش و سفارشی کردن تم ها را بدون دانش کدنویسی می دهند. در حالی که اکثر تم های وردپرس فقط از یک صفحه ساز پشتیبانی می کنند، Creativo به شما امکان می دهد از بین هر دو افزونه صفحه ساز انتخاب کنید.

این بدان معناست که شما می توانید پلاگین صفحه ساز Elementor یا WP Bakery را برای ساخت وب سایت خود انتخاب کنید، طرح را ویرایش کنید و آن را به دلخواه شخصی سازی کنید.

ویجت های اختصاصی Elementor

Creativo از نسخه رایگان Elementor استفاده می کند، بنابراین برای استفاده از آن نیازی به خرید طرح Pro برای Elementor ندارید. Creativo برای جبران ویجت های Pro از دست رفته خود، ویجت های مفیدی را اضافه کرده است.

این شامل 60 ویجت اختصاصی Elementor از جمله ویجت نمونه کارها، تماس برای اقدام، نوار لغزنده گواهینامه، شبکه پست ها، تصویر قبل و بعد و غیره است. این ویجت ها به شما کمک می کنند طراحی تم خود را بیشتر سفارشی کنید و حتی صفحات فرود خود را بسازید.

مبتدی دوستانه و آسان برای سفارشی کردن

علاوه بر سفارشی‌سازی تم با صفحه‌ساز Elementor یا WP Bakery، Creativo شامل یک صفحه گزینه‌های تم است که در آن می‌توانید ویژگی‌های مهم طراحی را پیکربندی کنید.

این امر باعث می‌شود که Creativo برای مبتدیان و استفاده از آن بسیار آسان باشد، حتی برای افرادی که هیچ تجربه‌ای در طراحی وب یا ساخت وب‌سایت ندارند. بهترین بخش این است که می توانید موضوع را تنها با یک کلیک از داشبورد وردپرس به روز کنید.

ویژگی وبلاگ ساز

یکی از ویژگی های سازنده وبلاگ، ایجاد صفحات وبلاگ کامل پیکسلی را تنها با چند کلیک آسان می کند. می توانید انتخاب کنید که از الگوهای صفحه وبلاگ از پیش ساخته شده استفاده کنید یا با کمک صفحه ساز Elementor، پست های خود را به صورت شبکه ای نمایش دهید.

پست های وبلاگ خود را در هر جایی از صفحات خود جاسازی کنید تا مطمئن شوید که وب سایت شما به طور مرتب با آخرین محتوای شما به روز می شود.

سربرگ و پاورقی ساز

creativo-header-builder

اگر از قسمت‌های سرصفحه یا پاورقی یک الگو راضی نیستید، می‌توانید به راحتی آن را با استفاده از Elementor به دلخواه خود سفارشی کنید.

تم Creativo شامل یک پلاگین منحصر به فرد Creativo Elements است که می توانید با Elementor برای ساخت هدرها و پاورقی های شیک برای وب سایت خود استفاده کنید.

سازگار با WooCommerce و سایر پلاگین ها

خلاقانه-فروشگاه-مدرن

Creativo همچنین به طور کامل با WooCommerce سازگار است. می توانید از آن برای ساخت فروشگاه های آنلاین و سایر وب سایت های تجارت الکترونیک استفاده کنید.

قالب‌های Creativo Shopkeeper و Modern Shop برای راه‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین برای فروش محصولات عالی هستند. آنها دارای طرح های شیک با طرح بندی صفحه محصول انعطاف پذیر هستند تا به شما کمک کنند فروشگاهی عالی برای کسب و کار خود بسازید.

افزونه های پریمیوم رایگان گنجانده شده است

Creativo با چند افزونه ممتاز همراه است که برای ساخت وب سایت های با کیفیت و حرفه ای بسیار مفید هستند.

اگر می خواهید یک چرخ فلک یا نمایش اسلاید شیک به وب سایت خود اضافه کنید، می توانید از SliderRevolution یا LayerSlider استفاده کنید. یک کپی از صفحه ساز WP Bakery نیز همراه با موضوع است.

پشتیبانی سریع و دوستانه مشتری

طبیعی است که هنگام استفاده از قالب وردپرس با موانعی روبرو شوید. خبر خوب این است که Creativo پشتیبانی سریع و پاسخگوی مشتری را برای همه مشتریان ارائه می دهد.

توسعه دهندگان قول می دهند که در کمتر از 12 ساعت به تمام درخواست های مشتریان پاسخ دهند. خواه در مورد سفارشی‌سازی تم سؤالی داشته باشید یا نیاز به افزودن یا حذف یک ویژگی داشته باشید، می‌توانید در هر زمان معینی راهنمایی دریافت کنید.

قیمت آن چند است؟

Creativo در چندین طرح قیمتی مقرون به صرفه ارائه می شود.

  • شخصی: با 49 دلار در سال، این طرح به شما امکان می دهد از تم برای ساخت یک سایت استفاده کنید و 1 سال به روز رسانی و پشتیبانی مشتری ارائه می دهد.
  • کسب و کار: با 99 دلار در سال، این طرح به شما اجازه می دهد تا 5 وب سایت با یک سال به روز رسانی و پشتیبانی بسازید
  • آژانس: این طرح 149 دلار در سال هزینه دارد و به شما امکان می دهد از تم در حداکثر 20 وب سایت استفاده کنید
  • طول عمر: این طرح هزینه یکباره 179 دلاری دارد و به روز رسانی و پشتیبانی مادام العمر را در اختیار شما قرار می دهد

هنگامی که یک کپی از تم Creativo خریداری می کنید، می توانید تا زمانی که بخواهید از آن استفاده کنید. برای دریافت به‌روزرسانی‌های تم و پشتیبانی مشتری، فقط باید اشتراک را تمدید کنید.

آیا باید از تم Creativo WP استفاده کنید؟

طراحی چند منظوره پوسته Creativo آن را به یکی از انعطاف پذیرترین تم های وردپرس تبدیل می کند که می توانید برای ساخت یک وب سایت از آن استفاده کنید.

دارای تم هایی برای انواع کسب و کارها، رویدادها و موسسات مانند استارتاپ ها، آژانس ها، سالن های ورزشی، مربیگری، عروسی و حتی کلیساها. این باعث می شود که برای طراحان وب و فریلنسرها از آن در هنگام راه اندازی وب سایت برای مشتریان استفاده کنند.

حتی اگر اولین وب سایت یا وبلاگ خود را می سازید، Creativo یک تم عالی برای شروع سفر شما است زیرا گزینه های سفارشی سازی و سازندگان صفحه برای مبتدیان را ارائه می دهد تا به شما در ویرایش طرح بدون تلاش کمک کند.

Creativo همچنین در مقایسه با سایر مضامین وردپرس در بازارها کاملاً مقرون به صرفه است. حتی 30 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد. اگر از موضوع راضی نیستید، می توانید بازپرداخت کامل دریافت کنید.