وقتی صحبت از هدایت تصمیمات خرید و آموزش حضوری مشتریان به میان می آید، هیچ چیز مؤثرتر از کاتالوگ محصول یا خدمات نیست.

برخی ممکن است استدلال کنند که وب سایت ها جایگزین نیاز به کاتالوگ شده اند. اما وقتی با یک مشتری یا مشتری به صورت حضوری سروکار دارید، احساس یک کاتالوگ طراحی شده حرفه ای در دستان آنها تأثیر بسیار بهتری نسبت به مشاهده یک صفحه وب در تلفن یا تبلت دارد.

دقیقاً به همین دلیل است که بسیاری از کسب‌وکارها، حتی استارت‌آپ‌ها، همچنان در کاتالوگ محصولات و خدمات سرمایه‌گذاری می‌کنند.

اگر هنوز یک کاتالوگ برای کسب و کار خود ندارید، فرصت های بزرگ زیادی را از دست می دهید. خوشبختانه، برای ایجاد یک کاتالوگ زیبا نیازی به سرمایه گذاری زیادی ندارید. فقط از قالب ها استفاده کنید

مجموعه الگوهای کاتالوگ محصولات دستچین شده ما را در زیر کاوش کنید تا طرحی مناسب برای کسب و کار خود بیابید. و شروع به فروش بیشتر کنید!

بیش از 2 میلیون قالب بروشور، قالب پوستر، و منابع طراحی با دانلود نامحدود

هزاران الگوی بروشور خیره کننده، قالب بروشور و موارد دیگر را با عضویت Envato Elements دانلود کنید. از 16 دلار در ماه شروع می شود و به شما دسترسی نامحدودی به کتابخانه رو به رشدی با بیش از 2000000 طرح بروشور، بروشور، قالب های چاپی، تم ها، عکس ها و موارد دیگر می دهد.

الگوهای بروشور را کاوش کنید

الگوی کاتالوگ محصولات پاک

همیشه ایده خوبی است که طراحی کاتالوگ خود را با الگویی شروع کنید که به شما این آزادی را می دهد که طراحی آن را هر طور که دوست دارید سفارشی کنید. به همین دلیل این قالب برای پروژه شما عالی است. این امکان را به شما می دهد تا به راحتی طرح بندی را ویرایش کنید، رنگ ها و فونت ها را مطابق با نام تجاری خود تغییر دهید. این قالب برای بسیاری از انواع مختلف کاتالوگ محصولات، به ویژه از جمله طراحی داخلی، مبلمان و حتی لوازم الکترونیکی مناسب است.

الگوی کاتالوگ آژانس و خدمات

وقتی یک کاتالوگ خدماتی با ظاهر عالی، مانند این، دارید، متقاعد کردن مشتریان خود به مهارت ها و توانایی های خود کار دشواری نخواهد بود. با این قالب می توانید یک کاتالوگ خدماتی مدرن و شیک برای نمایندگی خود طراحی کنید. دارای 40 طرح بندی مختلف صفحه است که می تواند به دلخواه شما سفارشی شود. این قالب در اندازه های A4 و US Letter نیز موجود است.

قالب کاتالوگ خدمات خلاق برای ایندیزاین

این قالب زیبای InDesign برای آژانس ها و مشاغل مدرن مناسب است تا خدمات خود را به گونه ای به نمایش بگذارند که آنها را متمایز کند. دارای صفحه آرایی خلاقانه پر از تصاویر بصری و طراحی صفحه شیک. 20 طرح بندی مختلف صفحه وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و همچنین دارای صفحه آرایی اصلی نیز می باشد.

قالب کاتالوگ عمده فروشی برای InDesign

اگر به دنبال قالبی برای ساخت کاتالوگ محصولات برای یک کسب و کار عمده فروشی هستید، این قالب InDesign به شما کمک خواهد کرد. این دارای یک طراحی انعطاف پذیر است که می توانید از آن برای نمایش محصولات کوچک و همچنین محصولات عمده فروشی استفاده کنید. این قالب شامل 28 صفحه‌آرایی منحصر به فرد با طرح‌های کاملاً قابل تنظیم است.

الگوی کاتالوگ محصولات مدرن

به دنبال طراحی کاتالوگ محصولات مدرن با صفحات رنگارنگ و چیدمان های شیک هستید؟ سپس این الگوی InDesign مکانی عالی برای شروع جستجوی شما است. دارای 32 طرح مختلف صفحه با قالب بندی خلاقانه با استفاده عالی از رنگ ها. همچنین می توانید آن را برای استفاده از رنگ های برند خود سفارشی کنید.

الگوی کاتالوگ خدمات شرکتی رایگان

این یک الگوی کاتالوگ رایگان است که می توانید آن را دانلود کنید و از آن برای ایجاد کاتالوگ ها و بروشورهای خدماتی برای آژانس ها و شرکت ها استفاده کنید. دارای طرح‌بندی صفحه کاملاً قابل تنظیم است که در اندازه A4 می‌باشد. 12 صفحه بندی مختلف در قالب وجود دارد.

نمونه کارها و قالب کاتالوگ رایگان

می توانید از این قالب رایگان InDesign برای ایجاد بروشورهای نمونه کارها و طرح های کاتالوگ استفاده کنید. این به ویژه برای برندها و آژانس های خلاق مناسب است. این قالب شامل 20 صفحه منحصر به فرد در سایز A4 می باشد. شما می توانید هر صفحه را به دلخواه خود سفارشی کنید.

قالب کاتالوگ محصولات طراحی داخلی

طراحی زیبا و فضایی برای تصاویر بزرگ از ویژگی های ضروری برای کاتالوگ محصولات طراحی داخلی است. این الگو هم آن الزامات و هم موارد بیشتری را دارد تا به شما کمک کند تا یک کاتالوگ جلب توجه برای کسب و کار خود ایجاد کنید. برای کاتالوگ مبلمان و کاتالوگ های طراحی داخلی بسیار مناسب است. این الگو شامل 28 صفحه‌آرایی در اندازه‌های A4 و US Letter است.

قالب کاتالوگ طراحی محصول Maite

Maite یک قالب شیک کاتالوگ InDesign است که می توانید از آن برای نمایش طرح های محصول استفاده کنید. این الگو برای ایجاد کاتالوگ برای برندهای لوکس و ایجاد صفحاتی که داستان های پشت هر یک از محصولات آنها را با جزئیات شرح می دهد، عالی است. این شامل 40 طرح بندی صفحه مختلف است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و همچنین دارای صفحات اصلی است.

قالب کاتالوگ محصولات چند منظوره

این قالب کاتالوگ محصول دارای طراحی صفحه افقی است. همچنین دارای طرح‌بندی صفحات چند منظوره است که به شما امکان می‌دهد کاتالوگ‌ها و بروشورهای محصولات را برای انواع مختلف مشاغل و برندها ایجاد کنید. اگرچه، برای طراحی داخلی و کاتالوگ های محصولات پیشرفته بسیار مناسب است. این قالب دارای 12 طرح صفحه شیک با طرح‌بندی کاملاً قابل ویرایش است.

قالب کاتالوگ محصولات Word & InDesign

با استفاده از این الگو می توانید یک کاتالوگ محصولات تمیز و مینیمال برای مشاغل و برندهای کوچک طراحی کنید. این در هر دو فرمت Microsoft Word و InDesign موجود است. 12 طرح مختلف صفحه در این قالب وجود دارد که می توانید آنها را برای تغییر رنگ، فونت و تصاویر شخصی سازی کنید. در سایز US Letter موجود است.

قالب کاتالوگ حداقل نمونه کارها و خدمات

یک الگوی کاتالوگ مینیمالیستی که می‌توانید از آن برای ایجاد کاتالوگ خدمات یا بروشورهای نمونه کار استفاده کنید. این شامل 24 صفحه بندی شیک است که دارای طرح های مدرن و تمیز است. این قالب در چندین فرمت از جمله Photoshop، InDesign و Illustrator ارائه می شود. با استفاده از برنامه Adobe مورد علاقه خود می توانید به راحتی طرح را سفارشی کنید.

قالب کاتالوگ رایگان برای InDesign

این قالب کاتالوگ رایگان با طراحی صفحه زرق و برق دار ارائه می شود که فورا توجه را به خود جلب می کند. این در قالب های InDesign با طرح بندی صفحه کاملاً قابل ویرایش در دسترس است. این قالب به ویژه برای آژانس های طراحی مدرن و استارت آپ ها ایده آل است.

قالب کاتالوگ محصول رایگان

اگر در حال تهیه کاتالوگ برای یک محصول با انتشار محدود هستید، می توانید ایده های جالب زیادی برای آزمایش با استفاده از این الگوی رایگان بیابید. دارای طراحی الهام گرفته از کفش های ورزشی جردن است. این یکی از بهترین قالب های موجود در لیست ما است و دانلود آن رایگان است. برای یافتن پیوند Google Drive تا آخر صفحه را به پایین اسکرول کنید.

Camelia - ورد الگوی کاتالوگ مد

اگر می خواهید کاتالوگی طراحی کنید که به شیک تمام طرح های مد شما را در یک مکان به نمایش بگذارد، این الگو فقط برای شما ساخته شده است. دارای صفحه آرایی مدرن و ظریف با فضای زیادی برای افزودن تصاویر و تصاویر بزرگ است. 25 طرح مختلف صفحه در قالب وجود دارد که می توانید با MS Word، InDesign یا Illustrator آنها را سفارشی کنید.

قالب کاتالوگ حداقل خدمات

با استفاده از این الگوی حداقلی کاتالوگ، همه چیز را در طراحی کاتالوگ خدمات خود ساده و تمیز نگه دارید. دارای یک طراحی سیاه و سفید ساده است که تمام توجه را به محتوا و تصاویر شما می دهد. 32 طرح بندی صفحه مختلف برای انتخاب وجود دارد. و این قالب به ویژه برای ساخت کاتالوگ خدمات برای آژانس های طراحی مناسب است.

قالب کاتالوگ محصولات ساده

این الگوی کاتالوگ محصول همچنین دارای طرح‌بندی صفحه‌ای ساده است، اما بر جزئیات انواع مختلف محصولات با تصاویر و اطلاعات محصول تمرکز دارد. این باعث می شود این الگو برای ساخت کاتالوگ محصولات برای مجموعه های خاص محصولات انتخابی عالی باشد. این قالب شامل 12 طرح صفحه با طرح های کاملاً قابل تنظیم است.

الگوی کاتالوگ محصولات فناوری

از این قالب InDesign برای به نمایش گذاشتن تمام محصولات فناوری خود با طراحی صفحات مدرن و جذاب استفاده کنید. این صفحه دارای طرح های شیک است که برای ایجاد کاتالوگ برای انواع محصولات فنی، از جمله رایانه، دوربین، هواپیماهای بدون سرنشین و غیره ایده آل است. این قالب در هر دو فرمت فایل IDML و INDD ارائه می شود.

قالب کاتالوگ مبلمان مدرن

با استفاده از این قالب کاتالوگ مینیمال، یک کاتالوگ زیبا برای مبلمان مدرن و محصولات خانگی خود بسازید. دارای صفحه آرایی ساده و تمیز است که به شما امکان می دهد محصولات خود را به شیوه ای شیک به نمایش بگذارید. 12 صفحه منحصر به فرد در قالب موجود است که می توانید آنها را برای تغییر رنگ، فونت و موارد دیگر به دلخواه خود سفارشی کنید.

قالب کاتالوگ مد مدرن

شما می توانید از این الگوی کاتالوگ برای ایجاد یک بروشور شیک برای نمایش تمام طرح های مد و لباس خود استفاده کنید. این قالب دارای 40 صفحه مختلف با طراحی های منحصر به فرد است. با خیال راحت هر صفحه را سفارشی کنید تا طرح ها و محصولات مد خود را به هر شکلی که ترجیح می دهید نشان دهید. این در فرمت های Adobe InDesign و Photoshop موجود است.

قالب کاتالوگ طراحی خلاقانه و خدمات

این قالب خلاقانه و رنگارنگ InDesign برای ساخت کاتالوگ خدمات برای آژانس های طراحی و برندها عالی است. رنگ های پر جنب و جوش و صفحه آرایی آن فقط برای نمایش آثار طراحی شما و همچنین آثار هنری طراحی شده اند. برای ایجاد کاتالوگ طراحی خود می توانید از بین 12 طرح صفحه انتخاب کنید.

الگوی کاتالوگ محصولات مرسوم

یک قالب کاتالوگ محصول مد روز و مدرن با طراحی مینیمال. این قالب دارای 32 طرح مختلف صفحه است که می توانید تنها با چند کلیک آن ها را سفارشی کنید. همچنین می توانید رنگ ها، فونت ها را تغییر دهید و تصاویر را نیز جایگزین کنید. این با InDesign CS4 و بالاتر سازگار است.

اگر به دنبال الگوهای بروشور هستید، الهامات زیادی را در مجموعه بهترین قالب های بروشور InDesign ما خواهید یافت.