در این پست، 7 روش برای مدیریت بهتر کسب و کار طراحی وب خود با Webflow را بررسی خواهیم کرد.

وقتی سیستم مدیریت محتوایی را پیدا می کنید که آنقدر دوست دارید و به آن اعتماد دارید و می خواهید برای هر پروژه ای که روی آن کار می کنید از آن استفاده کنید، این یک چیز عالی است. نیاز به جابجایی بین سازندگان وب سایت های مختلف از پروژه ای به پروژه دیگر می تواند دشوار و وقت گیر باشد.

بنابراین اگر به این موضوع رسیدگی کرده اید جریان وب به عنوان سازنده وب سایت شما، وقت آن است که ببینید چه کارهای بیشتری می تواند برای شما در کسب و کار شما انجام دهد.

چگونه تجارت طراحی وب خود را با Webflow مدیریت کنید

کارهای زیادی وجود دارد که شما خارج از کار طراحی وب انجام می دهید تا کسب و کار خود را راه اندازی و راه اندازی کنید – مانند جستجو، جذب مشتری و بازاریابی. در حالی که اینها بخشی ضروری از کسب و کار برای خودتان هستند، هر دقیقه ای که برای آنها صرف می کنید، دقیقه ای است که برای آن صرف نمی کنید. پرداخت شده کار کردن

اگر می خواهید از زمانی که به کسب و کار طراحی وب خود اختصاص می دهید نهایت استفاده را ببرید، باید وب سایت خود را برای خود کار کنید. اگر شما یک طراح جریان وب هستید، در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید از این پلت فرم برای تحقق آن استفاده کنید.

1. یک وب سایت نمونه کارها برای جستجو بهینه شده با جریان وب بسازید

بهترین مکان برای سبد طراحی وب سایت شما، وب سایت خودتان است.

اگر تصمیم گرفته اید خود را به عنوان یک طراح جریان وب معرفی کنید، وب سایت نمونه کار شما باید بر روی آن پلتفرم ساخته شود. به این ترتیب، وقتی مشتریان بالقوه وب سایت شما را می بینند و از شما التماس می کنند که کاری مشابه برای آنها انجام دهید، می توانید به آنها بگویید که از همان ابزاری برای ساخت سایت خود استفاده کرده اید که برای آنها استفاده می کنید.

Webflow ده ها قالب وب سایت نمونه کارها واکنش گرا دارد که می توانید با آنها شروع کنید.

اگر ترجیح می دهید چیزی کاملاً سفارشی طراحی کنید، یکی از وایرفریم های استارت جایگزین خوبی خواهد بود. به این ترتیب، دیگر نگران ایجاد یک پایه یا راه اندازی صفحات نخواهید بود. شما فقط می توانید روی ایجاد محتوا و طراحی تمرکز کنید.

یکی دیگر از ویژگی های Webflow که هنگام ساخت سایت خود از آن استفاده می کنید، بهینه سازی موتور جستجو است. شما زمینه های مختلف سئو را برای سفارشی سازی از آن پیدا خواهید کرد تنظیمات پنل در هر صفحه

سئو فقط چیزی نیست که برای کسب و کارهای بزرگ مفید باشد. به عنوان مثال، اگر صفحات خود را با ابرداده جستجوی مناسب بهینه سازی کنید، سایت شما در موقعیت بهتری برای رتبه بندی جستجوهای مرتبط مانند «طراح وب در ساکرامنتو» یا «بهترین طراح وب جریان وب» قرار خواهد گرفت.

2. یک برنامه زمانبندی قرار را به سایت خود اضافه کنید

برنامه‌ریزی جلسات با مشتریان بالقوه و مشتریان می‌تواند زمان مهمی باشد و منبع ناامیدی باشد. هرچه تعداد افراد بیشتری در این جلسات شرکت کنند، روند پیچیده تر می شود.

بهترین راه برای ساده کردن فرآیند این است که آن را برای کسی یا برخی دیگر بارگذاری کنیدچیز دیگر

برای هماهنگی برنامه ها از طرف شما نیازی به استخدام دستیار شخصی ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید یک برنامه زمان‌بندی خوب است – برنامه‌ای که با تقویم شما یکپارچه شود، به طور خودکار اتاق کنفرانس مجازی شما را راه‌اندازی کند و با مشتریان احتمالی یا مشتریان شما ارتباط برقرار کند.

Webflow دارای تعدادی برنامه زمان بندی است که مستقیماً با آنها ادغام می شود.

هنگامی که در مورد یک برنامه تصمیم گرفتید، یک حساب کاربری ایجاد کنید و از تمام قابلیت هایی که ارائه می دهد استفاده کنید. هرچه بیشتر در برنامه به صورت خودکار انجام دهید، زمان کمتری را برای هماهنگی جلسات و قرارهای ملاقات صرف خواهید کرد.

سپس یک تماس برای اقدام برای زمان‌بندی آنلاین خود در یک نقطه قابل مشاهده در سایت خود، مانند هدر، قرار دهید. همچنین ایده خوبی است که پیوندی به آن در امضای ایمیل خود بگنجانید. به این ترتیب، هم مشتریان احتمالی که از سایت شما بازدید می کنند و هم مشتریانی که با شما در ارتباط هستند، این اختیار را خواهند داشت که قرار ملاقات های خود را رزرو کنند.

3. خدمات و محصولات خود را از طریق سایت بفروشید

راه های زیادی وجود دارد به عنوان یک طراح وب امرار معاش کنید. تنها مشکل تنوع بخشیدن به جریان های درآمدی این است که می تواند به مدت زمانی که صرف صدور فاکتورها و پردازش پرداخت ها می کنید اضافه کند.

مهم نیست که چه نوع خدمات یا محصولاتی را می فروشید، می توانید برخی از پردازش های فروش و پرداخت را از طریق سایت خود ساده و حتی خودکار کنید. به عنوان مثال، اگر برای انواع مختلف وب سایت هایی که می سازید قیمت گذاری کرده اید، a قیمت گذاری یا خدمات صفحه را در سایت خود قرار دهید و یک جدول قیمت با تفکیک همه چیزهایی که مشتری دریافت می کند را شامل کنید.

شامل الف هم اکنون خریداری کنید دکمه خدمات با قیمت گذاری تعیین شده و الف بیایید صحبت کنیم دکمه برای مشتریانی که باید ابتدا یک تماس مشاوره را برنامه ریزی کنند. می توانید پیوند دهید بیایید صحبت کنیم را به زمان‌بندی آنلاین خود فشار دهید و فرآیند را حتی بیشتر به‌طور خودکار انجام دهید.

اگر قصد دارید به ازای هر نقطه عطف از مشتریان هزینه دریافت کنید، ممکن است به سادگی جمع آوری یک هزینه ثابت از قبل نباشد. در این صورت، شما می خواهید سایت خود را با یک پردازشگر پرداخت مانند PayPal یا Stripe ادغام کنید و مشتریان را هنگامی که زمان پرداخت فاکتورهایشان فرا می رسد به آن هدایت کنید.

همچنین اگر محصولات یا اشتراک هایی برای فروش دارید، می توانید یک فروشگاه اینترنتی در سایت خود راه اندازی کنید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید وب سایت های از پیش ساخته شده، خدمات نگهداری ماهانه، یا قالب ها یا افزونه هایی را که ایجاد کرده اید بفروشید.

4. مشتریان داخلی

زمانی که بسیاری از چیزهای دیگر در محل کار شما در حال انجام است، حضور مشتری می تواند استرس زا باشد. در حالی که نمی‌توانید از شروع اولیه یا تماس ورودی که با مشتریان جدید دارید صرف‌نظر کنید، می‌توانید بقیه مراحل ورود را ساده کنید.

برای انجام این کار از طریق سایت خود، ابتدا باید یک پرسشنامه ورود به سایت تهیه کنید.

نیازی نیست آن را از ابتدا بسازید زیرا هزاران قالب رایگان در دسترس آنلاین وجود دارد. ترفند این است که برنامه های فرم تماس را پیدا کنید که با Webflow یکپارچه می شوند همچنین این قالب ها را به راحتی در دسترس داشته باشید.

Jotform یکی از آنهاست.

پرسشنامه ورود شما باید تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را در مورد کسب و کار، نام تجاری، نیازهای وب سایت و غیره جمع آوری کند. علاوه بر این، در صورت داشتن دارایی های برند مانند لوگو و راهنمای سبک، باید از آنها بخواهد.

هنگامی که ایجاد پرسشنامه را به پایان رساندید، با استفاده از یکپارچه سازی فرم تماس، آن را در صفحه ای در وب سایت خود جاسازی کنید.

5. سیستم طراحی خود را ایجاد کنید

فرآیند مدیریت یک وب سایت می تواند بسیار زمان بر باشد. حتی در یک پلتفرم میزبانی شده مانند Webflow، اگر می خواهید به عملکرد خوبی برای شما ادامه دهد، همچنان باید محتوا را به روز نگه دارید و طراحی مرتبط را حفظ کنید.

احتمالاً به همین دلیل است که بسیاری از وب سایت های طراحان وب را می بینم که قدیمی به نظر می رسند. اینطور نیست که آنها طراحان بدی هستند. این است که آنها زمان خود را صرف به روز نگه داشتن سایت های مشتریان می کنند (زیرا آنها برای آن پول می گیرند) به جای سایت های خودشان.

با این حال، Webflow با تعدادی ابزار به شما کمک می کند تا یک سیستم طراحی مبتنی بر سایت را توسعه دهید.

یکی از آن ابزارها است مدیر سبک. از اینجا می‌توانید استایل‌ها را برای عناصر قابل استفاده مجدد تنظیم و مدیریت کنید.

Webflow نیز چیزی به نام دارد نمادها که به شما امکان می دهد اجزای قابل استفاده مجدد ایجاد کنید. هرچه بیشتر از این ابزارها استفاده کنید، در صورت نیاز، سریع‌تر می‌توانید تغییراتی در سطح سایت ایجاد کنید.

علاوه بر این، اگر به نقطه ای در کسب و کار خود برسید که می خواهید پیمانکاران یا کارمندانی را برای کار برای شما استخدام کنید، یک سیستم طراحی به شما کمک می کند. سیستم طراحی تضمین می کند که شما تنها فردی نیستید که کلیدهای قلعه را در دست دارد. تنها کاری که اعضای تیم شما باید انجام دهند این است که به داخل Webflow بروند و در آنجا سبک ها، عناصر و نمادهای از پیش تعریف شده شما را پیدا کنند.

6. سایت های مشتریان خود را مرحله بندی کنید

در حالی که نمی‌توانید این کار را در یک برنامه رایگان Webflow انجام دهید، می‌توانید چندین وب‌سایت را در خود بسازید و میزبانی کنید. فضاهای کاری وقتی به یک طرح پولی ارتقا می دهید.

این امر سودمند خواهد بود زیرا به شما این امکان را می دهد که سایت های مشتریان خود را به جای حساب آنها در حساب خود بسازید. اگر روی مشتریانی که در اواسط پروژه کارهایی را که انجام می‌دهید یا وارد می‌شوند و تغییرات ایجاد می‌کنند استرس دارید، این یک راه خوب برای کنترل آن خواهد بود.

فقط زمانی که چیزی آماده برای به اشتراک گذاشتن با مشتری داشته باشید – خواه یک صفحه فرود خاص، یک جزء سفارشی که ساخته اید یا کل سایت – کار خود را با آنها به اشتراک می گذارید. Webflow چندین راه برای انجام این کار به شما ارائه می دهد.

تو می توانی:

  • کل سایت را با رمز عبور محافظت کنید و زمانی که سایت برای مشاهده آماده شد رمز عبور را به مشتری خود بدهید.
  • از صفحات منفرد با رمز عبور محافظت کنید و زمانی که تنها صفحاتی هستند که نیاز به بررسی دارند به مشتری خود دسترسی داشته باشید.
  • یک پیوند فقط خواندنی را به اشتراک بگذارید تا بتوانند کل سایت را در داخل Webflow ببینند، اما هیچ تغییری در آن ایجاد نکنند.

توانایی بررسی طرح های خود و همچنین نمونه اولیه کار با مشتریان خود در زمان واقعی مهم است. امکان انجام این کار توسط سازنده وب سایت نیز مفید است زیرا قبل از اینکه سایت را به آنها تحویل دهید، تجربه ای در داخل Webflow به آنها می دهد.

7. الگوهای سایت قابل استفاده مجدد سفارشی ایجاد کنید

یکی دیگر از کارهایی که می توانید برای ساده سازی فرآیند خود در Webflow انجام دهید، ایجاد است قالب های فضای کاری. چند کار وجود دارد که می توانید با این عملکرد انجام دهید.

اگر وب‌سایت‌هایی را برای جایگاه‌های خاص می‌سازید، احتمالاً متوجه خواهید شد که همان صفحات را از سایتی به سایت دیگر ایجاد می‌کنید. شالوده اصلی هر صفحه نیز ممکن است مشابه باشد، حتی اگر طرح ها و محتوا به شدت متفاوت باشد.

اگر بخشی از فرآیند طراحی وب شما تکراری می شود، ایجاد وب سایت یا قالب های وایرفریم می تواند زمان زیادی را برای شما صرفه جویی کند. به جای اینکه زمان زیادی را صرف نقشه‌برداری زیرساخت‌ها و تنظیم طرح‌بندی کنید، می‌توانید زمان بیشتری را برای کارهای طراحی خلاقانه صرف کنید.

راه دیگر برای استفاده از ویژگی Webflow templating ایجاد و فروش وب سایت های کلید در دست است. در حالی که بخش عمده ای از کسب و کار شما ممکن است کار طراحی سفارشی باشد، ممکن است گهگاه به مشتریانی برخورد کنید که بخواهند چیزی ارزان تر بخرند و انجام آن به زمان زیادی نیاز ندارد.

کاری که برای این کار انجام می دهید این است که “الگوهای” وب سایت تقریباً کاملی با محتوای مکان نگهدار ایجاد کنید. سپس آنها را در فروشگاهی در وب سایت خود قرار می دهید و آنها را به قیمت ماهانه یا یک بار هزینه می فروشید.

سپس قالب را کپی می کنید و سایت را به هر کسی که آن را خریداری کرده است منتقل می کنید. همچنین ایده خوبی است که در مورد نحوه سفارشی سازی و انتشار سایت خود راهنمایی هایی (که می توانید آن را نیز الگوسازی کنید) به آنها ارائه دهید.

نتیجه

Webflow یک ابزار عالی برای طراحی وب سایت های حرفه ای با پیکسل کامل است. این به همان اندازه که برای مشتریان شما صادق است. گفته شد، Webflow فقط برای ساختن وب سایت نمونه کار شما مفید نخواهد بود. راه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید از این پلتفرم برای ساده‌سازی کسب‌وکارتان و انجام کارهای بیشتر با زمان در اختیارتان استفاده کنید.