با توجه به همه درام، وحشت و ترس حاکم بر سال 2020، ما شاهد کاهش استفاده برندها از رنگ در سال 2021 هستیم. کسب و کارها، مشتریان آنها و کل جمعیت مجبور به انجام تنظیمات هستند. و ممکن است مجبور شویم در حین آماده شدن برای آنچه که عادی جدید خواهد بود، هر چه که آن عادی جدید به نظر برسد، کارهای بیشتری انجام دهیم. این امر در مورد طراحان وب نیز صدق می کند.

در حالی که روند طراحی ممکن است با گذشت زمان تغییر کند، برخی از آنها کم و بیش همیشه سبز هستند. اگر اصلاً تغییر کنند، تغییر آهسته است، در حالی که ممکن است موارد جدیدتر ناگهان به ما تحمیل شوند.

هیچ یک از 5 روند جدید طراحی زیر برای سال 2021 نباید باعث ناراحتی یک طراح وب شود. آنها تصورات رادیکال و آزاردهنده نیستند. آنها منطقی هستند، اجرای آنها دشوار نیست، و حتی پیشنهاد می کنند که نرمال جدید ممکن است بهبودی نسبت به حالت قبلی باشد.

ما نمونه‌هایی از وب‌سایت‌هایی را به شما نشان می‌دهیم که قبلاً برخی از این روندهای جدید را در خود جای داده‌اند، همراه با مجموعه‌ای از وب‌سایت‌های از پیش ساخته شده BeTheme که در داخل آن نیز وجود دارند.

  1. از پالت های رنگی آرامش بخش و آرامش بخش استفاده کنید

پالت‌های رنگی قوی و جسورانه همراه با انواع طرح‌های گرادیان در گرایش‌های طراحی اخیر برای جلب توجه بازدیدکنندگان مورد تاکید قرار گرفته‌اند.

ما از استرس، فشار و فریاد مرتبط با «عادی» سال 2020 خسته شده‌ایم، و آمادگی داریم به زمان‌های آرام‌تر و همچنین پالت‌های رنگی ملایم‌تر و کم‌رنگ‌تر تغییر کنیم.

در بلروی وب سایت شرکت نمونه ای عالی از ظاهری کم رنگ است. در واقع می توانید بوی چرم را در سری محصولات کاربردی روزمره آن حس کنید.

به تأثیر پس‌زمینه‌ی کم‌رنگ‌تر روی شی با رنگ روشن توجه کنید. شی همچنان همانطور که باید برجسته می شود، اما بدون فریاد زدن برای جلب توجه شما.

طرح رنگی وب سایت از پیش ساخته شده BeSpa نمونه دیگری از ارسال پیامی را ارائه می دهد که آرام، الهام بخش است و مهمتر از همه، فریاد نمی زند تا جلب توجه کند.

این تصویر آرام و راحت، احساسات دلپذیر، زندگی در لحظه را فرا می خواند. احساس رفاه و امنیت، و احساساتی که بازدیدکننده را به کاوش بیشتر دعوت می کند.

  1. بدون زحمت تصاویر فیزیکی و دیجیتال را با هم ترکیب کنید

بسیاری از آنها، از جمله تعدادی از کارمندان جدید از راه دور، در خانه مانده بودند و کار زیادی جز نگاه کردن به صفحه نمایش خود در سال 2020 نداشتند. این منجر به ترکیب بیشتر زندگی فیزیکی آنها با دنیای دیجیتال شد.

با توجه به این تغییر در مناظر، برخی از طراحان وب شروع به ترکیب گرافیک و جلوه های ویژه با تصاویر دنیای واقعی کردند، همانطور که در مورد طراح مد وجود دارد. کنستانس برک سایت اینترنتی:

به ترکیب مدل های واقعی با طرح های دستی از محصولات واقعی توجه کنید.

سایت از پیش ساخته شده BeSki نیز واقعیت را با دیجیتال ترکیب می کند، اما در انجام این کار رویکردی بسیار متفاوت دارد:

توجه داشته باشید که چگونه برف در بخش قهرمان با تصویر واقعی خود در صفحه اصلی با بخش بعدی با تصویر دیجیتال خود ترکیب می شود، که به نوبه خود به یک بخش تصویر واقعی و غیره تبدیل می شود.

  1. تجربه خرید آنلاین دوستانه و کارآمدتری ایجاد کنید

در سال 2020 شاهد رونق خرید آنلاین بودیم، روندی که احتمالا ادامه خواهد داشت و شتاب می گیرد. از آنجایی که افراد بیشتری نسبت به قبل به خرید آنلاین می پردازند، سایت های تجارت الکترونیک باید مسیرهایی را برای تبدیل به بازدیدکنندگان ارائه دهند که کارآمد و آسان باشد.

وقتی آنها در یک فروشگاه آجر و ملات هستند و می دانند چه می خواهند، خریداران می خواهند در اسرع وقت وارد و خارج شوند. اگر آنها دقیقاً از آنچه می خواهند مطمئن نیستند یا فقط به دنبال آن هستند، هنوز هم کمک یا پیشنهادهایی برای کمک به مقایسه یا انتخاب می خواهند.

والگرینطراحی صفحه محصول نمونه خوبی برای آنچه که خریداران می خواهند در طراحی وب سایت تجارت الکترونیک در سال 2021 ببینند، ارائه می دهد:

همه چیزهایی که یک خریدار بالقوه باید بداند در ابتدا وجود دارد و سایر اطلاعات مفید مانند پیشنهادات ویژه، تخفیف‌ها و رتبه‌بندی مشتریان در بالاترین سطح قرار دارند. در صورتی که قرار است خریدی انجام شود، مراحل بعدی به وضوح ارائه می شود.

BePestControlسایت از پیش ساخته شده از روش مشابهی استفاده می کند:

در این مثال، یک خریدار می‌تواند انتخابی را مستقیماً در سبد خرید قرار دهد یا قبل از انجام این کار، اطلاعات اضافی زیر دکمه را بخواند. BePestControl بر اهمیت استفاده از کمک‌های ناوبری ساده برای تبدیل کردن خرید به تجربه رضایت‌بخش‌تر در سال 2021 تأکید می‌کند.

  1. بر محتوای ویدیویی کنترل شده توسط کاربر تأکید کنید

روزی روزگاری ویدیو در وب‌سایت‌ها بهترین چیز از زمان نان گرم بود و هنوز هم وسیله مهمی برای ارائه محتوای آموزنده است. اما آیا کاربران امروزی از آن هیجان زده اند؟ نه خیلی زیاد

بیشتر کاربران تنها در صورتی می خواهند که یک ویدیو را ببینند که نیاز به دیدن آن داشته باشند. به عبارت دیگر، ویدیوهای کنترل‌شده توسط کاربر وارد شده‌اند و ویدیوهای پخش خودکار تعبیه‌شده روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شوند. اگر به بینندگان حق انتخاب داده شود که ببینند یا نه، می‌توانید انتظار داشته باشید که ویدیو در سال جاری بازگشت قابل توجهی داشته باشد.

اینگونه است Payoneer به این موضوع پرداخته است:

توجه کنید که چگونه دکمه Watch Video در پس‌زمینه خودنمایی می‌کند. اگرچه بازدیدکننده را به دیدن ویدیو دعوت می کند و حتی آن را ترغیب می کند، اما او مجبور به انجام این کار نیست. در هر صورت، بازدیدکننده از اینکه این گزینه در اختیار شما قرار داده شده است، قدردانی خواهد کرد.

سایت از پیش ساخته شده BeOptics از یک رویکرد مشابه، البته کمی ظریف تر استفاده می کند:

در اینجا، قسمت See More به‌عنوان دروازه‌ای برای اطلاعات بیشتر عمل می‌کند و بازدیدکنندگان را آگاه می‌کند که فرصتی برای کسب اطلاعات بیشتر دارند، به‌جای اینکه آنها را مجبور به انجام این کار کنند.

  1. زمان بیشتری را صرف نشان دادن اعتماد سازان کنید

اگرچه اعتماد سازان عناصر ضروری در طراحی وب هستند، یافتن موارد مناسب می تواند یک چالش باشد. یک خریدار آنلاین به جای صرف چند دقیقه برای افزایش اندازه یک تجارت آجر و ملات، اغلب این کار را در یک دقیقه یا کمتر انجام می دهد.

خوشبختانه، روش‌های اعتمادسازی زیر برای طراحان وب آشنا هستند و می‌توانند از یک یا چند مورد استفاده کنند:

  • تجسم داده ها (مانند نمودارها، نمودارها، شمارنده ها، فراخوان های آماری)
  • لوگوها، خواه متعلق به مشتری، شریک یا رسانه باشند
  • نظرات و/یا توصیفات مشتری یا مشتری
  • مطالعات موردی / نمونه کارها
  • مهرهای امنیتی (به عنوان مثال، Better Business Bureau (BBB)، TRUSTe، PayPal Checkout)
  • اثبات مشارکت اجتماعی، مشارکت محیطی و غیره.

این به سادگی این است که کدام یک از اینها برای وب سایت یک کسب و کار مناسب است و می تواند بازدیدکننده را متقاعد کند که به یک مشتری ارزشمند تبدیل شود.

رویکرد اتخاذ شده توسط اوماز تاکید بر مشارکت اجتماعی، تشویق بازدیدکنندگان به اهدای کمک‌های مالی و ارائه جوایز در صورت انجام این کار است.

همچنین با رزرو فضایی برای برجسته کردن نشریات معتبری که سازمان را به نمایش گذاشته اند، مشروعیت بیشتری به جدول می آورد.

توصیفات و تجسم داده ها دو عنصر اعتمادساز اضافی هستند که Omaze از آنها به خوبی استفاده می کند.

مهم نیست که سازمان یا شرکتی که برای آن وب‌سایتی طراحی می‌کنید چقدر بزرگ یا کوچک باشد، همیشه فضایی برای ترکیب یک یا چند اعتمادساز چشمگیر وجود دارد.

BePortfolio نشان می دهد که چگونه می توانید اعتمادسازان را در یک سایت نمونه کارها ترکیب کنید:

صفحه اصلی BePortfolio فضای زیادی را به اعتماد سازان زیر اختصاص می دهد:

  • نمونه نمونه کارها
  • مشتری راضی به حساب می آید
  • توصیفات و مطالعات موردی
  • لوگوهای مشتری

دادن دلیل به مردم برای اعتماد به برندتان خوب است، اما اگر بتوانید به آنها بدهید خیلی بهتر است بیش از اندازه کافی دلایلی برای این کار

آیا هنوز شروع به استفاده از این روندهای جدید طراحی وب کرده اید؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، برخی از روندها برای مدت طولانی با ما باقی می مانند. طول عمر دیگران را می توان توسط رویدادهای بیرونی دیکته کرد، همانطور که ظهور وقایع جدیدی مانند مواردی که در این مقاله مورد بحث قرار گرفت می تواند باشد. 2020 نگاه ما به چیزهای خاص را تغییر داد، و سال 2021 در حال تغییر دوباره نگاه ما به چیزها است که ما شروع به تعریف و درک حالت عادی جدید می کنیم.

چه بخواهید سایت‌های موجود را به استانداردهای 2021 برسانید یا این روندهای جدید را در طراحی‌های جدید خود پیاده‌سازی کنید، بیش از 600 وب‌سایت از پیش ساخته شده BeTheme تضمین می‌شود که شما را در مسیر درست شروع کنید.