فونت ها نقش بسیار جالبی در تبلیغات دارند. آیا می دانستید فونتی که برای تبلیغات استفاده می کنید می تواند برند یا محصول را ارزان یا گران به نظر برساند؟
مطابق با تحقیقات انجام شده توسط AIGA، برخی از فونت ها می توانند پیام شما را ارزان تر نشان دهند. پس از بررسی گروهی از افراد، نتایج نشان داد که مردم فونتهایی با حروف درشت و گرد را ارزانتر میدانند. و همین گروه پیشنهاد کرده اند که تایپوگرافی سریف گران تر به نظر می رسد.
اکنون، این ممکن است فشار بیشتری بر شما وارد کند تا فونت های مناسب برای پروژه های تبلیغاتی را پیدا کنید. اما جای نگرانی نیست، ما کمی جستجو کردیم و مجموعهای از فونتهای خوب برای طرحهای تبلیغاتی پیدا کردیم.
ترکیبی از فونت ها در این لیست برای انواع تبلیغات و مواد تبلیغاتی وجود دارد. نگاهی بینداز
هنگام انتخاب فونت برای یک پروژه تبلیغاتی، سعی کنید یک خانواده فونت را انتخاب کنید. با یک خانواده فونت، فونت های متعددی برای انواع تایپوگرافی، از جمله عنوان، عنوان، و متن پاراگراف دریافت خواهید کرد. George Sans یک خانواده فونت تمیز و حرفه ای است که شامل 8 وزن فونت مختلف نیز می شود. هر فونت دارای طرح حروف هندسی است که به کمال ساخته شده است.
Fonseca یک خانواده فونت زیبا است که دارای طرح حروف با مضمون هنر دکو است. این خانواده فونت دارای 8 وزن با یک مجموعه جایگزین برای هر وزن است که در مجموع 16 فونت می شود. طراحی کلاسیک این فونت آن را به گزینه ای عالی برای پروژه های تبلیغاتی سبک قدیمی تبدیل می کند.
JUST Sans چیزی بیش از یک فونت sans-serif است. این یک خانواده فونت است که تمام فونت های مناسب برای طرح های تبلیغاتی شما را دارد. دارای 7 وزن فونت مختلف و یک فونت متغیر اضافی به عنوان جایزه. هر فونت در قالب های TrueType، OpenType و WebFont موجود است. مجموعه های سبک متعددی نیز دارد.
Oliviar Sans یک خانواده فونت مینیمالیستی است که با طرح حروف تمیز و ساده ارائه می شود. همچنین شامل 7 وزن مختلف فونت از نازک تا پررنگ است. می توانید از آن برای طراحی همه چیز از عناوین پررنگ تا پاراگراف های کوچک استفاده کنید. فونت دارای پشتیبانی گسترده چند زبانه نیز می باشد.
این فونت یکی از بهترین طرح های حروف را دارد که خوانایی طرح های تبلیغاتی شما را افزایش می دهد. این شامل 6 فونت مختلف با حروف هندسی است. و حس زیباییشناختی فونت باعث میشود که به خوبی با هر نوع تبلیغاتی برای مارکهای مدرن هماهنگ شود.
Senalita یک فونت رایگان است که می توانید از آن برای طراحی تبلیغات به سبک قدیمی استفاده کنید. این فونت دارای طراحی حروف هندسی است که از فیلم های کلاسیک ایتالیایی الهام گرفته شده است. همچنین برای طرح های برندینگ سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل مناسب است.
این فونت با طراحی کلاسیک یکپارچهسازی با سیستمعامل ارائه می شود که از جنبش هنر دکو الهام گرفته است. می توانید از آن در پروژه های تبلیغاتی خود استفاده کنید تا ظاهری قدیمی به تایپوگرافی خود بدهید. فونت برای استفاده تجاری رایگان است.
اگر به دنبال فونتی برای طراحی یک عنوان پررنگ و شیک برای تبلیغات خود هستید، این فونت به کارتان خواهد آمد. دارای طرح حروف اسپرت و خلاقانه به سبک قلم مو است که ظاهری دست ساز به طرح های پوستر و بروشور شما می بخشد. برای پروژه های سبک زندگی، مد و تبلیغات شهری ایده آل است.
این یکی از زیباترین فونت های موجود در لیست ما است. دارای یک طرح حروف سریف تمیز است که فوراً توجه مخاطب را به خود جلب می کند. این فونت دارای حروف شیک تمام کلاه است که کاملاً با مارک های لوکس و سطح بالا مطابقت دارد. با این فونت می توانید لوگو و طرح بسته بندی نیز طراحی کنید.
این فونت دارای طراحی حروف بسیار مدرن و منحصر به فرد می باشد که با تمامی الزامات طراحی تبلیغات طراحی داخلی، مبلمان و مشاغل مرتبط با معماری مطابقت دارد. دارای مجموعه ای از کاراکترهای sans-serif تمیز است که برای پروژه های طراحی دیجیتال و چاپی مناسب است.
ظریف، مینیمال و لوکس است. این فونت ترکیبی عالی برای ساخت طرح های تبلیغاتی جسورانه و پیشرفته برای برندهای لوکس دارد. خطوط نازک و طراحی برجسته حروف، آن را برای طراحی بیلبوردهای بزرگ، بنرها و پوسترها مناسب می کند.
فونتی که واقعاً مطابق با نام خود است. Brilliant یک قلم سریف کلاسیک با طراحی حروف شیک است. این فونت برای مشاغل مدرن و برندهای شرکتی برای ساخت تبلیغات و مواد تبلیغاتی با ظاهر حرفه ای ایده آل است. این فونت در نسخه های OpenType، TrueType و WebFont نیز موجود است.
Hazard یک فونت نشانگر رایگان با طراحی بسیار چشم نواز است. این فونت برای ساخت عناوین بزرگ و شیک برای پروژه های تبلیغاتی شما عالی است. این فونت همچنین شامل یک مجموعه جایگزین و swashes است.
این فونت رایگان ظاهری بازیگوش و دست ساز به طرح های تبلیغاتی شما می بخشد. این فونت در 6 سبک مختلف ارائه می شود که دارای طرح کلی، معمولی، ترکیبی و غیره است. مجموعه ای از حروف تمام سرپوش دارد.
The Vegals فونتی است که برای پروژه های تبلیغاتی قدیمی ساخته شده است. این برای مشاغلی که دارای برند کلاسیک یا قدیمی هستند، مناسب است. فونت دارای حروف زیبا با بسیاری از ویژگی های OpenType چشمگیر است.
این فونت دارای فضایی پرانرژی و پرانرژی است که آن را به یکی از بهترین فونتهایی تبدیل میکند که میتوانید در پروژههای تبلیغاتی مرتبط با تکنولوژی و برندهای تناسب اندام استفاده کنید. این فونت در 9 وزن مختلف موجود است و دارای مجموعه های متناوب سبکی نیز می باشد.
GearUp یک فونت شیک است که می توانید برای طراحی های تجاری و تبلیغاتی با مضمون ورزشی از آن استفاده کنید. این فونت دارای طراحی حروف خلاقانه است و در سه سبک مختلف از جمله نسخه طرح کلی ارائه می شود. شما می توانید این فونت ها را برای ایجاد تبلیغات جذاب و طرح های مختلف دیگر ترکیب کنید.
این فونت برای طرفداران دوران groovy دهه 1970 است. این دارای یک طراحی سرگرم کننده و خلاقانه است که باعث می شود طرح های تبلیغاتی شما به دهه 70 سفر کنند. این فونت در نسخه های معمولی و سه بعدی با حروف بزرگ و کوچک ارائه می شود.
یک فونت زیبا و زنانه برای ساخت تبلیغات برای سبک زندگی مدرن و مارک های مد. این خانواده فونت با سبک های مورب و پررنگ ارائه می شود تا به شما در طراحی انواع تایپوگرافی برای تبلیغات خود کمک کند.
LiteON یکی دیگر از فونتهای مدرن sans-serif است که با 6 فونت مختلف عرضه میشود. این فونت دارای طرح حروف مینیمال و تمیز است که طراحی های تبلیغاتی شما را بسیار حرفه ای تر جلوه می دهد. این شامل تعداد زیادی لیگاتور و جایگزین نیز می شود.
این فونت رایگان یکی دیگر از گزینه های عالی برای طراحی پروژه های تبلیغاتی به سبک قدیمی است. دارای طرح حروف پررنگ و ضخیم است که عناوین و سرفصل های شما را جذاب تر می کند. فونت برای استفاده شخصی رایگان است.
اگر در حال کار بر روی یک تبلیغ برای یک محصول یا مارک کودک هستید، این فونت برای شما مناسب است. این یک طراحی بسیار سرگرم کننده و بازی دارد که هر تبلیغی را برای کودکان سرگرم کننده تر می کند. فونت برای استفاده در پروژه های شخصی رایگان است.
5 نکته برای انتقال موثر پیام
طبق تحقیقات ما، اینها برخی از بهترین نکاتی هستند که می توانید برای اطمینان از انتقال موثرتر پیام خود از طریق تبلیغات دنبال کنید.
1. طراحی برای خوانایی
تبلیغات شما باید فونت مناسب، اندازه فونت مناسب، قالب بندی صحیح و استایل فونت را داشته باشند. زمانی است که همه این موارد را به درستی دریافت کنید، می توانید خواندن متن را آسان تر کنید.
قبل از امتحان هر چیز دیگری، ابتدا یک فونت عالی با حروف تمیز برای آگهی انتخاب کنید. سپس استانداردهای صنعتی را برای قالب بندی و طراحی تایپوگرافی دنبال کنید. این کلید ایجاد طرح های برنده است.
2. برانگیختن احساسات
کلمات ابزار قدرتمندی هستند. یک جمله ساده گاهی اوقات می تواند احساس شادی و دلتنگی در فردی ایجاد کند یا حتی او را به گریه وا دارد. اکثر آگهیها با نوشتن آگهیهایی که باعث میشود نسبت به یک هدف احساس همدلی کنید، از این قدرت استفاده میکنند. یا گاهی از تاکتیک های روانشناختی دیگر مانند کمبود استفاده کنید و به FOMO خود (ترس از دست دادن) ضربه بزنید.
یاد بگیرید که از این تاکتیک ها در تبلیغات خود استفاده کنید تا پیام خود را به شیوه ای معنادار منتقل کنید.
3. یک Call to Action اضافه کنید
تمام تلاشی که برای نوشتن یک پیام عالی و طراحی تبلیغ انجام میدهید به هدر میرود، اگر دعوت به اقدام را وارد نکنید. این نحوه انتقال آنچه می خواهید مخاطب هدف انجام دهد و اقدام کند. توجه ویژه ای داشته باشید و فراخوان را در مکان و زمان مناسب اضافه کنید.
4. مستقیماً به اصل مطلب بروید
یکی از اشتباهات رایجی که اکثر طراحان هنگام ساخت تبلیغات مرتکب می شوند این است که قبل از رسیدن به نقطه مورد نظر، در اطراف بوش قرار می گیرند. چه آگهی در یک روزنامه، یک وب سایت یا یک پوستر باشد، همیشه باید سعی کنید مستقیماً به اصل مطلب بروید.
مردم همیشه عجله دارند و دامنه توجه کمی دارند. هر چه زودتر بتوانید به نقطه مورد نظر برسید تبلیغ شما موثرتر خواهد بود.
5. آن را کوتاه و ساده نگه دارید
اگر یک عکس ارزش هزار کلمه دارد، به جای نوشتن هزار کلمه از آن استفاده کنید! بصری اغلب در برقراری ارتباط با مخاطب موثر است. سعی کنید از تصاویر در ترکیب با تایپوگرافی برای انتقال پیام خود استفاده کنید.