چیزی در مورد روزنامه‌های چاپی کلاسیک وجود دارد که نمی‌توان آن را در رسانه‌های دیجیتال تکرار کرد، بنابراین حتی در عصر مدرن ارتباطات بدون کاغذ، روزنامه‌ها همچنان یک روش محبوب برای اشتراک‌گذاری اطلاعات و تبلیغات محصولات و خدمات هستند. البته، نشریات دیجیتالی می‌توانند در چاپ کاملاً متفاوت به نظر برسند، بنابراین ماکاپ‌ها ابزاری فوق‌العاده مفید برای شما هستند تا مطمئن شوید روزنامه‌تان پس از انتشار در مطبوعات، تأثیری را که شایسته آن است خواهد داشت.

در اینجا برخی از بهترین الگوهای ماکت روزنامه موجود برای دانلود فوری، شامل گزینه‌های رایگان و ممتاز و همچنین طیف وسیعی از تنظیمات و زیبایی‌شناسی مختلف وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که هر نوع روزنامه‌ای که تولید می‌کنید، می‌توانید آن را به گونه‌ای به نمایش بگذارید. کاملاً سبک و محتوای آن را تکمیل می کند.

برای مجموعه ای از بهترین الگوهای ماکت روزنامه در اینجا بخوانید.

اولین الگوی ماکاپ روزنامه ما مجموعه ای ممتاز از پنج چیدمان مختلف است که هر کدام دارای زیبایی شناسی تازه و با مضمون صبحگاهی است که شامل طیف وسیعی از غذاهای صبحانه، آب میوه و قهوه است و کاغذ شما با افتخار در مرکز آن نمایش داده می شود. هر گزینه مجهز به عملکرد شی هوشمند و کیفیت HD است.

در مرحله بعد، گزینه ممتاز دیگری از Envato Elements داریم که دارای هشت نمای مختلف است که صفحه اول روزنامه شما را در مقابل یک پس زمینه سبز پربرگ نگه داشته است. اشیاء هوشمند و لایه‌های سازمان‌یافته، سفارشی‌سازی هر مدل را در این مجموعه بسیار آسان می‌کنند.

این الگوی ماکاپ روزنامه، جلو و پشت طرح روزنامه شما و همچنین نگاهی به برخی از صفحات داخلی را نشان می‌دهد که در بالای یک سطح چوبی روستایی قرار گرفته است تا حال و هوای هنری و قدیمی داشته باشید. این به صورت یک فایل PSD لایه‌ای با اشیاء هوشمند ارائه می‌شود که می‌توانید آن را با طرح خود جایگزین کنید و برای دانلود رایگان از Mockup World در دسترس است.

اگر به دنبال یک الگوی ساده و همه کاره برای ماکاپ روزنامه هستید، این مجموعه از 9 ماکت مینیمال و معتبر را در نظر بگیرید که طرح روزنامه شما را در طیف وسیعی از حالت‌های مختلف با بافت‌های واقعی، سایه‌ها و افکت‌ها و پس‌زمینه‌های قابل تعویض نشان می‌دهد. به عنوان چندین سبک کاغذ مختلف برای انتخاب.

یکی دیگر از الگوهای ماکت روزنامه ممتاز خیره‌کننده از Envato Elements، در اینجا ما یک روزنامه واقعی داریم که روی میز کناری مرمری نشسته است، با نور نرم و طبیعی که سایه‌های واقعی ایجاد می‌کند. این شامل سه زاویه مختلف و طیف وسیعی از تنظیمات سفارشی سازی پیشرفته، از جمله شفافیت، جلوه های رنگی و تنظیمات کنتراست است.

الگوی ماکت روزنامه بعدی ما یک بارگیری رایگان است که از Hyperpix در دسترس است و اگر می خواهید یک الگوی کلاسیک و بدون حاشیه برای نمایش صفحه اول روزنامه خود در یک مدل واقعی و با دقت طراحی شده باشد، ایده آل است. شما می توانید به سادگی شی هوشمند را ویرایش کنید و تصویر را با تصویر خود جایگزین کنید تا نتیجه ای فوری بگیرید.

اگر به دنبال مدلی با مضمون شرکتی یا تجاری هستید تا طراحی روزنامه خود را در یک محیط واقعی ببینید، این گزینه عالی است. این تصویر یک تاجر را نشان می دهد که کاغذ شما را در حالی که پشت میز می نشیند در دست گرفته است و به صورت رایگان در قالب فایل PSD از Mockup Tree قابل دانلود است.

بعدی در انتخاب ما از بهترین الگوهای مدل روزنامه، این گزینه برتر از Envato Elements است که برای یک رویکرد حداقلی ایده آل است. دارای هفت ماکت با ظاهر واقعی با طرح‌بندی‌های ساده و در عین حال مؤثر و طیف وسیعی از افکت‌ها و سایه‌های قابل تنظیم، به‌علاوه اشیاء هوشمند برای سفارشی‌سازی آسان.

در اینجا ما یک سری مضمون انتزاعی از پنج الگوی ماکت روزنامه با وضوح بالا داریم که از مجموعه‌های لایه‌های مجزا و عملکرد شی هوشمند تشکیل شده‌اند که ویرایش را آسان می‌کند. این گزینه یک انتخاب عالی برای زیبایی شناسی بد بو و در عین حال حرفه ای است.

اگر می خواهید سبک سنتی تری از الگوی ماکاپ روزنامه داشته باشید تا ببینید طرح شما پس از چاپ چه شکلی می شود، این ماکت رایگان از Zippy Pixels را در نظر بگیرید که چندین صفحه شما را در زوایای مختلف نمایش می دهد، با رزولوشن بالا و پایان و اشیاء هوشمند گنجانده شده است.

در مرحله بعد، این مجموعه با تم در فضای باز از شش الگوی ماکت روزنامه ممتاز از Envato Elements است که هر کدام دارای لایه‌های منظم، اشیاء هوشمند و جلوه‌های نور و سایه قابل تنظیم هستند که همه در یک محیط باغ زیبا برای نتایج واقعی و با کیفیت نمایش داده می‌شوند.

بعدی این طرح ساده و مدرن از Mockup Tree است که به عنوان یک فایل PSD با وضوح بالا با لایه‌های توصیف‌شده و رنگ‌های پس‌زمینه قابل تنظیم، گزینه‌های نور و افکت‌های سایه ارائه می‌شود تا راهی ساده و در عین حال چشم‌نواز برای نمایش طرح روزنامه شما باشد. . به علاوه، به صورت رایگان در دسترس است!

اگر به دنبال یک گزینه فوق العاده همه کاره و کاملاً قابل تنظیم هستید که به شما امکان می دهد صفحات داخلی روزنامه خود را نمایش دهید، این الگوی ماکت روزنامه برتر از Envato Elements را در نظر بگیرید که شامل پنج زاویه مختلف نزدیک در یک محیط معتبر و مینیمال است.

اگر می خواهید یک روزنامه قدیمی و قدیمی برای طراحی خود داشته باشید، الگوی ماکت روزنامه بعدی ما عالی است. این روزنامه شما را در بالای یک میز با رنگ های قابل تعویض و طیف وسیعی از وسایل دکوری با الهام از سبک قدیمی مانند ساعت زنگ دار و رادیو به نمایش می گذارد.

این الگوی ماکت روزنامه رایگان روشی واقعا معتبر برای نمایش طرح روزنامه شما است و از نور و سایه ها برای ایجاد جلوه ای واقعی استفاده می کند. این شامل یک فایل PSD منفرد با اشیاء هوشمند است که به شما این امکان را می دهد که به سادگی طرح موجود را با تصویر خود برای یک مدل سفارشی فوری جایگزین کنید.

در اینجا مجموعه‌ای خیره‌کننده از الگوهای ماکت روزنامه از Envato Elements داریم که شامل 10 طرح مدرن و حرفه‌ای است که روزنامه شما را روی میز چوبی سبک نشان می‌دهد و با عناصری مانند یک فنجان قهوه و یک آیفون برجسته می‌شود. دارای پس‌زمینه، بازتاب‌ها و سایه‌های قابل تعویض و همچنین تنظیمات رنگ قابل تنظیم است.

برای اینکه بدانید وقتی روزنامه‌هایتان در بسته‌ای به دستتان می‌رسند چگونه به نظر می‌رسند، این گزینه را از Mockup Tree بررسی کنید که دارای انبوهی از کاغذهای گره‌خورده با ریسمان روی پس‌زمینه‌ای الهام‌گرفته از تخته کف است. این قالب ماکت روزنامه برای دانلود رایگان است.

اگر می‌خواهید فضایی قدیمی را در ماکت روزنامه‌تان ایجاد کنید، این طرح تخت شیک را در نظر بگیرید که از چندین عنصر با مضمون رترو تشکیل شده است، مانند یک رمان قدیمی جلد شومیز، یک فنجان اسپرسو، و یک گل منفرد در یک گلدان سرامیکی سفید، مخلوط با عناصر مدرن. مانند آیفون، همه بر روی یک سطح قهوه ای و مشکی درجه یک قرار گرفته اند.

این الگوی ماکت روزنامه خیره‌کننده دارای طراحی تمیز و مدرن با استعداد خلاقانه است و به شما امکان می‌دهد روزنامه خود را با استفاده از هفت طرح‌بندی مختلف به نمایش بگذارید که طرح شما را با بافت‌های مجلل، لوازم التحریر اداری و شاخه‌های تزئینی و همچنین پوشش‌های سایه‌های هنری برای برخی تکمیل می‌کند. درام اضافه کرد

الگوی ماکت روزنامه بعدی در گردآوری ما یک محیط بد بو و واقع گرایانه است که روزنامه شما را با اقلام مختلف صبحانه احاطه کرده و روی چندین سطح قابل تعویض، از جمله سینی و رومیزی، نشان می دهد. دارای پنج زاویه مختلف است و با استفاده از اشیاء هوشمند و لایه بندی PSD بسیار آسان می توان آن را سفارشی کرد.

ماکت روزنامه

این ماکت روزنامه شامل طرح های واقع گرایانه با چیدمان های پرسپکتیو و فضاهای تبلیغاتی مختلف است و می تواند برای نمایش مقالات خبری چاپی و طرح های سرمقاله شما استفاده شود. همچنین می توانید از آن برای نشان دادن نحوه نمایش تبلیغات شما یا مشتری در یک روزنامه واقع بینانه استفاده کنید.

ماکت روزنامه

این منبع یک نمایش پرسپکتیو را به نمایش می گذارد که به شما امکان می دهد طرح های معتبر را به اشتراک بگذارید. به لطف اشیاء هوشمند آن، می‌توانید از این ماکت آسان برای ویرایش برای تبلیغات استفاده کنید، پیشنهادات و کوپن‌هایی را که همیشه در انتهای مجلات اضافه می‌شوند برجسته کنید یا می‌توانید طراحی هویت یک برند جدید را به اشتراک بگذارید.

ماکت روزنامه

اینها سه مدل روزنامه هستند که می‌توانند از طریق لایه‌های اشیاء هوشمند سفارشی شوند تا شامل تصاویر، تبلیغات، اطلاعیه‌ها، رویدادهای آینده و غیره شوند. این لایه‌های سازمان‌یافته، طراحان مبتدی و حرفه‌ای را قادر می‌سازند تا به راحتی صحنه‌ها را شخصی‌سازی کنند.

ماکت روزنامه

از این رایگان برای ارائه طرح نهایی طرح های روزنامه خود یا برای نمایش تبلیغات خود استفاده کنید. الگوی واقعی با پس‌زمینه قابل تغییر تمام آن چیزی است که پروژه‌های شما باید همانطور که هستند دیده شوند. 2 لایه شی هوشمند به شما امکان می دهد طرح های خود را با مراحل ساده وارد کنید و همچنین سایه ها، افکت ها و رنگ ها را تنظیم کنید.

ماکت روزنامه

ماکت ارائه شده دو صحنه را برای شما به ارمغان می آورد، هر دو از منظر پرسپکتیو. مدل PSD با رزولوشن 300 dpi (RGB)، به شما امکان می‌دهد تا پروژه‌های باکیفیت خود را برای سرفصل‌ها، تبلیغات و طرح‌بندی سازمان روزنامه/ژورنال به اشتراک بگذارید که به لطف لایه‌های اشیاء هوشمند به راحتی انجام می‌شود.

و با آن، طیف وسیعی از الگوهای ماکت روزنامه رایگان و ممتاز را برای انتخاب در اختیار دارید، که هر کدام روش متفاوتی را برای نمایش طرح روزنامه خود و زنده کردن آن در مقابل چشمان شما ارائه می‌دهند!