طراحی لوگو یک صنعت بسیار رقابتی است که در آن تنها بهترین طراحان زنده می مانند. و برای اینکه یکی از بهترین طراحان لوگو باشید، باید از بهترین ها یاد بگیرید.
چه به تازگی طراحی لوگو را شروع کرده باشید یا یک طراح لوگو با تجربه، همیشه چیزهای جدیدی وجود دارد که می توانید از دیگر طراحان موفق تر یاد بگیرید.
کتابها، دورهها و آموزشهای طراحی لوگو منبع مناسبی برای یادگیری تکنیکهای جدید، درک روندها و کسب بینش عمیقتر از جانبازان هستند.
بیش از 7000 قالب، طرح و لوگو ساز با دانلود نامحدود
با عضویت در Envato Elements هزاران الگوی لوگوی زیبا، طرح های لوگو و هر چیزی که برای ساختن برند خود نیاز دارید دانلود کنید. از 16 دلار در ماه شروع می شود و به شما امکان دسترسی نامحدود به کتابخانه رو به رشدی با بیش از 2000000 دارایی طراحی، گرافیک، تم، عکس و موارد دیگر را می دهد.
الگوهای لوگو را کاوش کنید
ما تعدادی از بهترین کتابها در مورد طراحی لوگو و همچنین دورهها و آموزشها را برای شما انتخاب کردهایم تا در مسیر یادگیری خود شروع کنید. کاوش را شروع کنید یا روی پیوندهای زیر کلیک کنید تا به یک بخش بروید.
بهترین کتاب های طراحی لوگو
کتاب ها بهترین رسانه برای یادگیری جنبه فنی طراحی لوگو هستند. بسیاری از این کتاب ها دارای بینش های ارزشمند و مطالعات موردی هستند که درس هایی را برای انواع طراحان لوگو برگزار می کند. در اینجا چند کتاب برای شروع آورده شده است.
پل رند: الهام و فرآیند در طراحی
از پل رند اغلب به عنوان پدر طراحی لوگو مدرن یاد می شود. او یک اسطوره در میان طراحان برای ایجاد لوگوهای نمادین برای برندهایی مانند IBM، UPS و ABC است.
این کتاب مجموعهای از مقالات، مصاحبهها و طرحهای اولیه آثار رند را ارائه میکند. این گنجینه ای از بینش های ارزشمند است که می توانید برای درک آنچه در فرآیند تفکر و طراحی لوگوهای نمادین مانند پل رند وجود دارد، کشف کنید.
اصول طراحی لوگو
اگر در طراحی لوگو تازه کار هستید یا می خواهید جنبه فنی ساخت نمادها، نمادها و اشکال لوگو را درک کنید، این کتاب بهترین مکان برای شروع است.
کتاب اصول طراحی لوگو همه چیز را از اصول اولیه گرفته تا تکنیک های پیشرفته ای که طراحان برای ساخت لوگوهای به یاد ماندنی استفاده می کنند را پوشش می دهد. این شما را از طریق فرآیند طراحی، استفاده از شبکهها، ردیابی، تنظیم دقیق و هر جنبه دیگری در بین گردش کار هدایت میکند.
لوگوهایی که آخرین
ایجاد طرحهای لوگوی جاودانه که دههها طول میکشد، نوعی هنری است که تنها تعداد کمی در طول سالها توانستهاند آن را کامل کنند. در حالی که بسیاری از برندها اغلب طراحی مجدد لوگو را انجام می دهند، برخی از برندها هنوز از همان لوگوهای کلاسیکی که در ابتدای شرکت ایجاد کردند استفاده می کنند.
این کتاب به چند مورد از آن مطالعات موردی برند نمادین نگاه میکند تا مفاهیم و استراتژیهایی را که طراحان برای ساخت آن آرمهای نمادین استفاده کردهاند را بررسی کند. به زبان ساده، این کتاب فرآیند چنین لوگوهای عالی را به شما نشان می دهد تا به شما در طراحی «لوگوهایی ماندگار» کمک کند.
عشق طراحی لوگو
دیوید ایری، طراح لوگو و هویت برند حرفه ای، درس های بسیار ارزشمند و تجربیات خود را در این عشق طراحی لوگو به اشتراک می گذارد. این کتاب در بین طراحان نیز بسیار محبوب است.
در این کتاب، دیوید از مطالعات موردی بسیاری استفاده می کند تا روند طراحی لوگوهای عالی را به شما نشان دهد. او همچنین بیش از 30 نکته را برای طراحی لوگو ارائه می کند. این کتابی است که برای طراحان لوگو مبتدی و متخصص مفید است.
سمبل
نمادها نقش مهمی در طراحی هر لوگو ایفا می کنند. در واقع، هر طراحی لوگو دارای نوعی نمادگرایی است که نشان دهنده ماموریت و صنعت پشت برند است.
با این کتاب، می توانید معانی پشت هر نماد را درک کنید و یاد بگیرید که آنها را به طور مؤثرتری در طرح های خود بگنجانید. این کتاب حاوی نمادهای زیادی است که بر اساس نوع بصری و با زیرنویس های توصیفی در دسته بندی های مختلف سازماندهی شده اند. خواندن آن برای طراحان لوگو و هویت برند ضروری است.
مثلث دایره مربع
این کتاب جالبی است که مفهومی را که توسط طراح افسانه ای ایتالیایی، برونو موناری معرفی شده است، بررسی می کند. در این کتاب، Munari نشان میدهد که چگونه شکلهای مربع، دایره و مثلث به هر طرحی که ایجاد میکنید کمک میکنند.
این یک کتاب چشم باز است که به شما امکان می دهد دنیای طراحی را از منظری جدید ببینید. این کتاب نه تنها برای طراحان لوگو بلکه برای همه انواع دیگر طراحان و هنرمندان منبع ارزشمندی است.
تفکر با تایپ
درک تایپوگرافی چیزی است که هر طراح باید از همان ابتدا به آن تسلط داشته باشد. یادگیری در مورد قالبهای فونت، شیتهای سبک، استفاده از تزئینات، و سایر جنبههای فنی تایپوگرافی، پایه و اساس خلاقیتهایی را که میسازید، میسازد.
Thinking with Type تمام اصول و مفاهیم مربوط به تایپوگرافی را به شما آموزش می دهد تا به شما کمک کند از فونت ها به طور موثرتری در طراحی های خود استفاده کنید.
کتاب برندسازی
طراحی لوگو تنها بخشی از هویت برند است. درک اینکه چگونه با تصویر بزرگ هویت بصری یک برند مطابقت دارد، برای یافتن مفهوم مناسب برای طراحی لوگو کلیدی است.
کتاب برندینگ راهنمایی است که به شما کمک می کند بفهمید که چگونه لوگوها با هویت برند منطبق می شوند و همچنین بیاموزید که چه چیزی در فرآیند ساخت هویت بصری برای یک برند انجام می شود.
بهترین دوره های طراحی لوگو
یادگیری با دوره های آنلاین بسیار موثرتر از هر رسانه دیگری است. ساختار سازماندهی شده به شما مسیر روشنی برای یادگیری بخشهای خاص طراحی لوگو و درک بهتر آنها میدهد. با این دوره ها شروع کنید.
طراحی لوگو: از مفهوم تا ارائه
این دوره توسط یک طراح کهنه کار به نام ساگی هاویو تدریس می شود که در آژانسی کار می کند که برندسازی را برای شرکت های بزرگی مانند NBC، National Geographic و Animal Planet انجام می دهد.
محتوای دوره شامل 16 درس است که کل فرآیند طراحی لوگو، از مفهوم تا ارائه طرح نهایی را پوشش می دهد. همچنین شامل تمرینات عملی و دانلود می باشد.
طراحی لوگو 01
این دوره توسط طراح برنده جایزه امی، کریس دو ارائه شده است. اصول طراحی لوگو را پوشش می دهد و تمام جزئیاتی را که برای ایجاد گردش کار بهتر به عنوان یک طراح لوگو نیاز دارید، ارائه می دهد.
این دوره شامل بیش از 6 ساعت محتوای ویدیویی است که اصول طراحی لوگو، لوگوتایپ های مختلف، ارائه ها و میانبرهای Adobe Illustrator را نیز پوشش می دهد.
لوگوهای تایپوگرافی
یکی از محبوب ترین گرایش ها در طراحی لوگو، لوگوهای تایپوگرافیک است. این لوگوهای مبتنی بر نوع معمولاً در همه چیز از برندها گرفته تا تی شرت ها، طرح های بسته بندی، برچسب ها و موارد دیگر استفاده می شوند.
این دوره شامل تمام درس ها و جزئیاتی است که برای شروع ساختن لوگوهای حرفه ای تایپوگرافی به تنهایی باید بدانید.
طراحی لوگو با دراپلین
آرون دراپلین نمادی در دنیای طراحی گرافیک است، او به دلیل طراحی تمبر پستی ایالات متحده با لوگوی نوار ستاره شناخته شده است. در این دوره آموزشی دراپلین اصول طراحی لوگو را به شما آموزش می دهد.
این دوره شامل 10 درس کوتاه با جزئیات در مورد اسرار شکل، درک نوع و استفاده از رنگ های مناسب در طرح های شما است.
نام تجاری طراحی شده با دست: طراحی لوگوهای اصلی
اگر طراح هستید که رویکرد عملی تری را برای طراحی لوگو ترجیح می دهید، مطمئنا از محتویات این دوره قدردانی خواهید کرد. این دوره از جانب یکی دیگر از کهنهکارها، جان کونتینو است که با برندهای بزرگی مانند Hulu، Coca-Cola، Nike، AT&T و غیره کار کرده است.
در این دوره 16 درس ارزشمند وجود دارد که شما را در ایجاد لوگوهای اصلی با رویکرد طراحی دستی راهنمایی می کند. این به شما بینش های زیادی را در مورد نحوه عملکرد Contino در طراحی لوگو نیز می دهد.
بهترین آموزش طراحی لوگو (رایگان)
اگر علاقه مند به یادگیری تکنیک ها و روش های جالب جدید مرتبط با طراحی لوگو هستید، این آموزش های رایگان طراحی لوگو برای شما مناسب است.
نحوه طراحی لوگو برای مبتدیان
دانیل والتر اسکات، مربی Adobe Certified به شما نشان می دهد که چگونه از ابتدا تا انتها یک لوگو ایجاد کنید، در این آموزش یوتیوب بسیار مبتدی. در این آموزش 28 دقیقه ای، فرآیند و گردش کار ایجاد لوگو را با دستورالعمل های بسیار ساده و گام به گام یاد خواهید گرفت.
یک لوگوی برداری از یک طرح ایجاد کنید
این آموزش رایگان به شما نشان میدهد که چگونه با استفاده از Adobe Illustrator، طرحهای لوگوی طراحی مداد خود را به فرمت دیجیتال تبدیل کنید. بسیاری از طراحان ترجیح میدهند هنگام ارائه مفاهیمی برای لوگو، روی صفحههای طراحی و مداد کار کنند. گاهی اوقات مشتریان شما حتی طرح هایی را برای شما ارسال می کنند تا با آنها کار کنید. این آموزش برای آن مواقع بسیار مفید خواهد بود.
13 قانون طلایی طراحی لوگو
هنگام ایجاد لوگو موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. مانند اطمینان از اینکه آرم شما در هر دو فرمت چاپی و دیجیتال عالی به نظر می رسد. یا مطمئن شوید که رنگ ها در همه پلتفرم ها عالی به نظر می رسند. در این آموزش، 13 مورد از آن قوانین طلایی را که باید هنگام ایجاد لوگو رعایت کنید، یاد خواهید گرفت.
13 تکنیک پیشرفته طراحی لوگو
اگر می خواهید مهارت های طراحی لوگوی چشمگیر خود را ارتقا دهید، این آموزش برای شما مناسب است. این دارای 13 تکنیک پیشرفته است که می توانید از آنها برای ایجاد طرح های پیچیده تر لوگو با تلاش کمتر استفاده کنید.
نحوه طراحی لوگو با استفاده از روش Grid
طراحی لوگو با چیدمان هندسی در بین برندهای سنتی و بزرگ بسیار محبوب است. این آموزش نحوه ساخت آنها را با استفاده از روش Grid به شما نشان می دهد. این یک آموزش ساده است که می توانید از آن برای یادگیری اصول اولیه و آزمایش استفاده کنید.
نتیجه
اینها تنها تعدادی از کتابها و دورههایی هستند که فکر میکنیم باید آنها را بررسی کنید. از آنها به عنوان نقطه شروع برای کشف احتمالات جدید استفاده کنید. و با خواندن کتاب های بیشتر و تماشای دوره های عالی بیشتر فراتر بروید.