ویدیوها دیگر فقط سرگرمی نیستند. آنها اکنون مؤثرترین رسانه برای بازاریابی، ارتباطات و آموزش هستند. و درهای زیادی را به روی سازندگان باز کرده است و به آنها اجازه می دهد تا در حالی که کارهایی را که دوست دارند، میلیون ها درآمد کسب کنند.

یوتیوب‌برهای زیادی وجود دارند که فقط ویدیوها را آپلود می‌کنند و سال‌ها از آن ویدیوها درآمد کسب می‌کنند. اینفلوئنسر محبوب علی ابدالبرای مثال، از یک ویدیویی که در سال 2018 آپلود کرد، بیش از 190 هزار دلار درآمد کسب کرده است. و این تنها یکی از بیش از 450 ویدیو در کانال او است.

البته راه های زیادی برای کسب درآمد در یوتیوب وجود دارد و برای شروع نیازی به یک میلیون مشترک ندارید. یکی از چیزهایی که به آن نیاز دارید یک نرم افزار ویرایش ویدیو با کاربری آسان و مقرون به صرفه برای ایجاد محتوای عالی است. اپلیکیشنی مانند VideoProc Vlogger.

VideoProc Vlogger نرم افزار عالی برای YouTubers، TikTokers، بازاریابان، و vlogger ها برای ساختن ویدیوهایی با ظاهر حرفه ای است. چرا؟ زیرا برای مبتدیان و استفاده از آن کاملا رایگان است! اگر تا به حال با نحوه ویرایش یک ویدیوی YouTube مشکل داشته اید، این یک مکان عالی برای شروع است.

در این بررسی، نگاهی دقیق‌تر به این ویرایشگر ویدیو می‌اندازیم تا ببینیم چه چیزی برای ارائه دارد. بیایید شیرجه بزنیم

VideoProc Vlogger چیست؟

VideoProc Vlogger

VideoProc Vlogger یک برنامه ویرایش ویدیوی جدید است که مجموعه کاملی از ابزارها را برای ویرایش و پردازش ویدیوها برای انواع سازندگان محتوا ارائه می دهد. رابط کاربری ساده و مبتدی آن چیزی است که این نرم افزار را بسیار جذاب می کند.

این برنامه همچنین دارای بسیاری از ویژگی‌های مفید مانند ویرایش صدا، درجه‌بندی رنگ، و ویرایش صفحه سبز است که همگی با کنترل‌های قابل درک آسان هستند.

با این حال، بهترین چیز در مورد VideoProc Vlogger این است که نرم افزار برای دانلود و استفاده رایگان است. هیچ آزمایشی، محدودیتی در طول ویدیو، یا واترمارک اجباری وجود ندارد.

بهترین ویژگی های VideoProc Vlogger

VideoProc Vlogger یک برنامه عالی ویرایش ویدیوی رایگان است، اما این بدان معنا نیست که فاقد ویژگی های خوب است. در اینجا تعدادی از جالب ترین ابزارهایی که با این برنامه دریافت می کنید آورده شده است.

سرعت فوق العاده سریع پردازش ویدیو

هنگام استفاده از نرم افزار ویرایش ویدیو، یکی از بزرگترین شکایات اکثر کاربران سرعت پایین رندر است. برخی از برنامه‌ها ساعت‌ها طول می‌کشند تا یک ویدیوی 10 دقیقه‌ای 4K را پردازش کنند و در عین حال تمام منابع سیستم را جمع‌آوری کنند.

VideoProc Vlogger راه حلی برای این مشکل با الگوریتم منحصر به فرد و شتاب GPU ارائه می دهد. این برنامه به شما امکان می دهد ویدیوها را با وضوح حداکثر 4K در عرض چند دقیقه و در اندازه های کوچکتر رندر کنید.

رابط کاربری آسان برای مبتدی دوستانه

رابط Vlogger VideoProc

امکان برش، ویرایش و پردازش سریع ویدیوها یکی دیگر از مزایای استفاده از VideoProc Vlogger است. برای استفاده از برنامه نیازی به مهارت های پیشرفته ویرایش ویدیو ندارید. این یک رابط کاربری ساده با کنترل ها و ابزارهای ساده برای انجام کار دارد.

همچنین برای اجرای نرم افزار به یک کامپیوتر گران قیمت نیاز ندارید. داشتن یک لپ تاپ ویندوز 7 با تنها 1 گیگابایت رم و 512 مگابایت GPU برای عملکرد برنامه کافی است.

کتابخانه ای از جلوه ها و تنظیمات از پیش تعیین شده حرکت جالب

جلوه های حرکتی ویدیوپروک ولاگر

VideoProc Vlogger همراه با مجموعه ای از جلوه های حرکتی جالب ارائه می شود. این افکت‌ها به شما این امکان را می‌دهند که ویدیوهای خود را با سبک‌های مختلف جلوه‌های حرکتی دوربین مانند حرکت و زوم، برش حرکت و حتی افکت‌هایی که مسیر حرکت ویدیو را تغییر می‌دهند، حرفه‌ای‌تر جلوه دهید.

رنگ ها را با LUT ها تقویت کنید

VideoProc Vlogger LUTs

درجه بندی رنگ بخش مهمی از فرآیند ویرایش ویدیو است. معمولاً برای درجه بندی رنگی ویدیو باید یک ویرایشگر ویدیو ماهر باشید. اما با VideoProc Vlogger، می‌توانید بدون تجربه قبلی رنگ‌ها را آزمایش کنید.

این برنامه به شما امکان می دهد به راحتی به کنترل های رنگ برای هر کلیپ در جدول زمانی دسترسی داشته باشید. و حتی می توانید LUT های رنگی از پیش ساخته شده را وارد کنید تا ظاهری منحصر به فرد به ویدیوهای خود نیز ببخشید.

ابزارهای ویرایش صدا در درجه استودیو

ویرایشگر صوتی videoproc vlogger

اگر می‌خواهید صدای ویدیوهای خود را افزایش داده و بهبود ببخشید، VideoProc Vlogger ابزارهای ویرایش صوتی داخلی دارد تا به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند. دارای 3 حالت تجزیه و تحلیل صدا و یک اکولایزر صوتی 10 بانده برای تنظیم دقیق آهنگ های صوتی شما به کمال. این ابزارها به ویژه برای هنرمندان، دی جی ها و سازندگان محتوای موسیقی بسیار مفید خواهند بود.

ویدیوهای سفر را در حال حرکت ویرایش کنید

ویدیوپروک ولاگر ویدیوهای مسافرتی

همانطور که ممکن است از نام آن حدس بزنید، VideoProc Vlogger یک ویرایشگر ویدیوی عالی برای ولاگرهای مسافرتی است. می‌توانید از این برنامه برای رندر کردن ویدیوهای 4K و ویرایش ویدیوهای گرفته شده در هر دستگاهی از آیفون گرفته تا دوربین‌های DSLR استفاده کنید.

همچنین مجموعه کاملی از ابزارها را ارائه می دهد ویدیوهای سینمایی GoPro بسازید. می‌توانید از VideoProc Vlogger برای رفع فوری ویدیوهای لرزان، فشرده‌سازی آن فایل‌های ویدیویی غول‌پیکر در اندازه‌های کوچک‌تر و ویرایش آسان آن‌ها قبل از آپلود در کانال‌های خود استفاده کنید.

در حال حاضر، VideoProc در حال اجرا است مسابقه ولاگر مسافرتی با جوایز نقدی و جایزه اول دوربین Canon PowerShot G7. حتما آن را بررسی کنید.

این کاملا رایگان است!

در صورتی که آن را از دست دادید، VideoProc Vlogger کاملا رایگان است. و برخلاف سایر برنامه‌های ویرایش ویدیوی رایگان، این برنامه محدودیتی در طول ویدیو ایجاد نمی‌کند یا واترمارک به ویدیوهای شما اضافه نمی‌کند. شما می توانید این نرم افزار رایگان ویرایش ویدیو را دانلود کرده و تا زمانی که دوست دارید از آن استفاده کنید.

نحوه ویرایش ویدیوهای YouTube با استفاده از VideoProc Vlogger

با VideoProc Vlogger، می‌توانید تنها با چند کلیک ویدیوهای YouTube را ویرایش و پردازش کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

پروژه جدید VideoProc Vlogger

ابتدا VideoProc Vlogger را باز کرده و یک پروژه جدید ایجاد کنید. همچنین می توانید وضوح تصویر خود را در اینجا انتخاب کنید.

جدول زمانی ویرایش VideoProc Vlogger

کلیپ های ویدیویی خود را به جدول زمانی اضافه کنید. از اینجا می توانید کلیپ های ویدیویی خود را هر طور که دوست دارید برش داده و ویرایش کنید.

فیلترهای جلوه های VideoProc Vlogger

برای ایجاد یک ویدیوی زیبا و بدون درز، حتما چند فیلتر و افکت های انتقال اضافه کنید.

عناوین VideoProc Vlogger

همچنین می توانید عنوان و متن را به ویدیوهای خود اضافه کنید.

صادرات VideoProc Vlogger

پس از اتمام کار، روی دکمه Export کلیک کنید تا ویدیو رندر شود. می توانید سطح کیفیت، نرخ فریم، کیفیت صدا و گزینه های بیشتری را برای پردازش ویدیو انتخاب کنید. همچنین، مطمئن شوید که شتاب سخت‌افزاری را فعال کنید تا ویدیوهای خود را بسیار سریع‌تر ارائه دهید.

خودشه! اکنون ویدیوی شما برای آپلود در YouTube آماده است!

برای یادگیری نحوه استفاده از VideoProc Vlogger می توانید این راهنمای ویدیویی را بررسی کنید.

چه کسی باید از VideoProc Vlogger استفاده کند؟

سهولت استفاده، رابط کاربری ساده و قیمت کاملا رایگان، VideoProc Vlogger را به یکی از بهترین برنامه های ویرایش ویدیو نه تنها برای مبتدیان، بلکه برای ویرایشگرهای ویدیویی با تجربه تبدیل کرده است.

توانایی آن در ارائه ویدیوهای با وضوح بالا، سیستم مورد نیاز پایین، گزینه های درجه بندی رنگ، و ابزارهای داخلی ویرایش صدا به این نرم افزار اجازه می دهد تا در بین بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیوی رایگان موجود امروز رتبه بندی شود.

VideoProc Vlogger برای همه انواع سازندگان، به ویژه برای ولاگرهای مسافرتی و یوتیوبرها عالی است. اما برای معلمان برای ساختن درس های ویدیویی و همچنین برای بازاریابان برای ساختن ویدیوهای تبلیغاتی سریع اینستاگرام و فیسبوک مفید است.

می توانید با استفاده از نرم افزار شروع به کار کنید تا خودتان متوجه شوید. VideoProc Vlogger برای دانلود در پلتفرم های ویندوز و مک رایگان است.