* { box-sizing: border-box; } body {margin: 0;}*{box-sizing:border-box;}body{margin-top:0px;margin-right:0px;margin-bottom:0px;margin-left:0px;}#ifmzv{background -color:rgb(243, 245, 246);}#ifdsy-2-2-2{background-color:rgb(243, 245, 246);}#iqgsz{background-color:rgb(243, 245, 246) );}#i7r43{background-color:rgb(243, 245, 246)؛}

آیا نمی دانید چگونه جی کوئری را به تنهایی یاد بگیرید؟ وقتی جی کوئری ظاهر شد، بازی را برای توسعه وب تغییر داد. این دیگر مدرن ترین کتابخانه نیست، اما همچنان بسیار محبوب است و برای برنامه نویسی ساده وب ارزش یادگیری دارد.

خوشبختانه آموزش‌ها و منابع jQuery زیادی در اینجا وجود دارد Envato Tuts+ و روی ما کانال یوتیوب.

جی کوئری چیست؟

jQuery یک کتابخانه جاوا اسکریپت سریع، کوچک و غنی است. با استفاده از یک API آسان که در بسیاری از مرورگرها کار می کند، مواردی مانند پیمایش و دستکاری اسناد HTML، مدیریت رویداد، انیمیشن و AJAX را بسیار ساده تر می کند. – وب سایت جی کوئری

جی کوئری یک کتابخانه جاوا اسکریپت است که برای ساده سازی HTML طراحی شده است DOM پیمایش درخت و دستکاری، و همچنین مدیریت رویداد، انیمیشن CSS و AJAX.

آموزش یادگیری jQuery

این آموزش ها به شما کمک می کند تا در مورد JQuery و نحوه استقرار آن بیشتر بدانید و بدانید.

عملکرد JQuery

در این مقاله ده نکته آسان برای بهبود فوری عملکرد اسکریپت ارائه می شود.

پلاگین ها و قالب های جی کوئری

CodeCanyon، عناصر Envato، و تم فارست منابع فوق العاده ای برای پلاگین ها و قالب های JQuery هستند. آنها می توانند به شما در صرفه جویی در زمان، کاهش هزینه های توسعه و تحویل پروژه ها به موقع کمک کنند.

JQuery Flipbooks

گالری های جی کوئری

CodeCanyon، Envato Elements و ThemeForest منابع فوق العاده ای برای پلاگین ها و قالب های jQuery هستند. آنها به شما کمک می کنند تا در زمان صرفه جویی کنید، هزینه توسعه را کاهش دهید و پروژه ها را به موقع تحویل دهید.

دوره آنلاین رایگان جاوا اسکریپت

این منابع به تسلط سریع بر jQuery کمک می کند. و از آنجایی که jQuery یک کتابخانه جاوا اسکریپت است، به دانش کامل جاوا اسکریپت نیاز دارید. دوره جامع رایگان آنلاین ما، مبانی مدرن جاوا اسکریپت به شما کمک می کند تا به این زبان وب تسلط پیدا کنید.

رایگان

7.5 ساعت

اصول مدرن جاوا اسکریپت را در 7 ساعت بیاموزید! دوره رایگان

در این دوره، تمام مفاهیم ضروری زبان جاوا اسکریپت را یاد خواهید گرفت.