هنر جلد YouTube شما بخش مهمی از نام تجاری کانال شما است. این اولین چیزی است که مردم هنگام بازدید از کانال شما می بینند و عکس روی جلد این فرصت را به شما می دهد که اولین تاثیر خوبی داشته باشید.

اگر به برخی از کانال های محبوب یوتیوب نگاه کنید، متوجه خواهید شد که همه آنها بنرهایی را با دقت طراحی کرده اند که به طور موثر کانال خود را تبلیغ می کنند. آن‌ها معمولاً دسته‌های رسانه‌های اجتماعی، برنامه‌های پخش جریانی و توضیحات محتوایی را که می‌سازند نشان می‌دهند.

شما باید یک طراح حرفه ای استخدام کنید تا یک جلد هنری عالی مانند آن بسازید. اما خوشبختانه، با کمک قالب‌های جلد هنری یوتیوب، می‌توانید خودتان یکی را طراحی کنید.

مجموعه ما از قالب‌های روی جلد و بنر کانال YouTube را بررسی کنید. یک قالب جلد متناسب با کانال خود بیابید، آن را دانلود کنید، آن را با فتوشاپ ویرایش کنید و ظرف چند دقیقه یک کاور هنری حرفه ای خواهید داشت.

پخش جریانی قالب‌های هنری جلد یوتیوب در دهه 90

این بسته قالب‌های هنری روی جلد با نوستالژی دهه 90 با طراحی روشن و رنگارنگ همراه است. این برای کانال های YouTube سرگرم کننده و سرگرم کننده است تا نشان دهند محتوای آنها چیست. این بسته شامل 5 سبک مختلف از طرح‌بندی روی جلد است که می‌توانید هر طور که دوست دارید با Photoshop یا Illustrator آن‌ها را سفارشی کنید.

قالب بنر جلد YouTube Vlogger Travel

اگر می خواهید کانال vlog مسافرتی خود را از صدها کانال دیگر متمایز کنید، حتما از این کاور آرت استفاده کنید. دارای طرح‌بندی خلاقانه و منحصربه‌فرد روی جلد است که به شما امکان می‌دهد کانال خود را با طراحی مد روز برجسته کنید. 3 قالب مختلف برای انتخاب در این بسته وجود دارد.

قالب‌های هنری جلد YouTube Business

طراحی ساده این قالب‌های روی جلد آن‌ها را به گزینه‌ای عالی برای کسب و کار و کانال‌های یوتیوب آژانس تبدیل می‌کند. شما به راحتی می توانید طراحی را برای تنظیم مجدد محتوا، تغییر رنگ، فونت و جایگزینی تصاویر سفارشی کنید. این در فرمت فایل PSD می آید.

الگوهای هنری کانال یوتیوب مدرن

این مجموعه از هنرهای کانال YouTube برای سازندگان، هنرمندان و طراحان انفرادی ایده‌آل است. طراحی رنگارنگ در کنار چیدمان محتوای تمیز ظاهر و حس بسیار حرفه ای به آنها می دهد. و فضایی برای تبلیغ کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و همچنین برنامه‌های پادکست یا پخش جریانی وجود دارد.

الگوهای بنر جلد پادکست یوتیوب

این کیت قالب های بنر یوتیوب با طراحی بسیار زیبا، به طور خاص برای کانال های پادکست یوتیوب ساخته شده است. در این بسته 3 قالب بنر مختلف وجود دارد. هر قالب را می توان به راحتی با فتوشاپ سفارشی کرد تا در صورت لزوم هر گونه تغییر ایجاد کند.

قالب رایگان یوتیوب طراحی ممفیس

این یک الگوی بنر رایگان YouTube است که می‌توانید از آن برای طراحی جلد یک کانال با موضوع موسیقی استفاده کنید. شما می توانید این الگو را با استفاده از ویرایشگر آنلاین Placeit برای تغییر رنگ ها، شکل ها و متن از مرورگر خود بدون نیاز به استفاده از فتوشاپ سفارشی کنید.

قالب هنری جلد یوتیوب Vlog Food

این یک الگوی نقاشی روی جلد بسیار خلاقانه و رنگارنگ است که به طور خاص برای کانال‌هایی در زمینه غذا و آشپزی طراحی شده است. در این بسته 3 سبک مختلف طراحی جلد وجود دارد که می توانید به راحتی آنها را با استفاده از فتوشاپ یا ایلوستریتور ویرایش و سفارشی کنید.

قالب های بنر کانال موسیقی یوتیوب

می توانید از این الگوی جلد YouTube برای طراحی یک بنر حرفه ای برای یک کانال موسیقی یا یک هنرمند استفاده کنید. این قالب در 4 نوع مختلف نیز موجود است. آنها در هر دو نسخه دسکتاپ و موبایل یوتیوب کاملاً مناسب هستند.

قالب‌های هنری جلد YouTube Business

یک قالب مدرن روی جلد YouTube با طراحی جسورانه. این کیت قالب برای استارت آپ ها و برندهای فناوری عالی است. شما می توانید از بین 3 طرح مختلف جلد هنری انتخاب کنید تا ظاهری عالی برای کانال خود داشته باشید. این قالب در فرمت های PSD و AI موجود است.

قالب جلد کانال یوتیوب بازی

این الگوی روی جلد YouTube برای کانال های بازی مناسب است. به خصوص برای کانال هایی که بازی های یکپارچهسازی با سیستمعامل و پیکسل را پوشش می دهند عالی به نظر می رسد. البته می توانید به راحتی رنگ، متن و تصاویر قالب را نیز به دلخواه خود تغییر دهید.

قالب رایگان جلد YouTube برای کانال های سفر

این یک قالب رایگان روی جلد YouTube است که با طراحی خلاقانه همراه است. این برای ساخت یک طرح جلد جذاب برای کانال‌های مسافرتی، کمپینگ و ماجراجویی در فضای باز ایده‌آل است. شما می توانید این قالب را با استفاده از فتوشاپ شخصی سازی کنید.

قالب هنری جلد زیبای یوتیوب

اگر می خواهید یک جلد هنری مدرن و زیبا برای کانال یوتیوب برند لوکس طراحی کنید، این الگو انتخاب مناسبی برای شماست. در این باندل 3 طرح مختلف روی جلد با طرح های فوق العاده گنجانده شده است.

قالب هنری جلد یوتیوب مربی بدنسازی

این الگوی هنری روی جلد مناسب با کانال‌های یوتیوب باشگاه بدنسازی و تناسب اندام است. این قالب از رنگ‌های تیره و اشکال جذاب برای ایجاد ظاهری جسورانه و پرانرژی برای کانال استفاده می‌کند. این در 2 سبک پوشش مختلف ارائه می شود.

قالب سرگرم کننده جلد یوتیوب برای کانال های کودکان

از این الگوی روی جلد YouTube برای ایجاد یک بنر سرگرم کننده و خلاقانه برای کانال YouTube کودکان استفاده کنید. همچنین برای کانال هایی در زمینه آموزشی عالی است. این قالب در 2 نوع موجود است و هر دو کاملاً قابل تنظیم هستند.

قالب جلد یوتیوب برای کانال های نکات زیبایی

این طرح جلد یوتیوب با کانال هایی در زمینه زیبایی و آرایش ساخته شده است. شامل 3 طرح زیبا برای ساخت طرح کاور شیک برای کانال زنانه. قالب ها را می توان با استفاده از Photoshop یا Illustrator سفارشی کرد.

قالب رایگان YouTube Business Modern Cover

برای ایجاد یک بنر مدرن برای کانال های راه اندازی و کسب و کار می توانید این کاور آرت یوتیوب را به صورت رایگان دانلود کنید. قالب در فرمت PSD ارائه می شود و می توانید آن را برای تغییر رنگ و فونت به دلخواه خود سفارشی کنید.

قالب رایگان بازی YouTube Cover Art

این قالب رایگان روی جلد نیز از Placeit است. شما می توانید به راحتی جلد آرت را به صورت رایگان ویرایش، سفارشی سازی و دانلود کنید. این یکی برای کانال های بازی مناسب است.

قالب های هنری جلد یوتیوب بازی چند منظوره

این مجموعه از قالب‌های روی جلد YouTube برای کانال‌هایی طراحی شده است که محتوای مرتبط با سرگرمی را پوشش می‌دهند. این شامل 4 طرح بنر مختلف برای بازی، فیلم، موسیقی و کانال هایی با موضوع تناسب اندام است. هر قالب را می توان با فتوشاپ برای تغییر فونت، متن و تصاویر سفارشی کرد.

الگوهای بنر جلد خلاقانه یوتیوب

شما می توانید یک بنر مد روز و رنگارنگ یوتیوب با الگوهای موجود در این بسته ایجاد کنید. آنها دارای طرح‌های خلاقانه‌ای هستند که برای یوتیوب‌برانی که نظرات میم، جریان‌های بازی، نقد فیلم و موارد دیگر را ایجاد می‌کنند، مناسب‌تر است. در این بسته 3 طرح مختلف وجود دارد.

الگوی هنری جلد لنز پرسپکتیو یوتیوب

اگر عکاس، طراح، توسعه‌دهنده یا هنرمندی هستید که محتوای آموزشی در YouTube ایجاد می‌کنید، این الگوی هنر جلد به شما کمک می‌کند یک بنر حرفه‌ای برای کانال خود ایجاد کنید. شما می توانید از بین 3 طرح مختلف انتخاب کنید و آنها را مطابق با کانال خود سفارشی کنید.

جلد یوتیوب Vlog Food

قالب های بنر موجود در این بسته انتخابی عالی برای ساخت کاور کانال برای دستور غذاها و ولاگرها هستند. 3 طرح قالب در بسته وجود دارد که می توانید از آنها برای اضافه کردن یک بنر شیک و شیک به کانال خود استفاده کنید. هر قالب در هر دو فرمت فایل Illustrator و Photoshop موجود است.

Pastel Creator - قالب هنری جلد یوتیوب

این مجموعه از قالب‌های کاور آرت برای سازندگانی که به دنبال طرح‌های بنر ساده و مینیمالیستی هستند، ایده‌آل است. شامل 3 طرح مختلف با چیدمان ساده است. با فضایی برای تبلیغ کانال های اجتماعی و همچنین عکس نمایه خود. می توانید با استفاده از Photoshop یا Illustrator قالب ها را ویرایش کنید تا رنگ ها، متن و فونت ها را تغییر دهید.

قالب هنری کانال YouTuber رایگان مد

شما می توانید از این قالب هنری کانال رایگان برای ایجاد یک بنر زیبا برای یک کانال مد YouTube استفاده کنید. این در قالب وکتور EPS ارائه می شود، بنابراین می توانید به راحتی هر قسمت از الگو را با استفاده از یک ویرایشگر برداری مانند Illustrator شخصی سازی کنید.

الگوی بنر رایگان بازی YouTube

این قالب رایگان در قالب وکتور نیز موجود است. این برای ساخت یک کانال هنری ساده برای یک کانال YouTube بازی ایده آل است. این الگو دارای متن، رنگ و پس زمینه قابل ویرایش است.

الگوی جلد یوتیوب سبک شهری

این الگوی جلد YouTube می تواند برای ایجاد بنر برای انواع مختلف جریان ها و کانال های پادکست استفاده شود. دارای طراحی به سبک شهری با تم رنگ تیره نیز می باشد. 2 طرح مختلف در بسته وجود دارد که می توانید با Photoshop یا Illustrator آنها را سفارشی کنید.

پخش جریانی قالب هنری جلد یوتیوب

اگر پخش کننده بازی های یوتیوب هستید، این مجموعه از الگوهای روی جلد فقط برای شما ساخته شده است. این شامل 5 الگوی مختلف PSD است که می توانید به راحتی آنها را سفارشی کنید تا یک بنر جلدی ایجاد کنید که کانال و دسته های رسانه های اجتماعی شما را برجسته می کند.

Buscoach - قالب بنر جلد یوتیوب

این مجموعه از الگوهای بنر جلد برای کانال‌های YouTube که محتوای آموزشی، آموزشی و آموزشی را پوشش می‌دهند، عالی است. این قالب ها دارای طرح های خلاقانه ای هستند تا به راحتی خدمات و محتوای شما را نیز تبلیغ کنند. 3 طرح قالب مختلف وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

قالب هنری کانال یوتیوب Fitness & Gym

برای کانال تناسب اندام یا باشگاه بدنسازی خود یک جلد هنری جذاب YouTube ایجاد کنید. این مجموعه دارای 4 طرح پوشش مختلف است که می توانید از آنها برای تبلیغ سالن بدنسازی، برنامه های تناسب اندام و موارد دیگر استفاده کنید. با استفاده از فتوشاپ می توانید به راحتی طرح را ویرایش کنید تا متن، آیکون ها و تصاویر را تغییر دهید.

Dollans - قالب هنری جلد یوتیوب

این الگوی کاور آرت برای طراحان و توسعه دهندگان برای ساخت یک بنر شیک برای کانالشان عالی است. این در 3 طرح بندی مختلف با تم های رنگی تیره و مد روز ارائه می شود. متن، اشکال، رنگ‌ها و همه چیز در قالب‌ها کاملاً قابل تنظیم هستند.

هنر کانال YouTube بازی رایگان

یکی دیگر از الگوهای هنری کانال YouTube رایگان برای سازندگان محتوای بازی. این الگو دارای سبک طراحی ممفیس است که کانال شما را از سایرین متمایز می کند.

الگوی رایگان موسیقی و دی جی YouTube Banner

یک الگوی بنر خلاقانه YouTube برای دی جی ها و کانال های موسیقی YouTube. این الگو در فرمت EPS برداری است و می‌توانید با استفاده از Illustrator آن را سفارشی کنید تا متن را تغییر دهید و عناصر را به دلخواه خود مرتب کنید.

قالب های هنری جلد یوتیوب بازی

این مجموعه از الگوهای روی جلد برای بازی کانال های یوتیوب ساخته شده است. دارای مجموعه ای از طرح های بنر خلاقانه است که کانال شما را سرگرم کننده تر می کند. 3 طرح قالب مختلف در بسته وجود دارد.

بررسی فنی قالب بنر جلد یوتیوب

می توانید از الگوهای موجود در این بسته برای ایجاد بنرهای پوششی برای اخبار فناوری و بررسی کانال های YouTube استفاده کنید. این شامل 3 قالب مختلف است که می توانید به راحتی آن را به دلخواه خود سفارشی کنید.

قالب های هنری جلد یوتیوب مفهوم خلاقانه

این کیت قالب بنر جلد برای کانال های YouTube که محتوای آموزشی را پوشش می دهند عالی است. می‌توانید طرح‌ها را هر طور که دوست دارید سفارشی کنید تا تصاویر، رنگ‌ها و متن‌های خود را نیز اضافه کنید. قالب ها در فرمت های فایل AI و PSD ارائه می شوند.

حداقل قالب پخش زنده یوتیوب روی جلد

اگر یک کانال پخش زنده یوتیوب دارید، این مجموعه از قالب‌های هنری به شما کمک می‌کند تا بنر مناسبی برای کانال خود طراحی کنید. شامل 5 طرح بنر مختلف با طرح های تمیز و مینیمال. می توانید آنها را با فتوشاپ نیز ویرایش کنید.

حتماً بهترین مجموعه قالب‌های کوچک YouTube ما را نیز بررسی کنید.