وقتی صحبت از بازاریابی یک محصول می شود، ویدیوها تقریباً از هر استراتژی بازاریابی دیگری بهتر عمل می کنند.

به خصوص با توجه به پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر ویدئو، مانند یوتیوب، تیک تاک و اینستاگرام که بالاتر از سایر پلت‌فرم‌ها قرار گرفته‌اند، اکنون کسب‌وکارهای بیشتری بودجه‌های بیشتری را برای ایجاد محتوای ویدیویی برای تبلیغ محصولات خود اختصاص می‌دهند.

اگرچه، بودجه های بیشتر همیشه به معنای دستیابی بیشتر به کمپین های شما نیست. اگر به اکثر ویدیوهای پرطرفدار امروز نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که این ویدیوهای خلاقانه و به یاد ماندنی هستند که در بالای هر لیست قرار می گیرند.

برای ساختن یک ویدیوی عالی به بودجه بازاریابی کلان نیاز ندارید. تا زمانی که الگوی ویدئویی نمایشی محصول مناسب را انتخاب کنید، می‌توانید بدون تلاش زیاد ویدیوهای خلاقانه بسازید.

بیش از 2 میلیون قالب افترافکت، بازکننده، یک سوم پایین تر، نیش لوگو و موارد دیگر با دانلود نامحدود

هزاران قالب همه کاره Adobe After Effects، نشانه‌های لوگو، بازکننده‌ها، قالب‌های نمایش اسلاید، یک سوم پایین‌تر و موارد دیگر را با عضویت در Envato Elements دانلود کنید. از 16 دلار در ماه شروع می شود و به شما دسترسی نامحدود به کتابخانه رو به رشدی از بیش از 2000000 قالب Adobe After Effects، دارایی های طراحی، عکس ها، فیلم ها و موارد دیگر را می دهد.

الگوهای After Effects را کاوش کنید

مجموعه دست‌چین‌شده ما از قالب‌های ویدیوی نمایشی و تبلیغاتی محصول برای After Effects را کاوش کنید و همین الان شروع به ساخت ویدیوهای خود کنید!

الگوی افترافکت تبلیغاتی محصول رنگارنگ

این یک قالب ویدیویی روشن و رنگارنگ است که برای کمک به تبلیغ محصولات شما به روشی مد روز و جذاب تر طراحی شده است. دارای یک نمایش اسلاید با طراحی زیبا است که در آن می توانید چندین محصول را تبلیغ کنید یا یک محصول واحد را با جزئیات بیشتر به نمایش بگذارید. قالب را می توان به راحتی برای تغییر رنگ، فونت و جایگزینی تصاویر سفارشی کرد.

الگوی نمایشی محصول مدرن برای افترافکت

چه بخواهید یک تبلیغ تلویزیونی یا تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی بسازید، این قالب افتر افکت طراحی حرفه ای را برای ساخت ویدیوی نمایشی محصول عالی ارائه می دهد. این شامل انیمیشن‌های سریع با طرح‌بندی شیک است که با انواع مختلف تبلیغات محصول مطابقت دارد.

دموی محصول و کاتالوگ قالب افتر افکت

این قالب ویدیویی برای ویدیوهای نمایشی محصول مینیمال و زیبا ساخته شده است زیرا با طراحی تمیز و ساده ارائه شده است. برای نمایش محصولات سطح بالا و همچنین محصولات مرتبط با مد، زیبایی و لوازم آرایشی عالی است. این قالب در رزولوشن 4K و Full HD موجود است. و همچنین دارای کنترل های تمام رنگی است.

الگوی افترافکت ویترین محصول ساعت زیبا

می‌توانید از این قالب After Effects برای ساختن ویدیوهای نمایشی محصول جذاب برای محصولات لوکس استفاده کنید. چندین سبک از طرح بندی اسلایدها در قالب برای نمایش ساعت لوکس، جواهرات و سایر محصولات شما در چندین سبک مختلف وجود دارد. همچنین می توانید هر اسلاید را مطابق با طراحی برند خود سفارشی کنید.

الگوی افترافکت نسخه ی نمایشی برنامه رنگارنگ

اگر در حال کار بر روی یک ویدیوی نمایشی برای یک برنامه تلفن همراه هستید، این قالب ویدیویی به شما کمک می کند تا یک تبلیغ رنگارنگ و خلاقانه برای برنامه طراحی کنید. این الگو شامل طرح بندی اسلایدهای چند منظوره است که می توانید صفحه نمایش ها و ویژگی های مختلف برنامه را به نمایش بگذارید. علاوه بر نسخه رنگارنگ، این ویدئو در طرح های سفید و مشکی نیز ارائه می شود.

الگوی افترافکت ویدیوی تبلیغاتی سریع مدرن رایگان

این یک قالب رایگان After Effects است که می توانید از آن برای ساختن یک ویدیوی تبلیغاتی سریع و پرانرژی برای محصولات مد و سبک زندگی خود استفاده کنید. همراه با انیمیشن های شیک، متن با حرکت سریع و طراحی به راحتی قابل تنظیم است.

قالب ویدیوی نمایشی برنامه برای افترافکت

این قالب After Effects برای ایجاد ویدیوهای نمایشی برنامه با کیفیت بالا عالی است. این الگوی افترافکت برای نمایش ویژگی‌های برنامه شما به شیوه‌ای پویا و جذاب، ایده‌آل است و ضمن صرفه‌جویی در زمان و تلاش در تولید ویدیو، ارائه شما را بهبود می‌بخشد.

الگوی نمایشی تبلیغاتی After Effects

این الگوی After Effects با ویژگی‌های قابل تنظیم متناسب با زیبایی برند شما، ایجاد ویدیوهای نمایشی جذاب و آموزنده محصول را ساده می‌کند که به طور موثر عملکردها و ویژگی‌های محصول شما را به نمایش می‌گذارد.

الگوی تبلیغاتی اپلیکیشن شیک برای افترافکت

یک قالب افترافکت فوق العاده برای ایجاد ویدیوهای تبلیغاتی و نمایشی برنامه برای برنامه های مختلف تلفن همراه. این الگو به گونه ای طراحی شده است که برنامه شما را متمایز کند و دید و تعامل کاربر را به روشی خلاقانه افزایش دهد.

تبلیغ وب سایت تطبیقی ​​برای افترافکت

این یک قالب همه کاره After Effects است که برای ایجاد ویدیوهای تبلیغاتی و دمو جذاب برای وب سایت شما طراحی شده است. این یک راه منحصر به فرد برای به نمایش گذاشتن ویژگی های پلت فرم آنلاین شما، افزایش حضور وب و به طور بالقوه افزایش ترافیک ارائه می دهد.

الگوی تبلیغاتی محصول دیجیتال افترافکت

این قالب After Effects برای ایجاد ویدئوهای نمایشی جذاب برای محصولات و خدمات دیجیتال عالی است. این کار ساخت ویدیوهای با کیفیت حرفه ای را ساده و بی دردسر می کند و در زمان و منابع قابل توجهی صرفه جویی می کند و در عین حال جذابیت بصری را افزایش می دهد.

الگوی حلقه نمایشی آژانس برای افترافکت

یک قالب افترافکت پویا و همه کاره ایده‌آل برای ساخت فیلم‌های دمو آژانس جذاب. این الگوی مفید برای ارتقای محتوای ویدیوی شما طراحی شده است و کار شما را به شیوه ای قانع کننده و مرتب به نمایش می گذارد.

الگوی افترافکت ویدیوی نمایشی کامپیوتر

این یک قالب مینیمال و ساده After Effects است که برای ایجاد ویدیوهای نمایشی جذاب برای نمایش محصولات و وب سایت شما در یک رایانه مدرن ایده آل است. می‌توانید بدون زحمت محتوای خود را به ماکت رایانه اضافه کنید و آن را مطابق با سبک متمایز خود سفارشی کنید.

قالب رایگان املاک و مستغلات نسخه ی نمایشی After Effects

یکی دیگر از قالب های ویدیویی رایگان عالی برای تبلیغ املاک و مستغلات. این قالب افتر افکت می تواند برای نمایش جنبه های مختلف یک ملک به روشی حرفه ای استفاده شود. این الگو دارای مکان‌هایی برای رسانه و گزینه‌های رنگ قابل تغییر است.

نمونه نمایشی و تبلیغی محصول مرسوم برای افترافکت

این الگوی نمایشی محصول برای ساخت ویدیوهای تبلیغاتی برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی عالی است. دارای طراحی رنگارنگ و مد روز پر از اشکال و انیمیشن های انتزاعی است. این قالب به شما امکان می دهد چندین محصول را در یک زمان تبلیغ کنید. یا می توانید به راحتی آن را سفارشی کنید تا یک ویدیوی نمایش محصول واحد ایجاد کنید.

الگوی نمایشی محصول فناوری After Effects

تم رنگی مدرن و تیره این قالب ویدیویی آن را به انتخابی عالی برای ساخت دموهای محصول برای محصولات فناوری تبدیل می کند. می‌توانید از آن برای ساختن ویدیوهای تبلیغاتی برای محصولات آینده، مفاهیم محصول و ویدیوهای ویترینی استفاده کنید. هر اسلاید در ویدیو را می توان به راحتی به دلخواه خود سفارشی کرد.

الگوی تبلیغاتی کاتالوگ محصولات برای افترافکت

با استفاده از این قالب افتر افکت، می توانید یک نسخه نمایشی محصول یا ویدیوی تبلیغاتی ایجاد کنید تا کل کاتالوگ محصول را به نمایش بگذارید. اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، این قالب ویدیویی به شما این امکان را می دهد که به راحتی یک ویدیوی سریع ایجاد کنید تا چندین محصول را به روشی خلاقانه تبلیغ کنید. این قالب دارای انیمیشن های جذاب براش و جوهر است تا توجه کاربر را به خود جلب کند.

الگوی افترافکت ویدیوی نمایشی محصول خلاق

تبلیغ یک محصول مد یا مبلمان مدرن؟ سپس این قالب ویدئویی نمایشی محصول فقط برای شما ساخته شده است. این با طراحی زیبا همراه است که در آن می توانید محصولات خود را با استفاده از سبک های مختلف اسلاید به نمایش بگذارید. همچنین برای ترویج سبک زندگی، زیبایی و محصولات دست ساز عالی است.

الگوی ویدیوی تبلیغاتی محصول پاک برای افترافکت

اگر به دنبال یک الگوی ویدیویی تبلیغاتی محصول تمیز هستید که ویژگی های محصول شما را بدون رنگ و شکل زیاد برجسته کند، این قالب افتر افکت برای شما مناسب است. این قالب ویدیویی با انیمیشن های ساده با طرح بندی اسلایدهای مدرن ارائه می شود. برای ایجاد تبلیغات کاتالوگ محصولات و همچنین ویدیوهای نمایشی محصول عالی است.

قالب تبلیغاتی ساده محصول پس از اثر

این قالب رایگان After Effects برای ساختن ویدیوهای تبلیغاتی ساده محصول برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی عالی است. طراحی بسیار تمیزی دارد که می توانید تصاویر محصول خود را در پس زمینه قرار دهید تا یک تبلیغ جذاب ایجاد کنید.

قالب ویدیوی تبلیغاتی رایگان محصول برای افترافکت

یک قالب ویدیویی تبلیغاتی ساده محصول که می توانید به صورت رایگان دانلود و استفاده کنید. چندین طرح اسلاید در این قالب وجود دارد که می توانید محصولات مختلف را با برچسب قیمت و توضیحات کوتاه به نمایش بگذارید.

الگوی افترافکت ویدیوی نسخه ی نمایشی محصول شهری

این قالب ویدیویی با در نظر گرفتن محصولات شهری و مدرن طراحی شده است. مخصوصاً برای تبلیغ برندهای مد و لباس شهری مناسب است. قالب افتر افکت شامل انیمیشن های منحصر به فرد و طراحی جذاب می باشد. البته، می‌توانید آن را مطابق با برند و ترجیحات خود سفارشی کنید.

الگوی تبلیغاتی محصول تکنو برای افترافکت

با استفاده از این قالب ویدیویی، می‌توانید یک ویدیوی شیک برای تبلیغ محصولات با موضوع فناوری بسازید. این محصول با عناوین پررنگ، انیمیشن های جلب توجه و تم رنگی تیره همراه است تا حال و هوای فناوری آینده نگر را در سراسر ویدیو ایجاد کند. قالب را می توان به طور کامل با افتر افکت سفارشی کرد.

الگوی افترافکت تبلیغاتی محصول طبیعی

این یک الگوی تبلیغاتی محصول برای After Effects است. این برای ساختن یک ویدیوی نمایشی یا تبلیغاتی سریع برای یک محصول الهام گرفته از طبیعت، از جمله محصولات زیبایی و مراقبت از پوست، بسیار مناسب است. شما به راحتی می توانید تصویر محصول را با تصویر خود جایگزین کنید.

الگوی افترافکت نمایشگاه محصولات مدرن

یک الگوی ویدیویی نمایش محصول تمیز و مدرن برای افتر افکت. دارای انیمیشن های ساده با طراحی مینیمال برای برجسته کردن ویژگی های مختلف محصول شما است. همچنین می توانید از آن برای نمایش چندین محصول به طور همزمان استفاده کنید. این قالب برای طراحی داخلی، مبلمان، طراحی مد و بسیاری از برندهای دیگر عالی است.

قالب افتر افکت تبلیغاتی محصولات مد

می‌توانید از این قالب After Effects برای ساختن کلیپ‌های ویدیویی سریع برای تبلیغ انواع مختلف محصولات در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید. این در دو سبک مختلف ارائه می شود که می توانید محصولات را با توضیحات به نمایش بگذارید. ۱۱ مکان‌نمای رسانه و ۲۲ مکان‌نمای متنی در قالب وجود دارد که همگی می‌توانند به دلخواه شما سفارشی شوند.

الگوی تبلیغاتی محصول رنگارنگ رایگان برای افترافکت

برای ایجاد تبلیغات رنگارنگ و مد روز محصول برای TikTok و Instagram، این قالب رایگان After Effects را بگیرید. دارای طراحی جذاب پر از اشکال متحرک، رنگ های گرادیان و فضایی برای نمایش محصولات شماست.

الگوی افترافکت تبلیغاتی Minimal Estate رایگان

یکی دیگر از قالب های ویدئویی تبلیغاتی املاک و مستغلات که می توانید به صورت رایگان دانلود کنید. این الگو با طراحی مینیمال با رنگ‌های قابل ویرایش و مکان‌هایی برای سفارشی کردن ویدیو به دلخواه شما ارائه می‌شود.

الگوی افترافکت تبلیغاتی فروش و تخفیف محصول

فروش در فروشگاه آنلاین خود را اجرا می کنید؟ سپس از این قالب After Effects برای ساخت سریع یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه استفاده کنید. دارای طراحی پر جنب و جوش و جذاب است که فوراً توجه مخاطبان شما را به خود جلب می کند. این قالب برای تبلیغ انواع محصولات به خصوص برای فروش فصلی و جمعه سیاه عالی است.

الگوی افترافکت ویدیوی نمایشی محصول شیک

یک قالب نمایشی ساده و مینیمال محصول برای افتر افکت. این الگو دارای طراحی تمیزی است که برای نمایش مبلمان مدرن، محصولات فناوری، طراحی داخلی و بسیاری از انواع دیگر محصولات ایده آل است. برای ویدیوهای تبلیغاتی اینستاگرام و فیسبوک نیز مناسب است.

برای الگوهای ویدیویی شگفت‌انگیزتر، می‌توانید مجموعه بهترین قالب‌های نمایش اسلاید After Effects را بررسی کنید.