یک طراحی تمیز و مینیمال نقش مهمی در ساخت یک نمایش اسلاید موفق برای ارائه ها دارد.

همانطور که گای کاوازاکی یک بار گفت: “ساده و دقیق همیشه بهترین راه برای رساندن نظر شماست.”

بنابراین امروز، ما می‌خواهیم همین کار را انجام دهیم. این مجموعه فقط شامل تم های ساده و مینیمالیستی Google Slides برای طراحی عرشه اسلاید است که می تواند توجه را جلب کند. با این طرح بندی اسلایدها، می توانید به طور موثر محتوای خود را در هر اسلاید برجسته کنید تا بدون هیچ گونه حواس پرتی، هدف خود را به مخاطبان خود برسانید.

فرقی نمی‌کند که به‌دنبال ایجاد یک طرح راه‌اندازی یا ارائه رویداد هستید، الگوهای اسلایدهای Google در این مجموعه برای انواع طرح‌های نمایش اسلاید وجود دارد. چند قالب رایگان نیز پیدا خواهید کرد. نگاهی بینداز

بیش از 2 میلیون تم Google Slides، الگوهای ارائه + موارد بیشتر با دانلود نامحدود

هزاران تم Google Slides و بسیاری از عناصر طراحی دیگر را با عضویت ماهانه Envato Elements دانلود کنید. از 16 دلار در ماه شروع می شود و به شما امکان دسترسی نامحدود به کتابخانه رو به رشدی با بیش از 2000000 قالب ارائه، فونت، عکس، گرافیک و موارد دیگر را می دهد.

تم های اسلایدهای Google را کاوش کنید

Passion - الگوهای مینیمالیستی Google Slides

این الگوی اسلایدهای گوگل یک نمونه عالی از طراحی ارائه واقعا مینیمالیستی است. از یک طرح سیاه و سفید تمیز استفاده می کند که چیزی جز متن پررنگ و چند تصویر در پس زمینه سفید خالی ندارد. یه جورایی خیلی جذابه این قالب دارای بیش از 50 طرح بندی مختلف اسلاید است تا بتوانید ارائه های منحصر به فردی را ایجاد کنید.

True - طرح زمینه ساده و حداقلی اسلایدهای Google

اگر می‌خواهید رویکردی مدرن برای ارائه حداقلی خود داشته باشید، این تم اسلایدهای Google مفید خواهد بود. دارای یک طراحی اسلاید زیبا با چیدمان های ساده و استفاده درخشان از مکان نماهای بزرگ تصویر است. طرح‌های اسلاید زیادی برای انتخاب وجود دارد و همچنین می‌توانید طرح‌بندی‌های منحصر به فرد خود را با استفاده از طرح‌بندی اسلاید اصلی ایجاد کنید.

Fabros - الگوی اسلایدهای Google حداقل و خلاقانه

Fabros یک طرح خلاقانه قالب Google Slides با در نظر گرفتن آژانس ها و متخصصان خلاق است. این برای نمایش نمونه کارها طراحی و ارائه نمایه تجاری شما ایده آل است. این قالب شامل بیش از 90 طرح بندی اسلاید با طرح های کاملاً قابل تنظیم، به همراه اینفوگرافیک، نمودارها و گرافیک های جدول زمانی است.

حفاری - تم اسلایدهای Google پاک و حداقل

Bore یک مثال عالی است که نشان می دهد چگونه می توانید از رنگ ها در ارائه های خود برای ایجاد یک نمایش اسلاید مینیمالیستی با ظاهر و احساس مدرن استفاده کنید. این تم Google Slides با بیش از 30 اسلاید منحصر به فرد با طراحی های روشن و جذاب ارائه می شود. از رنگ های روشن استفاده می کند اما همچنان ظاهری ساده را حفظ می کند.

Pastive - الگوی ارائه حداقل رنگارنگ

هیچ قانون یا دستورالعملی وجود ندارد که بگوید شما باید استفاده از رنگ ها را در یک نمایش مینیمالیستی محدود کنید. شما می توانید از هر تعداد رنگی که می خواهید استفاده کنید و همچنان یک عرشه اسلاید حداقل ایجاد کنید. این الگو به خوبی آن را ثابت می کند. این شامل 30 طرح اسلاید با طرح‌بندی‌های رنگارنگ و در عین حال ساده است. این قالب در قالب‌های Google Slides، PowerPoint و Keynote نیز ارائه می‌شود.

نمایه شرکت Macari تم اسلایدهای رایگان Google

این یک تم رایگان Google Slides است که دارای مجموعه‌ای از طرح‌بندی‌های اسلاید با کیفیت برتر است. در این قالب 39 اسلاید مختلف با طرح های چند منظوره گنجانده شده است. این در هر دو فرمت Google Slides و PowerPoint ارائه می شود.

الگوی رایگان رزومه مینیمالیستی Google Slides

این الگوی رایگان و مینیمال Google Slides برای ایجاد رزومه یا ارائه نمونه کارها برای حرفه ای های آزاد عالی است. این به شما امکان می دهد از 14 اسلاید منحصر به فرد برای ایجاد اسلایدشوی عالی برای به نمایش گذاشتن مهارت ها و تجربه خود استفاده کنید.

قالب Google Slides Minimal Pitchdeck

آیا روی طراحی عرشه زمین کار می کنید؟ سپس این الگوی اسلایدهای Google به شما کمک می کند تا یک شروع کنید. این دارای 20 اسلاید منحصر به فرد است که می توانید از آنها برای طراحی یک سکوی مدرن برای ارائه مفاهیم راه اندازی، مشاغل و پروژه ها استفاده کنید. هر اسلاید دارای طرح‌بندی خلاقانه و حداقلی نیز می‌باشد.

مینیمال - تم مدرن ساده اسلایدهای گوگل

شما می توانید از این الگوی اسلایدهای گوگل برای ایجاد نمایش اسلاید ساده و مدرن برای انواع مختلف ارائه استفاده کنید. این به ویژه برای مشاغل خلاق، آژانس ها و فریلنسرها برای نمایش نمونه کارها مناسب است. این قالب شامل 30 طرح اسلاید مینیمالیستی با طرح های کاملاً قابل ویرایش است.

الگوی Google Slides ارائه حداقل کسب و کار

هنگام ایجاد ارائه های تجاری و پروفایل شرکت، باید به ایجاد اسلایدهایی با حداقل حواس پرتی توجه زیادی داشته باشید و از درهم ریختگی اجتناب کنید. این طرح زمینه اسلایدهای Google به شما کمک می کند تا به هر دوی این اهداف برسید. دارای طراحی تمیز با مجموع بیش از 300 اسلاید است.

Chanix - قالب Google Minimal Slides Creative

Chanix یک قالب Google Slides منحصر به فرد است که با طراحی اسلاید بسیار خلاقانه ارائه می شود. دارای 30 اسلاید منحصر به فرد است که از تایپوگرافی به عنوان راهی برای جلب توجه استفاده می کند. استفاده از تمام فونت های استفاده شده در این نمایش اسلاید رایگان است، بنابراین دیگر نگران پیدا کردن فونت های مناسب برای ارائه خود نخواهید بود.

Obelix - تم های ساده اسلایدهای گوگل

این قالب ساده Google Slides با مجموعه ای از طرح بندی اسلایدهای مدرن ارائه می شود. می توانید از آن برای ایجاد نمایش اسلایدهای حرفه ای برای ارائه های مختلف تجاری و آژانس استفاده کنید. طرح‌های اسلاید در این الگو همچنین دارای طرح‌بندی‌های انعطاف‌پذیر هستند، بنابراین می‌توانید به راحتی عناصر را سفارشی کرده و دوباره مرتب کنید تا طرح‌های منحصربه‌فرد خود را ایجاد کنید.

الگوی اسلایدهای رایگان Google هندسی تجاری

یکی دیگر از الگوهای Google Slides تمیز و حداقلی که می توانید از آن برای ایجاد انواع ارائه های تجاری استفاده کنید. شما می توانید از بین 27 طرح بندی اسلایدهای مختلف، بدون تلاش، اسلایدشوهای مدرن بسازید.

الگوی اسلایدهای Google حداقل رایگان پیکان زرد

همانطور که از نام آن پیداست، این تم Google Slides دارای فلش های زیادی در تمام طرح بندی اسلایدهای آن است. همچنین شامل طرح های مینیمال است که فورا توجه را به خود جلب می کند. استفاده از این قالب رایگان است و دارای 39 اسلاید است.

Mytemp - طرح زمینه حداقلی Google Slides

این الگوی اسلایدهای Google برای افرادی که به دنبال تمی برای ایجاد یک ارائه حداقلی و خلاقانه برای یک شرکت شرکتی هستند، عالی است. دارای عناصر خلاقانه و طراحی تمیزی است که کاملا حرفه ای به نظر می رسد. این الگو به شما امکان می دهد از بین 20 اسلاید با طرح های قابل ویرایش انتخاب کنید.

Studio Minimal - الگوی ارائه اسلایدهای Google

یکی دیگر از الگوهای اسلاید ساده گوگل که از طراحی سیاه و سفید استفاده می کند. این قالب در مجموع شامل 120 اسلاید با طراحی منحصر به فرد می باشد. اسلایدها دارای گرافیک های برداری قابل ویرایش، اینفوگرافیک ها و مکان هایی برای تصویر هستند. و همچنین یک بسته بزرگ از آیکون های مینیمالیستی بیش از 4K دریافت می کنید.

Summeria - حداقل الگوی اسلایدهای Google

اگر می‌خواهید برای برندها و آژانس‌های مدرن ارائه ایجاد کنید، این طرح زمینه حداقلی اسلایدهای Google را بگیرید. طراحی جذابی دارد که به خوبی از رنگ ها برای برجسته کردن قسمت های خاصی از هر اسلاید استفاده می کند. 30 اسلاید منحصر به فرد در این قالب با طرح بندی اسلایدهای اصلی موجود است.

Batas - حداقل تم های اسلاید Google

Batas یکی دیگر از الگوهای مدرن مینیمالیستی Google Slides است که با بیش از 30 طرح مختلف اسلاید ارائه می شود. هر اسلاید در قالب از یک طرح بندی تمیز استفاده می کند که شامل ترکیبی از متن، اشکال و تصاویر در تعادل کامل است. این برای ساخت نمونه کارها، پروفایل های شرکت و ارائه پروژه عالی است.

طرح زمینه حداقل کسب و کار Google Slides

با 37 طرح اسلاید منحصر به فرد برای انتخاب، این الگوی اسلایدهای Google به شما امکان می دهد نمایش های اسلاید جذابی را برای انواع ارائه های تجاری ایجاد کنید. این به ویژه برای ساخت پروفایل های تجاری و نمایش اسلاید نمونه کارها مناسب است. همچنین تعداد زیادی گرافیک برداری و آیکون های قابل ویرایش همراه با نمایش اسلاید وجود دارد.

طرح کسب و کار راه اندازی طرح زمینه رایگان حداقل اسلاید گوگل

این تم اسلایدهای Google برای ارائه ساده و حداقلی برای نمایش ایده های راه اندازی شما عالی است. این شامل 37 اسلاید مختلف است که می تواند به دلخواه شما سفارشی شود. قالب برای دانلود کاملا رایگان است.

الگوی Google Slides رایگان Slides سبز مینیمالیستی

یک قالب ساده و مینیمالیستی Google Slides که می توانید به صورت رایگان دانلود کنید. این الگو دارای طراحی تمیز با طرح رنگ سبز است. در صورت تمایل می توانید رنگ ها را نیز تغییر دهید. این شامل 33 اسلاید منحصر به فرد است.

نوادا - حداقل تم اسلایدهای شرکتی Google

نوادا یک تم کاملاً حرفه‌ای برای اسلایدهای Google است که می‌توانید از آن برای ایجاد انواع ارائه‌های تجاری شرکتی استفاده کنید. این شامل 30 اسلاید منحصر به فرد با چند طرح مفید مانند اسلایدهای مدیریت تیم، اسلایدهای توضیحات محصول و غیره است.

Vibes - قالب ساده Google Slide

اگر به دنبال یک طرح نمایش اسلاید ساده هستید که از کمی رنگ نیز برای ارائه نمایش های چشم نواز استفاده کند، این الگوی اسلایدهای گوگل فقط برای شما ساخته شده است. این مجموعه با مجموعه ای از طرح بندی های اسلاید مدرن ارائه می شود که دارای طرح های زیبا هستند. می توانید از آن برای ساخت انواع مختلف اسلاید شوهای تجاری و خلاقانه استفاده کنید.

Rubic - الگوی مینیمالیستی Google Slides

این الگوی اسلایدهای Google با در نظر گرفتن سبک زندگی و برندهای مد ساخته شده است. دارای طراحی اسلاید مینیمالیستی و ظریفی است که به خوبی با برندهای لوکس و سطح بالا مطابقت دارد. هر اسلاید دارای رنگ های قابل ویرایش، فونت ها، اشکال برداری و چند مدل دستگاه نیز می باشد.

ارائه اسلایدهای Google Business Minimal

به دنبال یک تم Google Slides تمیز برای ارائه کسب و کار خود هستید؟ پس حتما این قالب را دانلود کنید. این به شما امکان می دهد از بین بیش از 30 اسلاید مختلف انتخاب کنید تا اسلایدهای رنگارنگ و حداقلی را برای انواع رویدادها و جلسات تجاری ایجاد کنید.

اگر به دنبال الگوهای ارائه بیشتر هستید، حتماً بهترین مجموعه الگوهای اسلایدهای Google مدرن ما را بررسی کنید.