فناوری‌های هوش مصنوعی به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره تبدیل شده‌اند و به طور فزاینده‌ای در حال تغییر نحوه انجام تجارت و تعامل آنلاین ما هستند. استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی در انواع رشته‌هایی مانند یادگیری ماشینی، یادگیری عمیق، روباتیک، تشخیص گفتار، پردازش زبان طبیعی (NLP) همچنان محبوبیت پیدا می‌کنند!

Robofume - الگوی HTML5 یادگیری ماشین و استارت‌آپ‌های هوش مصنوعیRobofume - الگوی HTML5 یادگیری ماشین و استارت‌آپ‌های هوش مصنوعیRobofume - الگوی HTML5 یادگیری ماشین و استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی
Robofume یک نمونه عالی از الگوی HTML5 یادگیری ماشین و استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی در ThemeForest است.

بهترین راه برای تبلیغ این مشاغل پیشرفته و محصولات آنها ایجاد یک وب سایت با استفاده از قالب های وب سایت HTML Startup AI است.

بهترین قالب های HTML راه اندازی هوش مصنوعی

ما لیستی از بهترین ها را گردآوری کرده ایم بهترین قالب های HTML راه اندازی هوش مصنوعی در Themeforest در سال 2023. تنها کاری که باید انجام دهید این است که طرحی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید، آن را خریداری کنید و از آن برای وب سایت خود استفاده کنید.

1. Vizion – قالب HTML5 پاسخگو استارت آپ های هوش مصنوعی

Vizion - قالب HTML5 پاسخگو استارت آپ های هوش مصنوعیVizion - قالب HTML5 پاسخگو استارت آپ های هوش مصنوعیVizion - قالب HTML5 پاسخگو استارت آپ های هوش مصنوعی

هنگامی که زمان معرفی استارتاپ هوش مصنوعی خود به جهان فرا می رسد، Vizion قالب وب سایت HTML مورد نیاز شما است. همچنین دارای طرح‌بندی صفحه اصلی قابل تنظیم برای صنایع مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی، هدرها، صفحات داخلی، جعبه گفتگوی یکپارچه با هوش مصنوعی (البته)، فرم تماس و وبلاگ است. این قالب در تمام دستگاه ها و مرورگرها کاملاً نمایش داده می شود.

2. Lopard – الگوی HTML علم داده و هوش مصنوعی

Lopard - الگوی HTML علم داده و هوش مصنوعیLopard - الگوی HTML علم داده و هوش مصنوعیLopard - الگوی HTML علم داده و هوش مصنوعی

Lopard الگوی ایده آل برای ایجاد یک وب سایت خیره کننده و سازگار با موبایل برای راه اندازی بعدی هوش مصنوعی شما است. دارای طراحی تمیز و ساده است که به راحتی قابل سفارشی کردن است. همچنین شامل یک فرم تماس کاری با اعتبارسنجی است. بازدیدکنندگان از تجربه کاربری راضی خواهند بود زیرا صفحات برای عملکرد سریع بهینه شده اند.

3. Neuron – الگوی HTML یادگیری ماشین و استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی

Neuron - الگوی HTML یادگیری ماشین و استارت‌آپ‌های هوش مصنوعیNeuron - الگوی HTML یادگیری ماشین و استارت‌آپ‌های هوش مصنوعیNeuron - الگوی HTML یادگیری ماشین و استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی

الگوی HTML استارت آپ های NEURON AI توجه را از همان ابتدا جلب می کند. علاوه بر بیش از 20 قالب HTML، گزینه‌های منحصربه‌فردی مانند صفحه برنامه، صفحه چت بات، وبلاگ مدرن، منوی چسبنده و صفحه نمایش محصول را نیز شامل می‌شود. فایل‌های دانلودی همراه با کدهایی هستند که به خوبی نظر داده شده‌اند.

4. Arduix – الگوی HTML راه اندازی هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات

Arduix - الگوی HTML راه اندازی هوش مصنوعی و فناوری اطلاعاتArduix - الگوی HTML راه اندازی هوش مصنوعی و فناوری اطلاعاتArduix - الگوی HTML راه اندازی هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات

Arduix یک قالب HTML سریع و سبک است که برای راه اندازی های هوش مصنوعی و انواع مشاغل فناوری عالی است. این الگو دارای ویژگی‌هایی مانند جلوه‌های انتقال صاف، و طرح‌بندی‌های زیبای قابل تنظیم است که در هر دستگاهی زیبا به نظر می‌رسند. از نسخه های RTL برای عبری و عربی پشتیبانی می کند.

5. Tekhub – فناوری چند منظوره، راه اندازی هوش مصنوعی و الگوی SAAS HTML5

Tekhub - فناوری چند منظوره، راه اندازی هوش مصنوعی و الگوی SAAS HTML5Tekhub - فناوری چند منظوره، راه اندازی هوش مصنوعی و الگوی SAAS HTML5Tekhub - فناوری چند منظوره، راه اندازی هوش مصنوعی و الگوی SAAS HTML5

Tekhub یک قالب HTML راه اندازی فناوری چند منظوره است که انتخاب های ظریفی را برای ایجاد یک وب سایت جذاب در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار دارای شش وب سایت آزمایشی کامل، بیش از 50 قالب HTML، صفحه نمایشی محصول، صفحه چت بات، صفحه برنامه، صفحات وبلاگ، فرم تماس و موارد دیگر است. بررسی کنید پیش نمایش زنده برای کسب اطلاعات بیشتر

6. RoboGard – Chatbot & AI Startup Agency

RoboGard - Chatbot & AI Startup AgencyRoboGard - Chatbot & AI Startup AgencyRoboGard - Chatbot & AI Startup Agency

RoboGard تجربه تلفن هوشمند و تبلت هوش مصنوعی، رباتیک، چت بات، یادگیری ماشین یا وب سایت کسب و کار مالی شما را در اولویت قرار می دهد. صفحات واکنش گرا، تمیز، مدرن و آسان برای سفارشی سازی هستند. آنها همچنین با مرورگرهای اصلی سازگار هستند.

7. Erudex – الگوی HTML هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

Erudex - الگوی HTML هوش مصنوعی و یادگیری ماشینErudex - الگوی HTML هوش مصنوعی و یادگیری ماشینErudex - الگوی HTML هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

Erudex ارائه وب سایت استارت آپ بعدی خود را به جهان آسان می کند. این قالب تمیز، زیبا و پاسخگو است و با 3 دمو ارائه می شود تا شما را هم اکنون شروع کنید.

همچنین شامل یک الگوی اشتراک MailChimp است که به شما کمک می‌کند فوراً سرنخ ایجاد کنید! این قالب با Bootstrap و Sass ساخته شده است. این با زبان های RTL مانند عربی و عبری سازگار است.

8. آنتروپی – الگوی HTML یادگیری ماشین و استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی

آنتروپی - الگوی HTML یادگیری ماشین و استارت‌آپ‌های هوش مصنوعیآنتروپی - الگوی HTML یادگیری ماشین و استارت‌آپ‌های هوش مصنوعیآنتروپی - الگوی HTML یادگیری ماشین و استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی

آنتروپی وب سایت راه اندازی هوش مصنوعی شما را به بحث اینترنت تبدیل می کند. سفارشی کردن و تغییر رنگ هر 17 صفحه منحصر به فرد و 3 صفحه اصلی آن آسان است. این الگو به راحتی در دستگاه ها و مرورگرها کار می کند.

9. Robofume – الگوی HTML5 یادگیری ماشین و استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی

Robofume - الگوی HTML5 یادگیری ماشین و استارت‌آپ‌های هوش مصنوعیRobofume - الگوی HTML5 یادگیری ماشین و استارت‌آپ‌های هوش مصنوعیRobofume - الگوی HTML5 یادگیری ماشین و استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی

Robofume به خود می بالد که انعطاف پذیر، قابل تنظیم و سازماندهی است. قالب های چند منظوره که شامل سبد خرید و صفحه پرداخت هستند با بوت استرپ ساخته شده اند. علاوه بر فونت های گوگل و FontAwesome، Robofume با انیمیشن CSS3 نیز عرضه می شود. کد برای توسعه‌دهندگان و به خوبی مستند شده است.

10. Sparity – الگوی HTML راه اندازی فناوری و یادگیری ماشینی هوش مصنوعی

Sparity - الگوی HTML راه اندازی فناوری و یادگیری ماشینی هوش مصنوعیSparity - الگوی HTML راه اندازی فناوری و یادگیری ماشینی هوش مصنوعیSparity - الگوی HTML راه اندازی فناوری و یادگیری ماشینی هوش مصنوعی

قالب HTML پاسخگو Sparity برای استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باعث رضایت سریع کاربر می‌شود. در همه دستگاه‌ها و مرورگرها، از جمله در وب‌سایت‌های زبان RTL که به زبان عبری و عربی ایجاد می‌کنند، با سرعت رعد و برق کار می‌کند.

این قالب دارای بیش از 32 صفحه قابل تنظیم، فرم تماس AJAX، نوار لغزنده سفارشی عالی، جلوه های انتقال صاف، صفحه به زودی و صفحه خطای 404 است. همچنین می توانید بین حالت روشن یا تاریک یکی را انتخاب کنید.

اولویت اول قرار دادن تجربه کاربری

راه اندازی وب سایت شما کافی نیست. بهینه سازی تجربه کاربری در همه دستگاه ها، چه دسکتاپ و چه موبایل، کلید موفقیت است. برای اطمینان از موفقیت:

مطمئن شوید که وب سایت شما کار می کند

برخی از سوالاتی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

  • سریع لود میشه؟ اگر در 2.5 ثانیه اول بارگیری نشود، بازدیدکنندگان احتمالاً به وب سایت دیگری می روند.
  • اما بارگذاری سریع به چه معناست؟ به طور خلاصه، آیا کاربران می‌توانند بیشتر محتوا را که برای تعامل با آن کافی است، در عرض 2.5 ثانیه پس از کلیک روی یک پیوند ببینند.
  • آیا هر صفحه، دکمه، پیوند، همان طور که انتظار می رود کار می کند؟

جهت یابی

  • ناوبری صاف به معنای رسیدن به صفحه بعدی با کلیک بر روی یک دکمه یا پیوند است.
  • استفاده از سادگی به کاربران اجازه می دهد تا آنچه را که به دنبال آن هستند سریعتر پیدا کنند
  • در نظر بگیرید که وب سایت خود را در اندازه های مختلف صفحه نمایش در دسترس قرار دهید
  • جستجو و فیلترها ابزارهای ایده آلی برای ناوبری بصری هستند
  • قرار دادن عناصر

سفارشی کردن قالب HTML شما

هنگامی که الگوی مناسب برای کسب و کار خود را خریداری و دانلود کردید، می خواهید آن را برای خود بسازید تا بتواند برند و پیام راه اندازی شما را منعکس کند. آموزش زیر شما را راهنمایی می کند:

آیا می خواهید الگوهای HTML بیشتری کشف کنید؟

در کوتاه ترین زمان یک وب سایت راه اندازی هوش مصنوعی ایجاد کنید!

راه اندازی وب سایت راه اندازی هوش مصنوعی بسیار آسان است. دیگر نیازی به یادگیری کد یا استخدام یک توسعه دهنده برای ایجاد یک وب سایت ندارید. به لطف الگوهای HTML Startup AI، می توانید این کار را در کمترین زمان انجام دهید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید!

اگر به فکر راه‌اندازی وب‌سایت استارت‌آپ هوش مصنوعی خود هستید، به آن سری بزنید تم فارست و طرح های ما را برای پیدا کردن آن مرور کنید بهترین قالب HTML راه اندازی هوش مصنوعی برای نیازهای شما