امروز، ما یک مجموعه فوق العاده از الگوهای نمایش لوگو برای Premiere Pro داریم. و شامل طرح های قالب برای انواع مشاغل، اینفلوئنسرها و سازندگان محتوا است.

چه در حال طراحی لوگوی لوگوی یک کانال کاملاً جدید باشید یا به دنبال تجدید هویت برند خود باشید، استفاده از الگوی نمایش لوگوی Premiere Pro ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای انجام آن است.

یکی دیگر از چیزهای عالی در مورد این لوگوها این است که می توانید از آنها در محتوای متنوعی از ویدیوهای YouTube گرفته تا تبلیغات تجاری، TikToks، استوری اینستاگرام و موارد دیگر استفاده کنید.

در این مجموعه الگوهای نمایش لوگوی پریمیوم و رایگان Premiere Pro وجود دارد. همه آنها را در زیر کاوش کنید.

بیش از 2 میلیون قالب Adobe Premiere Pro، بازکننده ها، یک سوم پایین تر و بیشتر با دانلود نامحدود

هزاران قالب همه کاره Adobe Premiere Pro، بازکننده ها، قالب های نمایش اسلاید، یک سوم پایین تر و موارد دیگر را با عضویت در Envato Elements دانلود کنید. از 16 دلار در ماه شروع می شود و به شما دسترسی نامحدود به کتابخانه رو به رشدی از بیش از 2000000 قالب Premiere Pro، دارایی های طراحی، عکس ها، فیلم ها و موارد دیگر را می دهد.

الگوهای Premiere Pro را کاوش کنید

الگوی نمایش لوگوی Creative Photo Grid Premiere Pro

این یکی از شیک‌ترین قالب‌های نمایش لوگو در لیست ما است که دارای طراحی مناسب برای انواع مختلف برندها و مشاغل است. دارای یک طرح شبکه متحرک است که از تصاویر یا ویدیوها برای آشکار کردن لوگوی شما پشتیبانی می کند. این برای ایجاد لوگو برای مارک های مد، آژانس های خلاق، مشاغل سبک زندگی، اینفلوئنسرها و موارد دیگر ایده آل است.

الگوی نمایش لوگوی عکاسی برای Premiere Pro

یک الگوی نمایش لوگوی زیبا و مینیمالیستی برای Premiere Pro. این الگو همچنین دارای یک انیمیشن خلاقانه پر از کلاژ عکس است که آن را به انتخابی عالی برای عکاسان تبدیل می کند. می‌توانید از آن برای ایجاد یک لوگوی حرفه‌ای برای ویدیوهای YouTube، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و حتی در تولیدات فیلم استفاده کنید.

الگوی نمایش لوگو توپ های سه بعدی برای Premiere Pro

اگر می خواهید سطح لوگوی خود را از یک گودال بزرگ سه بعدی بسازید، این الگوی Premiere Pro را امتحان کنید. دارای یک انیمیشن رنگارنگ و مسحورکننده با توپ های سه بعدی و حباب های شفاف است. این الگو دارای چندین گزینه رنگی برای تغییر رنگ توپ ها و حباب ها است.

الگوی جالب Retro Premiere Pro Reveal Logo

این الگوی نمایش لوگو با طراحی بسیار رنگارنگ و مد روز پر از انیمیشن های عالی و تم یکپارچهسازی با سیستمعامل شیک ارائه می شود. این برای برندهای خلاق با رویکردی معمولی و سرگرم کننده کاملاً مناسب است. این قالب در وضوح 4K با دو سبک مختلف طراحی مقدماتی موجود است. شما به راحتی می توانید آنها را به دلخواه خود نیز سفارشی کنید.

نشان‌واره خطوط رنگارنگ الگوی Premiere Pro را نشان می‌دهد

با استفاده از این الگوی Premiere Pro، لوگوی برند خود را با صفحه‌ای پر از خطوط رنگارنگ نشان دهید. انیمیشن این قالب برای انواع ویدیوها از جمله برای مشاغل، آژانس های خلاق و تولیدکنندگان محتوا مناسب است. با هر نوع لوگو یا متنی کار می کند و از تمام فونت ها پشتیبانی می کند. قالب را می توان به طور کامل برای تغییر رنگ ها سفارشی کرد.

قالب رایگان Brush Logo Reveal Premiere Pro

این الگوی لوگوی رایگان Premiere Pro دارای یک انیمیشن رنگارنگ با جلوه‌های سبک قلم مو است. این برای ایجاد یک لوگوی جالب برای YouTubers، هنرمندان و کانال های خلاق ایده آل است. می‌توانید آن را برای تغییر پس‌زمینه، آرم‌ها و متن سفارشی کنید.

لوگوی سه بعدی سفید رایگان پریمیر پرو نشان می دهد

یک الگوی لوگوی ساده و تمیز برای Premiere Pro. می توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید تا یک لوگوی مینیمالیستی برای ویدیوهای خلاقانه خود اضافه کنید. این الگو دارای یک انیمیشن دوربین پویا و شیک است که لوگو را به روشی خلاقانه نشان می دهد. در قالب افتر افکت نیز موجود است.

لوگوی پویا الگوی Premiere Pro را نشان می دهد

این الگوی پویا Premiere Pro هم به عنوان لوگو و هم به عنوان یک الگوی معرفی دو برابر می شود. دارای طراحی شیک به سبک تایپوگرافیک پر از اشکال و اشیاء متحرک است. شما به راحتی می توانید از آن برای طراحی لوگوی جذاب برای ویدیوها و تبلیغات رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. این به ویژه برای مارک های مد و مشاغل تجارت الکترونیک مناسب است.

الگوی طراحی لوگو Sting Premiere Pro Logo Reveal

این الگوی Premiere Pro برای معماران عالی است زیرا دارای یک انیمیشن جالب است که لوگوی شما را به‌عنوان یک طراحی به سبک نقشه‌ای نشان می‌دهد. همچنین برای هنرمندان خلاق، طراحان و آژانس ها نیز عالی است. این قالب همچنین دارای طراحی سه بعدی است و می توانید به راحتی آن را ویرایش کنید تا لوگوی خود را نیز قرار دهید.

لوگوی طراحی شده با دست الگوی Premiere Pro را نشان می دهد

اگر ترجیح می‌دهید طرح‌های نشان‌دهنده لوگو با ظاهری دست‌کشیده شده باشد، این الگوی Premiere Pro برای شما مناسب است. این یک انیمیشن خلاقانه با طراحی دست ساز ارائه می شود. جالب و عجیب به نظر می رسد، و آن را به یک انتخاب عالی برای کانال های YouTube کودکان، مارک های اسباب بازی، مدارس و موارد دیگر تبدیل می کند. قالب به راحتی قابل تنظیم است.

الگوی نمایش لوگوی Flat Glitch Premiere Pro

یک الگوی لوگوی مرسوم، پرطرفدار برای Premiere Pro که دارای انیمیشن‌های با اشکال جالب است. این الگو شامل 2 سبک مختلف لوگو با جلوه های glitching منحصر به فرد است. یکی از انیمیشن ها ظاهری مینیمال دارد در حالی که دیگری دارای یک انیمیشن تمام صفحه با جلوه های رنگارنگ است. هر دو برای تولیدکنندگان محتوای بازی و همچنین برای برندهای فناوری و مشاغل ایده آل هستند.

لوگوی سینمایی الگوی Premiere Pro را نشان می دهد

حس مینیمال و زیبایی‌شناختی این الگوی آشکارسازی لوگو با هیچ الگوی دیگری در لیست ما متفاوت است. حال و هوای تاریک و بدی دارد که به خوبی با برندهای لوکس مدرن و گران‌قیمت مانند هتل‌ها، جواهرات و حتی مارک‌های مد مطابقت دارد. این قالب از لوگوهای متنی و تصویری پشتیبانی می کند. و گزینه های سفارشی سازی کامل را ارائه می دهد.

الگوی لوگوی متحرک سه بعدی برای Premiere Pro

این الگوی نمایش لوگوی Premiere Pro دارای یک انیمیشن ردیابی سه بعدی منحصر به فرد است که لوگوی شما را با یک انیمیشن روان نشان می دهد. کاملاً قابل تنظیم است و می‌توانید رنگ‌ها را مطابق با برند خود تغییر دهید. این الگو دارای مکان‌هایی برای لوگو و یک برچسب است.

لوگوی پرمایر پرو رایگان Confetti روشن نشان می دهد

این الگوی نمایش لوگوی Premiere Pro را به صورت رایگان دریافت کنید تا یک معرفی رنگارنگ و زیبا برای ویدیوهای خود طراحی کنید. این انیمیشن دارای یک انفجار از کنفتی های پر جنب و جوش است که در سراسر صفحه پخش می شود تا لوگو را نشان دهد. این برای کانال های اجتماعی و مارک های خلاق عالی است.

لوگوی Free Particle Explosion Premiere Pro آشکار شد

این لوگوی رایگان پریمیر پرو همچنین دارای انیمیشنی شبیه به طرح قبلی کانفتی است. این الگو به جای کنفتی دارای انفجار ذرات است. همچنین با جلوه ای خنک می درخشد. می توانید از آن برای کانال های فنی و آموزشی استفاده کنید.

Mozaic Intro & Logo Reveal Premiere Pro Template

این الگوی نمایش لوگو دارای یک انیمیشن رسانه ای موزاییکی زیبا است که با هم ترکیب می شود تا لوگوی شما را تشکیل دهد. با استفاده از این الگو می توانید از تصاویر زیادی برای ایجاد یک لوگوی جالب یا طراحی مقدماتی برای ویدیوهای خود استفاده کنید. این برای ایجاد معرفی برای کانال های عکاسی، نمونه کارها، مارک های مد و موارد دیگر عالی است.

لوگوی لپ تاپ الگوی Premiere Pro را نشان می دهد

این الگوی نمایش آرم Premiere Pro برای مشاغل آنلاین بهترین کارایی را دارد. این به ویژه برای سایت های مسافرتی، وب سایت های تجارت الکترونیک و فروشگاه های آنلاین برای ایجاد لوگوی مرتبط برای ویدیوها و تبلیغات ایده آل است. این قالب در دو سبک موجود است و هر دو لوگوی شما را با انیمیشن نوار جستجو نشان می دهند.

الگوی نمایش اسلاید نمایش لوگو برای Premiere Pro

با استفاده از این الگوی Premiere Pro، لوگوی خود را با طراحی اسلایدشو خلاقانه نشان دهید. دارای یک طراحی نمایش اسلاید شیک و خلاقانه با عکس ها و همچنین طرح بندی اسلاید است. این الگو برای ایجاد لوگو و بازکننده برای استودیوهای خلاق، عکاسان، طراحان و یوتیوبرها عالی است.

الگوی نمایش لوگوی Chrome Premiere Pro

این الگوی نمایش لوگو با یک انیمیشن بسیار جذاب همراه با جلوه کروم براق و درخشان ارائه می شود. این به سادگی لوگوی شما را با یک انیمیشن براق نشان می دهد که لوگوی شما را در کانون توجه قرار می دهد. این قالب برای آرم های مبتنی بر تصویر مناسب ترین است. اما برای لوگوهای متنی نیز کار خواهد کرد.

لوگوی چرخش پارچه الگوی Premiere Pro را نشان می دهد

می‌توانید از این الگوی Premiere Pro برای نشان دادن لوگوی خود با مجموعه‌ای از انیمیشن‌های پارچه‌ای چرخان رنگارنگ استفاده کنید. طراحی زیبا و جذابی دارد که تمام صفحه نمایش را در بر می گیرد. همچنین می توانید از بین 4 وضوح مختلف برای استفاده از این الگو برای ایجاد آرم برای تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، یوتیوب و تیک تاک استفاده کنید. و البته، شما به راحتی می توانید آن رنگ ها را نیز تغییر دهید.

الگوی نمایش لوگوی جاده برای Premiere Pro

این یک الگوی جالب برای نمایش لوگو است که به شما امکان می دهد لوگو را طوری نشان دهید که گویی در یک جاده متحرک ظاهر می شود. این انیمیشن جلوه ای به سبک سینمایی دارد که معمولاً قبل از فیلم های هالیوود می بینید. این الگو برای ایجاد آن لوگوها عالی است. کاملاً قابل تنظیم است و با Premiere Pro 2021 و بالاتر کار می کند.

Gradients Free Premiere Pro Logo Reveal Template

یکی دیگر از الگوهای نمایش لوگوی رایگان Premiere Pro با طراحی شیب رنگارنگ. دارای پس‌زمینه متحرک روشن با رنگ‌های گرادیان است. این قالب برای کانال های یوتیوب و همچنین برای سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی عالی است.

نشان‌واره رایگان Particle Ripple Reveal Premiere Pro Template

این قالب Premiere Pro دارای یک جلوه موج دار شیک است که لوگوی شما را با یک انیمیشن زیبا نشان می دهد. قالب برای دانلود و استفاده رایگان است. شما به راحتی می توانید آن را برای قرار دادن لوگوی خود سفارشی کنید.

حتماً الگوهای نشان‌دهنده لوگوی After Effects و مجموعه‌های قالب نشان‌دهنده لوگوی DaVinci Resolve را بررسی کنید.