خیلی خوشحالیم که برگشتیم بعد از این همه سال! بیایید مهارت‌های طراحی و جلویی خود را با هم تقویت کنیم – در بهترین حالت SmashingConf نیویورک، با جلسات عملی فراوان و کارگاه های عملی در سراسر سیستم های طراحی، UX، CSS، جاوا اسکریپت، عملکرد و دسترسی. و این فقط به محتوا مربوط نمی شود: محیطی فراگیر، تجربیات به یاد ماندنی و فعالیت های سرگرم کننده در طول مسیر نیز هست. (بررسی کنید SmashingConfs چگونه است).

اصل مطلب اینجاست: تک آهنگ، 2 روز عملی، 5 کارگاه آموزشی، 12 سخنران با تجربه، انبوهی از رمز و راز و شبکه دوستانه! بلیط خود را بگیرید!

SmashingConf NY 2022
SmashingConf NY 2022
SmashingConf NY 2022
توبی دی جی باز خواهد گشت نیویورک و همچنین، البته! عکس های فوق العاده توسط مارک تیل.

آه، تو رئیس به کمی متقاعد کردن نیاز دارد? ما پشت شما را گرفته ایم! دانلود کنید PDF رئیس خود را متقاعد کنید تا کفه ترازو را به نفع شما برگرداند. و ما یک را آماده کرده ایم الگوی “نامه ای به رئیس”. برای شما هم همین طور.

با سخنرانان آشنا شوید

سخنرانان ما فقط آگاه و جزو بهترین ها در زمینه های خود نیستند. آنها نیز هستند سخنرانان و معلمان عالی، دوستان باهوش و مهربان و فوق العاده خوب و خوش برخورد.

ملاقات جیسون پامنتال، کیسی ایوانز، هریسون ویلر، یونا کراوتسلورا کالباگ، استیو شوگر، اوا فریرا، گیوم کورکجیان و البته بلندگو رمز و راز. موضوعات از انیمیشن SVG تا سیستم های طراحی و از Figma تا عملکرد وب و فراتر از آن متغیر است.

SmashingConf NY 2022
SmashingConf NY 2022

کارگاه های عملی

اگر در یک کنفرانس شرکت می کنید، چرا به یک کنفرانس ملحق نمی شوید کارگاه عملی همچنین؟ یک روز قبل و یک روز بعد از کنفرانس، ما یک آموزش تمام روزه را با تمرکز بر بینش های ملموس و کاربردی اجرا می کنیم که می توانید بلافاصله بعد از کارگاه از آنها استفاده کنید. ما شیرجه خواهیم زد انیمیشن SVG، تست دسترسی و الگوهای طراحی رابط پیچیده. موضوعات زیادی برای انتخاب، و تخفیف های بسته در دسترس است، هم!

SmashingConf NY 2022
همه کارگاه ها عملی و کاربردی هستند، بنابراین می توانید مهارت های جدید خود را فوراً اعمال کنید.

رویدادهای جانبی

البته همه چیز در SmashingConf نیست! ما رویدادهای جانبی دوستانه زیادی قبل، حین و بعد از کنفرانس داریم. عصر قبل از شروع کنفرانس، با ما همراه باشید نوشیدنی، صحبت های رعد و برق، و قبلاً با چند دوست جدید ملاقات کنید.

آیا می خواهید کنفرانس را مناسب و تازه شروع کنید؟ هر روز، ما یک دویدن صبحگاهی در پارک مرکزی. و برای همه علاقه مندان به عکس، کنفرانس را با یک عکس پیاده روی دوست داشتنی در اطراف شهر به پایان می رسانیم. رویدادهای جانبی کوچک ما همه هستند دوستانه، سرگرم کننده، و راهی عالی برای ملاقات با مردم و پاتوق کردن!

بلیط تیم؟ 👫👭

کل تیم را به SmashingConf بیاوریدو مقداری از بودجه آموزشی خود را نیز در طول مسیر ذخیره کنید. با ما بلیط بسته های دوستانه و تخفیف تیم، ما پشت شما را گرفته ایم! اگر می خواهید با یک تیم بزرگ بیایید یا به چیز خاصی علاقه مند هستید، لطفا یک ایمیل کوتاه برای ما ارسال کنید و ما فوراً با شما تماس خواهیم گرفت!

SmashingConf NYC آنلاین

اگر نمی توانید به نیویورک سفر کنید، این هم مشکلی ندارد. ما اجرا می کنیم SmashingConf پخش زنده آنلاین برای مذاکرات مرحله اصلی به‌علاوه، برخی از فیلم‌های پشت صحنه و مصاحبه‌های پشت صحنه با سخنرانان، سازمان‌دهندگان و دوستان را دریافت می‌کنید. 🎉🥳

SmashingConf NY 2022

کووید-۱۹

بیایید سالم و ایمن بمانیم، همه! شما باید باشید کاملا واکسینه شده برای دسترسی به محل برگزاری کنفرانس، کارگاه ها و مهمانی ها. لطفا ما را بررسی کنید دستورالعمل های COVID-19، بیانیه دسترسی، کد رفتار.

ما نمی توانیم برای دیدن شما صبر کنیم!

همانطور که ما در حال آماده شدن برای این رویداد هستیم، پس از این همه سال نمی توانیم بیشتر از این هیجان زده باشیم که دوباره شما را ببینیم. بیایید مهارت های خود را به صورت حضوری، با هم و خلق کردن تقویت کنیم تجربیات به یاد ماندنی که برای مدتی ادامه خواهد داشت ❤️