طراحی بصری که توجه را به خود جلب می کند، توانایی درگیر نگه داشتن مشتری تا انتها، و چیدمان بدون درهم و برهمی عناصر کلیدی یک بروشور پروپوزال موفق هستند.
بروشورهای پیشنهادی عالی همچنین دارای جلدهای خیره کننده، قالب بندی پاراگراف خوانا و تعداد زیادی تصاویر برای جلب نظر مشتریان و سرمایه گذاران با پیشنهاد شما هستند.
ما برخی از بهترین الگوهای پیشنهادی را پیدا کرده ایم که همه آن کادرها را علامت می زنند. در این مجموعه انواع پروپوزال دیجیتال مارکتینگ، پروپوزال شبکه های اجتماعی و قالب پروپوزال سئو با طراحی های شگفت انگیز را برای شما آورده ایم.
یک الگو بگیرید و در طراحی پیشنهاد بازاریابی خود یک شروع کنید.
نشان دادن حرفه ای بودن بخش مهمی از ایجاد یک پیشنهاد است که باعث ایجاد اعتماد در مشتری شما می شود. این الگو به شما کمک می کند تا راحت تر به آن هدف برسید. این با طراحی بسیار زیبا و تمیز در سراسر سند ارائه می شود. 20 طرح بندی مختلف صفحه در این قالب InDesign و MS Word گنجانده شده است.
پیشنهادات سئو معمولاً پر از آمار، اعداد و مفاهیم بزرگ هستند. یک راه عالی برای توجه به جزئیات مهم این است که از یک طرح تمیز و مینیمال در پروپوزال خود استفاده کنید. این الگوی پیشنهاد سئو برای آن شغل مناسب است. این شامل 32 طرح بندی صفحه است و در قالب های InDesign، Word، Apple Pages، Affinity Publisher و بسیاری از فرمت های دیگر ارائه می شود.
با استفاده از این قالب پروپوزال مدرن می توانید یک پروپوزال جذاب برای پروژه های بازاریابی شبکه های اجتماعی خود طراحی کنید. این به شما امکان می دهد از بین 32 طرح بندی مختلف صفحه با طرح های بصری جذاب برای ارائه پیشنهادات حرفه ای برای انواع کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی انتخاب کنید.
این الگو دارای طرحبندیهای خلاقانه و چند منظوره است که میتوانید به راحتی آنها را ویرایش و سفارشی کنید تا انواع پیشنهادات بازاریابی را ارائه دهید. این قالب شامل صفحهآراییهای بسیار بصری است که برای آژانسهای خلاق و شرکتهای بازاریابی مناسبتر است. این در قالب های InDesign INDD و IDML موجود است.
گرایش های رسانه های اجتماعی همیشه در حال تغییر هستند، بنابراین باید طرح های پیشنهادی پروژه خود را به همان شیوه طراحی کنید تا با آخرین روندها همگام شوید. استفاده از طراحی مدرن و مد روز برای جلد پروپوزال و چیدمان صفحه داخلی بهترین راه برای رسیدن به این هدف است. این الگوی پیشنهادی رسانه های اجتماعی به شما کمک می کند تا به آنجا برسید. دارای 40 صفحه و در قالب های InDesign و Photoshop می باشد.
این یک الگوی پروپوزال رایگان است که می توانید از آن برای ایجاد انواع پروپوزال از جمله برای پروژه های بازاریابی و تجاری استفاده کنید. این قالب در قالب InDesign ارائه می شود و دارای 10 طرح بندی صفحه منحصر به فرد برای انتخاب است.
این قالب برای طرح های پیشنهادی پروژه و عکاسی مناسب است. طراحی ظریف سیاه و سفید ظاهری باکلاس به طرح بروشور اضافه می کند. این شامل 10 طرح مختلف صفحه است و قالب در قالب InDesign موجود است.
استفاده از یک طرح شیک و جذاب برای یک پیشنهاد بازاریابی فقط برای خوب جلوه دادن سند نیست، بلکه نشان دادن برند شما به مشتریان است. با استفاده از این قالب می توانید یک پیشنهاد باورنکردنی برای پروژه های بازاریابی خود بدون تلاش ارائه دهید. این شامل 12 طرح بندی صفحه منحصر به فرد است.
اگر روی یک پیشنهاد برندسازی کار می کنید، از این الگو برای ساخت بروشور خود استفاده کنید. دارای 24 طرح مختلف صفحه با طرح بندی بصری برای جلب نظر مشتریان شما. این قالب در فرمت InDesign و در اندازه A4 ارائه می شود.
وقتی شما یک قالب پروپوزال حرفه ای مانند این دارید، متقاعد کردن مشتریان خود برای اعطای پروژه طراحی وب به شما دشوار نخواهد بود. این به طور خاص با طرح های پیشنهادی طراحی وب در ذهن ساخته شده است و قالب شامل 24 طرح بندی صفحه است.
از این پیشنهاد بازاریابی می توان برای ایجاد انواع پیشنهادات بازاریابی دیجیتال، موبایل و رسانه های اجتماعی استفاده کرد. دارای صفحه آرایی مدرن با طرح های چند منظوره است تا بتوانید به راحتی هر صفحه را به دلخواه خود سفارشی کنید.
با استفاده از این الگو، می توانید پیشنهاد بازاریابی عالی را برای کمپین های تبلیغاتی فیس بوک و همچنین سایر پروژه های بازاریابی رسانه های اجتماعی ارائه دهید. شامل 16 صفحه آرایی با طرح های تمیز و حرفه ای می باشد.
یک قالب بروشور خلاقانه با طرح های روشن و رنگارنگ. این الگو دارای طرحبندیهای صفحهای است که به راحتی قابل ویرایش هستند که میتوانید آنها را برای ایجاد انواع مختلف پیشنهادات پروژه بازاریابی سفارشی کنید. شما می توانید از بین 12 صفحه منحصر به فرد انتخاب کنید و همچنین دانلود رایگان است.
طراحی ساده و تمیز این قالب پروپوزال، آن را به گزینه ای عالی برای جمع آوری بروشورهای پیشنهادی برای پروژه های بازاریابی، به ویژه برای هدف قرار دادن مشاغل شرکتی تبدیل می کند. 10 طراحی صفحه منحصر به فرد در قالب موجود است و در قالب InDesign ارائه می شود.
با استفاده از این قالب می توانید یک پیشنهاد خلاقانه، رنگارنگ و جذاب برای پروژه های کمپین سئوی خود ارائه دهید. این در قالب های InDesign و Microsoft Word ارائه می شود. این قالب شامل 24 طرح بندی صفحه نیز می باشد.
یک الگوی پیشنهادی مدرن که به طور خاص برای ساخت پروژه های هویت برند ساخته شده است. این الگو دارای صفحهآرایی بسیار موثری است که در آن میتوانید طرح خود را برای پروژه برندسازی به روشی حرفهای ترسیم کنید. یک الگوی فاکتور جایزه نیز در بسته وجود دارد.
این قالب InDesign برای ارائه طرح های پیشنهادی برای پروژه های مختلف طراحی عالی است. چه برای طراحی مد و چه طراحی داخلی، طراحی صفحه زیبا و تمیزی دارد که مشتریان را جذب می کند. این الگو در اندازه نامه US موجود است.
با استفاده از این الگوی پیشنهاد بازاریابی، می توانید به راحتی یک پیشنهاد برنده برای کمپین های بازاریابی دیجیتال خود ایجاد کنید. دارای 20 طرح بندی صفحه با فضای زیادی برای تصاویر، اشکال و رنگ ها. این الگو همچنین شامل سبکهای پاراگراف و طرحبندی صفحه اصلی نیز میشود.
یک الگوی پیشنهادی ساده و در عین حال موثر برای پروژه های برندسازی. این قالب دارای طراحی جذاب با صفحه آرایی مدرن است که برای به نمایش گذاشتن ایده ها و مفاهیم شما به صورت حرفه ای ایده آل است. این شامل 20 طرح بندی صفحه در اندازه A4 است.
این قالب شامل 14 صفحه آرایی منحصر به فرد با طرح های رنگارنگ و مدرن می باشد. برای ایجاد طرح های پیشنهادی طراحی وب و همچنین برای پروژه های توسعه وب عالی است. این قالب در قالب های فایل InDesign ارائه می شود.
این یک الگوی پروپوزال ساده است که می توانید از آن برای تهیه بروشور پیشنهادی سریع برای پروژه طراحی گرافیک استفاده کنید. این برای فریلنسرها برای ارائه به مشتریان مناسب است. این قالب برای دانلود رایگان است و در فرمت های Word و Apple Pages ارائه می شود.
این قالب همچنین برای دانلود رایگان است و دارای طراحی تمیز برای ساخت بروشور پیشنهادی برای پروژه طراحی وب سایت تجارت الکترونیک است. این قالب در قالب های MS Word و Google Docs نیز ارائه می شود.
چگونه یک پیشنهاد بازاریابی بنویسیم
پیشنهاد بازاریابی بدون شک مهمترین بخش متقاعد کردن مشتری برای استخدام شما برای یک پروژه است. این نحوه ارائه ایده ها و استراتژی های خود برای یک کمپین بازاریابی است.
امیدواریم لیست الگوهای ما به شما کمک کرده باشد که طرحی عالی برای پیشنهاد خود پیدا کنید. چالش بعدی نوشتن پروپوزال است. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما در نوشتن یک پیشنهاد بازاریابی عالی کمک می کند.
سوالات خود را بپرسید
قبل از اینکه حتی شروع به نوشتن و طراحی پروپوزال خود کنید، مطمئن شوید که یک بحث طولانی با مشتری خود برنامه ریزی کرده و سوالات زیادی از آنها بپرسید.
پرسیدن سؤالات به شما کمک می کند تا مشخص کنید که آنها چه نوع مشکلاتی دارند و نوع اهدافی که مشتری شما انتظار دارد به آن دست یابد. تا بتوانید با پیشنهاد خود به این مسائل بپردازید.
اهداف واقع بینانه تعیین کنید
بیشتر بازاریابان تمایل دارند با تعیین اهداف غیرواقعی، در مورد پیشنهادهای بازاریابی اولیه خود کمی زیاده روی کنند. این یک اشتباه آماتور است که مشتریان را به سمت دیگری می فرستد.
در عوض، باید اهداف واقع بینانه ای را برای کمپین های بازاریابی خود تعیین کنید و به مشتری کمک کنید تا بفهمد چگونه برای دستیابی به آن اهداف با یک استراتژی گام به گام روشن برنامه ریزی می کنید.
از داستان گویی استفاده کنید
گفتن یک داستان معمولاً راهی عالی برای ارتباط عاطفی با مخاطبان است. همین امر را می توان در مورد یک پیشنهاد بازاریابی نیز اعمال کرد.
لازم نیست کل پروپوزال خود را به یک داستان کوتاه تبدیل کنید. فقط سعی کنید داستانی مرتبط با صنعت مشتری یا حتی در مورد رقبای آنها به اشتراک بگذارید.
نمایش نمونه ها و آمار
آمار برای حمایت از ادعاهای شما ضروری است، اما باید از مثال های زیادی نیز برای اثبات موثر بودن پیشنهادات خود استفاده کنید.
به عنوان مثال، هنگام به اشتراک گذاری یک استراتژی بازاریابی، سعی کنید برند یا شرکت دیگری را پیدا کنید که همان استراتژی را امتحان کرده باشد تا بتوانید به مشتری خود نشان دهید که کارآمد است.
ایجاد اعتماد
در نهایت، باید به مشتری خود نشان دهید که می توان با این کمپین بازاریابی به شما اعتماد کرد. که بتوانید نتیجه بگیرید.
بهترین راه برای انجام این کار این است که تعدادی از مشتریان قبلی خود را به اشتراک بگذارید. یا برخی از مطالعات موردی موفق را نشان دهید.
یک پیشنهاد بازاریابی یک وسیله عالی برای برقراری ارتباط ایده های شما با مشتریان است. بنابراین از آن عاقلانه برای جزئیات برنامه های خود و همچنین برای ایجاد اعتماد استفاده کنید.