یکی از چیزهای عالی در مورد استفاده جریان وب ساخت وب سایت کنترل کامل پیکسلی است که بر روی طرح های خود می گیرید. گفته میشود، اگر میخواهید بیشتر از افزودن اجزا و ویژگیهای اساسی به صفحات خود انجام دهید، باید خارج از Webflow را برای آن جستجو کنید.
خبر خوب این است که Webflow برنامه ها و سرویس های زیادی دارد که با آنها ادغام می شود. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک پردازشگر پرداخت اضافه کنید، محتوای خود را ترجمه کنید یا تجربه جستجوی بهتری ایجاد کنید، یک ادغام جریان وب برای آن پیدا خواهید کرد.
در زیر به 10 مورد از مفیدترین ادغام های جریان وب برای شروع نگاه خواهیم کرد.
نحوه استفاده و نصب ادغام های جریان وب
ممکن است متوجه منطقه ای به نام شده باشید ادغام ها در قسمت پشتی وب سایت جریان وب شما. شما آن را در زیر پیدا خواهید کرد تنظیمات فضای کاری.
این جایی است که شما لیستی از خود را پیدا خواهید کرد برنامه های کاربردی مجاز.
با این حال، برای فعال کردن ادغام شخص ثالث، باید به آن بروید دانشگاه جریان وب و سپس لینک منبع را دنبال کنید. هیچ راهی برای نصب ادغام از داخل Webflow وجود ندارد.
در حالی که من به شما پیوندهایی به منابع مستقیم در زیر می دهم، ایده خوبی است که این لیست از ادغام ها را نشانه گذاری کنید. به این ترتیب، هنگامی که تصمیم می گیرید یک ویژگی یا عملکرد جدید را به سایت خود اضافه کنید، لیستی از تمام ادغام های تایید شده را در یک مکان خواهید داشت.
10 مورد از بهترین ادغام های جریان وب
اگر میخواهید بازدیدکنندگان بیشتری را تحت تأثیر قرار دهید، سرنخهای بیشتری ایجاد کنید و/یا فروش بیشتری داشته باشید، این ادغامهای Webflow مفید خواهند بود:
به محتوای این بخش بروید
1. AddThis
طراحی سایتی که برای بازدیدکنندگان جذاب باشد بسیار مهم است. طراحی وب سایتی که باعث می شود بازدیدکنندگان تمایل داشته باشند دیگران تعامل با آن به همان اندازه مهم است.
AddThis یک ادغام جریان وب است که شامل انواع ابزارهای تقویت تعامل است:
- دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی
- دکمه های فالو اجتماعی
- بلوک های پست های مرتبط
- بنرهای تبلیغاتی، پاپ آپ ها و اسلایدرها
- شیشه های نوک
اگر وبسایتی میسازید که به طور منظم محتوای جدید منتشر میکند – مانند وبلاگ یا فروشگاه – این ادغام بسیار ارزشمند خواهد بود. این مؤلفهها را در مورد محتوای با بالاترین کیفیت خود اضافه کنید و تولید سرنخ، تعامل وبسایت و ارجاعها را افزایش دهید.
2. Calendly
Calendly یک برنامه برنامه ریزی قرار ملاقات است. در حالی که میتوانید زمانبندی Calendly خود را جدا از وبسایت خود نگه دارید، گزینه بهتر این است که Calendly را در صفحات مربوطه سایت خود جاسازی کنید.
اگر میخواهید افراد بتوانند قرار ملاقاتهای خود را از وبسایت شما بگذارند، این ادغام مفید خواهد بود. Calendly از انواع قرار ملاقات ها – مشاوره، خدمات، کلاس ها، وبینارها و غیره پشتیبانی می کند.
چیزی که در مورد Calendly بسیار خوب است این است که با پلتفرمهای مختلف ادغام میشود. مثلا:
- تقویم گوگل
- HubSpot
- Mailchimp
- راه راه
- بزرگنمایی
با بهره گیری از ادغام های متعدد آن، می توانید اکثر فرآیند رزرو را خودکار کنید. به عنوان مثال، با همگام سازی Calendly با Zoom، هر زمان که شخصی با شما قرار ملاقات بگذارد، یک اتاق کنفرانس جدید ایجاد می شود.
3. جت بوست
جت بوست دومین ادغام چند پلاگین در این لیست است. چیزی که در مورد یافتن ادغامهای Webflow مانند اینها عالی است این است که تعداد ادغامهایی را که باید استفاده کنید کاهش میدهد. بهعلاوه، اگر بتوانید یک ارائهدهنده پیدا کنید تا مجموعهای از ابزارها و ویژگیهای قابل اعتماد را برای سایت خود ایجاد کند، این همیشه چیز خوبی است.
در مورد اینکه برای چه کاری از Jetboost استفاده می کنید، بستگی به نوع محتوایی دارد که در وب سایت خود دارید.
محصول Jetboost که فکر میکنم برای همه مفید باشد، موتور جستجوی بیدرنگ و روی صفحه است. می توانید آن را به وبلاگ، فروشگاه، لیست مشاغل و سایر صفحات پر داده خود اضافه کنید. یا می توانید آن را در نوار کناری خود قرار دهید و به کاربران اجازه دهید تا تمام محتوای شما را بررسی کنند.
Jetboost همچنین دارای محصولات تقویت کننده جستجو است، مانند فیلتر کردن و مرتب سازی پویا و همچنین صفحه بندی پیشرفته. بنابراین اگر میخواهید یافتن آنچه را برای اولین بار به دنبال آن هستند برای بازدیدکنندگان آسانتر کنید، این ادغام بسیار ارزشمند خواهد بود.
4. Mailchimp
در حالی که Webflow مجموعه ای از فرم های خاص خود را دارد عناصر، این بهترین راه برای ساختن فرم ها نیست. در عوض، از ادغام Mailchimp استفاده کنید – به نام Elfsight Form Builder – برای ایجاد فرمهای پیشرفتهتر، تقسیمبندی مخاطبان و خودکار کردن ارتباطات خود با آنها.
این دو ویژگی اخیر هستند که مهمترین آنها هستند. هر CMS به شما امکان می دهد فرم های تماس و تولید سرنخ بسازید. با این حال، آنچه شما می خواهید ابزاری است که تمام کارهایی را که پس از پر شدن فرم شما اتفاق می افتد ساده می کند.
نکته دیگری که باید در مورد Mailchimp فکر کرد نحوه ادغام آن با سایر سیستم عامل ها است. میتوانید فرمها را به انواع پلتفرمها و خدمات اضافه کنید – مانند حسابهای رسانههای اجتماعی، ابزارکهای چت، نظرسنجیها، صفحات اشتراک و موارد دیگر. داشتن ابزاری که به شما امکان میدهد فرمهای ثابتی را در تمام کانالهای خود ایجاد کنید، از نظر ایجاد برند مفید خواهد بود.
5. عضویت
عضویت یک افزونه Webflow است که راه اندازی وب سایتی را که محصولات و خدمات یکبار مصرف و تکراری را می فروشد را آسان می کند. اگر چیزهایی مانند زیر را می فروشید، مفید خواهد بود:
- عضویت ها
- محصولات نرم افزاری
- خدمات تکراری
- محتوای دروازهدار
- اشتراک ها
با این ادغام، می توانید هر آنچه را که برای فروش این محصولات تخصصی به مشتریان نیاز دارید، تنظیم کنید.
همه چیز با الگوهای ساخته شده برای انواع خاصی از محصولات تکراری شروع می شود. علاوه بر این، کاربران را قادر میسازید تا حسابهایی ایجاد کنند تا بتوانند اطلاعات شخصی خود را اضافه کنند، روشهای پرداخت را ذخیره کنند و خدمات خود را مدیریت کنند.
به علاوه، این افزونه با تعداد زیادی برنامه دیگر، از جمله بسیاری از برنامه های موجود در این لیست، ادغام می شود. بنابراین لازم نیست نگران ادغام متناقض بین Memberstack و Webflow باشید زیرا پلتفرم ها به طور یکپارچه با هم کار می کنند.
6. Nocodelytics
Webflow یک وب سایت ساز قدرتمند است. در حالی که ابزارهایی برای ایجاد وبسایتهای زیبا و پویا در اختیار شما قرار میدهد، اما در مورد تجزیه و تحلیل کوتاهی میکند (مانند اکثر سیستمهای مدیریت محتوا).
در حالی که میتوانید از ادغام Google Analytics برای نظارت بر ترافیک و عملکرد وبسایت خود استفاده کنید، برنامه در چند سال گذشته گیجکننده و پیچیده شده است. اگر می خواهید بتوانید به سرعت به داده های خود نگاه کنید و متوجه شوید که در سایت شما چه می گذرد، Nocodelytics ادغام انتخاب بهتری خواهد بود.
با استفاده از این برنامه، شما و مشتریانتان راه بسیار آسان تری برای بررسی تجزیه و تحلیل وب سایت خود خواهید داشت. علاوه بر این، با نقاط داده نامربوط گرفتار نخواهید شد. میتوانید دادههای مربوط به بازدیدهای وبسایت، جستجوهای در سایت، کلیکها و سایر تعاملات معنادار را ردیابی کنید.
7. POWR
POWR آخرین مجموعه از برنامه های موجود در این لیست است. اگر به دنبال افزودن ویژگیهای مشترک به صفحات وب خود هستید که به نظر نمیرسد در Webflow به راحتی در دسترس باشند، این ادغام را جذاب مییابید.
به عنوان مثال، POWR با برنامه هایی برای موارد زیر ارائه می شود:
- لغزنده های چند رسانه ای
- گالری های رسانه ای
- پاپ آپ های تبلیغاتی
- چت زنده
- سوالات متداول
- محتوای جدول بندی شده
- نقشه ها
این نوع از ویژگیهای وبسایت نسبتاً رایج هستند، اما برای افزودن آنها به سایت خود به چیزی بیشتر از سازنده Webflow نیاز دارید. با این ادغام، به همه آنها و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت.
من پیشنهاد می کنم قبل از اینکه به یکی از دیگری متعهد شوید، AddThis و POWR را با هم مقایسه کنید. بین ویژگیها همپوشانی وجود دارد، بنابراین ببینید آیا میتوانید یکی را پیدا کنید که همه چیز مورد نیازتان را در اختیار شما قرار دهد تا در صورت عدم نیاز، مجبور نباشید با چند ادغام سر و کار داشته باشید.
8. راه راه
چه در حال راهاندازی یک فروشگاه آنلاین کامل باشید و چه بخواهید تعداد انگشت شماری از محصولات یا خدمات را بفروشید، سایت Webflow شما به یک درگاه پرداخت سریع و ایمن نیاز دارد.
Webflow با تعدادی از پردازشگرهای پرداخت مختلف ادغام می شود. با این حال، راه راه یکی از راه حل های پیشرو در بازار است و اگر قصد دارید به مخاطبان بین المللی بفروشید، طیف گسترده ای از ارزها را می پذیرد.
9. Weglot
صحبت از کاربران بین المللی شد، Weglot اگر وبسایتی میسازید که به مخاطبان جهانی خدمت کند، یکپارچگی ضروری است. در حالی که شما می توانید فرض کنید که کاربران متن صفحات شما را با استفاده از مرورگر خود ترجمه می کنند، هیچ تضمینی برای صحت با این روش DIY وجود ندارد.
برای اطمینان از اینکه هر بازدید کننده می تواند محتوای شما را به طور کامل درک کند، Weglot ضروری است. از این برنامه برای ترجمه خودکار متن خود به یکی از بیش از 100 زبان استفاده کنید.
اگر ترجیح می دهید، می توانید مترجمانی را برای ارائه متن برای محبوب ترین زبان های درخواستی در سایت خود استخدام کنید. گزینه دیگر این است که ترکیبی از هر دو را انجام دهید – متن خود را به طور خودکار ترجمه کنید و سپس از کسی بخواهید آن را ویرایش کند (از انتهای شما یا از Weglot).
این به شما بستگی دارد که چگونه از این برنامه استفاده کنید.
10. زاپیر
اگر بخواهید لیست ادغام های تایید شده Webflow را با چیزی مانند مخزن پلاگین وردپرس مقایسه کنید، ممکن است ناامید شوید. در حالی که ویژگیها و عملکردهای اولیه مورد نظر شما احتمالاً وجود خواهند داشت، ممکن است نیازهای خاص تری داشته باشید که بخواهید به آنها رسیدگی کنید.
این بدان معنا نیست که شما نیاز به استفاده از یک سازنده وب سایت متفاوت دارید. این فقط به این معنی است که شما نیاز دارید زاپیر. در زمان نوشتن این مطلب، Zapier میتواند وبسایتهای Webflow را به بیش از 5000 برنامه متصل کند.
به عنوان مثال، می توانید از Zapier برای انجام کارهایی مانند:
- اضافه کردن فرم منجر به یک CRM مانند Salesforce می شود.
- هنگامی که شخصی درخواست مشاوره می کند، وظایف جدیدی را در ابزاری مانند Trello ایجاد کنید.
- هر بار که خرید جدیدی در فروشگاه شما انجام شد، یک برگه Google را بهروزرسانی کنید.
- هنگامی که شخصی فرم تماس شما را پر می کند و درخواست پشتیبانی می کند، یک بلیط Zendesk ایجاد کنید.
- برای تبلیغ یک پست وبلاگ اخیراً منتشر شده، یک پست فیس بوک ایجاد کنید.
هر کاری که برای خودکارسازی فرآیندهای متصل به سایت خود آرزو داشتید انجام دهید، احتمالاً می توانید آن عملکرد و اتوماسیون را با استفاده از Zapier ایجاد کنید.
نتیجه
Webflow یک سازنده وب سایت قدرتمند است که به شما کنترل کامل روی طرح ها و محتوای خود را می دهد. گفته می شود، نوع محتوا و ویژگی هایی که می توانید در سایت خود قرار دهید محدود است.
به همین دلیل است که ادغام ها همیشه چیزی است که باید قبل از اینکه در یک سازنده وب سایت یا سیستم مدیریت محتوا مستقر شوید، در نظر بگیرید. ویژگیها و عملکردهای موجود میتوانند قابلیتهای طراحی وب شما را ایجاد یا شکست دهند.
در حالی که فهرست ادغام های تایید شده Webflow ممکن است در مقایسه با برخی رقبا کوچک به نظر برسد، Zapier دنیای کاملی از امکانات را برای شما باز می کند. فقط به خاطر داشته باشید که ادغام های Zapier نسبت به ادغام های مستقیم یک به یک نیاز به کار بیشتری در راه اندازی دارند. بنابراین اگر در مورد استفاده از Webflow مخالف هستید، حتماً آن را در فرآیند تصمیم گیری خود لحاظ کنید.