آیا به دنبال انتقال پست های وردپرس خود به یک سایت وردپرس دیگر یا حتی یک پلت فرم جدید هستید؟ مطمئن نیستید که چگونه پست های خاصی را در سایت وردپرس خود صادر کنید؟

ویژگی ارسال پست های صادراتی وردپرس به شما امکان می دهد به سرعت پست های دلخواه خود را صادر کنید.

پست های وردپرسپست های وردپرسپست های وردپرس
تمام پست های وبلاگ شما را می توان از داشبورد وردپرس صادر کرد.

اگر می خواهید پست های وردپرس خود را صادر کنید، وحشت نکنید. وردپرس صادرات نه تنها همه پست‌ها، بلکه تمام صفحات و رسانه‌های شما را آسان می‌کند.

پست های صادر شده در یک فایل XML فشرده می شوند. این فایل XML را می توان به یک وب سایت وردپرس یا پلت فرم CMS دیگر وارد کرد.

حتی اگر وب‌سایت‌ها را جابه‌جا نمی‌کنید، توصیه می‌شود که پست‌های وردپرس خود را به عنوان پشتیبان صادر کنید. البته، شما باید یک افزونه پشتیبان گیری وردپرس در حال اجرا نیز هست.

قبل از اینکه به نحوه صادرات پست های وردپرس خود بپردازیم، اجازه دهید در مورد یک پیشنهاد باورنکردنی برای صاحبان سایت وردپرس صحبت کنیم.

Envato Elements: دانلود نامحدود

Envato Elements سرویسی است که ارائه می دهد اشتراک دانلود نامحدود، به این معنی که شما آزاد هستید تا هر تعداد آیتم را که دوست دارید از میلیون ها دارایی دیجیتال دانلود کنید. این شامل مضامین و پلاگین های ممتاز وردپرس، آیکون ها، عکاسی استوک، صدای بدون حق امتیاز و ویدیوی استوک می شود.

اشتراک تحت پوشش مجوز تجاری ساده است که به شما حق استفاده از مورد را در پروژه‌های مختلف، از جمله پروژه‌هایی که ماهیت تجاری دارند، می‌دهد.

مجوز برای آینده است، به این معنی که حتی اگر اشتراک خود را لغو کنید و دیگر نتوانید موارد را از Envato Elements بارگیری کنید، هر گونه استفاده ثبت شده موجود همچنان تحت پوشش قرار دارد.

پلاگین های WPپلاگین های WPپلاگین های WP
Envato Elements دارای هزاران دارایی وردپرس با کیفیت بالا از جمله افزونه ها است.

امروز مشترک شوید

امروز مشترک شوید و شروع به ایجاد کنید، یا بیشتر بدانید که چرا Envato Elements برای کاربران وردپرس عالی است.

چگونه پست های وردپرس خود را صادر کنیم

برای صادرات پست های وردپرس خود، به وردپرس بروید داشبورد > ابزارها > صادرات.

صادرات داشبورد WPصادرات داشبورد WPصادرات داشبورد WP
گزینه های صادرات را در داشبورد WP > ابزارها انتخاب کنید.

منوی صادرات ظاهر می شود که در آن گزینه های زیر را برای صادرات خواهید داشت: همه محتوا، پست ها، صفحات و رسانه.

یک فایل XML برای ذخیره در رایانه شما هنگام صادرات تمام محتوای شما در دسترس خواهد بود. پست های شما به RSS یا WXR توسعه یافته وردپرس قالب بندی می شوند. این شامل تمام صفحات، پست‌ها، نظرات، فیلدهای سفارشی، دسته‌ها و برچسب‌های شما خواهد بود.

برای صادر کردن پست های خود، روی نوشته ها حباب. یک منو ظاهر می شود که در آن می توانید پست هایی را که می خواهید صادر کنید محدود کنید. می توانید پست های خود را بر اساس دسته ها، نویسندگان، تاریخ شروع، تاریخ پایان و وضعیت صادر کنید.

صادرات ابزارصادرات ابزارصادرات ابزار
ویژگی صادرات فیلترهایی را برای صادرات دقیق پست های مورد نظر شما فراهم می کند.

این فیلترهای صادراتی مختلف، صادرات دقیق پست های مورد نظر را آسان می کند.

پس از تنظیم فیلترها برای گنجاندن پست هایی که می خواهید صادر کنید، روی آن کلیک کنید دانلود فایل صادرات دکمه. سپس یک فایل XML در رایانه شما دانلود می شود.

اگر پست های زیادی دارید، ممکن است تولید فایل XML کمی طول بکشد، پس لطفا صبور باشید. همچنین، اگر هر هفته پست‌های متعددی اضافه می‌کنید، بهتر است هر چند ماه یک بار یک فایل XML برای این پست‌ها برای پشتیبان‌گیری ایجاد کنید.

آیا نیاز به وارد کردن محتوا به سایت وردپرس خود دارید؟ مقاله زیر را در مورد همه گزینه های وارد کردن محتوا به سایت وردپرس خود بررسی کنید.

افزونه های برتر وردپرس را کشف کنید

پلاگین های وردپرس به سایت شما قابلیت بیشتری را می دهند که برای ایجاد یک وب سایت کامل لازم است. برای ایده هایی در مورد افزونه های وردپرس که می توانند برای وب سایت شما کار کنند، به مقالات زیر نگاهی بیندازید.

اکنون پست های وردپرس خود را صادر کنید!

وردپرس صادرات پست ها، صفحات و رسانه های شما را آسان می کند. اگر نیاز به تغییر سایت‌ها یا پلتفرم‌های وردپرس دارید، می‌توانید به راحتی این کار را با تابع صادرات بومی وردپرس انجام دهید.

این تابع صادرات به شما امکان می دهد دقیقاً پست هایی را که می خواهید صادر کنید فیلتر کنید. سپس می توانید یک فایل اصلی XML را با تمام پست های خود و محتوای آنها دانلود کنید.

فرصت عالی را برای صاحبان سایت های وردپرسی از دست ندهید. Envato Elements دارای یک اشتراک ماهانه کم که به شما نه تنها به افزونه ها و تم های وردپرس بلکه به هزاران دارایی خلاق دیگر نیز دسترسی می دهد.