اگر به دنبال راهی برای ساده‌سازی کسب و کار طراحی وب خود هستید، به خواندن ادامه دهید تا راه‌هایی را برای استفاده از Squarespace برای این کار پیشنهاد کنم.

وقتی به این فکر می کنید که با کدام پلتفرم وب سایت بسازید، دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید؟ شما به احتمال زیاد یک سازنده وب سایت می خواهید که بصری باشد، سریع بارگیری شود و تمام ابزارهای لازم برای طراحی وب سایت های واکنش گرا و مدرن را در اختیار شما قرار دهد.

آیا به دنبال موردی هستید که به شما در مدیریت کسب و کار طراحی وب سایت شما کمک کند؟

مطمئناً نرم افزاری برای مدیریت پروژه و کسب و کار وجود دارد که می توانید برای این منظور از آن استفاده کنید. اما اگر بتوانید وظایف و فرآیندهای مرتبط را در یک پلتفرم انجام دهید، چرا زمان خود را بین ابزارهای بیشتری تقسیم کنید؟

راه اندازی کسب و کار طراحی وب سایت با Squarespace

وقتی نوبت به مدیریت کسب و کار شما می رسد، سرعت، ثبات و کیفیت بسیار مهم است. بیایید نگاهی به برخی از راه های شما بیاندازیم فضای مربعی حساب کاربری می تواند کمک کند.

پرش به محتوای این بخش:

1. وب سایت نمونه کارها خود را با Squarespace بسازید

قبل از اینکه وب سایت مشتری را با Squarespace بسازید، وب سایت خود را با آن بسازید. این یک راه عالی برای به دست آوردن تجربه عملی با سازنده وب سایت است و در عین حال به مشتریان احتمالی نشان می دهد که Squarespace را در داخل و خارج درک می کنید.

به علاوه، اگر وب‌سایت خودتان با Squarespace میزبانی شود، به شما انگیزه می‌دهد تا از آنچه در سازنده وب‌سایت می‌گذرد مطلع باشید. با تغییر و افزودن ویژگی‌های جدید، شما جلوتر از منحنی می‌مانید و می‌توانید در نتیجه به مشتریان خود کمک کنید تا بیشترین بهره را از وب‌سایت‌های Squarespace خود ببرند.

راه اندازی وب سایت نمونه کارها با Squarespace زیاد طول نمی کشد. برای شروع، ده ها قالب نمونه کارها برای انتخاب وجود دارد. حتی اگر آنها به طور خاص برای طراحان وب ساخته نشده باشند، سفارشی کردن آنها به اندازه کافی آسان است.

به علاوه، Squarespace دارای یک داخلی است نمونه کارها صفحه ساز اگر از قالبی استفاده می‌کنید که صفحه‌ای برای Work یا Portfolio ندارد، این ابزار به شما کمک می‌کند ظرف چند ثانیه آن را اضافه کنید.

ابزارهای دیگری نیز وجود دارند که به شما کمک خواهند کرد با Squarespace یک وب سایت حرفه ای عالی بسازید. در نکات بعدی به مواردی که به مدیریت بازرگانی مربوط می شوند اشاره خواهیم کرد.

2. توانمندسازی مشتریان بالقوه برای رزرو قرارهای خود

برقراری تماس مشاوره با شخصی که به خدمات طراحی وب علاقه مند است معمول است. به این ترتیب، درک خوبی از آنچه که آنها نیاز دارند، انتظارات آنها در رابطه با قیمت و نتایج، و همچنین کار کردن با آنها آسان یا دشوار است.

تنها مشکل این است که تلاش برای هماهنگ کردن برنامه ها به منظور انتخاب تاریخ و زمان جلسه می تواند وقت گیر و استرس زا باشد. با دعوت از مشتریان بالقوه علاقه مند برای برنامه ریزی تماس های مشاوره خود از طریق وب سایت شما، دیگر لازم نیست این مسئولیت را به دوش بکشید.

Acuity Scheduling یکی از موارد دیگر است ادغام های Squarespace مفید. از آنجایی که متعلق به Squarespace است، لازم نیست نگران ایجاد و جاسازی زمان‌بندی قرار ملاقات از ابزار دیگری باشید. شما سیستم زمان بندی خود را درست در داخل سازنده وب سایت راه اندازی می کنید.


Squarespace برنامه ریزی ابزار با تقویم شما همگام‌سازی می‌شود (یا در صورت تمایل می‌توانید در دسترس بودن سفارشی را تنظیم کنید)، به طوری که مشتریان بالقوه فقط در صورت در دسترس بودن، مشاوره رزرو می‌کنند.

با این زمانبندی می توانید کارهای دیگری نیز انجام دهید. برای مثال، اگر می‌خواهید از مشتریان بالقوه ودیعه جمع‌آوری کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها در مورد همکاری جدی هستند، زمان‌بندی با پردازنده‌های پرداخت ادغام می‌شود تا بتوانید هزینه‌ها را زودتر از موعد دریافت کنید.

3. خدمات و محصولات خود را مستقیماً از سایت خود بفروشید

وقتی نوبت به ارائه صورت‌حساب به مشتریان برای خدماتتان می‌رسد، روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید برای انجام آن استفاده کنید. این کاری نیست که من اغلب انجام می‌دهم، اما فکر می‌کنم که وب‌سایت یک طراح وب می‌تواند منبع خوبی برای جمع‌آوری پرداخت‌ها باشد.

Squarespace نیز این کار را برای شما آسان می کند – به خصوص اگر خدماتی بیش از خدمات طراحی وب بفروشید. به عنوان مثال، می توانید از Squarespace استفاده کنید تجارت ابزاری برای شارژ کردن:

  • سپرده ای که برای مشاغل طراحی وب جمع آوری می کنید
  • خدمات طراحی وب ارائه شده
  • برنامه های ماهانه نگهداری وب سایت
  • مشاوره یا قرارهای مربیگری
  • ویدیوها، دوره‌ها یا وبینارهای درخواستی
  • محصولات دیجیتال مانند کتاب‌های الکترونیکی، تصاویر استوک یا ویدیوها و غیره

چه به عنوان یک طراح وب کار کنید و چه به دنبال تنوع بخشیدن به درآمد خود هستید، Squarespace فروش این موارد را از طریق وب سایت خود آسان می کند. اگر از ردیابی مشتریان بر سر فاکتورهای پرداخت نشده خسته شده اید، این امر به ویژه مفید خواهد بود. این روش به شما این امکان را می دهد که قبل از انتشار یک وب سایت یا سایر کالاها برای مشتریان و مشتریان خود پول دریافت کنید.

4. الگوهای وب سایت قابل استفاده مجدد ایجاد کنید

اگرچه هر وب‌سایتی که طراحی می‌کنید در نهایت با هر چیزی که ایجاد کرده‌اید متفاوت به نظر می‌رسد، اساس و ساختار اساسی هر کدام احتمالاً یکسان خواهد بود. به جای ایجاد مجدد چرخ هر زمان که کار جدیدی را شروع می کنید، از Squarespace برای ایجاد الگوهای شروع استفاده کنید.

پس از ثبت نام برای یک حساب Squarespace، می توانید هر تعداد وب سایت را که دوست دارید راه اندازی کنید. همچنین می توانید از داشبورد برای توسعه وب سایت قابل استفاده مجدد استفاده کنید قالب ها.

این قالب ها می توانند به همان اندازه که شما دوست دارید دقیق باشند. به عنوان مثال، شما می توانید وایرفریم های اولیه را بدون محتوای کم یا بدون محتوا ایجاد کنید. از سوی دیگر، اگر وب‌سایت‌هایی را برای یک طاقچه خاص می‌سازید، ممکن است صفحات دقیق‌تری ایجاد کنید و ویژگی‌های خاص را اضافه کنید.

در هر صورت، دیگر مجبور نخواهید بود که با تنظیمات اولیه وب سایت ها سر و کار داشته باشید. در عوض، زمانی که آماده شروع به کار هستید، سایت قالب خود را کپی کنید. سپس بیشتر وقت خود را صرف افزودن و سفارشی کردن محتوا کنید.

5. از Squarespace برای استیج سایت ها استفاده کنید

هنگامی که تصمیم گرفتید از Squarespace برای ساخت وب سایت مشتری استفاده کنید، باید چند انتخاب داشته باشید. ابتدا نحوه طراحی سایت آنها:

گزینه های الف: از ابزارهای مختلف طراحی برای هش کردن معماری سایت، وایرفریم ها و ماکت ها استفاده کنید.

یا…

گزینه ب: از همان ابتدا از Squarespace استفاده کنید.

اگر از گزینه دوم استفاده می کنید، باید در نظر بگیرید که از چه اکانتی استفاده می کنید:

انتخاب 1: از مشتری خود بخواهید برای یک حساب کاربری ثبت نام کند و سپس از آنها بخواهید که به شما دسترسی کامل مدیریتی بدهند تا بتوانید وب سایت خود را بر روی آن بسازید.

یا…

گزینه 2: وب سایت را در حساب خود بسازید و سپس به آنها دسترسی اداری بدهید یا پس از پایان کار، مالکیت کامل را به آنها منتقل کنید.

گزینه ایده آل این است که از همان ابتدا از Squarespace استفاده کنید و تا وب سایت را با حساب شخصی خود بسازید. این تضمین می کند که می توانید وب سایت های مشتریان خود را به صورت خصوصی بسازید.

وقتی آماده بودید پیشرفتی را که انجام داده اید به آنها نشان دهید، به آنها دسترسی فقط مشاهده بدهید تا آن را بررسی کنند. همچنین می‌توانید از صفحاتی که یک یا دو صفحه به جای وب‌سایت کامل برای اشتراک‌گذاری با آنها دارید، با رمز عبور محافظت کنید.


به این ترتیب، کار شما با نظرات و سوالات مشتری قطع نمی شود، زیرا آنها به آنچه شما انجام می دهید نگاه می کنند. همچنین در زمانی که هنوز در اواسط پروژه هستید، نیازی به نگرانی در مورد اینکه فردی سرکش می شود و تغییراتی در کارهایی که انجام داده اید، نخواهید داشت.

شما کنترل می کنید که مشتریان چه زمانی وب سایت خود را ببینند و به عنوان یک امتیاز، آن را در پلتفرمی که برای مدیریت وب سایت خود در آینده استفاده می کنند، مشاهده می کنند. این باعث می شود قبل از اینکه مجبور به استفاده از Squarespace شوند، با Squarespace آشنا شوند.

نتیجه

من به یافتن ابزارهایی که به شما کمک می کند تا حد امکان با کمترین تلاش انجام دهید، اعتقاد راسخ دارم. این نه تنها به معنای داشتن نرم افزار کمتر برای مدیریت است، بلکه به معنای داشتن نرم افزار کمتری برای پرداخت هزینه است.

در حالی که Squarespace قرار نیست همه چیزهایی را که برای اجرای یک کسب و کار طراحی وب موفق نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد، اما می تواند به ساده سازی بخش های خاصی از آن کمک کند. این مقدار زمان و انرژی صرفه جویی شده – بدون ذکر سطح حرفه ای بودن این راه اندازی به مشتریان بالقوه و مشتریان – در آینده برای شما بسیار ارزشمند خواهد بود.