امروزه ویدئو بدون شک موثرترین ابزار برای ارتباطات تجاری است. بر اساس گزارش ها، 85 درصد از کسب و کارها از ویدئوها در کمپین های بازاریابی خود استفاده می کنند.

ویدئوها فرمت ترجیحی برای همه چیز هستند، از پیشنهادهای سرمایه‌گذار گرفته تا ویدئوهای خوش آمدگویی، وبینارها تا نمایش‌ها، ارائه‌های فروش تا دموها و درس‌های آنلاین. بازاریابی ویدئویی به وضوح در حال افزایش است.

اگر شما نیز به دنبال راهی برای ساخت آسان ویدیو برای نیازهای بازاریابی خود هستید، این راهنما را دنبال کنید تا روشی مفید برای ارائه پیام های بصری جاسازی شده را تجربه کنید.

چرا ویدیوی ارائه با پیام بصری بسازید؟

ارائه ها اغلب از وسایل کمک بصری استفاده می کنند. دلیلی وجود دارد که می گویند یک تصویر هزار کلمه ارزش دارد: آنها ممکن است به شما کمک کنند تا نظر خود را بیان کنید، مخاطبان خود را علاقه مند نگه دارید و به شما کمک کنند آنچه را که می خواهید منتقل کنید به خاطر بسپارید. با افزودن یک یا دو ویدیو، اسلایدهای شما به طور مؤثرتری شکسته می شوند، که توجه مخاطبان شما را حفظ می کند و با پیام اصلی درگیر می شود. در این رویکرد، مردم برای به خاطر سپردن اطلاعاتی که به آنها ارائه می‌دهید، مجبور نخواهند بود خیلی سخت کار کنند.

وسایل کمک بصری به شما کمک می کنند تا بتوانید بایستید و بصری صحبت کنید. آنها اغلب به شکل یک فیلم یا چیزی شبیه به آن هستند، مانند اسلایدهایی که نکات اصلی شما را مشخص می کنند. آنها همچنین ممکن است به شکل یک جزوه، یکی از اسلایدهای ارائه شما، یک خلاصه، استفاده از فلیپ چارت یا حتی یک شی جالب که برای نشان دادن یک نکته به مخاطب آورده اید باشد.

وقتی از وسایل کمک بصری به طور مؤثر استفاده شود، ممکن است با افزایش تأثیر و افزایش مشارکت مخاطب، ارائه را بهبود بخشد. آنها همچنین ممکن است به عنوان یادآوری مفیدی از پیام مورد نظر شما باشند.

به همین دلیل است که شما نیاز دارید Wondershare DemoCreatorو DemoCreator 6 که به تازگی منتشر شده است، که می تواند به شما امکان ارائه یک نمایش بصری جذاب را تنها با چند کلیک بسازد.

در مرحله بعد، بیایید به راهنمای نحوه استفاده از آن برای ایجاد یک ویدیوی ارائه بصری و تعامل با مخاطبان خود بپردازیم!

چگونه یک ویدیو ارائه جذاب بسازیم

برای ساخت یک ویدیوی ارائه جذاب، مراحل زیر را دنبال کنید:

اضافه کردن پس زمینه

وقتی ویدیوها از ویرایشگر اضافه می شوند یا از رایانه شما وارد می شوند، ممکن است به طول معینی کوتاه شوند، حلقه شوند یا تنظیم شوند که به طور خودکار پخش شوند. از طرف دیگر، ویدیوی پس زمینه را بسازید. آن را زیر تمام اطلاعات دیگر قرار دهید و آن را بکشید تا کل اسلاید پر شود. گزینه های ویرایش با گزینه های یک ویدیوی معمولی یکسان است.

ویدئو، پاورپوینت، تصویر، تخته سفید یا متن اضافه کنید

اکنون وقت آن است که سازماندهی کنید که تیم شما در هیئت مدیره است و شما از هدف ارائه ویدیوی خود آگاه هستید. این مرحله خیلی مهمی است. در واقع، باید با مرحله اولیه برنامه ریزی و استراتژی برای هر پروژه بصری که توسعه می دهید، همراه باشد. با قرار دادن تمام مطالب ارائه در یک پوشه روی دسکتاپ شروع کنید. تمام دارایی های برند مانند تصاویر، فیلم ها، قطعات صوتی و گرافیک را شامل شود. سندی حاوی تمام مطالب متنی و فهرستی از محتوای صوتی بسازید.

اضافه کردن صدا

ممکن است احساس کنید که باید همزمان با کار بر روی ارائه ویدیوی خود، روی انیمیشن‌ها، انتقال‌ها و صدا کار کنید تا مطمئن شوید که همه چیز تا جایی که ممکن است روان و روان است. تمام صداها و ویدیوهای اضافی که به ارائه ارائه می کنید پس از هر نویز پس زمینه پخش می شود. اطمینان حاصل کنید که آنها در کل متعادل و منسجم هستند.

از نسخه نمایشی و ضبط استفاده کنید

در مرحله بعد باید یک نسخه نمایشی تولید کنید تا بتوانید پیشرفت خود را ارزیابی کنید. گفتار خود را ضبط کنید تا بعداً برای آن تغییر دهید.

صادرات یا ویرایش ویدیو

وقت آن است که همه چیز را بررسی کنید تا مطمئن شوید که بی عیب و نقص است. ابتدا، نوشتار خود را بررسی کنید تا اشتباهات دستوری یا املایی را مشاهده کنید. برای وفادار ماندن به برند و حفظ سلسله مراتب بصری، مطمئن شوید که تمام محتوا با فونت و اندازه مناسب باشد. زمان آن رسیده است که ارائه ویدیوی خود را به افرادی که آن را تماشا می کنند نشان دهید. پس از کلیک بر روی دکمه صادرات، انتخاب فایل MP4 را انتخاب کنید.

پس زمینه های مختلف ارائه

شما به زودی ارائه خواهید داد. اکنون زمان آن است که مطالب خود را در قالب PPT سازماندهی کنید. بسته به محتوا، مخاطب و موضوع، قالب ایده آل را انتخاب کنید. با این کار می توانید به سرعت بهترین ارائه ممکن را بسازید.

رنگ ثابت یا رنگ گرادیان

در این قالب پس‌زمینه، گرادیان انتقالی بین دو یا چند رنگ است. بسته به جدایی بین آن رنگ ها، یک گرادیان ممکن است ظریف یا چشمگیر باشد. می توانید با استفاده از رنگ های گرادیان، ظرافت، عمق، روشنایی، بافت و جذابیت را به طرح های خود اضافه کنید. عناصر پاورپوینت، مانند اشکال، خطوط، و پس‌زمینه، همگی ممکن است از گرادیان استفاده کنند.

متاورس

شبکه ای از جهان های مجازی سه بعدی به نام Metaverse بر تقویت روابط اجتماعی متمرکز شده است. متاورس واقعیت افزوده، مجازی و فیزیکی را ترکیب می کند. این تعاملات آنلاین را به تعاملات حضوری نزدیک می کند. این یک سبک ارائه پیشرفته را با استفاده از فرم های سه بعدی برای ایجاد توهم واقعیت مجازی نشان می دهد.

مضامین آینده نگر این ارائه و تمام اجزای بصری آن ممکن است کاملاً سفارشی شوند. کاربران می‌توانند ارائه‌های پاورپوینت را برای نشان دادن تلاش‌های تجاری، ایده‌ها و اطلاعات مربوط به فراجهان تغییر دهند.

کلاسیک داخلی

همه چیز از نظر زیبایی شناسی جذاب است و به لطف پس زمینه های واضح و فونت های بزرگ تیتر، خواندن آن ساده است. این دنبال ظرافت، که برای ارائه های مربوط به تجارت، فروش یا بازاریابی ایده آل است، به شدت به طرح رنگ متکی است.

از این الگو برای ایجاد یک ارائه جدید استفاده کنید و بررسی کنید که چگونه سبک ارائه بر نحوه درک مخاطبان از محتوای شما تأثیر می گذارد. کار شما با خطوط مربع و اشکال هندسی متعادل خواهد شد. ممکن است با استفاده از برخی تصاویر پیامی پر جنب و جوش و جذاب ایجاد کنید.

سری بوم امپرسیونیستی

برای دوستداران بوم، نمادها و نقاشی های روشن در این ارائه داخلی استفاده می شود تا محتوا جذاب تر شود. این در هنگام صحبت با تازه کارها بسیار مهم است زیرا آنها احتمالاً در روز اول دانش زیادی دارند.

سری سرزمین آب نبات

در پس‌زمینه‌های سری Candy Land، می‌توانید از Candy Lands ابزارهای مختلف استفاده کنید. مانند سبزیجاتی که مورد طمع قرار می گیرند زیرا شکر منبع اصلی غذای شهر است.

نمای طلایی غروب خورشید

با این پس‌زمینه، می‌توانید از پس‌زمینه یک مرد تنها در حال قایقرانی و غروب درخشان روی آب در عکس اسلاید ppt استفاده کنید. می توانید به راحتی یک پاورپوینت در مورد ورزش های آبی، سرگرمی ها و زندگی دریایی تهیه کنید.

نحوه ارائه با DemoCreator

ویرایشگر ویدیوی Wondershare DemoCreator بعد از ضبط کننده صفحه می آید. این نشان می‌دهد که به محض اینکه ضبط صفحه شما کامل شد، به سمت یک ضبط کننده صفحه قوی هدایت شده‌اید که در دسترس شماست تا بتوانید مواد کافی خود را مانند یک متخصص صیقل دهید. ویرایشگر ویدیو طیف گسترده ای از قابلیت ها را ارائه می دهد:

نحوه وارد کردن PPT برای ارائه

می توانید با استفاده از ویرایشگر ویدیوی Wondershare DemoCreator هر تعداد ویدیوی ضبط شده را آپلود کنید. ممکن است بیش از 50 نوع فایل مجزا وارد شود. با عکس‌ها، صداها و ویدیوهایی که بیشتر دوست دارید کار کنید. بهترین چیز این است که هر سه نوع ماده اصلی – ویدئو، صدا و تصویر – می توانند در قالب های بسیار متنوعی اضافه شوند. این برنامه به شما این امکان را می دهد که عملاً هر فایلی را وارد کنید و می توانید بین MP4 و MOV به عنوان فرمت خروجی خود انتخاب کنید و مواد خود را به طور جهانی سازگار می کند.

نحوه وارد کردن تصاویر

با کلیک بر روی دکمه ‘+’ در گوشه سمت چپ پایین رابط نرم افزار می توانید تصویر را به نرم افزار وارد کنید. این به شما امکان می دهد تصاویر را از رایانه شخصی انتخاب کنید و سپس به شما اجازه می دهد تصاویر را به DemoCreator اضافه کنید.

نحوه وارد کردن ویدیوها برای ارائه

علاوه بر Images، می توانید ویدیوها را نیز وارد کنید. برای ویدیوها، گزینه Add Videos را از لیست انتخاب کنید و فیلم های خود را از Files انتخاب کنید تا به نرم افزار اضافه کنید.

نحوه استفاده از فیلم ضبط و آزمایشی

شما همچنین می توانید از ویژگی نسخه ی نمایشی و ضبط DemoCreator استفاده کنید. در اینجا نحوه استفاده از آن آمده است:

1. اشاره گر را اضافه کنید

بعد از اینکه Record and Demo را از رابط کاربری اصلی راه اندازی کردید، به ویژگی اشاره گر بروید تا نشانگرها را در ارائه خود اضافه کنید.

2. قلم اضافه کنید

همچنین، می‌توانید از ویژگی قلم بلادرنگ برای نوشتن روی اسلایدهای ارائه استفاده کنید.

3. اضافه کردن متن

می توانید با افزودن عناوین منحصر به فرد خود به فیلم های ضبط شده خود با استفاده از ویرایشگر ویدیوی DemoCreator به بینندگان خود درک بهتری از ویدیوهای ضبط شده خود ارائه دهید.

4. تخته سفید اضافه کنید

اگر از دوربین برای ضبط استفاده می کنید و می خواهید تجربه خود را تغییر دهید، می توانید از افکت تخته سفید برای جایگزینی صحنه های خاصی در ضبط خود استفاده کنید. با ویرایشگر ویدیوی DemoCreator می توانید به راحتی و با موفقیت طیف وسیعی از موارد را به فیلم ضبط شده خود اضافه کنید.

5. افکت های صوتی را اضافه کنید

اگرچه، DemoCreator همچنین دارای ویژگی ضبط میکروفون است. نگران بهم ریختن صداها نباشید زیرا همه چیز را برای تغییرات بعدی جدا نگه می دارد. موسیقی متن ممکن است به طور جداگانه ترکیب یا تغییر کند.

6. انتقال های مورد علاقه را اضافه کنید

ممکن است با Wondershare DemoCreator انواع مختلفی از انتقال‌ها را در ضبط پاورپوینت خود مستقیماً در جدول زمانی خود قرار دهید. فیلم نمایش اسلاید نهایی که تولید می کنید به شدت تحت تأثیر این جلوه های انتقال قرار می گیرد. دکمه Transition در رابط برنامه به شما امکان می دهد آنها را اضافه کنید.

نحوه اضافه کردن جلوه دوربین

پس از اتمام ضبط صفحه پاورپوینت با استفاده از Wondershare DemoCreator، می توانید از ضبط کننده صفحه نمایش داخلی برنامه استفاده کنید. در اینجا، ممکن است ویرایش های جادویی زیادی انجام دهید که نوار غیر جالب شما را به یک ویدیوی زرق و برق دار و متخصص تبدیل می کند که همه مایل به تماشای آن هستند.

با منوی افکت کمکی که در دیوار سمت چپ این رابط برنامه قرار دارد، به راحتی می توانید تعدادی افکت داخلی را به شرح زیر بر روی فیلم های خود اعمال کنید:

منوی دوربین را باز کنید

در مرحله اول، منوی دوربین را از رابط نمایش و ضبط باز کنید. با این کار تنظیمات دوربین باز می شود که در آن می توانید تنظیمات قاب، آینه کاری و همچنین پس زمینه را مطابق شکل زیر سفارشی کنید:

پانسمان دوربین را تنظیم کنید

شما همچنین می توانید لباس پوشیدن صفحه دوربین خود را اعمال کنید. برای انجام این کار، روی تب Dressing از منوی دوربین کلیک کنید و ویژگی های اتاق رختکن را مطابق شکل زیر تنظیم کنید:

فیلتر را انتخاب کنید

در برگه فیلتر دوربین، می‌توانید فیلتر مورد علاقه خود را برای اعمال در ضبط‌های زنده انتخاب کنید. در اینجا لیست فیلترهای داخل منوی دوربین آمده است:

استیکرهای زیبا

علاوه بر این، به محض ورود به منوی Objects، استیکرهای شگفت انگیز و قابل پخش در انبار نرم افزار قابل دسترسی هستند.

ضبط خود را صادر یا به اشتراک بگذارید

با Wondershare DemoCreator، طیف گسترده ای از انتخاب ها و تنظیمات دارید که می توانید قبل از ذخیره محصول نهایی در رایانه شخصی خود، آنها را سفارشی کنید. برای بهبود کیفیت یا اندازه خروجی تولید ویدیوی خود، می‌توانید کدک‌های ویدیویی مختلفی را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید اسکرین‌کست‌های خود را با کانال YouTube خود به اشتراک بگذارید، ابتدا آنها را به MP4 تبدیل کنید زیرا MOV فقط برای ویدیوهای محتوای وب مناسب است. شما می توانید هر کدام از این فرم ها را برای شما مناسب تر انتخاب کنید. می‌توانید یک رمزگذار را از فهرست منوی کشویی در گزینه‌های صادرات انتخاب کنید، زیرا بدون کاهش کیفیت، فضای حافظه را برای ویدیوی ارائه شما ذخیره می‌کند. همچنین، همانطور که در پنجره Export نشان داده شده است، می توانید در قسمت Preset پیش نمایش مشخصات ویدیوی صادر شده را مشاهده کنید.

نتیجه

امیدواریم این راهنما به شما کمک کند تا استراتژی بازاریابی ویدیویی خود را با بودجه بالا افزایش دهید. همانطور که می بینید، برای ساخت ویدیوهای عالی به آژانس های بازاریابی گران قیمت یا بودجه های کلان نیاز ندارید. شما فقط به ابزارهای مناسب و کمی تفکر خارج از جعبه نیاز دارید.

امروزه ویدئو بدون شک موثرترین ابزار برای ارتباطات تجاری است. بر اساس گزارش ها، 85 درصد از کسب و کارها از ویدئوها در کمپین های بازاریابی خود استفاده می کنند. ویدیوها فرمت ترجیحی برای همه چیز هستند، از پیشنهادهای سرمایه گذار گرفته تا ویدیوهای خوش آمدگویی، وبینارها و موارد دیگر. بازاریابی ویدئویی به وضوح در حال افزایش است.

DemoCreator می تواند با همه شما کمک کند ارائه ویدیویی نیاز دارد، به روشی سریع و ساده