برندگان A’ Design Awards 2022 معرفی شدند

جایزه و مسابقه طراحی A’، یکی از بزرگترین و پراکنده ترین جوایز بین المللی طراحی جهان، نتایج مسابقه طراحی 2021 – 2022 را اعلام کرد: 2022 برندگان از 114 کشور در 110 رشته طراحی مختلف. آثار ارسالی به دقت توسط یک هیئت داوران بین المللی با نفوذ متشکل از دانشمندان برجسته، اعضای برجسته مطبوعات، متخصصان طراحی خلاق و کارآفرینان با تجربه که در هنگام رای دادن به هر ورودی دقت و توجه زیادی به جزئیات داشتند، ارزیابی شدند.

از علاقه مندان به طراحی، علاقه مندان و ویراستاران در سراسر جهان صمیمانه دعوت می شود تا با بازدید از جوایز طراحی A’ به صورت آنلاین از طراحی جدید الهام بگیرند و آخرین روندها در هنر، معماری و فناوری را کشف کنند. گالری برندگان که در آن همه طرح‌های برتر از مسابقه بین‌المللی طراحی A 2021 – 2022 و همچنین آثاری که قبلاً جوایز سال‌های گذشته را دریافت کرده‌اند، نمایش داده می‌شود.

نتایج مسابقه طراحی A’ هر سال در 15 آوریل اعلام می شود. بهترین محصولات، پروژه ها و خدمات در سراسر جهان که طراحی، فناوری و خلاقیت برتر را نشان می دهند، با جایزه طراحی A’ پاداش می گیرند. نماد برتری در طراحی و نوآوری است. پنج سطح مختلف تمایز وجود دارد: جوایز طراحی پلاتین، طلا، نقره، برنز و آهن A’ سالانه در تمام رشته‌های طراحی توزیع می‌شود.

جوایز A’ Design برای طراحی فضایی خوب (معماری، طراحی داخلی، طراحی شهری و طراحی منظر)، طراحی صنعتی خوب (طراحی محصول، طراحی لوازم خانگی، طراحی خودرو و طراحی ماشین آلات)، طراحی ارتباطات خوب (طراحی گرافیک، طراحی تعاملی) اعطا می شود. و طراحی بازاریابی)، طراحی مد خوب (طراحی لباس، طراحی لوازم جانبی مد و طراحی کفش)، طراحی سیستم خوب (طراحی خدمات، استراتژی طراحی، کیفیت و نوآوری) و همچنین برای دستاوردها در هنر و ادبیات.

نگاهی به برخی از برندگان 2022 بیندازید:

تصویر

صندلی صندلی چرخدار Especie توسط زانینی دی زنین

تصویر

بسته بندی قهوه توسط شانگهای Yuanshang فرهنگ Co., Ltd.

تصویر

یک بسته بندی کنسرو غذای خوب داشته باشید کائورو میزونو – شرکت مادر

تصویر

آینه چند منظوره توسط پینگ یک شو

تصویر

Eth Country Villa توسط الکساندر زینگالیوک

تصویر

برندینگ برشته کننده های قهوه Terra توسط آکیهیتو شیمیزو

تصویر

Moi Nivak Brand Identity توسط یوک پوی چونگ

تصویر

کلبه کوچک Trekronaa توسط مانوئلا هاردی

تصویر

جعبه گنج شکلات اسنک ترکیبی بسته بندی توسط موتیان یو

تصویر

فضای مسکونی 75 درجه سفید توسط چنگ هسوان هوانگ

علاقه مند به شرکت در مسابقه هستید؟

در حالی که نسخه 2021 – 2022 به پایان رسیده است، ورودی های مسابقه 2022 – 2023 اکنون باز است. طراحان، هنرمندان، معماران و شرکت‌های علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را در این نشانی ثبت و ارسال کنند که در آن اطلاعات بیشتر در مورد مسابقه طراحی مانند معیارهای ارزیابی، تاریخ های کلیدی، فهرست اعضای هیئت داوران، فرم های شرکت و دستورالعمل های ارائه را می توان به دست آورد.