اگر از خود می پرسید که آیا واقعاً برای پروژه خود به الگوی پنل مدیریت نیاز دارید یا خیر ، این مقاله باید همه شک و تردید شما را برطرف کند. ما در مورد اینکه چرا و چه زمان باید یک الگوی پانل مدیریت را به جای ایجاد داشبورد از ابتدا انتخاب کنید ، صحبت خواهیم کرد. ما همچنین به یک الگوی سرپرست رایگان نگاه خواهیم کرد که می توانید با آن شروع کنید.

ایجاد یک پنل مدیریت از ابتدا می تواند یک کار دشوار باشد. با در نظر گرفتن همه موارد از طراحی ، توسعه ، آزمایش ، تنظیم دقیق و رفع اشکالات ، شما به دنبال ساعت توسعه هستید! این بسته به پیچیدگی داشبورد و تمام ویژگی هایی که باید داشته باشد ، می تواند از 500 تا 1000 ساعت باشد. سپس این داشبورد ها باید روی مرورگرها و دستگاه های مختلف آزمایش شوند تا عملکرد روان و بهینه در همه آنها تضمین شود. از آنجا که صفحه پشتی مهم است ، ساعتهای توسعه نیز برای یافتن و رفع اشکالات صرف خواهد شد.

از نظر پول می تواند بین 25000 تا 60،000 دلار برای شما هزینه داشته باشد. مطمئناً ممکن است کسی را مجبور کنید که این کار را با هزینه کمتری انجام دهد ، اما تهیه یک الگوی داشبورد احتمالاً بهترین شرط شما در صرفه جویی در وقت و هزینه است. چرا وقتی می توانید برای کسری از پولی که خرج می کنید یک الگو تهیه کنید ، این همه پول خرج کنید؟ اگر کسی هستید که توانایی پرداخت هیچ هزینه ای را ندارید ، تعداد زیادی وب سایت وجود دارد که ارائه می دهند گزینه های قالب مدیر رایگان همچنین. با داشتن حداقل دانش در زمینه کدگذاری ، کار و سفارشی سازی اکثر این الگوها بسیار آسان است. اعتماد کنید ، ما کار آنها را آسان تر کرده ایم تا الگوهای ما بهتر از رقابت ما دوست داشته شوند!

اکنون گزینه دیگری نیز وجود دارد. سیستم عامل های CMS مانند وردپرس دارای داشبورد مدیریتی پایه هستند که می توانند فقط برای اهداف خاص استفاده شوند. پنل های مدیریت وردپرس برای مدیریت محتوا عالی هستند و چیزی مانند Shopify عالی برای مشاغل تجارت الکترونیکی است. اما اگر می خواهید سفارشی سازی عمیق تری داشته باشید ، قطعاً باید به دنبال ساخت یک صفحه مدیریتی مناسب با نیازهای خود باشید. این دقیقاً همان چیزی است که یک الگوی پنل مدیریت ارائه می دهد. این امکان را برای سفارشی سازی و ادغام عمیق با کار شما ، هرچه که باشد فراهم می کند. شما می توانید وب سایتی داشته باشید که به داشبورد بازاریابی نیاز داشته باشد. یا یک پنل سرپرست برای یک برنامه وب CRM. هنگامی که با یک الگوی داشبورد کار می کنید ، می توانید تک تک م eachلفه ها را آزادانه سفارشی کنید. همه چیز را از ویژگی های آن گرفته تا شکل ظاهری آن سفارشی کنید. هر تعداد صفحه می خواهید اضافه کنید و هر صفحه را با سهولت ویرایش کنید. همه اینها هنگام انتخاب الگوی پنل مدیریت امکان پذیر است. درصورتی که نیازهای شما توسط یکی از داشبوردهای موجود در دسترس تأمین نشود ، بهتر است با یک داشبورد سفارشی روبرو شوید.

چقدر می توانید یک الگوی مدیر را سفارشی کنید؟

برای شخصی سازی الگو محدودیتی وجود ندارد. وقتی به صورت آنلاین به دنبال یک الگوی سرپرست می گردید ، به چیدمان الگو و تمام ویژگی های همراه آن توجه بیشتری کنید. اگر بخواهید داشبورد خود را شخصی سازی کنید ، این موارد برای شما اهمیت بیشتری خواهند داشت. همه چیز ، از رنگ های هر صفحه ، گرفته تا میزان سایه هایی که می خواهید روی هر م componentلفه تنظیم کنید ، می تواند دقیق تنظیم شود. هزاران آیکون ، اجزای آماده ، قطعه کد در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید برای ساختن پنل مدیریتی مورد نظر خود از آنها استفاده مجدد کنید. حتی هنگام تغییر طراحی یک صفحه ، با استفاده از می توانید تغییراتی در صفحات دیگر ایجاد کنید SCSS

شما می توانید یک الگوی داشبورد را با همه چیز ، از CRM ، HRM ، حتی صنایع مانند مراقبت های بهداشتی ادغام کنید. ما الگوهایی داریم که دارای داشبورد بازاریابی ، داشبورد CRM و حتی داشبورد پزشکی هستند که به راحتی می توانند متناسب با نیازهای شما سفارشی شوند.

بیایید نگاهی به یکی از محبوب ترین الگوهای مدیر خود بیندازیم تا درک بهتری از آنچه ارائه می دهد ، داشته باشیم. Star Admin Pro یکی از بهترین الگوهای داشبورد ماست. طراحی شده است که بسیار ساده و کار با آن آسان است. اما تعداد گزینه های طرح و تنوع طراحی که ارائه می دهد همان چیزی است که آن را از بقیه الگوهایی که به طور کلی در آنجا پیدا خواهید کرد متمایز می کند. با نسخه ممتاز الگو ، داشبورد CRM ، داشبورد تجارت الکترونیکی ، داشبورد امور مالی و صفحاتی که از قبل ساخته شده و برای ایمیل ها آماده هستند و تابلوی kanban نیز دریافت می کنید.

از کجا می دانید این الگوی مناسب پروژه شماست؟ ما یک نسخه از Star Admin داریم که می توانید به صورت رایگان بارگیری کنید. برای بررسی این الگوی داشبورد جمع و جور و رایگان کلیک کنید.

بیایید نگاهی دقیق به Star Admin Pro بیندازیم.

الگوی داشبورد star admin pro bootstrapدر اینجا ظاهر پیش فرض Star Admin Pro است. این یک الگوی تمیز و کم ظاهر است. وقتی نوبت به الگوهای داشبورد می رسد ، حداقل طراحی معمولاً بهتر است ، زیرا سفارشی سازی آن معمولاً آسان تر است. مراقب طراحی های بالای داشبورد باشید زیرا این موارد می توانند سردرد دیگری برای سفارشی کردن بعدا ایجاد کنند.

آنچه در مورد Star Admin Pro خوب است این است که دارای چند صفحه از پیش ساخته شده است. به نوعی ، شما بیش از فقط یک الگو دریافت می کنید. بیایید نگاهی به برخی از این صفحات آماده برای شخصی سازی بیندازیم:

داشبورد فروش و بازاریابی (در Star Admin Pro گنجانده شده است)

قالب مدیریت رایگان تم مدیر فروش و بازاریابی Star

اگر طرح مورد نظر شما باشد ، این طرح برای شروع داشبورد فروش و بازاریابی نقطه شروع مناسبی است. علاقه زیادی به پس زمینه نیلی ایرانی ندارید؟ خوب این زیبایی این الگوهاست ، شما می توانید با چند تغییر در کد ، همه چیز را در الگو تغییر دهید. واقعا به همین اسونیه. نوار افقی با ایده های جدیدی از آنچه می توانید در داشبورد فروش و بازاریابی خود بگنجانید ارائه می شود.

CRM داشبورد (موجود در Star Admin Pro)

قالب سرپرست رایگان تم داشبورد Star Admin CRM

یکی از بسیاری از موضوعات Star Admin ، داشبورد CRM با ظاهری جالب است که دارای صفحه ای از پیش ساخته و آماده برای شخصی سازی است. با شخصی سازی آسان این صفحه ، پنل مدیریت CRM خود را در کمترین زمان فعال و فعال کنید. این یک نوار پیمایش افقی دارد ، با موارد زیر منو به طور مرتب روی هم چیده شده است.

داشبورد تجارت الکترونیکی (موجود در Star Admin Pro)
قالب سرپرست رایگان تم داشبورد تجارت الکترونیک Star Admin

این یک الگوی ساده دیگر است که می تواند به راحتی متناسب با نیازهای شما اصلاح شود. صفحه پیش فرض پیش ساخته دارای چند بخش شسته و رفته است که می تواند به راحتی متناسب با وب سایت شما اصلاح شود. این طرح تمیز و ساده است و بدون سر و صدا است. با چند تغییر ساده در کد ، می توانید داشبورد تجارت الکترونیکی خود را در کمترین زمان راه اندازی و اجرا کنید.

داشبورد امور مالی (موجود در Star Admin Pro)

قالب سرپرست رایگان تم داشبورد امور مالی Star Admin

این صفحه دیگر از پیش ساخته Star Admin است که می تواند به داشبورد امور مالی تبدیل شود. این یک طرح بسیار جذاب با پس زمینه شیب دارد که به آن ظاهری مدرن می بخشد. این صفحه برخلاف ظاهر معمول و خسته کننده داشبورد مدیر است. آیتم های منو به جای نوار ناوبری خسته کننده ، به صورت عمودی به عنوان جعبه قرار می گیرند. این طراحی منحصر به فرد مطمئناً به شما الهام می دهد تا این داشبورد را به دلخواه خود تنظیم کنید.

داشبورد تجزیه و تحلیل (موجود در Star Admin Pro)

داشبورد تجزیه و تحلیل سرپرست رایگان الگوی سرپرست

Star Admin Pro همچنین با یک داشبورد از قبل ساخته شده Analytics همراه است که اگر مورد پسند شما باشد می توانید از آن استفاده کنید. این یک نوار ناوبری عمودی تاشو دارد که به آن احساس زیبایی و جمع و جور می دهد. این فقط زمانی گسترش می یابد که بدنبال چیز خاصی باشید. رنگ ها و پس زمینه سفید به آن احساس فوق العاده ای می بخشد. این یکی از چشمگیرترین طرح هایی است که با Star Admin Pro ارائه می شود.

بنابراین ، وقتی نوبت به انتخاب الگوی داشبورد سرپرست می رسد ، باید به دنبال چه مواردی باشید؟

هر توسعه دهنده ای می داند که کار با کد یک غریبه گاهی اوقات می تواند یک کار ترسناک باشد. بسیاری از توسعه دهندگان ساعتهای بی شماری را صرف تلاش برای کشف آنچه شخص دیگری سعی کرده است با کد خود انجام دهد ، کرده اند. بخشی از این موارد ضعف در کدگذاری است. مطمئن باشید الگویی که دریافت می کنید از کدگذاری خوبی برخوردار است. چطور این را میدانید؟ ما در BootstrapDash الگوهای سرپرستی رایگان ارائه می دهیم که می توانید به راحتی بارگیری کنید. از آن استفاده کنید و ببینید آیا الگو برای شما مناسب است یا خیر. اگر freebie را دوست دارید ، نسخه برتر الگو حتی از ویژگی های بیشتری برخوردار است که ممکن است دوست داشته باشید. ما می فهمیم که شما ممکن است هنوز در مورد کیفیت الگوهای ما تردید داشته باشید. هر الگوی برتر در BootstrapDash دارای مستندات مفصل و مفیدی است. اوه و برای سهولت کار ، همچنین به مدت یک سال پشتیبانی مشتری رایگان و پاسخگو را دریافت می کنید. این 12 ماه است که ما هر زمان که به شما کمک کنیم به شما کمک می کنیم. اگر محصول انتظارات شما را برآورده نکند ، ما بازپرداخت را نیز ارائه می دهیم. شما می توانید مقاله ما را بخوانید شرایط و ضوابط برای اطلاعات بیشتر در این مورد

به طور خلاصه:

  • الگوهای داشبورد مدیر باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. توسعه دهندگان مجبور نیستند بارها و بارها کدها بنویسند ، که باعث هدر رفتن یک زمان می شود و احتمالاً هزینه زیادی نیز برای شما خواهد داشت.
  • این الگوها بسیار قابل تنظیم هستند. همیشه خوب است که ببینیم چگونه مشتریان ما الگوهای ما را متناسب با نیازهای برند و سبک خود تغییر داده اند.
  • شما می توانید آنها را با هر وب سایتی که می خواهید به روش خود ادغام کنید. برخی از الگوها مانند Star Admin Pro ، تعداد زیادی صفحه از پیش ساخته شده به شما ارائه می دهند که برای دستیابی به نتیجه نهایی مورد نظر شما فقط به حداقل تلاش از طرف شما احتیاج دارند.
  • این الگوها با توجه به شما ساخته شده اند. آنها مستندات مفصلی دارند که می تواند شما را راهنمایی کند. بسیاری از سازندگان الگو خدمات پس از فروش را نیز ارائه می دهند که در صورت بروز مشکل می توانید از آنها استفاده کنید.
  • بسیاری از وب سایت ها قالب های رایگان ارائه می دهند که می توانید قبلاً آنها را امتحان کنید. قبل از خرید ، الگوی رایگان مدیریت را در نظر بگیرید و از آن استفاده کنید. به این ترتیب می توانید کیفیت الگو را ارزیابی کنید و بدانید که آیا این الگوی مناسب شماست. از … ما دیدن کنید GitHub برای بررسی چند مجانی.