در این آموزش ، نحوه ایجاد وب سایت های حرفه ای در عرض چند دقیقه با استفاده از شما آموزش داده می شود جیمدوبه ما به شما نحوه استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن Jimdo ، و همچنین Dolphin ، سازنده وب سایت Jimdo’s AI را نشان می دهیم. با استفاده از این ابزارها ، صاحبان مشاغل و فریلنسرها می توانند به راحتی وب سایت های خود را راه اندازی کنند ، حتی بدون تجربه کد نویسی.

اکثر صاحبان مشاغل و متخصصان برای محصولات و خدمات خود به وب سایت نیاز دارند. با این حال ، ساختن از ابتدا یک کار پرهزینه و چالش برانگیز است. برخی ممکن است به یک سازنده وب سایت اختصاصی مانند Elementor یا Wix مراجعه کنند. اما برای آشنایی با این ابزارها و ایجاد صفحات فرود بدون درز زمان و تلاش لازم است.

خوشبختانه ، برای ساختن سایت خود نیازی به طراح وب یا توسعه دهنده نیستید. این فرآیند از طریق ابزارهایی مانند سازنده وب سایت Jimdo ساده می شود. با استفاده از این ، می توانید وب سایت هایی ایجاد کنید تا محصولات یا خدمات خود را در یک لحظه بفروشید.

معرفی وب سایت ساز Jimdo

جیمدو یک پلت فرم آنلاین است که در آن کاربران می توانند وب سایت های حرفه ای خود را ایجاد کنند. شما می توانید هر چیزی را از وب سایت نمونه کارها یا وب سایت مشاغل محلی گرفته تا وب سایت شرکت یا فروشگاه تجارت الکترونیک بسازید.

حتی بدون تجربه برنامه نویسی ، می توانید یک وب سایت سریع را از طریق یک فرآیند نسبتاً آسان ایجاد کنید. سازنده وب سایت هوش مصنوعی Jimdo ، با نام Dolphin ، به کاربران امکان می دهد با حداقل تلاش یک وب سایت بهینه شده برای تلفن همراه ایجاد کنند. فقط به چند س simpleال ساده پاسخ دهید ، و ابزار آنها روند خودکار را ایجاد کرده و سایت را برای شما ایجاد می کند.

صفحه فرود جیمدو

ویژگی های وب سایت Jimdo

با استفاده از Jimdo ، می توانید به چیدمان های انعطاف پذیر دسترسی داشته باشید ، از کتابخانه تصاویر رایگان آنها استفاده کنید یا با ایجاد کننده کشیدن و رها کردن آنها تصاویر ایجاد کنید تا فروشگاه تجارت الکترونیکی خود را بسازید.

آنچه در پی می آید برخی از این موارد است ویژگی های برتر ارائه شده توسط Jimdo.

وب سایت های قابل تنظیم

طراحی وب سایت بدون درز از طریق کاربر پسند صفحه ویرایشگر ، سبک ویرایشگر و عملکرد پیش نمایش آسان می شود. برای مطابقت با سبک مارک تجاری خود ، فقط لوگو یا تصویر مربوط به نام تجاری خود را بارگذاری کنید و پلتفرم رنگ هایی را انتخاب می کند که با ترجیح شما مطابقت دارد.

صفحات قانونی سازگار با GDPR

مولد متن حقوقی می تواند متن حقوقی وب سایت شما را خودکار کرده و از مطابقت آن با مقررات عمومی حفاظت از داده ها (GDPR) اطمینان حاصل کند. شما به راحتی می توانید یک سیاست حفظ حریم خصوصی ، سیاست بازگشت ، چاپ ، و شرایط و ضوابط را برای محافظت از تجارت خود ایجاد کنید.

از آنجا که قوانین می توانند با گذشت زمان تغییر کنند ، وب سایت در صورت نیاز به به روز رسانی متن ، به شما اطلاع می دهد. در حال حاضر ، این ویژگی فقط قوانین مربوط به فروشگاه های آنلاین در اتحادیه اروپا را پوشش می دهد.

طراحی مناسب برای موبایل

Jimdo دارای قالب های پاسخگو است که برای موبایل بهینه شده است. در Jimdo Creator ، می توانید وب سایت خود را با اندازه های مختلف صفحه نمایش برای تلفن ها ، رایانه های لوحی و رومیزی مطابقت دهید. به این ترتیب ، بدون توجه به نوع دستگاهی که آنها استفاده می کنند ، می توانید با مشتریان ارتباط برقرار کنید.

عکسهای بدون حق امتیاز را از کتابخانه اضافه کنید

افزودن عکس های با کیفیت بالا به وب سایت شما از طریق کتابخانه تصویر Jimdo آسان است. این پلت فرم دارای تصاویر حرفه ای بدون حق امتیاز است که می توانید از آنها استفاده کنید.

صفحات رسانه های اجتماعی را متصل کنید

اگر صفحات رسانه های اجتماعی خود را به وب سایت Jimdo خود متصل کنید ، این پلتفرم تصاویر و اطلاعات کسب و کار شما را جمع آوری می کند. به این ترتیب ، می توانید صفحات فرود شخصی را ایجاد کنید که ارزش دیدن را دارد.

برنامه ها و قیمت گذاری

Jimdo یک برنامه رایگان و چندین برنامه پولی دارد تا بتواند نیازهای شما را برآورده کند.

طرح های ممتاز از دو دسته وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین تشکیل شده است. گزینه های پولی بین 9 تا 15 دلار متغیر است. البته برنامه های گران تر به معنی ویژگی ها و مزایای بیشتری برای لذت بردن است.

سایت اینترنتی

  • رایگان: افراد اولین بار می توانند یک طرح رایگان را انتخاب کنند که شامل همه ویژگی های اساسی است. با این حال ، کاربران فقط می توانند گزینه را انتخاب کنند .jimdosite زیر دامنه

    توجه داشته باشید که برنامه رایگان دارای محدودیت های متعددی است. کاربران فقط می توانند یک زیر دامنه .jimdosite.com رایگان دریافت کنند و هیچ گزینه ای برای اتصال دامنه خود ندارند. فضای ذخیره سازی محدود به 500 مگابایت است و کاربران به پشتیبانی مشتری دسترسی ندارند.

  • شروع (9 دلار در ماه ، صورتحساب سالانه): متخصصان خود اشتغالی و فریلنسرهایی که می خواهند وب سایت های شخصی بسازند می توانند طرح شروع را انتخاب کنند. کاربران می توانند یک دامنه رایگان با امنیت HTTPS و یک وب سایت بدون آگهی دریافت کنند.

  • رشد (15 دلار در ماه ، صورتحساب سالانه): Grow دارای تمام مزایای برنامه Start به علاوه ویژگی های پیشرفته SEO ، کمپین های رسانه های اجتماعی و پشتیبانی مشتری در مدت چهار ساعت است.

فروشگاه آنلاین

  • پایه (15 دلار در ماه ، صورتحساب سالانه): طرح اولیه دارای تمام ویژگی های اساسی فروشگاه تجارت الکترونیک مانند روش های پرداخت ، حداکثر 10 گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک وب سایت تجارت الکترونیک با استفاده آسان است.

  • تجارت (19 دلار در ماه ، صورتحساب سالانه): این گزینه دارای تمام ویژگی های برتر فروشگاه آنلاین مانند کدهای تخفیف ، طرح بندی محصولات ، فروش اجتماعی و قیمت های ناقص برای کالاهای تخفیف دار است.

بهترین برنامه پولی برای تجارت شما بستگی به هدف وب سایت شما دارد. برنامه های فروشگاه آنلاین برای تجارانی که می خواهند کالا را به صورت آنلاین بفروشند بسیار توصیه می شود. در مقابل ، برنامه های وب سایت برای متخصصان خود اشتغالی و فریلنسرهایی که می خواهند نمونه کارها و خدمات خود را به نمایش بگذارند بهترین است.

نحوه ایجاد وب سایت با استفاده از دلفین Jimdo’s

حال بیایید مراحل گام به گام مربوط به استفاده از دلفین را بررسی کنیم.

مرحله 1: در Jimdo ثبت نام کنید

اولین قدم این است که به وب سایت مراجعه کرده و روی آن کلیک کنید بیایید شروع کنیم. رایگان. دکمه.

کاربران بدون حساب می توانند به صورت رایگان از طریق Google ، Facebook ، Apple یا ایمیل ثبت نام کنند. اگر قبلاً یک حساب کاربری دارید ، وارد سیستم شوید. فقط شرایط خدمات آنها را بشناسید و آماده هستید.

ایجاد حساب Jimdo

مرحله 2: نحوه ایجاد وب سایت خود را انتخاب کنید

از بین دو گزینه انتخاب کنید

شما می توانید یک وب سایت بدون نیاز به کدگذاری انتخاب کنید یا از ویرایشگر برای متخصصان برنامه نویسی استفاده کنید.

برای این مثال ، ما گزینه را انتخاب می کنیم الان شروع کن دکمه سمت چپ ، زیر “بدون نیاز به کد نویسی”. این ویژگی به شما امکان می دهد بدون تجربه کد نویسی ، یک وب سایت از طریق سازنده هوش مصنوعی Dolphin بسازید.

چگونه می خواهید وب سایت خود را ایجاد کنید؟

مرحله سوم: به سوالات پاسخ دهید

در مرحله بعد ، از شما خواسته می شود به سوالات مربوط به وب سایت خود پاسخ دهید. پاسخ های شما به دلفین کمک می کند تا یک وب سایت مناسب برای نیازهای تجاری شما بسازد.

برای چه کسانی وب سایت ایجاد می کنید؟

در اینجا س questionsالاتی وجود دارد که باید به آنها پاسخ دهید:

  • برای چه کسانی وب سایت ایجاد می کنید؟
  • وب سایت شما برای چیست؟
  • نام کسب و کار یا پروژه شما چیست؟
  • آیا یکی از این موارد فهرست شماست؟
  • اهداف وب سایت شما چیست؟
  • آیا محصولات خود را می سازید یا می خرید؟
  • دوست دارید به چه کسی تحویل دهید؟
  • عکسهای خود را اضافه کنید؟
  • جستجوی موضوعی (مانند غذاهای قومی ، نوشیدنی ها ، میخانه ها)
  • آیا قصد فروش کالا با نرخ مالیات چندگانه را دارید؟

ارائه پاسخ های دقیق به پلت فرم AI کمک می کند تا قالب وب سایت ایده آل برای کسب و کار شما را تعیین کند. اما اگر پاسخی برای س questionال خاصی ندارید ، می توانید مرحله را رد کنید.

مرحله 4: سبک خود را تعیین کنید

این پلت فرم همچنین س questionsالات مربوط به زیبایی مانند “سبک شما چیست؟” و “کدام رنگ ها را بیشتر دوست دارید؟” این به نرم افزار Dolphin AI اجازه می دهد تا ظاهر ایده آل و احساسی را که شما به دنبال آن هستید تعیین کند تا بتواند یک وب سایت ایجاد کند که با ترجیحات شما مطابقت داشته باشد.

کدام رنگ ها را بیشتر دوست دارید؟

مرحله 5: وب سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید

در نهایت ، این پلت فرم وب سایت های بالقوه ای را ایجاد می کند که می توانید با آنها شروع کنید. می توانید طرح های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را انتخاب کنید یا “Suprise Me” را انتخاب کنید. بعداً ویرایش می کنم ”گزینه.

وب سایتی را که می خواهید با آن شروع کنید انتخاب کنید

مرحله 6: انتخاب دامنه شخصی (اختیاری)

در این مرحله ، شما گزینه ای برای انتخاب دامنه شخصی دارید.

دامنه های توصیه شده به پایان می رسد .com، .net یا .storeبه مزایای انتخاب نام دامنه خاص را برای راهنمایی تصمیم خود بخوانید.

یک دامنه شخصی انتخاب کنید

از آنجا که ما فقط از برنامه رایگان این نسخه ی نمایشی استفاده می کنیم ، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید. می توانید بعداً دامنه ای را انتخاب کنید و ابتدا سایت خود را سفارشی کنید.

مرحله 7: وب سایت خود را مرور کنید

فقط بنشینید و استراحت کنید زیرا Jimdo وب سایت ایجاد شده توسط هوش مصنوعی شما را ایجاد می کند.

اگر می خواهید چند تغییر ایجاد کنید ، می توانید تصاویر را اضافه یا جابجا کنید و متن اضافه کنید. کاربران با طرح برتر حتی می توانند لوگوی خود را اضافه کرده و پس از انتشار سایت از دامنه خود استفاده کنند.

مرحله 8: سفارشی سازی های بیشتر را انجام دهید

Jimdo دارای ویژگی های سفارشی سازی اضافی است تا بتوانید وب سایت تخیل خود را بسازید. با انتخاب گزینه هایی در منوی سمت چپ می توانید ویرایش کنید. درست مانند روند ساخت وب سایت Jimdo شما ، در این فرآیند نیازی به کد نویسی نیست.

بیایید نگاهی به ویژگی های سفارشی سازی که باید بدانید بیاندازیم.

طراحی بلوک

افزودن بلوک ها راهی سریع و راحت برای پر کردن وب سایت Dolphin با محتوای بیشتر است. انواع بلوک هایی که می توانید اضافه کنید شامل جلد ، درباره ، متن ، تصویر ، نمایش اسلاید ، منو و غیره است.

رنگ و طرح را تغییر دهید

با انتخاب نماد کارت (طراحی بلوک دکمه) ، می توانید رنگ و طرح را در یک لحظه تغییر دهید. می توانید رنگ پس زمینه یا طرح بندی محتوا را تغییر دهید.

نمایش عناصر

با استفاده از نمایش عناصر گزینه ، می توانید عناصر را روی بلوک نمایش داده یا حذف کنید. این شامل تصویر یا فیلم ، متن ، دکمه اصلی و دکمه ثانویه است.

استایل را ویرایش کنید

ویرایش متن

مشابه ویرایشگر متن اصلی ، می توانید فونت ها را به صورت ایتالیک یا بزرگ جلوه دهید و سرفصل ها را اضافه کنید. همچنین می توانید تراز پاراگراف را به چپ ، راست یا مرکز صفحه تغییر دهید.

متن را ویرایش کنید

ویرایش تصاویر

برای تصاویر ، می توانید آنها را عوض کنید و عکس دیگری را جایگزین آنها کنید یا یک فیلم را انتخاب کنید. جالب است که می توانید بزرگنمایی یا کوچک نمایی تصویر برجسته را انتخاب کنید.

ویرایش تصاویر

به جای اصلاح تصاویر از طریق نرم افزار جداگانه ، Jimdo دارای ویرایشگر داخلی تصویر است. در اینجا ، می توانید از بین انواع فیلترها انتخاب کنید ، ویژگی های تصویر (مانند روشنایی و اشباع) را تنظیم کنید و جهت صفحه را تغییر دهید (تلنگر عمودی یا تلنگر افقی). از آنجا که مجبور نیستید برای ویرایش های اساسی به Photoshop بروید ، این امر روند ساخت وب سایت شما را سرعت می بخشد.

ویرایش سبک

اگر می خواهید کاری مانند تغییر رنگ تم ، فونت انتخاب کنید یا یک دکمه را سبک کنید ، می توانید از ویرایش سبک منو. این منو به شما امکان می دهد زیبایی کلی وب سایت را تغییر دهید – حتی مانند افزودن انیمیشن هایی مانند (مانند Slide In یا Fade In).

استایل را ویرایش کنید

مرحله 9: صفحات را اضافه کنید

برای افزودن صفحات فرود اضافی به یک وب سایت ، را انتخاب کنید + امضا کردن. همچنین می توانید صفحات سیستمی مانند Imprint ، Privacy Policy ، Cookie Settings ، Cookie Banner و Page not found را اضافه کنید.

در همین حال ، تاجران تجارت الکترونیک می توانند محصولات خود را از فروشگاه گزینه منو برای شروع ، می توانید تصویر محصول را در سایت بارگذاری کنید. سپس عنوان محصول ، توضیحات محصول ، دکمه ها و قیمت محصول را بنویسید.

افزودن صفحات

در انتهای صفحه ، همچنین می توانید بخشی برای اندازه یا ابعاد ، جزئیات محصول و دستورالعمل های ویژه اضافه کنید. به این ترتیب ، مشتریان از ویژگی های عمیق کالا مطلع خواهند شد.

اطلاعات محصول را اضافه کنید

مرحله 10: وب سایت خود را منتشر کنید

سرانجام ، زمان انتشار وب سایت و انتشار آن برای عموم فرا رسیده است.

وب سایت خود را منتشر کنید

فقط گزینه را انتخاب کنید انتشار را فشار دهید و شما خوب هستید

اگر می خواهید وب سایت Jimdo خود را به روز کنید ، می توانید مراحل ویرایش را طی کرده و تغییرات لازم را اعمال کنید.

ویژگی های SEO Jimdo برای برنامه های پولی

Jimdo دارای ویژگی های SEO خودکار برای بهینه سازی سایت شما و بهبود رتبه شما در Google است. آنها به راحتی می توانند وب سایت شما را در Google ثبت کرده و از ابزارهای بهینه سازی برای افزایش ترافیک و قابلیت جستجو استفاده کنند.

در اینجا یک لیستی از ویژگی های SEO در وب سایت های دلفین ایجاد شده توسط هوش مصنوعی پیدا خواهید کرد:

  • عناوین متا بهینه شده
  • توضیحات متا سفارشی بر اساس موضوع شما
  • سایت ریسپانسیو موبایلی که می تواند با همه دستگاه ها سازگار شود
  • نورپردازی سریع سرعت بارگذاری صفحه
  • 404 صفحه و صفحات سیستم قابل تنظیم است
  • نقشه های سایت به روز شده
  • robots.txt
  • URL ها و تغییر مسیرها

علاوه بر این ، کاربران می توانند متن جایگزین را به تصاویر و کلمات کلیدی وب سایت خود اضافه کنند. یک دستیار همچنین قرار دادن کلمات کلیدی ایده آل در متن را پیشنهاد می کند.

در حال حاضر ، ویژگی های SEO تنها در برنامه های پولی موجود است.

بسته شدن

پس از طی مراحل بالا ، با حداقل تلاش یک وب سایت حرفه ای ایجاد کرده اید.

تعداد زیادی سازنده وب سایت وجود دارد. اما وب سایت های Jimdo’s Dolphin می توانند بر اساس نیازهای تجاری و ترجیحات سبک شما به طور خودکار یک وب سایت برای شما ایجاد کنند. ما همچنین طرفدار گزینه های سفارشی سازی اضافی آنها برای بلوک ها ، تصاویر و متن هستیم.

بهترین قسمت؟ حتی اگر توسعه دهنده یا طراح وب نیستید ، باز هم می توانید یک وب سایت متناسب با نیازهای تجاری خود بسازید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Jimdo ، وب سایت آنها را بررسی کرده و حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

در اینجا امیدواریم بتوانید وب سایت رویاهای خود را با Jimdo و ابزار هوش مصنوعی آن بسازید.