فرم ها شما را قادر می سازند تا اطلاعاتی را از بازدیدکنندگان سایت خود جمع آوری کنید. چه ثبت نام برای یک حساب کاربری، ورود به سایت خود، ارائه بازخورد در مورد محصول خود، تماس با شما، یا ثبت نام در خبرنامه شما – شما داده ها را از طریق فرم ها جمع آوری می کنید.

با وردپرس، ادغام یک فرم در وب سایت شما بسیار آسان است. اکثر تم ها فرم های رایجی مانند ورود، ثبت نام و تماس با ما را بلافاصله در اختیار شما قرار می دهند.

با این حال، مشکل این است که ممکن است مواردی را که به طور پیش‌فرض ارائه می‌شوند دوست نداشته باشید. شاید شما بخواهید که با موضوع کلی شما ترکیب بهتری داشته باشد یا داده های دیگری را جمع آوری کند،

در این مقاله، من به شما نشان خواهم داد که چگونه بدون نیاز به نوشتن کدهای HTML یا CSS، فرم‌هایی با ظاهر زیبا ایجاد کنید که با طرح و طرح رنگ تم شما مطابقت داشته باشد.

افزونه فرم عضویت وردپرس را نصب کنید

ده ها افزونه رایگان و پولی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد فرم های سفارشی استفاده کنید. در این مثال، ما از یک افزونه رایگان به نام Ultimate Member استفاده خواهیم کرد.

بهترین چیز در مورد این افزونه این است که همه چیز را برای شما ایجاد می کند – فرم ها، صفحات، خبرنامه های ایمیل و غیره. همچنین دارای یک فرم ساز فوق العاده قابل تنظیم است که مجموعه وسیعی از انواع فیلدها (به عنوان مثال انتخابگر تاریخ و آپلود فایل) و همچنین هزاران نماد را ارائه می دهد که می توانید در فرم خود قرار دهید تا آن را چشم نواز کنید.

قبل از شروع، ابتدا باید افزونه را نصب کنید. برای انجام این کار، این مراحل را دنبال کنید:

  • وارد داشبورد مدیریت وردپرس خود شوید.
  • هدایت به افزونه ها > افزودن جدید
  • از نوار جستجو برای جستجو استفاده کنیدعضو نهایی
  • افزونه را نصب و فعال کنید (گزینه مشخص شده در تصویر زیر)
افزونه عضو نهاییافزونه عضو نهاییافزونه عضو نهایی
افزونه عضو نهایی

پس از اتمام نصب، شما آن را پیدا خواهید کرد عضو نهایی برگه در داشبورد شما هدایت به عضو نهایی > تنظیمات برای دیدن همه گزینه ها

صفحات سفارشی و خبرنامه

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردم، افزونه Ultimate Member به ایجاد انواع مختلف صفحاتی که معمولاً در وب سایت خود نیاز دارید کمک می کند.

صفحات نمونهصفحات نمونهصفحات نمونه
صفحات نمونه

همچنین می توانید درخواست های ثبت نام در خبرنامه را در وب سایت خود قرار دهید و ایمیل خوش آمدگویی را سفارشی کنید (ایمیل فعال سازی حساب) به سلیقه شما.

الگوی ایمیل خوش آمدیدالگوی ایمیل خوش آمدیدالگوی ایمیل خوش آمدید
الگوی ایمیل خوش آمدید

شما می توانید صفحات و فرم های مختلف را از زیر سفارشی سازی کنید ظاهر برگه اکنون، بیایید ببینیم که چگونه فرم ها را در وب سایت خود ایجاد کنیم.

ایجاد فرم ها

هدایت به اعضای نهایی > فرم ها در داشبورد وردپرس شما در آنجا باید پیش فرض را پیدا کنید وارد شدن، ثبت نام و مشخصات تشکیل می دهد.

تشکیل می دهدتشکیل می دهدتشکیل می دهد
تشکیل می دهد

می توانید یکی از آن فرم ها را ویرایش کنید یا یک فرم جدید از ابتدا ایجاد کنید. با کلیک بر روی ویرایش کنید در هر یک از فرم ها شما را به فرم ساز می برد.

فیلدهای فرمفیلدهای فرمفیلدهای فرم
فیلدهای فرم

در اینجا فیلدهایی برای نام کاربری، نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و رمز عبور داریم. چهار مورد اول همه جعبه های متنی هستند، در حالی که رمز عبور یک فیلد از نوع رمز عبور است – مانند یک فیلد متنی اما با ورودی پوشانده شده.

می توانید یک فیلد جدید اضافه کنید یا یک فیلد موجود را سفارشی کنید. برای سفارشی کردن یک فیلد موجود، به سادگی روی نماد مداد در کنار نام فیلد کلیک کنید و یک مدال حاوی جزئیات فیلد ظاهر می شود.

فیلد فیلد fEdit را ویرایش کنیدفیلد فیلد fEdit را ویرایش کنیدفیلد فیلد fEdit را ویرایش کنید
فیلد ویرایش

در اینجا می توانید مجموعه ای از گزینه های سفارشی سازی ورودی را مشاهده کنید. با نگه داشتن ماوس روی نماد علامت سوال بالای آن می توانید اطلاعات بیشتری در مورد هر گزینه به دست آورید. که یک راهنمای ابزار نمایش داده می شود.

برای افزودن یک فیلد جدید، روی + نماد زیر سایر فیلدها برای باز کردن مدیر فیلدها.

انواع میدانانواع میدانانواع میدان
انواع میدان

نوع را انتخاب کنید که با آنچه می خواهید با استفاده از آن ورودی جمع آوری کنید مطابقت دارد. همچنین می‌توانید یک فیلد سفارشی در زیر (اگر قبلاً ایجاد کرده‌اید) انتخاب کنید.

پس از انتخاب رشته خود، یک مدال جدید نمایش داده می شود که در آن می خواهید جزئیاتی در مورد ورودی خود (عنوان، مکان نگهدار و غیره) ارائه دهید و یک نماد اضافه کنید. پس از اتمام کار، روی آن کلیک کنید اضافه کردن را فشار دهید تا فیلد را به فرم خود اضافه کنید.

برای مشاهده نحوه شکل گیری فرم، روی آن کلیک کنید پیش نمایش زنده دکمه واقع در بالای فرم ساز.

پیش نمایش فرم زندهپیش نمایش فرم زندهپیش نمایش فرم زنده
پیش نمایش فرم زنده

همچنین می‌توانید مواردی مانند حاشیه، بالشتک، رنگ حاشیه، رادیو حاشیه یا حتی یک کلاس CSS را با استفاده از ویرایشگر ردیف به هر ورودی پیوند دهید (روی نماد مداد در زیر کلیک کنید. پیش نمایش زنده).

ویرایش ردیفویرایش ردیفویرایش ردیف
ویرایش ردیف

با استفاده از این ابزار، می توانید به راحتی فرم های جذابی ایجاد کنید و آنها را با طرح کلی تم خود ترکیب کنید.

نتیجه

اگرچه افزونه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای ایجاد فرم‌ها استفاده کنید، Ultimate Member قطعاً جزو پلاگین‌هایی است که غنی‌ترین ویژگی‌ها را دارد. ناگفته نماند که رایگان است!