تنظیمات خوب دفتر کار خانگی مجموع قطعات آن است. Wi-Fi عالی قرار نیست ناامیدی و نشاط صندلی لرزان را جبران کند. نور طبیعی آرام نمی تواند آن بچه ها را از آن طرف خیابان ببندد. برای ایجاد فضایی که بهره وری را پرورش دهد ، همه چیز باید هماهنگ کار کند.

اگرچه برخی از مشخصات احتمالاً بسته به شغل شما متفاوت خواهد بود (مهندسان نرم افزار احتمالاً می خواهند كامپیوتر قدرتمندتری نسبت به نوشتن مطالب تبلیغاتی داشته باشند) ، در اینجا شش مورد ضروری برای ساخت بهترین تنظیمات دفتر خانه را می توان تصور كرد.

1. فضای مشخصی برای کار ایجاد کنید

مهم نیست که خیلی از ما از رفت و آمد صبحگاهی بیزار هستیم ، رفتن از خانه شخصی به یک مکان ثانویه مشخص به ایجاد چیزی که دوست داریم تعادل کار / زندگی بنامیم کمک می کند. در یک طرف ترازو ، دفتر قرار دارد – معروف به کار – و در طرف دیگر ترازو ، منزل شما قرار دارد – معروف به زندگی. اما اگر از خانه کار می کنید ، کار و زندگی همه در یک طرف مقیاس قرار می گیرند.

برای به دست آوردن مجدد این تعادل ، شما باید یک فضای کاری مشخص ایجاد کنید که از نظر جسمی یا روانی جدا از فضای استراحت و خواب باشد. به عبارت دیگر ، مکانی که در آن کار می کنید نیز نمی تواند مکانی باشد که در آن کار نمی کنید.

اگر خانه ای با اتاق های اضافی دارید ، این کار نسبتاً آسان خواهد بود. یکی از آن اتاق ها را به عنوان دفتر کار خود تعیین کنید. رونق. انجام شد.

با این حال ، اگر در خانه یا آپارتمانی بدون اتاق اضافی زندگی می کنید ، باید کمی خلاقیت به خرج دهید. اگر نمی توانید بین خانه و محل کار خود در بگذارید ، یک جداکننده اتاق یا یک پرده بگذارید. هک ، تقسیم کننده خود را با استفاده از گیاهان. این جداکننده ها به مغز شما کمک می کنند که زمان کار است ، نه زمان بازی.

روش دیگر برای فریب مغز برای جدا کردن دفتر خانه از خانه این است كه قبل از شروع كار از خانه خارج شوید. بلند شوید و به پیاده روی بروید ، یک کار سریع انجام دهید ، یا زباله ها را بیرون بیاورید. کاری انجام دهید تا به مغز خود بگویید که در حال انتقال از یک قسمت از روز به قسمت دیگر هستید.

2. از حواس پرتی جلوگیری کنید

تا زمانی که به اندازه کافی خوش شانس نباشید یک قفس فارادی در خانه خود داشته باشید ، مطمئناً در طول روز با نوعی حواس پرتی روبرو خواهید شد. برخی از این عوامل حواس پرتی ممکن است ماهیت شنیداری داشته باشند. شاید شخصی که بالای سر شما زندگی می کند یک شکم کل روز است. شاید پارک آن طرف خیابان شما بسیاری از نوازندگان خیابانی وحشتناک را به خود جلب کند. در اینجا ، صدا دشمن است و راه حل آن یک دستگاه نویز سفید ، هدفون های بی صدا یا حتی یک فن بلند (و مراقبت از خود) است.

حواس پرتی های دیگر ممکن است دیجیتالی باشد. بدون اینکه کسی بیش از شانه های شما را نگاه کند ، به جای انجام کارهای خود ، وسوسه انگیز است که در اینترنت به اینترنت بپردازید. اینجاست که برنامه های ضد تعلل به کار شما می آیند. در اینجا چند مورد خوب آورده شده است:

  • آزادی هر وب سایت یا برنامه ای را که به آن بگویید مسدود می کند.
  • مرور آگاهانه وقتی بدون ذهن مرور می کنید احساس شما را قطع می کند و شما را به عقب برمی گرداند تا به کار خود ادامه دهید.
  • زالو بلوک از طریق تایمر وقت خود را در سایت های اتلاف وقت محدود می کند.

3. روشنایی طبیعی

اگر می توانید فضای کار خود را در یک اتاق با روشنایی طبیعی، این کار را انجام دهید ، زیرا ثابت شده است که نور طبیعی باعث افزایش بهره وری می شود. یکی از راه های انجام این کار ، ایجاد تنگی در مردمک چشم است که باعث افزایش توانایی خواندن می شود. نور طبیعی همچنین با تنظیم سیستم غدد درون ریز به مدیریت خلق و خو ، خواب و سیستم ایمنی بدن کمک می کند. و پنجره ای به دنیای خارج باعث می شود کمتر احساس گیر افتادن و ارتباط بیشتری داشته باشید. برای روح عزیز خوب است!

با این حال ، اگر روشنایی طبیعی گزینه ای نیست ، استفاده از لامپ های تمام طیف را در نظر بگیرید که از دمای نور روز طبیعی (6500 کلوین) تقلید می کنند. نور با طیف کامل آنقدر مفید است که برای درمان شرایط خلقی ، بیماری های پوستی و سایر بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین کارهایی بیش از فقط کمک به شما در خواندن خواهد بود.

4. آن را مرتب نگه دارید

کلفت منجر به تعلل می شود. وقتی بیش از حد “چیز” داشته باشیم ، احساس خستگی می کنیم ، و این امر منجر به روش قدیمی “من فقط باید روی نیمکت دراز بکشم و مغزم را خاموش کنم”. برای جلوگیری از به تعویق انداختن به دلیل اضافه بار حسی ، فضای کار خود را تمیز ، مرتب و مرتب کنید. این شامل:

  • پنهان کردن طناب ها با قلاب زدن آنها به پشت مبلمان ، فرو بردن آنها در لوله یا قرار دادن آنها در پشت تابلوها یا سایر لوازم اداری.
  • در حال توسعه یک سیستم بایگانی و سازماندهی آن پرونده ها در پوشه ها ، کلاسورها و توله ها.
  • بیرون انداختن چیزهایی که استفاده نمی کنید. (نه ، شما هرگز از آن CD-ROMS های 15 سال پیش استفاده نخواهید کرد ؛ آنها زباله هستند ، بنابراین آنها را به قبر مطبوع آنها بفرستید.)
  • چیزها را براساس تعداد دفعات استفاده مرتب کنید. (چیزهایی که اغلب استفاده می شوند می توانند در کشوی بالایی قرار بگیرند و چیزهایی که به ندرت استفاده می شوند می توانند در کشوی پایین قرار بگیرند.)

Psst: همین استراتژی ها (علاوه بر سیم ها) را روی دسک تاپ کامپیوتر خود اعمال کنید.

5- تنظیمات خانه خود را الهام بخش کنید

همه چیز در دفتر خانه شما نباید استفاده عملی داشته باشد. نگه داشتن اشیا on روی میز خود که باعث شادی شما شود یا آویختن پوستری که به شما آرامش می دهد ، به شما کمک می کند تا مثبت بمانید و ذهنیت مثبت برای یک روز کاری پربار بسیار مهم است. اگرچه ما نمی توانیم دقیقاً به شما بگوییم که چگونه فضای کار خود را برای حداکثر الهام گرفتن تزئین کنید ، در اینجا چند ایده کلی وجود دارد:

  • عکس های دوستان و خانواده
  • پوشه ای از تصاویر حیوانات زیبا و تصاویر GIF مورد علاقه خود را
  • یک مورد احساسی که شما را به یاد افرادی می اندازد که دوستشان دارید یا یک لحظه ارزشمند از زندگی خود را
  • چیزی کاملا گنگ که باعث خنده شما می شود

به طور کلی ، فضای خود را با چیزهایی تزئین کنید که به شما یادآوری می کند چرا در مرحله اول همه کارها را انجام می دهید.

6. مبلمان خوب

بیشتر دفاتر خانه در اطراف دو مبلمان ساخته شده اند: میز و صندلی. شما می خواهید میز کارتان محکم ، به اندازه کافی بزرگ باشد تا متناسب با هر آنچه که نیاز دارید ، و برای امتیازات اضافی ، ایستاده (این یک مد نیست ، بلکه علوم پایه!) در مورد صندلی خود ، شما می خواهید از پشت به طور مناسب پشتیبانی کند و فقط به طور کلی باعث دردسر همه چیز نشود.

هزاران میز و صندلی برای انتخاب وجود دارد و ارزش آن را دارد که هزینه کنید تا مطمئن شوید پایه های دفتر خانه شما به خوبی خدمت می کنند. برای دریافت ایده در مورد آنچه در آنجا وجود دارد ، در اینجا چند میز و صندلی بسیار بالا آورده شده است:

میزها

صندلی ها

غذاهای آماده

  • اگر نمی توانید اتاقی غیر از اتاق خواب خود را به عنوان فضای کار خود تعیین کنید ، راهی برای جدا کردن میز کار از تختخواب خود پیدا کنید.
  • حواس پرتی را از طریق برنامه های سفید سر و صدا و ضد تعلل از بین ببرید.
  • اگر می توانید ، فضای کاری خود را نزدیک یک پنجره تنظیم کنید. اگر نمی توانید ، از لامپ های تمام طیف استفاده کنید.
  • با تمیز ، مرتب و منظم بودن فضای کار ، از احساس غرق شدن در شلوغی و آشفتگی خودداری کنید.
  • با تزئین فضای کاری خود با اشیا and و یادگاری که برای شما شادی ، آرامش یا خنده ایجاد می کنند ، به خود ذهنیت مثبتی را القا کنید.
  • روی یک میز و صندلی مناسب سرمایه گذاری کنید ، در غیر این صورت می توانید روز را احساس درد و بی قراری کنید.