رازی که توسط برخی از جسورترین برندهای بصری در اینستاگرام استفاده می شود، استفاده از قالب شبکه یا پازل است. کاری که این سبک از قالب انجام می دهد این است که 12 پنل منسجم ایجاد می کند که وقتی شخصی از صفحه پروفایل اینستاگرام شما بازدید می کند به عنوان یک تصویر واحد جمع می شوند.

ترفند در اینجا این است که پنل ها باید به همان اندازه پست های تصویری تکی و به طور کلی با هم خوب کار کنند. اگر مواظب نباشید می‌توان آن را سخت کرد.

یک الگو می تواند تشخیص و مدیریت آن را بسیار آسان کند. می توانید خودتان یکی بسازید یا یک گزینه آماده را دانلود کنید (بهترین حالت اگر به دنبال سریع و آسان هستید). در اینجا، ما به 10 قالب بزرگ شبکه اینستاگرام با نکاتی درباره نحوه الهام گرفتن از هر کدام و استفاده از آن با تصاویر خود در حساب رسانه های اجتماعی خود نگاه می کنیم.

بیش از 2 میلیون پست اینستاگرام + قالب استوری، ویدئو، عکس و منابع طراحی با دانلود نامحدود

هزاران قالب زیبای پست و استوری اینستاگرام، قالب های ویدیویی اینستاگرام و هر چیزی که برای افزایش حضور خود در رسانه های اجتماعی نیاز دارید با عضویت در Envato Elements دانلود کنید. از 16 دلار در ماه شروع می شود و به شما امکان دسترسی نامحدود به کتابخانه رو به رشد بیش از 2000000 قالب اینستاگرام، دارایی های طراحی، عکس ها، فیلم ها و موارد دیگر را می دهد.

قالب های اینستاگرام را کاوش کنید

1. تعطیلات عالی

قالب های شبکه اینستاگرام

نام این الگوی پازل/شبکه ​​اینستاگرام را فراموش کنید (اصطلاح پازل و قالب شبکه قابل تعویض هستند)، تقریباً برای هر مجموعه عکسی که شایسته یک تم تابستانی است کار می کند.

چیزی که در مورد این قالب شبکه ای خوب است این است که انواع محتوای مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. برای اینکه کار کند به نه عکس نیاز ندارید. این به آن انعطاف پذیری بیشتری برای برندها یا اهداف بازاریابی می دهد.

عناصری که پانل ها را به هم گره می زند بسیار ساده هستند و می توانید به سرعت رنگ سرخابی را برای مطابقت با طرح رنگ خود تغییر دهید.

2. فروش زمستانی

قالب های اینستاگرام

یک قالب شبکه جامد اینستاگرام باید شبیه یک “چیز” باشد. اگر کاربران از صفحه نمایه شما بازدید کنند و بلافاصله موضوع تصویر بزرگ را نبینند، کار نمی کند.

این الگو با یک زیبایی شناسی بسیار ساده که با رنگ های پررنگ ترکیب می شود، کار خوبی را انجام می دهد. در حالی که برخی از تصاویر شکسته شده اند، به طور کلی این اتفاق نمی افتد. این می تواند کار با یک الگو و تصاویر شما را بسیار آسان تر از زمانی که هر پانل و تصویر دیگری همپوشانی داشته باشد، می کند.

بزرگ‌ترین چیزی که در اینجا باید نگران آن باشید، تراز کردن عکس‌ها است تا در نهایت با هیچ محصول ناخوشایندی به عنوان پست تکی مواجه نشوید.

3. پست عروسی

قالب های شبکه اینستاگرام

اگر در ایجاد شبکه‌های اینستاگرام تازه کار هستید، استفاده از پس‌زمینه بزرگ و حتی تلاش نکردن برای اتصال تصاویر بین پنل‌ها، گزینه خوبی است. این الگو از این ایده به روشی ساده و زیبا استفاده می کند.

پس زمینه آبرنگ جالب است اما از تصاویر هر پست کم نمی کند. واقعاً فقط وقتی همه را با هم می بینید به آن توجه می کنید.

این یک سورپرایز کوچک خوب برای بازدیدکنندگان صفحه نمایه فراهم می کند بدون اینکه مدیریت آن زیاد باشد. طرح رنگ خاکستری نیز تقریباً با هر نوع محتوایی کار می کند.

4. پست های شبکه اینستاگرام

قالب های اینستاگرام

قالب دیگری با رنگ‌بندی خنثی، پست‌های گرید اینستاگرام است که به راحتی می‌توان محتوا را بدون سفارشی‌سازی زیاد (مگر اینکه بخواهید) وارد آن کرد.

هنگام استفاده از یک قالب برای ایجاد این سبک برای اینستاگرام، به دنبال یک قالب انعطاف پذیر باشید که بتوانید با استفاده از نرم افزاری که در اختیار دارید آن را سفارشی کنید. بسیاری از این قالب ها با Adobe Photoshop سازگار هستند و به صورت فایل های لایه ای عرضه می شوند. این الگو به ویژه قوی است زیرا شامل 27 گزینه پست در سه سبک بصری مختلف است.

شما می توانید کارهای زیادی را با یک الگو در اینجا انجام دهید.

5. پست های فروش

قالب های شبکه اینستاگرام

با وجود تعداد زیادی از مشاغل تجارت الکترونیک که به اینستاگرام هجوم آورده اند، جای تعجب نیست که یک قالب شبکه فروش می تواند نجات دهنده باشد. این یکی حس خوبی با جریان قوی بین پانل ها با فضای زیادی برای نمایش تصاویر محصول دارد.

نکته کلیدی فروش این الگو این است که پس‌زمینه و عناصر طراحی یک تم بصری واقعی ندارند – فقط بلوک‌های رنگی و حباب‌هایی وجود دارند که می‌توانند با محتوای شما هماهنگ شوند.

تنها کاری که باید انجام دهید تا این قالب را خودتان بسازید، تغییر رنگ است!

6. اینستاگرام پازل پزشکی

قالب های اینستاگرام

در حالی که یک قالب با یک موضوع خاص برای همه مناسب نیست، اما نمونه خوبی از نحوه استفاده از عناصر طراحی برای کنار هم قرار دادن یک موضوع است که منجر به برش تصاویر عجیب و غریب نشود.

بخش هایی از طرح که بین پانل ها حمل می شود بلوک های رنگی هستند که حاوی متن یا عناصر طراحی هستند. این یک استفاده جامد از فضای خلاقانه برای اطمینان از یک موضوع بصری خوب و جریان است که آنقدر پیچیده نمی‌شود.

7. سبک مد

قالب های شبکه اینستاگرام

اگر می‌خواهید از یک قالب اینستاگرام (یا حتی فقط پلتفرم اجتماعی بصری) استفاده کنید و تصاویر قوی کافی برای کارکرد آن ندارید، تمی که از پس‌زمینه پررنگ استفاده می‌کند می‌تواند مفید باشد.

در اینجا، برای ایجاد یک سبک شبکه ای به تصاویر زیادی نیاز ندارید. هنگام رفتن به این مسیر، بهتر است واقعاً به عقب برگردید و با پس‌زمینه رنگارنگ بروید. فقط رنگ پس‌زمینه را جایگزین کنید تا با برند و رنگ‌های خود (در اینجا گل‌ها و ساقه‌ها) مطابقت داشته باشد، با اشکال گرافیکی نمادینی که بهتر با محتوای شما مطابقت دارد.

8. فید پازل اینستاگرام

قالب های اینستاگرام

لازم نیست همه پیکربندی‌های پازل یا شبکه، جابجایی زیادی بین پانل‌ها داشته باشند. گاهی اوقات یک قالب ظریف تر می تواند با محتوای شما بهتر کار کند.

این چیزی است که این گزینه را بسیار جذاب می کند. این الگو فضای زیادی را برای پست های تصویر کامل با جزئیات پیچیده فراهم می کند که به گره زدن قطعات به هم کمک می کند.

علاوه بر این، این است که همه چیز ساده و آرام است. فقط زیرک‌ترین کاربران حتی به این فکر می‌کنند که ببینند چگونه همه چیز جمع می‌شود، اما وقتی این ترفند را کشف کنند، خوشحال می‌شوند. این می تواند یک راه سرگرم کننده برای ایجاد پروفایل اجتماعی یا برند شما در اینستاگرام باشد.

9. سفر و

قالب های شبکه اینستاگرام

Traveland پیچیده ترین قالب در این مجموعه از نظر جمع آوری همه چیز به صورت بصری است.

وقتی صحبت از طراحی و ویرایش با استفاده از الگو می شود، در واقع نسبتاً آسان است زیرا از اشیاء هوشمند، لایه ها و فونت های رایگان استفاده می کند. اینها همه چیزهایی است که باید در قالب جستجو کنید اگر نمی خواهید پس از بارگیری آن طرح، وزنه های زیادی را با طراحی انجام دهید.

عملاً آماده است تا بتوانید تصاویر و متن را ویرایش کنید و به اشتراک گذاری را شروع کنید.

10. سیستی

قالب های اینستاگرام

Cisty یکی دیگر از قالب های شبکه اینستاگرام با قابلیت ویرایش بالا است. در حالی که این طرح برای تصاویر ساخته شده است، اما حاوی برخی عناصر پس زمینه است که به حذف فضاهای استفاده نشده یا مرده کمک می کند.

چیزی که در مورد این الگو خوب است، نحوه کارکرد آن با استفاده از یک فایل فتوشاپ با خط کش 12 برشی است. برخی از الگوها با استفاده از جعبه های تصویر جداگانه. به دنبال قالبی باشید که به بهترین نحو با سبک کاری شما سازگار باشد.

11. استودیو ساده

استودیو ساده

برای یک صفحه اینستاگرام که مراقبت از حیوانات خانگی و محصولات حیوانات خانگی را تبلیغ می کند، این قالب شبکه اینستاگرام طراحی عالی برای تبلیغ همه خدمات و انواع مختلف محصولات شما را در یک مکان ارائه می دهد.

البته، شما از 9 طرح پست مختلف آن برای ایجاد طرح بندی پازل مانند استفاده خواهید کرد. و بهترین بخش این است که حتی می توانید از این برای ایجاد پست های چرخ فلک اینستاگرام نیز استفاده کنید.

12. خوشمزه خوشمزه

خوشمزه خوشمزه

رنگ ها و اشکال نقش مهمی در طراحی چیدمان کامل پازل اینستاگرام دارند. و این دقیقاً همان چیزی است که به این قالب کمک می کند تا یک طراحی شبکه ای زیبا در اینستاگرام ایجاد کند.

این قالب شامل 9 پست است که می توانید با ترکیب آنها یک پازل منحصر به فرد اینستاگرام بسازید. به ویژه برای مشاغل و مارک هایی که سبک زندگی سالم و محصولات غذایی را تبلیغ می کنند مناسب است.

13. فروش مد

فروش مد

در نگاه اول، این معمای اینستاگرامی ممکن است ساده و مینیمال به نظر برسد، اما اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که طراحی آن واقعا چقدر پیچیده است.

این سبک عالی از پازل اینستاگرام برای تبلیغ محصولات مد و پوشاک است. این یک راه ساده برای ایجاد یک صفحه نمایه مدرن برای برندهای سطح بالا و لوکس نیز ارائه می دهد.

شما به راحتی می توانید این قالب را با استفاده از Photoshop یا Illustrator شخصی سازی کنید.

14. مد رنگارنگ

مد رنگارنگ

با استفاده از این قالب شبکه ای اینستاگرام، می توانید یک طرح پازل کمی طولانی تر ایجاد کنید که در نمایه بیشتر می شود. 15 قالب پست در این قالب موجود است.

شکل های رنگارنگ و پس زمینه آن چیزی است که این الگو را بسیار جذاب تر می کند. این همچنین آن را به یک انتخاب عالی برای تبلیغ برندهای خانوادگی یا دوستدار کودک، به ویژه محصولات مد و پوشاک تبدیل می کند.

15. پازل آژانس

پازل آژانس

گاهی اوقات، افزودن شکل‌ها، رنگ‌ها و عناصر بیش از حد بین پانل‌ها می‌تواند به چیدمان‌های گیج کننده پازل منجر شود. به همین دلیل است که این طراحی شبکه اینستاگرام تمیز برای تبلیغ یک تجارت به روشی حرفه ای عالی عمل می کند.

این شامل 9 قالب پست است که برای تبلیغ آژانس های مدرن در حالی که خدمات و محصولات خود را در یک مکان تبلیغ می کنند بسیار مناسب هستند. و اگر می خواهید رنگ ها و شکل های بیشتری به آن اضافه کنید، می توانید این کار را نیز انجام دهید!

16. فروش فلش

فروش فلش

این قالب شبکه اینستاگرام به شما کمک می کند فروش فصلی موثرتری داشته باشید. این 12 طرح بندی پست را برای ایجاد یک پازل جذاب اینستاگرام برای تبلیغ محصولات شما در فروش ارائه می دهد.

چه فروش فلش، فروش فصلی، یا فروش جمعه سیاه باشد، این طرح بندی شبکه ای را می توان به راحتی سفارشی کرد تا یک طرح شبکه یا چرخ فلک عالی برای صفحه کسب و کار شما ایجاد کند.

17. هنر و صنایع دستی

هنر و صنایع دستی

اگر صفحه اینستاگرامی برای هنر و صنایع دستی یا محصولات DIY دارید، این قالب شبکه پازل به شما کمک می کند ظاهری عالی برای پروفایل خود ایجاد کنید.

این کیت قالب شامل 12 طرح پست مربعی است که با هم ترکیب شده اند تا یک طرح پازل زیبا و مینیمال را ایجاد کنند. شما می توانید از آن برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید و در عین حال ظاهر و احساس خلاقانه ای را که متناسب با کانال شما است حفظ کنید.

18. پازل یکپارچهسازی با سیستمعامل

پازل یکپارچهسازی با سیستمعامل

این پازل رنگارنگ اینستاگرام با در نظر گرفتن اینفلوئنسرهای اینستاگرام طراحی شده است. می توان آن را برای ایجاد طرح بندی شبکه ای برای پادکست ها، دی جی ها، هنرمندان، طراحان و موارد دیگر سفارشی کرد.

این قالب دارای یک تم یکپارچهسازی با سیستمعامل شیاردار است که فوراً توجه مخاطبان شما را به خود جلب می کند. 9 قالب در قالب وجود دارد که با فرمت های Photoshop، Sketch و Figma ارائه می شوند.

19. مربیگری و یادگیری

کوچینگ و یادگیری

هنگامی که این پازل اینستاگرام را برای کمک به این روند داشته باشید، تبلیغ برنامه های مربیگری و دوره های آنلاین بسیار آسان تر می شود. این دستگاه دارای طراحی مدرن و حرفه ای است که فضایی را برای برجسته کردن تمام محصولات و جزئیات شما به روشی ساده ارائه می دهد.

این قالب همچنین دارای 9 پست است که در فرمت های فایل های متعدد ارائه می شوند. شما به راحتی می توانید هر قالب را ویرایش کنید تا رنگ ها، فونت ها و تصاویر را هر طور که دوست دارید تغییر دهید.

20. پازل گیاه شناسی

پازل گیاه شناسی

پازل اینستاگرامی زیبا با موضوع گیاه شناسی برای تبلیغ کسب و کارهای مدرن. در حالی که برای طراحی داخلی، زیبایی طبیعی و مشاغل سبک زندگی سالم عالی است، می‌توانید به راحتی آن را برای ایجاد طرح‌بندی شبکه‌ای برای مارک‌های دیگر نیز سفارشی کنید.

این الگو به شما امکان می دهد از فتوشاپ برای سفارشی کردن طرح برای تغییر رنگ پس زمینه، تصاویر و اشکال به دلخواه خود استفاده کنید. 12 پست در این قالب شبکه وجود دارد.