وقتی صحبت از تجارت الکترونیک به میان می آید ، موارد زیادی وجود دارد که نمی توان آنها را پیگیری کرد. هیچ ابزار واحدی وجود ندارد که بتواند همه چیز را پیگیری کند ، و حتی اگر وجود داشته باشد ، چنین دردسری وجود خواهد داشت. بهترین راه حل در اینجا این است که یک داشبورد اختصاصی تجارت الکترونیک برای تجارت خود داشته باشید. در این مقاله ، ما نگاهی خواهیم انداخت به داشبورد تجارت الکترونیک ، انواع داشبوردهای تجارت الکترونیک و برخی از قالب های داشبورد مدیریت تجارت الکترونیک رایگان که می توانید برای شروع استفاده کنید!

یکی از بزرگترین چالش هایی که یک وب سایت/فروشگاه تجارت الکترونیک تجربه می کند ، وظیفه بزرگ پیگیری تمام معیارهای مهم است که اهمیت دارد. داشبورد تجارت الکترونیک فقط معیارهای دستی و اطلاعات کلیدی را دارد که به شما کمک می کند اطلاعات مهم ، روندها و همه چیز در مورد فروشگاه آنلاین خود را که باید مراقب آنها باشید ، پیگیری کنید. این داشبورد فقط معیارهای لازم را خواهد داشت. اینجاست که داشبورد تجارت الکترونیک با ابزار تجزیه و تحلیل متفاوت است. هدف از چنین داشبوردی نشان دادن مهمترین اطلاعاتی است که کاربر به آن اهمیت می دهد. هنگامی که به داشبورد می آید ، کمتر بیشتر است. وقتی نوبت به داشبورد می رسد ، مجموعه ای از معیارهای اندازه گیری شده بیشتر به شما خدمت می کند.

معیارهای انتخاب شده برای هر نوع فروشگاه تجارت الکترونیک متفاوت خواهد بود. همچنین ، مشاغل و سازمان ها می توانند به دلایل مختلف داشبورد تجارت الکترونیک متعددی داشته باشند. این می تواند دلایلی مانند ردیابی فروش وب سایت ، عملکرد تبلیغات و موارد دیگر باشد. بنابراین داشبورد نیز باید به راحتی قابل تنظیم باشد. درست مانند الگوهای ما!

اکثر مشاغل از داشبوردی که به همراه سیستم عامل های تجارت الکترونیکی خود مانند WordPress و Shopify استفاده می کنند استفاده می کنند. اگرچه اینها برای شروع عالی هستند ، اما برای هر شغل مناسب نیستند. همچنین نمی توانید داده های منابع مختلف را در این داشبوردها مشاهده کنید. و به همین دلیل است که شما به یک داشبورد اختصاصی تجارت الکترونیک برای تجارت خود نیاز دارید.

اما ایجاد داشبورد سفارشی از ابتدا کار سختی است. این کار به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد و احتمالاً یک سوراخ عمیق در جیب شما می سوزاند. به همین دلیل است که احتمالاً باید یک قالب داشبورد را انتخاب کنید.

داشبوردهای تجارت الکترونیک چگونه می توانند کمک کنند؟

داشبوردها اطلاعات کافی را برای انجام کارها در اختیار شما قرار می دهند. اما این یک واقعیت کمی شناخته شده است که آنها همچنین می توانند به عنوان یک ابزار انگیزشی عمل کنند. مشاهده نتایج روی داشبورد می تواند بر افراد مسئول آن تأثیر انگیزشی داشته باشد. داشبوردها همچنین اطلاعاتی از قبیل رسیدن به هدف را ارائه می دهند. همچنین می تواند سایر KPI های اصلی را که می تواند کل تیم را برانگیزد ، ردیابی کند. یک داشبورد خوب می تواند به عنوان یک کاتالیزور برای بهبود بهره وری کلی عمل کند.

راه دیگری که داشبورد می تواند کمک کند این است که زمان و تلاش زیادی را برای دسترسی به داده ها صرفه جویی کنید. همچنین فرهنگ داده محور را تشویق می کند که می تواند در بلند مدت بر مشاغل تأثیرگذار باشد.

چند نمونه از داشبورد تجارت الکترونیک

در اینجا چند نمونه از داشبوردهای تجارت الکترونیک آورده شده است که می توانید آنها را به صورت رایگان مشاهده کنید.

Azia Admin – Bootstrap 4 Admin Dashboard Template (طرح تجارت الکترونیک داشبورد)

قالب داشبورد تجارت الکترونیک Azia Admin Bootstrap 4

Azia Admin یک قالب داشبورد مدیریت است که با Bootstrap 4 ساخته شده است و در نسخه های رایگان و ممتاز ارائه می شود. این یک داشبورد شگفت انگیز است که می توانید با آن شروع به کار کنید ، به خصوص اگر اولین بار است که با یک قالب داشبورد کار می کنید. کد بسیار ساده است و تنظیم Azia Admin فقط چند دقیقه طول می کشد. شما می توانید قالب داشبورد تجارت الکترونیک خود را در عرض چند دقیقه تنظیم کرده و از بسیاری از سردردها جلوگیری کنید. در اینجا Azia Admin را بررسی کنید.

نسخه رایگان نسخه برتر

مدیر اضافی (طرح تجارت الکترونیک)

به علاوه قالب مدیریت داشبورد مدیریت تجارت الکترونیکی بوت استرپ رایگان

Plus Admin یک قالب داشبورد عالی دیگر است که دارای طرح تجارت الکترونیک است. این محصول دارای یک طراحی مدرن است که به راحتی بر اساس نیازهای مارک تجاری شما قابل سفارشی سازی است. این داشبورد دارای معیارهای مهمی در بالا و بالا است و دسترسی به جزئیات مهم را آسان تر می کند. این داشبورد را می توان به راحتی با فروشگاه تجارت الکترونیکی شما سازگار کرد و داشبورد شگفت انگیزی را با تمام زنگ ها و سوت هایی که تا به حال به آن نیاز دارید به شما ارائه می دهد.

نسخه رایگان نسخه برتر

مدیر ستارگان (طرح تجارت الکترونیک)

قالب داشبورد تجارت الکترونیک Star Admin Pro Bootstrap.

یکی دیگر از الگوهای داشبورد تجارت الکترونیک عالی ، Star Admin Pro ارزش زیادی را ارائه می دهد. نسخه ممتاز این الگو انواع مختلفی از داشبورد را ارائه می دهد که می توانید برای کسب و کار خود از آنها استفاده کرده و سفارشی کنید. پیگیری کد آسان است و همه چیز را می توان به راحتی سفارشی کرد. Star Admin را به صورت رایگان امتحان کنید و سپس به نسخه برتر ارتقا دهید تا از ویژگی های بیشتر لذت ببرید!

نسخه رایگان نسخه برتر

امیدواریم این مقاله به شما در درک بهتر داشبورد تجارت الکترونیک کمک کرده باشد. به یاد داشته باشید که وقتی صحبت از این داشبورد ها می شود ، کمتر بیشتر است. آیا هیچ سوالی دارید؟ با خیال راحت با ما تماس بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد داشبوردها و دریافت الگوهای داشبورد کارآمد ، از وب سایت ما دیدن کنید!