هیچ کس نمی تواند اهمیت داشبورد مراقبت های بهداشتی در زمینه پزشکی را بیش از حد بیان کند. این صنعتی است که با حجم زیادی از داده ها سروکار دارد. بیمارستان ها و کلینیک ها در سراسر جهان همیشه به دنبال مدیریت این حجم عظیم از داده ها برای به حداکثر رساندن کارایی عملیات هستند ، که در نهایت منجر به مراقبت های بهداشتی بهتر می شود. اگر به دنبال دریافت داشبورد پزشکی و چند نمونه از داشبورد مراقبت های بهداشتی هستید ، به مکان مناسب آمده اید. این مقاله به عنوان راهنمای داشبورد مراقبت های بهداشتی همراه با برخی از الگوهای داشبورد رایگان که می توانید بررسی کنید ، عمل می کند. برای مطالعه بیشتر به خواندن ادامه دهید!

داشبورد مراقبت های بهداشتی چیست؟

داشبورد مراقبت های بهداشتی یکی از مهمترین ابزارهایی است که توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. این یک ابزار تحلیلی است که برای نظارت بر KPI ها در یک سازمان مراقبت های بهداشتی استفاده می شود. بیمارستان ها باید حجم زیادی از داده ها را مدیریت کنند و داشبورد در این زمینه کمک فوق العاده ای می کند. داشبوردهای مراقبت های بهداشتی اطلاعات مورد نیاز متخصصان پزشکی را از نظر اطلاعات مشتری ، سابقه پزشکی آنها یا حتی داده های تحلیلی که باید برای اطمینان از گردش کار روان کنترل شوند ، در اختیار متخصصان پزشکی قرار می دهد. این یک ابزار ضروری است که نقش مهمی در بهبود کارایی عملیات در مراقبت های بهداشتی ایفا می کند.

مزایای داشبورد مراقبت های بهداشتی

استفاده از داشبورد مراقبت های بهداشتی خوب دارای مزایایی است. این داشبوردها به متخصصان مراقبت های بهداشتی کمک می کند تا به راحتی به اطلاعات مهم بیماران در زمان واقعی دسترسی پیدا کنند. این در نهایت باعث افزایش کارایی گردش کار بیمارستان ، بهبود عملکرد کلی و همچنین رضایت بیمار می شود. دسترسی به حجم زیادی از داده ها همیشه مشکل است ، اما یک داشبورد پزشکی خوب می تواند این مشکل را حل کند. با استفاده از داشبورد ، هدف اصلی این است که دسترسی به داده های مورد نیاز را آسان تر کنید. در این راستا ، داشبوردها همچنین به تسریع گردش کار کمک می کنند ، که در نهایت امکانات مراقبت های بهداشتی سریعتر و بهتری را برای همه به دنبال دارد.

چرا به داشبورد مراقبت های بهداشتی نیاز دارید؟

متخصصان مراقبت های بهداشتی با حجم زیادی از داده ها کار می کنند و کار با آنها دردسر ساز است. اکثر بیمارستانها دارای بخشهای متعددی هستند ، با صدها بیمار روزانه ، که بسیاری از آنها مرتب هستند. متخصصان مراقبت های بهداشتی باید با تمام داده های خود برخورد کنند و اطمینان حاصل کنند که هر بخش به اطلاعات یکسان دسترسی دارد. نتیجه کابوس هر بیمارستانی ، تعداد زیادی داده و هیچ راهی آسان برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز نیست.

بسیاری از کشورها هنوز کوچک دارند بیمارستان های مناطق روستایی که اطلاعات را در اسناد فیزیکی ذخیره می کند. فقط تصور کنید که آنها با یک سیستم کامپیوتری و با یک داشبورد مراقبت های بهداشتی بسیار کارآمدتر خواهند بود. این دقیقاً همان کاری است که این داشبوردها انجام می دهند. آنها به سازمان بهداشت و درمان شما کمک می کنند تا بدون مشکل اجرا شود.

داشبورد مراقبت های بهداشتی به نظارت مداوم بر عملکرد بیمارستان ، اندازه گیری میزان رضایت بیمار و ایجاد بینش برای بهبود کیفیت مراقبت از بیمار کمک می کند.

به طور خلاصه ، داشبورد عالی مراقبت های بهداشتی = مراقبت بهتر از بیمار.

با داشتن داشبورد مراقبت های بهداشتی خوب ، شانس کمتری دارید که یک به روزرسانی مهم یا یک اطلاعات مهم را از دست بدهید. این عملکرد کلی را بهبود می بخشد و گردش کار روانتر را در تمام بخشهای مختلف بیمارستان تضمین می کند.

انواع داشبورد مراقبت های بهداشتی

داشبوردهای Healthcare Analytics

بیمارستانهایی که داده های زیادی را مدیریت می کنند ، قطعاً داشبورد تجزیه و تحلیل مفید خواهند بود. این داشبورد می تواند در تجزیه و تحلیل داده ها مانند تعداد تخت های موجود ، پزشکان و پرستاران کشیک و موارد دیگر حیاتی باشد. شما حتی می توانید روند ویزیت بیمار را تجزیه و تحلیل کنید تا زمان شلوغ ترین بیمارستان را پیش بینی کنید. می توانید از این اطلاعات برای اطمینان از وجود نیروی انسانی کافی در جایی که باید باشد استفاده کنید. ما می توانیم مثال های بیشتری را ادامه دهیم ، اما شما این ایده را دریافت می کنید.

داشبورد عملکرد بیمارستان

از این داشبورد می توان برای پیگیری KPI بیمارستان شما ، برای اطمینان از مدیریت بهتر و کارآمد و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده استفاده کرد. داشبورد KPI بیمارستانی تصویر کلی از عملکرد کلی بیمارستان را به شما ارائه می دهد. شما به بسیاری از داده های ضروری دسترسی دارید که می توانید برای بهبود رضایت کلی بیماران استفاده کنید. همچنین می توانید روندهای مربوط به بیماران ، مدت زمان انتظار آنها و موارد دیگر را کنترل کنید.

داشبورد بیمار

این داشبورد برای دریافت اطلاعات بیمار ، سابقه پزشکی و اطلاعات مربوط به بیماران از بخشهای مختلف یک بیمارستان عالی است. یک داشبورد ساده مانند این می تواند زمان انجام درمان را برای بیمار تا حد زیادی کاهش دهد ، که منجر به رضایت کلی مشتری می شود. یکی از سخت ترین کارهایی که بیمار باید انجام دهد این است که همان کار را برای چندین پزشک تکرار کند. اما با استفاده از داشبورد بیمار ، هر متخصص مراقبت های بهداشتی به اطلاعات بیمار دسترسی دارد (البته با رضایت!) با بیمارستان.

نمونه های داشبورد مراقبت های بهداشتی – الگوهای داشبورد مراقبت های بهداشتی رایگان

در اینجا چند نمونه از داشبوردهای مراقبت های بهداشتی وجود دارد که بارگیری آنها کاملاً رایگان است. می توانید از این الگوها به عنوان نمونه هایی برای مواد تحقیق برای ساخت داشبورد خود استفاده کنید. یا می توانید به سادگی آنها را به صورت رایگان بارگیری کرده و بر اساس نیاز خود سفارشی کنید.

به علاوه مدیر

نمونه طرح بندی داشبورد Admin Healthcare Plus

Plus Admin یک قالب داشبورد رایگان از BootstrapDash است که می توانید بلافاصله در پروژه خود استفاده کنید. این دارای یک طرح داشبورد مراقبت های بهداشتی اختصاصی است که می توانید سفارشی کنید ، اما فقط در نسخه برتر قالب موجود است. با این حال ، اگر بدانید چه کار می کنید ، نسخه رایگان بیش از حد کافی است. از آنجا که دارای مجوز MIT است ، می توانید آن را بارگیری کرده و در هر پروژه ای که نیاز دارید از آن استفاده کنید. اگر کد را دوست دارید ، و ما مطمئن هستیم که دوست دارید ، برای به دست آوردن طرح داشبورد پزشکی که می توانید بر اساس نیاز خود سفارشی سازی کنید ، به نسخه برتر ارتقا دهید.

این الگو تنها به منظور کاهش زمان و هزینه های توسعه ایجاد شده است. ما می دانیم که ساخت داشبورد از ابتدا یک فرآیند خسته کننده است که زمان زیادی را در بر می گیرد. م effectiveثرترین راه برای به دست آوردن داشبورد ، استفاده از Plus Admin است.

نسخه رایگان نسخه برتر

بنابراین ، آن را در اختیار دارید ، راهنمای داشبورد مراقبت های بهداشتی و یک قالب رایگان که می توانید برای شروع فوری از آن استفاده کنید. در مورد مدیریت یک مرکز مراقبت های بهداشتی ، داشبوردها نقش اساسی را ایفا می کنند. امیدواریم نکات ذکر شده در این مقاله مفید بوده باشد.