صرف نظر از اینکه در حال طراحی کارت پستال برای سفر و گردشگری یا تجارت و بازاریابی هستید، نمی توان انکار کرد که همه دوست دارند یکی از آن کارت های رنگی کوچک را از طریق پست دریافت کنند – البته تا زمانی که ظاهر خوبی داشته باشد! اما چگونه می توان مطمئن شد که طرح شما در صندوق پستی افراد به همان اندازه که روی صفحه کامپیوتر شما ظاهر می شود، خوب به نظر می رسد؟

ماکت‌ها جواب این سوال هستند، و ما این تحقیق را برای شما انجام داده‌ایم و بهترین الگوهای ماکت کارت پستال را از طیف وسیعی از منابع طراحی گرافیک گردآوری کرده‌ایم.

ما گزینه‌های رایگان و ممتاز را با طیفی از سبک‌ها و طرح‌های مختلف گنجانده‌ایم تا مطمئن شویم چیزی برای همه وجود دارد – و همه آن‌ها آماده دانلود فوری هستند.

انتخاب برتر

چرا وقتی به هزاران نوع مختلف ماکت لوازم التحریر فقط با یک قیمت دسترسی دارید، به یک الگوی ماکت کارت پستال بسنده کنید؟ علاوه بر این، می‌توانید همه این قالب‌ها را به صورت آنلاین و بدون نیاز به استفاده از فتوشاپ ویرایش کنید.

این دقیقاً همان کاری است که Placeit انجام می دهد. این به شما امکان می دهد از ماکت های با کیفیت بالا استفاده کنید، آنها را با استفاده از ویرایشگر آنلاین خود ویرایش کنید، طرح های خود را قرار دهید و به راحتی آنها را دانلود کنید. بدون نیاز به فتوشاپ و بله، این شامل تعداد زیادی ماکت کارت پستال نیز در انواع تنظیمات است. آن را به عنوان یک تولید کننده ماکت کارت پستال در نظر بگیرید. اما البته، بیش از این است.

هم اکنون ماکت کارت پستال خود را بسازید

اولین بار در لیست الگوهای ماکت کارت پستال ما، این طرح بندی ممتاز و الهام گرفته از Placeit است که طرح کارت پستال شما را با کاغذ قهوه ای ناهموار، خودکار، برگ و یک جفت عینک احاطه کرده است. رنگ‌های عکس و پس‌زمینه هر دو قابل سفارشی‌سازی هستند و همچنین می‌توانید گرافیک خود را اضافه کنید.

انتخاب عالی برای طراحی درجه یک و مینیمال، این الگوی ماکت کارت پستال دارای دو کارت پستال است که روی یک سطح چوبی تیره قرار گرفته اند. به اندازه کافی ساده است که اجازه دهید کارت پستال های شما در کانون توجه قرار گیرند، اما بافت چوب سطحی از علاقه را اضافه می کند که واقعاً طرح های شما را برجسته می کند.

به دنبال یک الگوی ماکت کارت پستال با کیفیت بالا برای یک کارت با مضمون کریسمس هستید؟ دیگر نگاه نکنید – این گزینه جشن ممتاز از Placeit برنده است و طرح شما را با افتخار در میان طیف وسیعی از دکورهای الهام گرفته از کریسمس، از جمله هدایا، درخت کاج و دانه های برف تزئینی به نمایش می گذارد.

یکی دیگر از گزینه‌های محبوب مینیمالیستی، این الگوی ماکت کارت پستال ممتاز از Placeit، دو کارت پستال را در پس‌زمینه‌ای ساده نمایش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد رنگ پس‌زمینه و دو کارت را مطابق با برند و زیبایی‌شناسی خود سفارشی کنید. همچنین می توانید عناصر گرافیکی سفارشی را اضافه کنید تا طرح را به دلخواه خود بسازید.

الگوی ماکت کارت پستال بعدی ما برای هر پروژه با مضمون عکاسی، یا برای کارت پستالی که نیاز به یک حال و هوای قدیمی دارد، عالی است. این چیدمان با کیفیت بالا طراحی کارت پستال شما را روی یک رومیزی چوبی قدیمی، در کنار یک دوربین قدیمی و انبوهی از کاغذهای فرسوده نشان می دهد.

این مجموعه از سه الگوی ماکت کارت پستال PSD یک انتخاب محبوب برای انواع مشاغل برای نمایش طرح های کارت پستال خود است، زیرا بسیار قابل تنظیم است و می تواند سه طرح مختلف را در یک ماکت به نمایش بگذارد. اگر بیش از یک کارت پستال برای پروژه خود طراحی می کنید، این یک گزینه عالی است.

بعدی در مجموعه ما از بهترین الگوهای ماکت کارت پستال، یک چیدمان بسیار متنوع و قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد در اطراف دو کارت پستال حرکت کنید و همچنین مدادی را که به عنوان یک گرافیک برداری اضافی نشان داده شده است حرکت دهید یا از شر آن خلاص شوید. همچنین می توانید پس زمینه را در صورت نیاز ویرایش کنید.

این الگوی ماکت کارت پستال خیره‌کننده، هم منظره و هم یک کارت پستال پرتره را به نمایش می‌گذارد که به دیواری رنگی که با کف سنگی متضاد است، تکیه داده‌اند تا ظاهری یکپارچهسازی با سیستمعامل زیبا داشته باشند. این فایل به صورت یک فایل PSD با وضوح بالا ارائه شده و برای دانلود رایگان از Design Hooks در دسترس است.

گزینه دیگری که دارای جهت گیری پرتره کمتر است، این الگوی ماکت کارت پستال با موضوع دسکتاپ، روشی مدرن و تمیز برای به نمایش گذاشتن طرح شما است. دارای پنج فایل PSD با کیفیت بالا و لایه لایه است که هر کدام دارای فیلترهای عکس، اشیاء هوشمند و طیف وسیعی از عناصر تزئینی مانند مدادهای چوبی و یک گیاه گلدانی سبز و سرسبز هستند.

در مرحله بعد، این الگوی ماکت کارت پستال ممتاز از Envato Elements است که نمای پشت و جلوی کارت پستال شما را در مرکز یک سطح تیره و بافت دار دارد که با ابزارهای طراحی گرافیکی و سایر موارد تزئینی احاطه شده است. این الگو همچنین شامل فیلترهای عکس و اشیاء هوشمند است که سفارشی کردن آن را بسیار آسان می کند.

در اینجا ما یک الگوی کارت پستال ساده و در عین حال موثر داریم که در آن طرح شما با دست یک زن در مقابل پس‌زمینه‌ای ساده و خنثی نشان داده می‌شود. استفاده از سایه‌ها و جلوه‌های فوکوس به این الگو ظاهری فوق‌العاده واقعی می‌دهد و برای هر نوع طرح کارت پستال یا طرح رنگی به اندازه کافی همه کاره است. به علاوه، این برنامه رایگان است!

در اینجا ما یک الگوی کارت پستال زیبا و ساده از Envato Elements داریم که کارت پستال شما را در کنار یک پاکت سفید ساده در کنار یک پس‌زمینه قابل تنظیم نشان می‌دهد. هر عنصر این ماکت را می توان مطابق با نیازهای شما تنظیم کرد و فایل PSD شامل لایه های سازماندهی شده ای است تا کار را آسان تر کند.

یک گزینه ساده و زیبا، الگوی ماکت کارت پستال بعدی ما یک دانلود رایگان است که یک نسخه تا شده از یک کارت پستال را در یک چیدمان واقعی واقعی با پس زمینه ساده و یک کاشی مرمری زیبا برای علاقه بیشتر گنجانده است. هر لایه را می توان به طور کامل ویرایش یا حذف کرد و کیفیت آن در رتبه دوم قرار دارد.

الگوی ماکت کارت پستال ممتاز بعدی ما مجموعه‌ای مدرن و شیک از شش چیدمان است که دارای عناصر گل‌های عاشقانه و لوازم التحریر زیبا در مقابل پس‌زمینه‌ای خنثی و بافتی است که واقعاً به طرح‌های شما جان می‌بخشد. شما می توانید از بین طیف وسیعی از سایه ها و فیلترها برای سفارشی کردن هر مدل انتخاب کنید.

یکی دیگر از گزینه های برتر Envato Elements، این الگوی ماکت کارت پستال، چیدمان شیرین و زنانه ای از لوازم التحریر حیله گر و اقلام کاغذی با رنگ پاستلی است که طرح کارت پستال شما را تکمیل می کند. دارای وضوح بالا و لایه های شی هوشمند برای یک نتیجه حرفه ای و تمیز است.

در اینجا ما یک مدل کارت پستال کلاسیک داریم که دارای یک چیدمان ساده است که به شما امکان می دهد هر دو زاویه طراحی خود را به نمایش بگذارید، همراه با راه راه های نمادین قرمز، سفید و آبی و یک مهر پست هوایی با ظاهری واقعی که ظاهری واقعی به آن ببخشید. اگر می‌خواهید یک طراحی مینیمال با کمی حس وینتیج داشته باشید، این انتخاب عالی است.

همه چیز در جزئیات الگوی ماکت کارت پستال بعدی ما است – این گزینه الهام گرفته شده از هندسی، کارت پستال شما را در یک سری از نمای نزدیک به نمایش می گذارد و اطمینان حاصل می کند که تمرکز کاملاً روی طراحی شما است! این شامل یک فایل PSD واحد شامل اشیاء هوشمند، لایه‌های منظم و رنگ‌ها و بافت‌های قابل تنظیم است.

با این الگوی ماکت کارت پستال منحصربفرد که دارای دو کارت پستال شناور است، که برای شما طراحی شده است تا هم جلو و هم پشت ساخته خود را در بر بگیرد، غافل شوید. استفاده از سایه ها و رنگ آمیزی دیوار به این ماکت جلوه ای شبه واقع گرایانه می بخشد و به عنوان یک بارگیری فوری رایگان در دسترس است.

اگر به دنبال یک الگوی ماکت کارت پستال ساده و در عین حال شیک هستید، این مجموعه خیره‌کننده از پنج ماکت ممتاز Envato Elements را در نظر بگیرید که دارای پس‌زمینه مرمری جدا شده، چین‌ها و سایه‌های واقعی، و اشیاء کاملا متحرک و قابل ویرایش است.

بعدی از الگوهای ماکت کارت پستال ما، این طرح ممتاز زیبا است که کارت پستال شما را در بالای یک صحنه استوانه‌ای، در مقابل پس‌زمینه‌ای ساده با پوشش‌های سایه‌های چشمگیر نشان می‌دهد. هر یک از جنبه‌های این ماکاپ با وضوح بالا، از رنگ‌های پس‌زمینه گرفته تا سایه‌ها، قابل تنظیم هستند.

ماکت کارت پستال

عشق خود را با استفاده از Adobe Photoshop به سرتاسر جهان ارسال کنید و نه تنها کارت پستال و پاکت نامه بسیار واقعی بلکه پس زمینه آنها را نیز ویرایش کنید. ماکت لایه ای طراحی شده با وضوح 5400 x 3750 پیکسل در 300 dpi نیز همراه با یک فایل راهنما رایگان همراه با نکات و آموزش است.

ماکت کارت پستال

این ماکت های کارت پستال 7×5 بهترین برای نمایش آخرین طرح های تبریک، پست، پست و برندسازی شرکتی شما هستند. می توانید از ویژگی شی هوشمند آن برای اضافه کردن طرح خود با یک کلیک استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید رنگ، افکت ها، سایه ها و پس زمینه را نیز سفارشی کنید.

ماکت کارت پستال

این بسته دارای 4 مدل کارت پستال مربعی و 4 عکس مدل‌دار است که برای استفاده در وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال مناسب هستند. می توانید به راحتی اثر هنری را با شی هوشمند جایگزین کنید، از فیلتر و پست مورد علاقه خود در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید یا برای وب سایت خود به عنوان یک هدر/پست وبلاگ قهرمان استفاده کنید.

ماکت کارت پستال

از شی لایه هوشمند برای رها کردن طرح های خود استفاده کنید. به سادگی طرح خود را در یک شی هوشمند بچسبانید و آن را ذخیره کنید. هر فایل دارای یک Safety Zone برای یک شی هوشمند در داخل آن است تا قرار دادن اشیا برای شما راحت تر باشد.

ماکت کارت پستال

با استفاده از این الگوی ماکت کارت پستال که به راحتی قابل ویرایش است، طرح، تصویر، نام تجاری یا حتی یک طرح تمبر سفارشی خود را به نمایش بگذارید!

می‌توانید با استفاده از 3 لایه شی هوشمند داخل فایل PSD، جلو، پشت و حتی طرح مهر را به‌طور مستقل ویرایش کنید، اما توجه داشته باشید که نمای پشت و جلو به منظور حفظ واقع‌گرایی سایه‌هایی که بین اشیا و پس‌زمینه تعامل دارند به هم چسبیده‌اند. .

ماکت کارت پستال

گاهی اوقات درک نحوه ارائه طرح خود دشوار است. اگر در چنین شرایطی گیر کرده اید، این ماکت های کارت پستال یک انتخاب عالی برای شما هستند! فقط آثار هنری خود را در داخل لایه هوشمند قرار دهید و کار تمام است!

ماکت کارت پستال

یک قالب کارت پستال کاملا لایه باز به شما کمک می کند تا هر طرح کارت پستالی را ارائه دهید! و این ماکت به شما این امکان را می دهد که آن را به روشی فوتورئالیستی انجام دهید. فقط آثار هنری خود را در داخل Smart Objects بکشید و رها کنید و بقیه کارها را انجام خواهد داد. فایل PSD با فتوشاپ سازگار است، بنابراین نیازی به نرم افزار دیگری نخواهید داشت.

ماکت کارت پستال

یک کارت کریسمس با طراحی زیبا با دقت و عشق درست کنید تا کسی نخواهد آن را دور بیندازد. پس زمینه این ماکاپ کارت پستال و رنگ طرح را می توان به راحتی تنها با یک کلیک سفارشی کرد، بنابراین همین الان شروع به ایجاد کنید!

ماکت کارت پستال

در اینجا یک الگوی کارت پستال بسیار واقع گرایانه می آید که مطمئناً بخشی از پروژه های شما خواهد شد! هم زیبا و هم کاربردی است: تنها کاری که باید انجام دهید تا به نتیجه ای برسید که هوس کرده بودید این است که آثار هنری خود را در لایه هوشمند موجود قرار دهید.

ماکت کارت پستال

آیا می خواهید طرح کارت پستال شما حالتی زیبا و دلچسب به شما بدهد؟ سپس این مدل PSD را بررسی کنید. پاکت افقی و الگوی ماکت کارت پستال می تواند به شما کمک کند ارائه واقعی پروژه بعدی خود را ایجاد کنید. فقط اثر هنری یا متن خود را در لایه های هوشمند به خوبی سازماندهی شده قرار دهید و در چند ثانیه به نتیجه خواهید رسید.

و با آن، طیف وسیعی از الگوهای کارت پستال حرفه ای را برای پروژه خود انتخاب کنید. رایگان یا ممتاز، کلاسیک یا نامتعارف، چیزی برای هر نوع طراحی در اینجا وجود دارد – و شما فقط یک بار دانلود سریع از زنده کردن کارت پستال خود فاصله دارید.