اینفوگرافیک های متحرک یکی از بهترین راه ها برای نمایش نقشه راه محصول، جدول زمانی یا آمار در ویدیوها است.

اینفوگرافیک ها به شما این امکان را می دهند که اعداد، داده ها و اطلاعات را به شکلی بصری تبدیل کنید که برای مخاطب عام جذاب باشد. و همچنین به ادعاهای شما کمک می کند و اعتماد مخاطبان شما را ایجاد می کند، که بخش مهمی از ساخت ویدیوهای تبلیغاتی تجاری است.

Adobe Premiere Pro و After Effects تمام ابزارهایی را که برای ایجاد اینفوگرافیک های متحرک جذاب برای ویدیوهای خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهند. اگرچه، ممکن است ساعت ها کار برای ساختن آنها طول بکشد.

برای صرفه جویی در وقت و تلاش شما، مجموعه ای از الگوهای اینفوگرافیک را برای Premiere Pro به صورت دستی انتخاب کردیم. استفاده از این قالب ها آسان است و دارای عناصر قابل ویرایش و متحرک زیادی است. نگاهی بینداز

2 میلیون+ الگوی Adobe Premiere Pro، بازکننده ها، یک سوم پایین تر و بیشتر با دانلود نامحدود

هزاران قالب همه کاره Adobe Premiere Pro، بازکننده ها، قالب های نمایش اسلاید، یک سوم پایین تر و موارد دیگر را با عضویت در Envato Elements دانلود کنید. از 16 دلار در ماه شروع می شود و به شما امکان دسترسی نامحدود به کتابخانه رو به رشدی با بیش از 2000000 قالب Premiere Pro، دارایی های طراحی، عکس ها، فیلم ها و موارد دیگر را می دهد.

الگوهای Premiere Pro را کاوش کنید

150 قالب اینفوگرافیک Premiere Pro

چه در حال کار بر روی یک ویدیوی تبلیغاتی کسب و کار، یک ویدیوی ارز دیجیتال، یا یک ویدیو با مضمون فناوری باشید، این مجموعه از الگوهای Premiere Pro دارای طراحی اینفوگرافیک برای تمام نیازهای شما است. این شامل 150 طرح مختلف اینفوگرافیک است که در تم های رنگی روشن و تیره موجود است. الگوهایی در 17 دسته وجود دارد که شامل نمودارهای دایره ای، نمودارها، نمودارها و موارد دیگر می باشد.

قالب‌های اینفوگرافیک کشویی شرکتی Premiere Pro

قالب های اینفوگرافیک در این بسته با در نظر گرفتن ویدیوهای شرکتی و تجاری طراحی شده اند. آنها به ویژه برای ویدیوهای راه اندازی، توضیح دهنده ها، گزارش ها و ارائه های تجاری مناسب هستند. این قالب در 3 سبک مختلف از قالب های اینفوگرافیک ارائه می شود که دارای طراحی های شیک و مدرن هستند. هر قالب در وضوح 4K موجود است.

قالب های حداقلی اینفوگرافیک برای Premiere Pro

اگر به دنبال قالب های ساده و اینفوگرافیک برای پروژه خود هستید، این مجموعه از قالب های Premiere Pro به شما کمک خواهد کرد. این شامل چندین قالب اینفوگرافیک متحرک با طرح های مینیمالیستی است. 21 قالب مختلف اینفوگرافیک شامل 7 نمودار، نقشه های برداری جهان، طرح های عنوان، انتقال و غیره در بسته وجود دارد.

الگوهای اینفوگرافیک Eco Premiere Pro

آیا روی یک ویدیوی مرتبط با انرژی، محیط زیست یا محیط زیست کار می کنید؟ پس این بسته قالب اینفوگرافیک برای شما ضروری است. دارای 60 صحنه مختلف با اینفوگرافیک متحرک برای نمایش داده ها و آمار از همه نوع است. هر قالب در این بسته دارای طرح های خلاقانه پر از نمادها و تصاویر رنگارنگ است.

8 الگوی اینفوگرافیک انیمیشن Premiere Pro

طراحی های مدرن و شیک این قالب های اینفوگرافیک آن ها را برای ویدیوهای استارت آپی و آژانس های خلاقانه مناسب می کند. این شامل چندین عنصر اینفوگرافیک متحرک است که می توانید از آنها برای نمایش انواع مختلف داده ها، به ویژه برای پروژه های مالی و بازار سهام، استفاده کنید.

Gradi - Gradient Infographics برای Premiere Pro

اگر از طرفداران طرح های اینفوگرافیک رنگارنگ و خلاقانه هستید، این بسته اینفوگرافیک Premiere Pro برای شما مناسب است. این شامل کتابخانه ای از عناصر اینفوگرافیک پر از رنگ های گرادیان است. بیش از 90 نمودار و عنصر در بسته نرم افزاری در 10 دسته وجود دارد. شما سبک‌های مختلفی از نمودارهای متحرک، نقشه‌ها، فراخوان‌ها و بسیاری موارد دیگر را خواهید یافت.

بسته نمودارهای اینفوگرافیک Premiere Pro Corporate

این مجموعه ای از قالب های اینفوگرافیک برای پروژه های شرکتی است. این شامل تعداد زیادی نمودار، نمودارها و جدول زمانی مختلف با نمادها و تصاویر براق است. این بسته 90 ترکیب مختلف برای ساخت اسلایدهای اینفوگرافیک منحصر به فرد برای ویدیوهای شما ارائه می دهد. شما به راحتی می توانید هر قالب را برای تغییر رنگ نیز سفارشی کنید.

الگوهای رنگارنگ اینفوگرافیک Premiere Pro

اینفوگرافیک‌های موجود در این بسته با در نظر گرفتن تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و ویدیوهای تجاری ساخته شده‌اند. این شامل مجموعه ای از اسلایدهای اینفوگرافیک خلاقانه و رنگارنگ با چیدمان های منحصر به فرد است. می‌توانید از آنها برای نمایش اعداد فروش، آمار، تعداد لایک‌ها و مشترکین و موارد دیگر استفاده کنید. این شامل اینفوگرافیک های متحرک سه بعدی نیز می باشد.

الگوهای اینفوگرافیک تخته سیاه برای Premiere Pro

اینفوگرافیک به سبک تخته سیاه برای فیلم های توضیح دهنده، فیلم های آموزشی و بسیاری از پروژه های دیگر عالی است زیرا ظاهری دستی به اینفوگرافیک می دهد. این بسته دارای 15 الگوی مختلف اینفوگرافیک برای Premiere Pro با طرح‌های تخته سیاه است. آنها به راحتی قابل تنظیم هستند و گزینه های رنگی کامل را ارائه می دهند.

آمار - قالب‌های اینفوگرافیک Premiere Pro Corporate

وقتی صحبت از نمایش آمار در ویدیوها می شود، مجموعه ای بهتر از این بسته از الگوهای اینفوگرافیک پیدا نخواهید کرد. این شامل انواع مختلفی از نمودارها و الگوهای نمودار برای نمایش انواع مختلف داده ها در ویدیوها است. ویژگی خاص این قالب ها این است که از واردات داده ها از صفحات گسترده CSV پشتیبانی می کنند.

اسلایدهای اینفوگرافیک شرکتی تلطیف شده برای Premiere Pro

این یک الگوی نمایش اسلاید Premiere Pro است که برای ارائه ویدیوی شرکتی ساخته شده است. این شامل چندین اسلاید اینفوگرافیک متحرک است که برای نمایش آمار و داده های مختلف در ویدیوهای شما عالی است. هر اسلاید دارای طرح های رنگارنگ و خلاقانه نیز می باشد.

قالب های طراحی تخت Infographics Premiere Pro

مجموعه ای عظیم از سبک های مختلف قالب های اینفوگرافیک برای Premiere Pro. این بسته شامل سبک های مختلفی از نمودارهای دایره ای، نمودارهای خطی، نمودارها، نقشه ها، یک سوم پایین تر و موارد دیگر است. هر قالب گزینه های تنظیم انعطاف پذیر و سفارشی سازی رنگ را ارائه می دهد.

بسته 290 صحنه اینفوگرافیک برای Premiere Pro

با این مجموعه عظیم از الگوهای اینفوگرافیک، هرگز اسلایدهای اینفوگرافیک برای ویدیوهای خود خالی نخواهید کرد. این شامل مجموعه عظیمی از 290 MOGRT با انواع نمودارها، نمودارها و اینفوگرافیک ها است. آنها کاملاً قابل تنظیم هستند و به شما امکان می دهند به راحتی رنگ ها را نیز تغییر دهید. حتما این مورد را به مجموعه خود اضافه کنید.

الگوی Earth Infographic Elements Premiere Pro

نمایش آمار و داده‌های مربوط به جهان اغلب در انواع مختلف ویدیوهای تجاری، به‌ویژه ویدیوهای شرکتی، ارائه می‌شود. با استفاده از این الگوی Premiere Pro، به بسیاری از عناصر اینفوگرافیک که در اطراف زمین می چرخند، دسترسی خواهید داشت. این زمین متحرک در حال چرخش را با پس‌زمینه قابل تنظیم و سبک‌های مختلف فراخوانی نشان می‌دهد.

نمودارهای خط و منطقه طراحی مسطح برای Premiere Pro

این بسته دارای خطوط رنگارنگ طراحی مسطح و نمودارهای منطقه برای ایجاد اینفوگرافیک های مدرن برای ویدیوها است. 6 سبک مختلف نمودار در این بسته وجود دارد که تا 8 خط داده را پشتیبانی می کند. اینفوگرافیک ها به راحتی قابل ویرایش هستند و می توانید اندازه آنها را تغییر دهید و همچنین قالب ها را در جدول زمانی بکشید و رها کنید تا در هر پروژه ای از آنها استفاده کنید.

الگوهای نقشه راه اینفوگرافیک Premiere Pro

نقشه راه در ویدیوهای مربوط به ارائه محصول بسیار مهم است. مطمئن شوید که این بسته اینفوگرافیک Premiere Pro را برای چنین ویدیوهایی در مجموعه خود ذخیره کنید. این شامل 6 اینفوگرافیک نقشه راه خلاقانه با عناصر کاملاً متحرک است. شما می توانید رنگ ها را به دلخواه سفارشی، تغییر اندازه و تغییر دهید.

38 عنصر اینفوگرافیک تجاری برای Premiere Pro

مجموعه ای از 38 عنصر متحرک مختلف که می توانید از آنها برای ایجاد طرح های اینفوگرافیک منحصر به فرد خود در Premiere Pro استفاده کنید. چند سبک مختلف از نمودارها، نمودارها، نمودارها و الگوهای نقشه راه در این بسته وجود دارد. هر قالب گزینه های انعطاف پذیری را برای سفارشی کردن آنها به دلخواه شما ارائه می دهد.

قالب های Device Infographics Premiere Pro

اگر روی یک ویدیوی راه اندازی یا فناوری کار می کنید، ایجاد صحنه های اینفوگرافیک شامل دستگاه ها بسیار رایج است. حتماً از این بسته قالب برای افزودن اینفوگرافیک‌های حرفه‌ای‌تر با انواع مختلف دستگاه‌ها استفاده کنید. این شامل اسلایدهای اینفوگرافیک برای دستگاه های موبایل و دسکتاپ است. و کاملا متحرک هستند.

الگوهای مردمی اینفوگرافیک پریمیر پرو اسلاید

این مجموعه ای از الگوهای اینفوگرافیک است که برای نمایش آمار و اطلاعات جمعیتی در ویدیوهای شما ضروری است. این شامل 25 قالب منحصربفرد Premiere Pro است که دارای اینفوگرافیک با مضمون افراد است. آنها رنگارنگ و خلاقانه طراحی شده اند تا هر اسلاید را جذاب تر کنند.

الگوهای Business Timelines Infographics Premiere Pro

مجموعه دیگری از اینفوگرافیک های جدول زمانی که با در نظر گرفتن ویدیوهای تجاری ساخته شده است. اینها برای نمایش جدول زمانی محصول و پروژه عالی هستند. و همچنین برای نمایش پیش بینی های آینده. 9 الگوی مختلف نقشه راه با طرح‌بندی‌های کاملاً قابل ویرایش در این بسته گنجانده شده است.

قالب های ساده اینفوگرافیک برای Premiere Pro

این بسته دارای قالب‌های اینفوگرافیک ساده، تمیز و با کاربرد آسان برای Premiere Pro است. آنها برای تبلیغات رسانه های اجتماعی و ارائه های تجاری مناسب هستند. همچنین می توانید به راحتی هر قالب را برای تغییر رنگ، متن و تغییر اندازه سفارشی کنید.

قالب های اینفوگرافیک رایگان برای Adobe Premiere Pro

این مجموعه ای از قالب های ساده اینفوگرافیک برای Premiere Pro است که در قالب MOGRT ارائه می شود. این شامل چندین اینفوگرافیک حداقلی است که می توانید از آنها برای نمایش آمار و داده ها در ویدیوها استفاده کنید.

6 عنوان تماس رایگان اینفوگرافیک برای Premiere Pro

این بسته رایگان اینفوگرافیک به شما امکان می‌دهد از بین ۶ عنوان مختلف به سبک اینفوگرافیک انتخاب کنید. قالب های Premiere Pro دارای طرح های رنگارنگ و متحرک هستند. اینها برای ویدیوهای تبلیغاتی محصول عالی هستند.

برای الگوهای شگفت‌انگیزتر و با کیفیت‌تر، می‌توانید بهترین مجموعه قالب‌های Premiere Pro ما را مرور کنید.