ایمیل برای آژانس های دیجیتال و بازاریابی است. همچنان پرکاربردترین پلتفرم برای دستیابی به مخاطبان است. بر فراز 85 درصد از متخصصان تجارت ایمیل را به عنوان یک وسیله ارتباطی ترجیح می دهند و مطالعات نشان داده اند که به ازای هر 1 دلاری که در بازاریابی ایمیلی خرج می شود، 36 دلار بازگشت سرمایه وجود دارد! با این حال فقط 9 درصد از فروش ایمیل ها باز می شوند

با توجه به این حقایق، ایمیل‌های بی‌نظیر برای هیچ آژانس دیجیتال و بازاریابی ظاهر خوبی نیستند. استفاده از قالب‌های ایمیل آژانس باعث می‌شود تا ایمیل‌های آنها برجسته شوند. این قالب ها در زمان صرفه جویی می کنند، ایجاد و سفارشی سازی آسان هستند و مقرون به صرفه هستند.

آژانس - قالب ایمیل پاسخگو چند منظورهآژانس - قالب ایمیل پاسخگو چند منظورهآژانس - قالب ایمیل پاسخگو چند منظوره
نمونه ای از قالب ایمیل آژانس بازاریابی موجود در Envato Market.

یکی از جنبه های عالی قالب های ایمیل این است که قابل استفاده مجدد هستند. آنها با ماژول هایی همراه هستند که می توانید آنها را کنار هم قرار دهید تا پیام خود را کاملاً طراحی کنید. پس از آن، تنها چیزی که نیاز دارید این است که محتوا، پیوندها و آپلود تصاویر متناسب با یک کمپین خاص را کپی و جایگذاری کنید.

قالب های ایمیل دیجیتال و بازاریابی با بارگیری نامحدود

اگر به دنبال قالب های ایمیل دیجیتال و بازاریابی، به Envato Elements بروید و با هزینه اشتراک ماهانه کوچک و مقرون به صرفه از دانلودهای نامحدود استفاده کنید.

الگوهای ایمیل در Envato Elements الگوهای ایمیل در Envato Elements الگوهای ایمیل در Envato Elements

شما همچنین به سایر دارایی های دیجیتال با کیفیت بالا مانند قالب های گرافیکی، فونت ها، عکس های استوک و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت. همه اینها تحت یک مجوز تجاری مادام العمر برای همه محتوا هستند.

اگر تمام چیزی که به دنبال آن هستید خرید یک قالب جداگانه است، ThemeForest منبع عالی دیگری برای آن است قالب های ایمیل دیجیتال و بازاریابی.

قالب های ایمیل Shopify در ThemeForest قالب های ایمیل Shopify در ThemeForest قالب های ایمیل Shopify در ThemeForest

بهترین قالب های ایمیل برای آژانس های دیجیتال و بازاریابی

ما 10 الگوی برتر ایمیل آژانس بازاریابی خود را فهرست کرده ایم تا به کمپین های ایمیل شما مزیت رقابتی بدهیم.

1. ایمیل پاسخگو چند منظوره Canva

Canva یک قالب ایمیل همه کاره است که برای ایمیل های بازاریابی نیز کاملاً کار می کند. با کمک یک ویرایشگر آنلاین کشیدن و رها کردن، می‌توانید رنگ‌ها، فونت‌ها را سفارشی کنید و آن را کاملاً متعلق به خودتان کنید. این الگو با کلاینت های ایمیل، سرویس های ایمیل و دستگاه های مختلف کار می کند.

Canva - قالب ایمیل پاسخگو چند منظوره بیش از 30 ماژول MailchimpCanva - قالب ایمیل پاسخگو چند منظوره بیش از 30 ماژول MailchimpCanva - قالب ایمیل پاسخگو چند منظوره بیش از 30 ماژول Mailchimp

2. BLOOM – قالب ایمیل آژانس چند منظوره

Bloom یک الگوی ایمیل آژانس بازاریابی شیک است که با بیش از 50 ماژول مدرن و مینیمالیستی ارائه می شود که با ویرایشگر آنلاین قابل تنظیم هستند. این قالب با StampReady، MailChimp، Mailster و Campaign Monitor سازگار است.

BLOOM - الگوی ایمیل چند منظوره آژانس پاسخگوBLOOM - الگوی ایمیل چند منظوره آژانس پاسخگوBLOOM - الگوی ایمیل چند منظوره آژانس پاسخگو

3. الگوی خبرنامه ایمیل آژانس Pro

اعتماد مشترکین خود را با این قالب ایمیل پاسخگو که برای آژانس ها و سایر مشاغل کاملاً کار می کند، جلب کنید. MailChimp آماده، Campaign Monitor آماده، و StampReady سازگار است. از تصاویر پس‌زمینه در تمامی کلاینت‌های ایمیل پشتیبانی می‌کند.

Pro - قالب خبرنامه ایمیل آژانسPro - قالب خبرنامه ایمیل آژانسPro - قالب خبرنامه ایمیل آژانس

4. قالب ایمیل پاسخگو Hixel برای آژانس

Hixel بهترین منبع شما برای الگوهای ایمیل آژانس های دیجیتال جذاب است که باعث می شود مشترکین بخواهند محتوای ایمیل شما را بخوانند و اقدام کنند.

می‌توانید همه جنبه‌های 12 قالب ایمیل را – از رنگ‌ها گرفته تا متن – سفارشی کنید و در هر دستگاهی عالی به نظر می‌رسند. بر روی پلتفرم های ایمیل از جمله MailChimp، StampReady، Mailster و دیگران به راحتی کار می کند.

Hixel - قالب ایمیل پاسخگو برای آژانسHixel - قالب ایمیل پاسخگو برای آژانسHixel - قالب ایمیل پاسخگو برای آژانس

5. قالب ایمیل پاسخگو چند منظوره آژانس

این الگو با طراحی مینیمالیستی تمیز خود به شما کمک می کند پیام خود را با موفقیت منتقل کنید. با تشکر از ویرایشگر متن، می توانید به راحتی محتوای چشم نواز زیبایی ایجاد کنید که شامل تصاویر و لیست ها – شماره گذاری شده یا گلوله ای است. می توانید قالب ها را سفارشی کنید و آنها را به حساب MailChimp، Campaign Monitor و حتی Mailster صادر کنید. مهم نیست که مشترکین شما از چه ایمیلی استفاده می کنند، این الگو به راحتی ارائه می شود.

آژانس - قالب ایمیل پاسخگو چند منظورهآژانس - قالب ایمیل پاسخگو چند منظورهآژانس - قالب ایمیل پاسخگو چند منظوره

6. الگوی ایمیل چند منظوره پاسخگو Bright Agency

تجارب عالی کاربر به نحوه سازماندهی قالب ایمیل شما بستگی دارد. اشاره که آژانس روشن است همه چیز در مورد. می توانید از این الگوی ایمیل آژانس در MailChimp، StampReady، Campaign Monitor استفاده کنید. این قالب در همه دستگاه ها به راحتی کار می کند.

آژانس روشن - قالب ایمیل پاسخگو چند منظورهآژانس روشن - قالب ایمیل پاسخگو چند منظورهآژانس روشن - قالب ایمیل پاسخگو چند منظوره

7. Nunito Agency – قالب ایمیل پاسخگو چند منظوره

Nunito یک الگوی ایمیل آژانس بازاریابی است که به شما امکان می دهد مستقیماً با مشترکین و مشتریان صحبت کنید. طراحی تمیزی دارد که تجربه خواندن بی‌نظمی را برای شما به ارمغان می‌آورد که قطعاً به عملکرد مشتریان شما تبدیل می‌شود. این دستگاه دارای ماژول هایی است که می توانید با استفاده از یک سازنده کشیدن و رها کردن آنها را کنار هم قرار دهید و با بیش از 30 ارائه دهنده خدمات ایمیل سازگار است که روی همه مشتریان ایمیل اصلی کار می کنند.

Nunito Agency – قالب ایمیل پاسخگو چند منظورهNunito Agency – قالب ایمیل پاسخگو چند منظورهNunito Agency – قالب ایمیل پاسخگو چند منظوره

8. Uplight Agency – قالب ایمیل پاسخگو برای آژانس

لحظات لامپ که باعث افزایش مشارکت مشترک می شود از محتوای عالی ساخته شده در قالبی خیره کننده ساخته شده است. این الگوی ایمیل برای آژانس دیجیتال دستیابی به این هدف را آسان می کند. این به یک ویرایشگر کاملاً کاربردی برای سفارشی کردن بیش از 25 ماژول مجهز است که به طور یکپارچه در همه دستگاه ها و مرورگرها خوانده می شود. این نرم افزار با تمام سرویس گیرندگان ایمیل اصلی کار می کند.

Uplight Agency - قالب ایمیل پاسخگو برای آژانس با ویرایشگر ایمیل رایگانUplight Agency - قالب ایمیل پاسخگو برای آژانس با ویرایشگر ایمیل رایگانUplight Agency - قالب ایمیل پاسخگو برای آژانس با ویرایشگر ایمیل رایگان

9. آژانس Moovit – الگوی ایمیل پاسخگو چند منظوره

الگوی ایمیل Moovit به شما برتری حرفه ای نسبت به رقبا می دهد. بدون نیاز به پرداخت هزینه ماهانه برای ویرایشگر قالب کشیدن و رها کردن. آن را به صورت رایگان گنجانده شده است، بنابراین شما می توانید قالب های خود را در آرامش سفارشی کنید.

این شامل ماژول هایی مانند بخش ویدیو، بخش Call-to-Action، بخش قهرمان و موارد دیگر است تا به شما در ایجاد ایمیل های جذاب کمک کند. قالب ها بدون هیچ مشکلی در هر دستگاه و کلاینت های ایمیل مانند StampReady، MailChimp، SenditBlue و غیره خوانده می شوند.

آژانس Moovit – الگوی ایمیل پاسخگو چند منظورهآژانس Moovit – الگوی ایمیل پاسخگو چند منظورهآژانس Moovit – الگوی ایمیل پاسخگو چند منظوره

10. قالب ایمیل پاسخگو چند منظوره Minimal Agency

Minimal Agency – قالب ایمیل Minimal Agency چند منظوره پاسخگوMinimal Agency – قالب ایمیل Minimal Agency چند منظوره پاسخگوMinimal Agency – قالب ایمیل Minimal Agency چند منظوره پاسخگو

حداقل نگه داشتن آن به مشترکین امکان می دهد پیام را سریعتر دریافت کنند و سریعتر اقدام کنند. این چیزی است که می توانید با این الگوی ایمیل آژانس دیجیتال به دست آورید. نکته جالب این است که شما را تحت پوشش قرار می دهد چه از پلتفرم های بازاریابی ایمیلی مانند Emma، EmailOctopus، Bronto یا Mad Mimi استفاده کنید.

هنگام نوشتن ایمیل های کمپین چه نکاتی را باید در نظر گرفت

ایمیل های زیادی وجود دارد که برای جلب توجه مشترکین رقابت می کنند. برای رسیدن به آنها، دقت متحد شماست. راز کوتاه نگه داشتن ایمیل ها این است که بدانید:

مخاطب شما کیست

می خواهید ایمیل شما با چه کسی صحبت کند؟ آیا این والدینی هستند که فرزندانشان به مدرسه باز می گردند؟

هدف ایمیل شما

چه چیزی از ارسال ایمیل به دست می آورید؟ می تواند دستیابی به برخی از این اهداف باشد:

  • ترویج فروش
  • ترویج رویدادها
  • افزایش تعامل با به دست آوردن مشترکین بیشتر

فراخوانی برای اقدام

هدف این است که مشترکین خود را وادار به اقدام کنند. تماس برای اقدام شما باید قابل مشاهده باشد. آن را در جایی قرار دهید که به راحتی دیده شود و در دسترس باشد. دکمه ها باید به اندازه ای بزرگ باشند که یک انگشت آن را فشار دهد.

منابع بیشتر قالب ایمیل در Envato Tuts+

در Envato Tuts+ مقالات و آموزش هایی پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کنند الگوهای ایمیل مناسب خود را پیدا کنید. ما چند مورد را برای شروع شما انتخاب کردیم:

پیش تو!

شما آن را دارید! برترین الگوهای ایمیل دیجیتال و بازاریابی برای برجسته کردن و خواندن ایمیل های شما. اگر الگوی ایمیل آژانس بازاریابی خود را در میان موارد ذکر شده در این پست پیدا کرده اید، عالی است! اگر هنوز می‌خواهید در اطراف خرید کنید و بعداً تصمیم بگیرید، به اینجا بروید تم فارست و عناصر Envato از میان صدها الگوی ایمیل موجود در آن انتخاب کنید.